Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2004, 09:50
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
naja hier komt het dan toevallig ook nog es goed uit dat mn ouders dan weg zijn, anders had ik t misschien wel een andere keer gedaan als ze wegwaren en niet persee op de 14e, maar nu vind ik het wel toevallig en leuk eigk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2004, 10:00
Verwijderd
mn vriend moet draaien dan, en ik ben van plan om allemaal rozenblaadjes in het dj-hok te strooien...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 10:32
snarl
snarl is offline
kusjes geven en zo. net zoals altijd als we elkaar zien.

(oja ik heb een zak rozijntjes geeist. die zijn lekker. dus gaan we fijn rozijntjes eten.)
Oud 13-01-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 12-01-2004 @ 17:05:
Goed dat je er meej komt jongen! 14 februari toch?! Mmm waarom bedenken de vrouwen nooit eens wat leuks .. Hahah.. Mmm ach ja zal ook maar eens wat gaan bedenken, goed topic dus ..
*kuch*sorry*kuchkuch*

Maar ik heb ook zoiets georganiseerd dus voor mijn vriend.. klik hier voor mijn verrassing
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 12:31
Verwijderd
Niets, denk ik. Zie niet in waarom ik per se op 14 februari iets liefs bijzonders zou moeten doen. Ik doe gewoon iets liefs bijzonders als ik vind dat het er een goed moment voor is.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 15:21
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
O ja, verek als 14 februari er al weer aankomt dan is 12 februari ook best wel in de buurt.
Oud 13-01-2004, 15:27
coecie
coecie is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 13-01-2004 @ 16:21:
O ja, verek als 14 februari er al weer aankomt dan is 12 februari ook best wel in de buurt.
precies, en op 12 feb ga ik met hem naar een concert in paradiso, waarschijnlijk tot aan de 14e lekker druggy met zijn tweetjes rondhangen bij vrienden of in bed en dan doei zeggen en de dag erna vertrek ik voor een half jaar naar het buitenland, heerlijk... ik heb er nu al zin in
Oud 13-01-2004, 17:17
Verwijderd
Als het goed is is mn vriend vrij (leuk, horeca), en niet eens gepland vrij! Maar ik ga met mn beste vriendin naar Made, daar speelt KAAS (nederpop covers) en als mn vriend vrij is, gaat ie mee en slapen we samen.

Voor ons is Valentijn net zoals de andere dagen, al komt er meestal wel een kaartje over en weer.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:26
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 12-01-2004 @ 16:55:
Ik heb dus iets bedacht,
Mn ouders zijn toevallig weg, heb haar al uitgenodig en ben dus het volgende van plan:
door de hele gang, op de trap, in de kamer en in de keuken kaarsjes zetten, iets van 300 theelichtjes ofzo....
Dan overal rozen blaadjes (waar krijg je deze trouwens, en wat kost dat ongeveer?)
1 roos voor haar, champagne, romantische muziek...

En verder weet ik het nog niet...jullie ideeen hoe je de avond verder kunt invullen (zonder meteen te zeggen--->neuken )
eventueel film tips etc
zoeist heb ik gedaan voor zijn 18e verjaardag..
Dan van te voren foto's gemaakt van mezelf in een sexy setje en die ook nog af en toe erbij gelegt.
En dan lag ik daar boven op mijn kamer ( ook overal rozenblaadjes en kaarsen) in dat zelfde setje..

Rozenblaadjes zal ej zelf moeten maken door gewoon rozen te kopen en de blaadjes eraf te halen.

Voor mn vriend zelf zal ik kijken of ik iets super romantisch of leuks kan verzinnen..
Op welke dag valt het eigelijk?
Oud 13-01-2004, 17:36
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Ga helaas niks speciaals regelen, want op dat moment zit mijn vriend nog op uitzendig in Bosnie. Ga wel een kaartje sturen en misschien nog een paar cadeautjes. En ik bel hem ff (in mijn situatie speciaal) Verder tips....tja zou het niet weten. Romantische film...gedicht...lekker koken....en verder je vriendin gewoon lekker verwennen....
Oud 13-01-2004, 18:04
Stefanie
Stefanie is offline
Wij hebben nog niets speciaals gepland, had wel n aantal ideetjes, maar weet niet of het kan. Komt nog wel, we hebben nog een maand de tijd.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 17:05:

een filmpje zou heel mooi zijn, maar ja, welke?
Sence & Sensebility ( of hoe schrijf je het ook alweer)
Unfaithfull
American beauty

Ook Pride & Prejudice is een mooie film (ook boekverfilming van Jane Austen) nog beter vind ik hem dan Sense and Sensebility eigenlijk, NOG romantischer

Maar om eerlijk te zijn, ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen voor valentijn, moet ik wel wat doen? of wachten tot mn vriend met een verrassing komt?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:05
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ben niet echt van plan iets speciaals te doen, valentijn zegt me vrij weinig namelijk. Maar mijn vriendje en ik zijn wel het hele weekend alleen thuis, want mijn ouders zijn dan op vakantie, dus gezellig zal het zeker wel worden
Oud 13-01-2004, 22:11
Studentje
Studentje is offline
Ik zit met Valetijnsdag met mijn vriendinnetje in Parijs.

Maar da's gewoon puur toeval.
Oud 13-01-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 13-01-2004 @ 19:18:
Ook Pride & Prejudice is een mooie film (ook boekverfilming van Jane Austen) nog beter vind ik hem dan Sense and Sensebility eigenlijk, NOG romantischer

Maar om eerlijk te zijn, ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen voor valentijn, moet ik wel wat doen? of wachten tot mn vriend met een verrassing komt?
Serendipity
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 05:46
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 13-01-2004 @ 23:42:
Serendipity
hmm ja ok, die is ook romantisch
er zijn heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel mogelijkheden, maar ik ga voor Pride & Prejudice
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 15:59
Sade
Sade is offline
Ik ga naar de opendag van een toneelschool met een van m'n beste mannenvriendjes

Waar is de romantiek in mijn leven gebleven?
Oud 14-01-2004, 16:00
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Niet veel anders als anders. Wij doen altijd lief tegen elkaar
Misschien krijgt hij een extra kusje
Oud 15-01-2004, 09:20
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn vriend is op Valentijnsdag jarig
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 12:08
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
bar en bar weinig net als vorig jaar
Oud 15-01-2004, 16:24
gizmo
gizmo is offline
Niet speciaals, gewoon fijn samen zijn. Ik vind valentijnsdag een beetje te commercieel. Ik heb geen speciale dag nodig om mijn vriend te laten merken wat ik voor hem voel.
Hij is ook de 22e feb jarig dus dan krijgt hij ook al een zeer speciale dag dus ja
Oud 15-01-2004, 16:41
Nuck
Nuck is offline
Ik heb dan een feestje en als het goed is, ga ik dan iemand verleiden (als ik diegene voor die tijd nog niet aan de haak heb geslagen)
Oud 15-01-2004, 16:49
teirg
teirg is offline
Citaat:
Whippersnapper schreef op 15-01-2004 @ 13:08:
bar en bar weinig net als vorig jaar
Oud 15-01-2004, 18:56
Conquering-Lion
Conquering-Lion is offline
Valentijn valt in het weekend.. je kunt dus bijvoorbeeld ook samen een weekendje weg gaan.. naar een kuuroordje ofzo.. altijd fijn
3 dagen en 2 nachten naar een kuuroord is wel zo rond de 100 euro maar dan heb je ook wel wat.. massages, kruidenbubbelbaden, gezichtsmassages, en je kunt ook gebruik maken van een sauna.. je slaapt dan lekker samen op een hotelkamer en hebt 's ochtends ontbijt..

Wil je t goedkoper aanpakken kun je ook in een goedkoper hotelletje in een leuke stad gaan zitten, en op zaterdagavond dan lekker uit gaan naar een leuke club of naar een concert ofzo.

Een mooie bos bloemen laten bezorgen met een zelfgeschreven kaartje erbij is natuurlijk ook altijd leuk..
Oud 16-01-2004, 09:13
Sirenie
Sirenie is offline
Wij doen niks denk ik. Valentijn is zowiezo stom, maar wij zijn twee dagen ervoor 2 jaar samen, dus ik denk dat het geen zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 09:17
damaetas
damaetas is offline
wij vieren 13 februari. 1jaar en 5 maanden
Oud 16-01-2004, 10:39
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Niks, wel tis te zeggen ik ga met een paar vrienden gaan shoppen voor het weekendje zee dat we eind februari samen gaan doen, maar dat valt niet echt onder de categorie 'Valentijn' geloof ik .
Oud 16-01-2004, 11:53
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb al een heel lief kaartje gezien in de winkel, echt superschattig

Ze heben trouwens ook kaarten die nog groter zijn dan jijzelf Wat vinden jullie daarvan? (ik vind het een beetje overdreven eigenlijk)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:55
miro
miro is offline
pff dat ga ik echt niet nu al plannen hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:27
Verwijderd
ik denk niet dat meneer rveind en ik dat samen redden, maar we doen er toch nix aan

en als we het wel redden dan doen we er nix aan omdat we 3 dagen later 1,5 jaar hebben dan

xx suusjuh
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:05
Verwijderd
ik 4 dagen daarvoor
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:09
bumblebee
bumblebee is offline
Ik ga waarschijnlijk een valentijnsfeest geven, samen met mijn zus, ter viering van mn vrijgezel-zijn denk ik . Denk aan knalroze-drankjes, marshmallows, en koppelpogingen
Oud 16-01-2004, 15:50
Verwijderd
Ik heb nog geen plannen, en denk ook niet dat die plannen er zijn de 14e feb.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 16:14
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
damaetas schreef op 16-01-2004 @ 10:17:
wij vieren 13 februari. 1jaar en 5 maanden
Vrijdag de dertiende. Eva toch.
Oud 16-01-2004, 16:44
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-01-2004 @ 13:31:
Niets, denk ik. Zie niet in waarom ik per se op 14 februari iets liefs bijzonders zou moeten doen. Ik doe gewoon iets liefs bijzonders als ik vind dat het er een goed moment voor is.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:19
Weylyn
Weylyn is offline
Wegzakken in een diepe, diepe depressie.
Oud 17-01-2004, 17:14
confabulatie
confabulatie is offline
mijn verjaardag vieren (ben 15e jarig)
ga dus op stap met vrienden enzo...
Oud 17-01-2004, 18:23
Dzanan
Dzanan is offline
Ik ga hoe het er nu naar uitziet, niets doen
Oud 17-01-2004, 18:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
niks...

winstratio als je gokt op "jullie zijn dan nog bij elkaar" is 25:1...zet 4 euro in en je wint er 100 als we dan nog bij elkaar zijn
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 19:51
*dolfie*
*dolfie* is offline
ik zouw egt niej wetuh wat ik voor mn vriend moet halen of geven kan iemand ff helpuh??
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 20:11
Verwijderd
ja je zou, ehh nou ja kijk maar in je eigen topic op sexualiteit

Oja en misschien ff normaal typen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 20:25
Verwijderd
Ik geef hem dan een zoen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 23:22
snarl
snarl is offline
ik ben nog steeds vast van plan veel rozijntjes te gaan eten. maar tuttifrutti is ook lekker.

maar iets speciaals... neuh. kusjes geven. jummie, met rozijntjes.
Oud 18-01-2004, 06:42
Smartie
Smartie is offline
niks
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 10:47
psychobunny
psychobunny is offline
Sorry dat ik m omhoog haal maar ik raak stilaan in paniek (en er zijn ook al genoeg valentijn-topics)...
Ik heb zo ongeveer een idee wat ik wil geven maar ik twijfel of het wel goed is
We zijn vorig weekend naar disneyland geweest, en daardoor kwam ik op het idee om een minikasteeltje te maken... Om het iets chliché te geven wou ik het maken met snoep-hartjes. Ik zou dan ipv ramen kleine fototjes van ons kleven, en in het midden zou ik een cadeau voor hem willen leggen... Ik heb alleen geeeeeeen idee wat. Aangezien we al meer dan 3j iets hebben heb ik al ladingen kadootjes voor hem gekocht, en zijn de meeste dingen dus al gepasseerd....
Nu zoek ik iets voor een jongen van 18-19j, die bezeten is door auto's,motors en mij En al zijn vrije tijd vult met werken... Oa. in computerbedrijf. Iemand enig idee?En zouden jullie er blij mee zijn?
Oud 31-01-2004, 10:54
jeroen87
jeroen87 is offline
ik vind valentijn gewoon een groot commercieel festijn

het is volgens mij het meest bedoeld om de winkelier zijn zakken te vullen

daarom doe ik dit jaar ook nix
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 11:38
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mijn vriend heeft ooit heel mn bed vol met rozen en rozenblaadjes gelegd (van die hele grote dure rozen ) en heel mn kamer verder vol met theelichtjes was heel lief en toen kreeg ik een massage...

maarre wij gaan dat weekend overhuizen dus heel de dag me eigen kapot sjouwen en hoop dat we nog kaartjes kopen voor hardbass zodat we daar lekker uit kunnen stomen van de drukke dag... waarom uitgerekend op valentijnsdag overhuizen????
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:38
Verwijderd
ik weet nog niet precies,ik wou haar eigenlijk op een subtiele manier duidelijk maken dat ik haar toch wel heel leuk vind en meer wil dan alleen vrienden,probleem is dat ik niet precies weet hoe,kaartje sturen vind ik afgezaagd,en dan zou idereen met een weten dat het van mij is,ik wiol het liever gewoon face-to-face duidelijk maken,maar ik weet nog niet hoe ik dat aan ga pakken...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 17:27
Verwijderd
Ik heb geen plannen, zal waarschijnlijk niets doen wat speciaal met Valentijnsdag te maken heeft. Mijn vriend viert zulke dingen niet, hij vind het onzin ..helaas.

Uiteraard is het commerciele lariekoek en moet je het hele jaar lief tegen elkaar doen, niet alleen op 1 dag omdat het dan hoort ofzo.
Maar het is wel leuk, om er gewoon ff bij stil te staan en die dag extra lief te doen, of iets speciaals te doen.
Maarja, als hij niet wilt, dan houdt het op he
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:22
Cinamon
Cinamon is offline
Hockeyfeest op 14 februari!

Verder heb ik geen plannen. Of hetzelfde aanbod moet zich voordoen (net als 2 jaar geleden) maar anders, niks.
Reageren

Regels voor berichten