![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De nieuwe eerstejaars worden (volgens de geruchten die ik heb gehoord) ingedeeld naar waar ze vandaan komen. Dus waarschijnlijk dat de Nederlandse nieuwelingen in het Roggeveen terechtkomen, omdat zij huursubsidie kunnen krijgen. En de buitenlanders komen in het Bagijnhof terecht. En dan komt de Vlissingsestraat er misschien ook nog bij, als dat af is in augustus tenminste (waar nog over te twijfelen valt, Woongoed kennende... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lees het thread eens rustig door zou ik zeggen, daar staan wel wat dingen in over die gesprekken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 22:55. |
![]() |
||
Citaat:
Dear Ruud, Thank you for sending us your application form. This email is to let you know the status of your application. We received about 225 application forms. We are in the middle of reading all the files. Your file has already been read and you will be invited for an interview. Applicants from abroad will be interviewed by telephone and applicants in the Netherlands will be invited for a personal interview. Please take in consideration that international students who need a visa will be interviewed at first. After that the applicants form the Netherlands will be interviewed. The invitation for the interview will be sent by email as well. At this moment I am busy with an interview schedule. As soon as that’s ready I’ll start inviting you for an interview. With kind regards, Jeannette Gels waarom zou ze m dan deze mail sturen?!! You what...lets not talk about it anymore...y'all!!..you are SOO right ![]()
Laatst gewijzigd op 30-04-2006 om 09:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Morgen naar Middelburg \o/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
... .. . owja, by the way; Ik ben aangenomen \o/ ![]() Ik kon de locatie prima vinden (nog bedankt Jumpfrious) en het gesprek ging prima. Hij vond mijn cijferlijst vrij indrukwekkend en vond mijn motivatiebrief goed. We waren ongeveer 15 a 20 minuten aan het praten en toen zijn hij dat hij met de 4 andere leden van de toelatingscommissie had overlegd en dat die allemaal voor mijn toelating waren en dat hij dat ook was en dat ik binnenkort aanmeldingsinformatie kon verwachten. Ik compleet verbaasd dat ik het meteen hoorde natuurlijk ![]() Dus na nog geen 30 minuten praten stond ik weer buiten ![]() Heb dus ook niet meer gevraagd hoeveel aanmeldingen er in totaal waren, aangezien ik mijn statistische kans niet meer hoefde te berekenen en ik enigzins in een staat van lichte roes verkeerde ![]() Dus Athena22, Jumpfrious en kiss_the_sky, bedankt voor jullie succes wensen ![]() Heb ook nog de nieuwe locatie aan de Vlissingsestraat bekeken en dat zag er allemaal puik uit. Schijnt ook dat er in een van die panden een societeit voor de studenten komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() N gefeliciteerd IckIcke....That is soo awesome!...hopelijk krijg k t ook meteen te horen... ![]()
Laatst gewijzigd op 01-05-2006 om 18:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoals je zelf al aangeeft, er zijn belangrijkere dingen dan cijfers (motivatie, internationale orientatie etc) en zolang je je cijfers maar redelijk kan verklaren en onderbouwen (en jouw reden van extra stof in 1 jaar lijkt me een nogal betere reden dan 'het was gewoon zo moeilijk') maken ze er denk ik niet echt een issue van. Belangrijk is misschien wel dat je extra goed kan aangeven waarom je het nou wil etc. (omdat ik wel denk dat als ze 2 geschikte kandidaten vinden die indentiek aan elkaar zijn behalve hun cijfers, de voorkeur wel uit zal gaan naar de gene met het hoogste cijfer. Maar als je zorgt dat ze jouw niet echt kunnen vergelijken, omdat ze zo fantastische bent =), dan al dat niet echt een probleem zijn.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb overigens ook op een ROC gezeten (was gezakt voor 2 vakken) en als je daar een 6,5 haalt trek je het gemiddelde cijfer van de klas inderdaad vaak flink omhoog ja ![]() De site van de RA is vernieuwd trouwens (lijkt nu meer op de UCU site). Een van de nieuwe berichten op de website is dat de deadline verschoven is; Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ickeicke: hoe ging je interview? Wat voor vragen stelde de Dean? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Hij vroeg vooral naar wat dingen waar ik in mijn motivatiebrief al wat geschreven had, en waar ik dus prima antwoord op kon geven. De enige vraag die mij een beetje overviel was de vraag waar ik mezelf over 10 jaar zou willen zien zitten. Ik zei aanvankelijk dat ik dat niet zo goed wist, maar dat leuk werk bij een internationale organisatie (zowel bedrijf als overheid) me aansprak. En hij vroeg me waarom ik aanvankelijk gezakt was en hoe ik aan mijn goede Engels kwam. Ik zei dat ik onder andere regelmatig Engelse boeken lees. Ik gaf de DaVinci code als voorbeeld. Daarop vroeg hij of ik weleens iets van (Harry) Mulisch had gelezen, waarop ik antwoordde dat ik eerder De Ontdekking Van De Hemel had gelezen en dat ik inderdaad overeenkomsten opmerkte tijdens het lezen van de Davinci Code. Ik had in mijn brief geschreven dat ik wel graag met muziek en computers bezig was en hij vroeg/suggereerde of dat mij ook leuk leek om dat toe te voegen aan de RA gemeenschap. Hij zei dat bij een liberal arts & sciences college de buitenschoolse activiteiten haast net zo belangrijk waren als de lesprogramma zelf (al overdrijft hij daar mee een beetje misschien). En verder; Citaat:
Achter het Stadhuis is het Eleanor gebouw en dat is Stadhuisstraat 2. Als je daar met je gezicht naar de deur staat moet je nog ongeveer 40 meter naar links lopen en dan ben je bij nummer 2a. (het is een soort noodgebouw-achtige toestand). Ik had het prima kunnen vinden in ieder geval. |
![]() |
|
Yeah site is een hele verbetering
![]() Maargoed alle mensen veel succes met interviews ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |