![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je graag geneeskunde wil doen, probeer je toch ook bij zoveel mogelijk opleidingen aangenomen te worden (al weet ik niet precies in hoeverre dat mogelijk is ivm numerus fixus regelingen). (ik heb me, qua UCs, alleen aangemeld bij de RA overigens) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder wens ik natuurlijk de wachtenden onder u nog altijd veel sterkte toe ![]() En als iemand nog tips heeft; nu is de tijd ze te geven lijkt me (hoe formeel is het gesprek bijvoorbeeld? Kan ik in mijn nette, doch casual kleding aantreden?). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij UCU doen t volgens mij wel veel meer dan 2 mensen ![]() Ik had in ieder geval een leraar methods and statistics, maar dat ging ook anders dan gepland omdat ik dus te laat was ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar lijkt me wel gunstiger, één persoon die het afhandelt; heb je alvast geen tijd verspild aan overleggen, papieren doorgeven, samenvattingen lezen, nog een keer overleggen, samen een kopje thee drinken, de actualiteiten bespreken en nog een keer overleggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @ Athena22: is RA een serieuze optie voor jou?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Overigens, die gang van zaken aan het UCU is inderdaad wel vrij frappant, maar stel je voor dat jij om wat voor reden nog niet hebt gereageert op een uitnodiging en dat die plaats naar een ander gaat. Niet zo gek dat UCU het zekere voor het onzeker neemt, al is dat helaas wel vervelend voor jullie. Hoe dan ook; UCU'sters in spe, sterkte met wachten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #10 Diamera | 500 | 30-11-2013 09:00 | |
Studeren |
University College #7 harpje | 500 | 10-04-2010 10:18 | |