Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben namelijk geslaaaaaagd! *superblij* En iedereen die ook is geslaagd, gefeliciteerd! ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan kijken waar je wordt aangenomen en dan daar een keuze uitmaken en je dan daadwerkelijk daar inschrijven. En over wanneer die UCs worden opgericht; geen idee. Maar ik denk dat je eerst voor jezelf moet bepalen wat het meest bij je past; "ik wil per se naar een UC omdat die onderwijs vorm het beste bij me past" of "ik wil per se naar Amsterdam omdat dat een toffe stad is". Verder ben ik vandaag naar Middelburg geweest, vooral om een globale indruk op te doen van het Roggeveenhuis. Bevindingen en foto's volgen later ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
fotos beginnen hier
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoop dat jullie er wat aan hebben bij het kiezen van je woonruimte. Ik ben er nog steeds niet uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb het niet met opzet gedaan (tenzij jij het leuk zou vinden als dat dat wel zo was; in dat geval heb ik het expres gedaan ![]() EDIT: Ik heb trouwens besloten naar het Roggeveenhuis te gaan en nu vraag ik me af waar de appartementen waar de eerstejaars in komen zitten (welke kant/verdieping), ik doel dus niet op de plekken waar nu nog bejaarden zitten en die in de zomer verbouwd worden, want die zijn voor de mensen die eerst naar de Vlissingsestraat gaan. Zijn die nu nog lege appartementen een beetje bij elkaar, of zijn ze door het hele gebouw heen? Zijn er mensen (Jumpfrious?) die daar wat zinnigs over kunnen zeggen? Bij voorbaat dank, Icke Laatst gewijzigd op 26-06-2006 om 22:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En mocht je dat vooraf zelf moeten regelen, dan zul je daar heus wel bericht over krijgen. zie ook; Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-07-2006 om 22:59. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #11 jennlalafer | 242 | 21-01-2020 14:30 | |
Studeren |