Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarna komt nog 1 zittingsdag en dan komt er half juni een uitspraak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn wel regels over orde en die worden ook gehandhaafd. Maar je wordt dan waarschijnlijk niet strafrechterlijk vervolgt voor het minachten van de rechtbank itt tot in GB. Vergelijk het met de TK, daar zijn heel veel (ongeschreven) regels over de orde en de voorzitter zorgt in eerste instantie voor handhaving. Als je in de TK kamer gaat schelden en tieren op een persoon wordt je niet vervolgt omdat je ''onschendbaar bent,'' maar je wordt wel de mond gesnoerd door de voorzitter, als het goed is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Bah. Als het zo door gaat ga ik naar de NRC. Kunkrant staat vol met ''vlot geschreven'' wist-je-dat-achtige verhaaltjes over Mladic en ik vind het schtom.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel mij voor schut gezet door mijn laptop!
![]() Al twee dagen kon ik niet op internet. Dat ding zei dat ik de kabel moest aansluiten, maar die zat er steeds in. Ook bij een vriend deed ie het niet, ook niet met zijn kabel, terwijl hij met zijn computer wel kon internetten. Nou, ik concludeerde dat het de netwerkadapter moest zijn, dus ging ik net naar de paradigit, verdomme het ding doet het gewoon! En nu ik thuis ben doet hij het ineens ook gewoon. Ik heb echt helemaal NIETS veranderd! En die man van de paradigit denkt vast dat ik een dom sullig meisje ben die niets ervan snapt *huiliehuilie* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|