Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2006, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Athena22 schreef op 18-04-2006 @ 16:11 :
Vanavond? Die zijn om half vijf vertrokken...

--> ja hoor, net mail gehad. Het wordt weer uitgesteld! Tot vrijdag! De deadline voor aangenomen mensen om te bevestigen dat ze naar UC komen, was de 15e, en nu missen ze sommige acceptaties en gaan ze nog eens uitgebreid wachten tot de 21e. Een deadline is toch niet voor niets een deadline!
Alweer heb ik geen mail gehad

Ik ga ze nu toch maar eens mailen dan... echt ik begin zo'n grondige hekel te krijgen aan die lakse houding daar. Ze trekken zich er echt niks van aan dat er mensen in spanning zitten te wachten of zo..
Advertentie
Oud 18-04-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
ickeicke schreef op 18-04-2006 @ 18:09 :
Het lijkt mij ook wel een voordeel als je de Dean alle interviews afneemt. Als je hem hebt overtuigd van je kwaliteiten, kan hij alle kandidaten vrij goed vergelijken en hoeven niet alle interviewers met elkaar te overleggen, waarbij veel informatie verloren gaat denk ik.

Overigens, die gang van zaken aan het UCU is inderdaad wel vrij frappant, maar stel je voor dat jij om wat voor reden nog niet hebt gereageert op een uitnodiging en dat die plaats naar een ander gaat.
Niet zo gek dat UCU het zekere voor het onzeker neemt, al is dat helaas wel vervelend voor jullie.

Hoe dan ook; UCU'sters in spe, sterkte met wachten.
Als je anderhalve maand krijgt om te reageren en je doet dat niet, moet je niet gaan blaten als iemand anders je plaats krijgt :/
Oud 18-04-2006, 20:04
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 18-04-2006 @ 20:15 :
Als je anderhalve maand krijgt om te reageren en je doet dat niet, moet je niet gaan blaten als iemand anders je plaats krijgt :/
Het zou me, gezien de reputatie van UCU zoals we die nu kennen, niet verbazen dat er mensen zijn die wel aan zijn genomen, maar daar zelf nog niet van op de hoogte zijn
Oud 18-04-2006, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 18-04-2006 @ 21:04 :
Het zou me, gezien de reputatie van UCU zoals we die nu kennen, niet verbazen dat er mensen zijn die wel aan zijn genomen, maar daar zelf nog niet van op de hoogte zijn
Nouja, als je zo lang niks hoort stuur je toch wel een mailtje of bel je lijkt mij?
Oud 19-04-2006, 12:11
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 18-04-2006 @ 20:15 :
Vind ik ook hoor. Je weet toch of je het wil of niet, en een week bedenktijd is al meer dan genoeg dan lijkt me.
Oud 19-04-2006, 13:29
planckton
planckton is offline
Het begint echt de spuigaten uit te lopen met die deadline, ik leefde die 6 weken al in een halve zenuwaanvaltoestand..
Oud 19-04-2006, 13:41
Athena22
Athena22 is offline
Weet wat je bedoelt ja. (joehoe, jubileum: vandaag drie maanden verstreken sinds interview.)

@louise: heb jij gister mailtje gehad?
Oud 19-04-2006, 16:22
Verwijderd
Gelukkig ben ik niet zo erg zenuwachtig of zo.. heb genoeg andere dingen om me mee bezig te houden
Oud 19-04-2006, 19:01
planckton
planckton is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 19-04-2006 @ 17:22 :
Gelukkig ben ik niet zo erg zenuwachtig of zo.. heb genoeg andere dingen om me mee bezig te houden
Oud 21-04-2006, 16:17
Verwijderd
Weer geen mailtje gehad terwijl we het toch echt vandaag zouden horen Hoe stom zijn die mensen..
Oud 21-04-2006, 18:06
Verwijderd
Oh, ik heb nu een mailtje.

Ik sta nog steeds op de wachtlijst
Dus in principe is er geen plaats meer voor me, maar ik ben wel geschikt. En het kan zijn dat er voor het begin van het schooljaar nog mensen zich afmelden. En dan kan ik dus misschien weer wel komen Wat een fucking vage shit daar allemaal, echt hoor

Maarja dat wordt dus sowieso inschrijven voor een andere universiteit..
Oud 21-04-2006, 18:16
planckton
planckton is offline
Lol, dit gaat echt te ver.. En dan moet jij je nu maar inschrijven bij een andere opleiding en als je alles gepland hebt en je hoort dat je toch mag, dan maar weer naar het ucu
Oud 21-04-2006, 18:23
Verwijderd
Ja, nette afhandeling voor een opleiding die zich zo wil voordoen als University College niet?
Oud 21-04-2006, 18:47
planckton
planckton is offline
Nee, ben het met je eens, dit kan niet. Ze kunnen je dan beter afwijzen (vat dit niet verkeerd op), zodat je je kan concentreren op een andere studie en niet nóg langer in spanning zit. En dan hebben zij maar pech met een paar plaatsjes open, dat is toch ook niet zo'n ramp.
Oud 21-04-2006, 19:01
Athena22
Athena22 is offline
Hmmm. Hele vage boel allemaal. Ik heb tegelijkertijd een afwijzing en de mail van dat we nog op de wachtlijst staan mochten enkele verwende kindjes zich vlak voor het schooljaar terugtrekken. Wat zou dat betekenen?

Hoorde iets van dat er vier mensen van de wachtlijst af zijn (weet niet zeker hoor!). Maar in dat geval hadden we dus sowieso al heel weinig kans...
Oud 21-04-2006, 20:44
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
WTF???? De tweede ronde interviews is nog niet eens afgelopen!! Mijn vriendin heeft nog helemaal niks gehoord en ze zeggen nu al dat ze vol zitten?
Oud 21-04-2006, 20:54
~louise~
~louise~ is offline
ze zitten niet vol anders hadden ze die 2e ronde niet afgewacht.
Ik heb overigens hetzelfde mailtje gehad. Ach, er is meer in de wereld.
Oud 22-04-2006, 11:17
Joyceb
Joyceb is offline
Een vriendin van me stond in principe ook op de wachtlijst, had zich al ingeschreven bij biologie, en in augustus hoorde ze dat ze toch op UC terecht kon komen.
Vind het een beetje belachelijk van UC dat ze niet sneller meer duidelijkheid geven over de procedure en waar je staat.
Oud 22-04-2006, 13:09
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 21-04-2006 @ 21:44 :
WTF???? De tweede ronde interviews is nog niet eens afgelopen!! Mijn vriendin heeft nog helemaal niks gehoord en ze zeggen nu al dat ze vol zitten?
. Erg vreemde gang van zaken allemaal. Maar ik ben het niet eens met de stelling van planckton. Mensen die nu op de wachtlijst staan en eventueel nog worden toegelaten als er later nog mensen hun plaats op het UCU opgeven moeten zich nu eigenlijk volledig focussen op een andere studie. Maar ik denk niet dat het beter is als het UCU alle mensen op de wachtlijst definitief afwijst omdat dat voor hun gemoedsrust beter zou zijn. Als je komend jaar aan een andere studie bent begonnen maar je wordt alsnog toegelaten, kun je daar altijd van afzien als je geen zin hebt in die hele overstap.
Oud 22-04-2006, 13:57
Athena22
Athena22 is offline
De kans dat je in augustus - of later - ineens toch mag komen, is zo klein, dat je niet de hele zomer in spanning gaat zitten wachten. Dus dat afwijzen om mensen gemoedsrust te geven, hoeven ze niet te doen; als je zoals gister hoort dat je nu niet mag komen, mag je waarschijnlijk helemaal niet meer komen.
Oud 22-04-2006, 14:24
Verwijderd
Ik ga echt niet meer in spanning zitten hoor?

Je moet gewoon accepteren dat je niet heen gaat, gewoon een leuke andere studie zoeken en je daarvoor inschrijven, en als die miniscuul kleine kans dan toch nog uitkomt kan je altijd nog kijken of je er nog heen wilt..
Oud 22-04-2006, 16:39
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 22-04-2006 @ 15:24 :
Ik ga echt niet meer in spanning zitten hoor?

Je moet gewoon accepteren dat je niet heen gaat, gewoon een leuke andere studie zoeken en je daarvoor inschrijven, en als die miniscuul kleine kans dan toch nog uitkomt kan je altijd nog kijken of je er nog heen wilt..
Dat bedoel ik. Maar het zal je maar net overkomen dat je toch nog uitgenodigd wordt, dan is de stap naar het UCU (afhankelijk van waar je woont/studeert) wellicht toch vrij groot. Een ex-klasgenoot van me woonde in Tilburg, was uitgeloot in Nijmegen, ging toen naar Enschede maar werd twee weken na de start van het college jaar alsnog toegelaten.

Als ik niet tot de RA wordt toegelaten, ga ik naar Groningen. Da's ook een aardig endje uit de richting .
Oud 22-04-2006, 19:20
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 22-04-2006 @ 12:17 :
Een vriendin van me stond in principe ook op de wachtlijst, had zich al ingeschreven bij biologie, en in augustus hoorde ze dat ze toch op UC terecht kon komen.
Vind het een beetje belachelijk van UC dat ze niet sneller meer duidelijkheid geven over de procedure en waar je staat.
Wha, heeft zij misschien wel mijn plaats gekregen...te raar!

Maar rot voor de mensen die erop staan, vind het ook niet zo eerlijk van UCU om het op zo'n manier af te handelen.
Oud 22-04-2006, 20:19
Mori
Mori is offline
Dat wachtlijstgebeuren geldt ook voor lotingsstudies, als je uitgeloot bent kom je nog op een wachtlijst voor het geval mensen die ingeloot zijn zich bedenken/uiteindelijk zijn gezakt voor hun eindexamen. Zo kreeg ik in oktober zelfs nog een kans om aan een studie te beginnen waar ik in 1e instantie voor uitgeloot was. Dus zo raar is dit niet van UCU
Oud 23-04-2006, 09:27
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Heartworm schreef op 22-04-2006 @ 21:19 :
Dus zo raar is dit niet van UCU
Vind je? Een loting is niet te vergelijken met een selectie van UCU. Daar ben je maanden intensief mee bezig, alleen het schrijven van een motivatiebrief al. En dan word je geschikt bevonden, maar zetten ze je op een wachtlijst en wachten ze net zolang tot alle plekken vergeven zijn en zeggen dan 'ja sorry, misschien dat er in het begin van het jaar nog mensen uitvallen'. (En dat bij mij na drie maanden wachten). Die kans om er alsnog op te komen, is 2 à 3 op de 31. Hadden ze dan niets anders kunnen bedenken, zoals een plaats aanbieden voor volgend jaar ofzo?
Oud 23-04-2006, 11:25
Mori
Mori is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 23-04-2006 @ 10:27 :
Vind je? Een loting is niet te vergelijken met een selectie van UCU. Daar ben je maanden intensief mee bezig, alleen het schrijven van een motivatiebrief al. En dan word je geschikt bevonden, maar zetten ze je op een wachtlijst en wachten ze net zolang tot alle plekken vergeven zijn en zeggen dan 'ja sorry, misschien dat er in het begin van het jaar nog mensen uitvallen'. (En dat bij mij na drie maanden wachten). Die kans om er alsnog op te komen, is 2 à 3 op de 31. Hadden ze dan niets anders kunnen bedenken, zoals een plaats aanbieden voor volgend jaar ofzo?
Ik vind het gebruik van een wachtlijst niet vreemd en ook niet anders dan als het een "gewone" loting zou zijn, ze willen gewoon hun opleiding vol hebben zitten. Maar hun snelheid van reageren is natuurlijk wel niet netjes, 3 maanden is te lang en dan is het ook extra lullig als je wordt afgescheept met "je staat op de wachtlijst".
Oud 23-04-2006, 11:50
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 23-04-2006 @ 10:27 :
Hadden ze dan niets anders kunnen bedenken, zoals een plaats aanbieden voor volgend jaar ofzo?
Denk niet dat dat een goede zaak zou zijn. Volgend jaar zijn er ook weer 120 UCU waardige mensen te vinden.
Oud 24-04-2006, 08:00
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
@ Athena22: al iets gehoord van RA? Of moet je je brief nog opsturen?
Oud 24-04-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
ickeicke schreef op 23-04-2006 @ 12:50 :
Denk niet dat dat een goede zaak zou zijn. Volgend jaar zijn er ook weer 120 UCU waardige mensen te vinden.
250 volgens mij..

En het is toch met de meeste studies ook zo dat als je zakt voor je examen, of er gebeurt iets, dat je dan alsnog het volgende jaar recht hebt op je plek. Ik vind niet dat dit heel anders is..
Oud 24-04-2006, 14:08
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 24-04-2006 @ 09:00 :
@ Athena22: al iets gehoord van RA? Of moet je je brief nog opsturen?
Heb een interview, 8 mei
Oud 24-04-2006, 14:14
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 24-04-2006 @ 15:08 :
Heb een interview, 8 mei
Woei , weekje na mij dus.
Oud 24-04-2006, 14:18
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 24-04-2006 @ 13:24 :
250 volgens mij..

En het is toch met de meeste studies ook zo dat als je zakt voor je examen, of er gebeurt iets, dat je dan alsnog het volgende jaar recht hebt op je plek. Ik vind niet dat dit heel anders is..
Misschien houden ze daar ook wel rekening mee. Toen ik gezakt was had ik een brief gestuurd en toen kreeg ik een mail terug dat als ik volgend jaar weer wilde meedoen aan de selectie dat ik dan zeker in mijn brief moest zetten dat ik al toegelaten was.
Oud 24-04-2006, 14:21
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 24-04-2006 @ 15:08 :
Heb een interview, 8 mei
Citaat:
Woei , weekje na mij dus.
Ik zal voor jullie duimen!
Oud 24-04-2006, 14:51
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 24-04-2006 @ 15:21 :
thnx!

Citaat:
Misschien houden ze daar ook wel rekening mee. Toen ik gezakt was had ik een brief gestuurd en toen kreeg ik een mail terug dat als ik volgend jaar weer wilde meedoen aan de selectie dat ik dan zeker in mijn brief moest zetten dat ik al toegelaten was.
Maar jij was al onvoorwaardelijk toegelaten... ik vraag me af of het een afwijzing is of niet van wachtlijstkandidaten. Ik kreeg vrijdag o.a. dit mailtje van UCU:

Thank you for your patience with our application procedure. We have recently reconsidered all the applications of the waiting list. Unfortunately, I have to inform you that after careful consideration the dean has decided to turn your application down. I am sorry to tell you this. The original letter will be sent to you by regular mail.

Is dat nou een afwijzing of een 'sorry te weinig plek maar wel goedgekeurd'? Ik heb immers al een brief gehad waarin staat dat we in principe zijn goedgekeurd. En zijn er andere wachtlijstmensen die ditzelfde mailtje hebben gehad, of kregen die een ander mailtje?
Oud 24-04-2006, 15:01
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Athena, dat is volgens mij duidelijk een afwijzing. Die wachtlijst waar je op stond was dus de wachtlijst voor toelating na de tweede ronde, maar ik denk dat ze dus kandidaten hebben gehad die ze geschikter vonden dus nu ben je 'officieel' afgewezen.

Succes aan jou en ickeicke met het interview bij RA, ik ga ook voor jullie duimen!
Oud 24-04-2006, 15:20
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Bedankt. Ik heb overigens eergisteren vernomen dat de dean in het dorp heeft gewoond waar ik de afgelopen 19 jaar heb doorgebracht .

@Niet Slaan: Je hebt gelijk hebt m.b.t. die mail aan Athena22 denk ik ja. En alvast bedankt voor het duimen .
Oud 24-04-2006, 18:25
planckton
planckton is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 24-04-2006 @ 16:20 :
Bedankt. Ik heb overigens eergisteren vernomen dat de dean in het dorp heeft gewoond waar ik de afgelopen 19 jaar heb doorgebracht .
Handig
Oud 24-04-2006, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Athena22 schreef op 24-04-2006 @ 15:51 :
thnx!

Maar jij was al onvoorwaardelijk toegelaten... ik vraag me af of het een afwijzing is of niet van wachtlijstkandidaten. Ik kreeg vrijdag o.a. dit mailtje van UCU:

Thank you for your patience with our application procedure. We have recently reconsidered all the applications of the waiting list. Unfortunately, I have to inform you that after careful consideration the dean has decided to turn your application down. I am sorry to tell you this. The original letter will be sent to you by regular mail.

Is dat nou een afwijzing of een 'sorry te weinig plek maar wel goedgekeurd'? Ik heb immers al een brief gehad waarin staat dat we in principe zijn goedgekeurd. En zijn er andere wachtlijstmensen die ditzelfde mailtje hebben gehad, of kregen die een ander mailtje?
Ik had dus die andere waarin stond dat je geschikt was en dat je kon aangeven of je op de wachtlijst wilde of niet wel heel raar dus inderdaad.. Maar ik denk dat ze dan een tweede selectie hebben gemaakt of zo..
Oud 24-04-2006, 18:38
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 24-04-2006 @ 19:32 :
Ik had dus die andere waarin stond dat je geschikt was en dat je kon aangeven of je op de wachtlijst wilde of niet wel heel raar dus inderdaad.. Maar ik denk dat ze dan een tweede selectie hebben gemaakt of zo..
Dat staat er toch ook;
Citaat:
"...after careful consideration..."
Oud 25-04-2006, 10:57
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 24-04-2006 @ 16:20 :
Haha vet! Hij wist ook precies waar ik woonde, dat was erg grappig. Hebben we het ook nog even over gehad.
Oud 25-04-2006, 11:00
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 25-04-2006 @ 11:57 :
Haha vet! Hij wist ook precies waar ik woonde, dat was erg grappig. Hebben we het ook nog even over gehad.
Heb jij ook in hetzelfde dorp gewoond dan?
Oud 26-04-2006, 09:07
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 25-04-2006 @ 12:00 :
Heb jij ook in hetzelfde dorp gewoond dan?
Nee dat denk ik niet. Maar hij wist het wel precies, denk dat hij hier weleens komt ofzo.
Oud 26-04-2006, 09:16
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 26-04-2006 @ 10:07 :
Nee dat denk ik niet. Maar hij wist het wel precies, denk dat hij hier weleens komt ofzo.
Ach so .

En "Stadhuisstraat 2a", weet jij zo toevallig welk gebouw dat is?
Oud 26-04-2006, 12:12
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 26-04-2006 @ 10:16 :
Ach so .

Is dat waar je het gesprek hebt?

*kijkt in eigen email om te kijken of zij daar ook moest zijn*

Hmm..in mijn mail staat dat niet. Maar, anyway, ik ben gewoon naar het stadhuis gegaan (op dat grote plein, niet te missen) en toen een zijstraatje naast het stadhuis ingelopen...daar is dus de ingang. Dus niet aan de voorkant, maar aan de zijkant. Als je aan de voorkant staat is het aan de rechterkant als ik het goed heb.

Maar ik ben toch wel nieuwsgierig nu, waar woon jij?
Oud 26-04-2006, 12:16
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 26-04-2006 @ 13:12 :
Is dat waar je het gesprek hebt?

*kijkt in eigen email om te kijken of zij daar ook moest zijn*

Hmm..in mijn mail staat dat niet. Maar, anyway, ik ben gewoon naar het stadhuis gegaan (op dat grote plein, niet te missen) en toen een zijstraatje naast het stadhuis ingelopen...daar is dus de ingang. Dus niet aan de voorkant, maar aan de zijkant. Als je aan de voorkant staat is het aan de rechterkant als ik het goed heb.

Maar ik ben toch wel nieuwsgierig nu, waar woon jij?
Dan denk ik wel dat ik weet waar ik moet zijn. Ik ben naar een open dag geweest en toen ben ik ook via die ingang aan de rechterkant van het stadhuis naar binnen geweest.
Oud 26-04-2006, 16:24
Verwijderd
Ik had een mailtje gestuurd met wat vragen over de wachtlijst, heb wel een goed mailtje terug gekregen:

Dear Krista,

We have recently sent you an email about the waiting list status of your application. As we received different question about the waiting list, I’ll try to reply to these question by sending this email.

At this moment we have 20 applicants on the waiting list. We don’t have a ranking on this list, because at this stage we do not only look at individual qualities, but also at the balances within the total student body. As soon as we receive a cancellation of one of the accepted students, we will invite one of the waiting list applicants. Depending on the cancelled applicants’ profile, we’ll invite an applicant from the waiting list. This process will take place from now on till two weeks before the start of the fall semester. Last year we have invited the last waiting list applicants two weeks before the start. Over time the waiting list gets shorter because some applicants get an invitation, but also because some applicants decide to choose for security elsewhere. But as we have more waiting list applicants this year it is unpredictable if we will have place available for all of you.

If in the end we don’t have place available for fall 2006, we we’ll ask you again if you would like to remain on the waiting list. If so, your application will be compared with the new applicants for spring 2007. Competition for places is usually less severe in spring, but once again it is possible that your application will be turned down at the end.

We are aware that this procedure must be most inconvenient for you. Please don’t hesitate to contact me in June in you would like to informed how many applicants are still on the waiting list.

If you decide to cancel your application the coming months, would you please let us know, so we keep the waiting list updated?

We wish you success with your upcoming exams.
With kind regards,

Jeannette Gels
Oud 27-04-2006, 11:59
planckton
planckton is offline
nou, het is nu in ieder geval duidelijk hoe het zit met die wachtlijst.
Oud 27-04-2006, 13:43
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 26-04-2006 @ 10:16 :
Ik zit op RA, en stadhuisstraat 2a is niet het stadhuis waar jullie het over hebben (die ingang is Lange Noordstraat 1) want dat zijn ze tijdelijk aan het verbouwen. Waar je dan wel moet zijn: als je vanaf de Markt komt loop je om het oude stadhuis heen (kan via links of via rechts (rechts is Lange Noordstraat). Dan steek je als je aan het eind bent de straat over. (via de linkerkant moet je 3 traptrede af, straat oversteken, kom je via rechts, dan moet je eerst nog stukje naar links lopen). Dan zie je dus een gebouw waarop staat Roosevelt Academy (op een zilveren plaat boven de deur). Dat is het nieuwste gebouw van RA. Ik weet het niet zeker, maar wat ik van andere heb gehoord die vorige week op gesprek moesten komen, moet je dan naar links lopen, klein stukje en dan een hek door (aan de rechterkant) dan kom je uit bij noodwoningen/kantoren. En geloof dat je daar dan moet zijn voor je interview. Maar weet niet helemaal zeker of je daar zomaar naar binnen mag... Anders even een student vragen of die je even naar de Helpdesk wilt brengen, die weten wel wat te doen

Hopelijk heb je hier wat aan, voor meer vragen... laat het me weten!
Oud 27-04-2006, 14:26
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Jumpfrious schreef op 27-04-2006 @ 14:43 :
Ik zit op RA, en stadhuisstraat 2a is niet het stadhuis waar jullie het over hebben (die ingang is Lange Noordstraat 1) want dat zijn ze tijdelijk aan het verbouwen. Waar je dan wel moet zijn: als je vanaf de Markt komt loop je om het oude stadhuis heen (kan via links of via rechts (rechts is Lange Noordstraat). Dan steek je als je aan het eind bent de straat over. (via de linkerkant moet je 3 traptrede af, straat oversteken, kom je via rechts, dan moet je eerst nog stukje naar links lopen). Dan zie je dus een gebouw waarop staat Roosevelt Academy (op een zilveren plaat boven de deur). Dat is het nieuwste gebouw van RA. Ik weet het niet zeker, maar wat ik van andere heb gehoord die vorige week op gesprek moesten komen, moet je dan naar links lopen, klein stukje en dan een hek door (aan de rechterkant) dan kom je uit bij noodwoningen/kantoren. En geloof dat je daar dan moet zijn voor je interview. Maar weet niet helemaal zeker of je daar zomaar naar binnen mag... Anders even een student vragen of die je even naar de Helpdesk wilt brengen, die weten wel wat te doen

Hopelijk heb je hier wat aan, voor meer vragen... laat het me weten!
Bedankt voor de uitleg, al klinkt het wel als een behoorlijke survival/hindernistoch door Middelburg, maar je moet er wat voor over hebben he .
Oud 27-04-2006, 14:56
Athena22
Athena22 is offline
Lol, inderdaad! Ik ben zo a-geografisch als wat, dus dat wordt verdwalen Nouja, dan maar wat vroeger naar het pittoreske Middelburg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten