Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb ook zoiets georganiseerd dus voor mijn vriend.. klik hier voor mijn verrassing |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het goed is is mn vriend vrij (leuk, horeca), en niet eens gepland vrij! Maar ik ga met mn beste vriendin naar Made, daar speelt KAAS (nederpop covers) en als mn vriend vrij is, gaat ie mee en slapen we samen.
Voor ons is Valentijn net zoals de andere dagen, al komt er meestal wel een kaartje over en weer. |
![]() |
||
Citaat:
Dan van te voren foto's gemaakt van mezelf in een sexy setje en die ook nog af en toe erbij gelegt. En dan lag ik daar boven op mijn kamer ( ook overal rozenblaadjes en kaarsen) in dat zelfde setje.. Rozenblaadjes zal ej zelf moeten maken door gewoon rozen te kopen en de blaadjes eraf te halen. Voor mn vriend zelf zal ik kijken of ik iets super romantisch of leuks kan verzinnen.. Op welke dag valt het eigelijk? ![]()
|
![]() |
Ga helaas niks speciaals regelen, want op dat moment zit mijn vriend nog op uitzendig in Bosnie. Ga wel een kaartje sturen en misschien nog een paar cadeautjes. En ik bel hem ff (in mijn situatie speciaal) Verder tips....tja zou het niet weten. Romantische film...gedicht...lekker koken....en verder je vriendin gewoon lekker verwennen....
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar om eerlijk te zijn, ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen voor valentijn, moet ik wel wat doen? of wachten tot mn vriend met een verrassing komt? |
![]() |
|
Ik ben niet echt van plan iets speciaals te doen, valentijn zegt me vrij weinig namelijk. Maar mijn vriendje en ik zijn wel het hele weekend alleen thuis, want mijn ouders zijn dan op vakantie, dus gezellig zal het zeker wel worden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Niet speciaals, gewoon fijn samen zijn. Ik vind valentijnsdag een beetje te commercieel. Ik heb geen speciale dag nodig om mijn vriend te laten merken wat ik voor hem voel.
Hij is ook de 22e feb jarig dus dan krijgt hij ook al een zeer speciale dag dus ja ![]()
|
Valentijn valt in het weekend.. je kunt dus bijvoorbeeld ook samen een weekendje weg gaan.. naar een kuuroordje ofzo.. altijd fijn
![]() 3 dagen en 2 nachten naar een kuuroord is wel zo rond de 100 euro maar dan heb je ook wel wat.. massages, kruidenbubbelbaden, gezichtsmassages, en je kunt ook gebruik maken van een sauna.. je slaapt dan lekker samen op een hotelkamer en hebt 's ochtends ontbijt.. ![]() Wil je t goedkoper aanpakken kun je ook in een goedkoper hotelletje in een leuke stad gaan zitten, en op zaterdagavond dan lekker uit gaan naar een leuke club of naar een concert ofzo. Een mooie bos bloemen laten bezorgen met een zelfgeschreven kaartje erbij is natuurlijk ook altijd leuk..
|
Niks, wel tis te zeggen ik ga met een paar vrienden gaan shoppen voor het weekendje zee dat we eind februari samen gaan doen, maar dat valt niet echt onder de categorie 'Valentijn' geloof ik
![]()
|
Sorry dat ik m omhoog haal maar ik raak stilaan in paniek (en er zijn ook al genoeg valentijn-topics)...
Ik heb zo ongeveer een idee wat ik wil geven maar ik twijfel of het wel goed is ![]() We zijn vorig weekend naar disneyland geweest, en daardoor kwam ik op het idee om een minikasteeltje te maken... Om het iets chliché te geven wou ik het maken met snoep-hartjes. Ik zou dan ipv ramen kleine fototjes van ons kleven, en in het midden zou ik een cadeau voor hem willen leggen... Ik heb alleen geeeeeeen idee wat. Aangezien we al meer dan 3j iets hebben heb ik al ladingen kadootjes voor hem gekocht, en zijn de meeste dingen dus al gepasseerd.... Nu zoek ik iets voor een jongen van 18-19j, die bezeten is door auto's,motors en mij ![]() ![]()
|
mijn vriend heeft ooit heel mn bed vol met rozen en rozenblaadjes gelegd (van die hele grote dure rozen
![]() ![]() maarre wij gaan dat weekend overhuizen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet nog niet precies,ik wou haar eigenlijk op een subtiele manier duidelijk maken dat ik haar toch wel heel leuk vind en meer wil dan alleen vrienden,probleem is dat ik niet precies weet hoe,kaartje sturen vind ik afgezaagd,en dan zou idereen met een weten dat het van mij is,ik wiol het liever gewoon face-to-face duidelijk maken,maar ik weet nog niet hoe ik dat aan ga pakken...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen plannen, zal waarschijnlijk niets doen wat speciaal met Valentijnsdag te maken heeft. Mijn vriend viert zulke dingen niet, hij vind het onzin ..helaas.
![]() Uiteraard is het commerciele lariekoek en moet je het hele jaar lief tegen elkaar doen, niet alleen op 1 dag omdat het dan hoort ofzo. Maar het is wel leuk, om er gewoon ff bij stil te staan en die dag extra lief te doen, of iets speciaals te doen. Maarja, als hij niet wilt, dan houdt het op he ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaitresses en ongeïnteresseerde lovers #1622 Lorelei | 500 | 26-02-2012 13:15 | |
Liefde & Relatie |
Advies graag :) DikkeBanaan | 15 | 25-02-2005 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag! Kijk hier voor de topics en leuke sites :) Verwijderd | 8 | 12-02-2004 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Valentijn.. Peetjeuh | 2 | 27-01-2004 19:48 | |
Liefde & Relatie |
kerstkadootjuh?! jonguh17 | 28 | 15-12-2002 00:06 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |