Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2004, 18:36
Verwijderd
Ik heb nog geen plannen, maar we zijn nu een filmavondje aan het organiseren met een paar vriendinnen Als dat niet doorgaat, wordt het gewoon een dag als alle andere
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2004, 23:35
Sade
Sade is offline
Naar hem toe. Verder is het een verrassing
Oud 01-02-2004, 21:29
Verwijderd
rrr, ik wou het eigenlijk niet voor Valentijn doen, maar omdat het toch naderd kan het net zo goed

Ben van plan om voor haar huis op de weg & straat een heel groot hart gaan stoepkrijten, en helemaal in te kleuren, dus als ze boven vanuit haar slaapkamer kijkt, het ook nog kan zien... en als het klaar is, opbellen of ze uit het raam wil kijken

En nu hoop ik zo, dat het NIET gaat regenen, dat ze dan 's ochtends nog niet hoeft te werken, en dat ik tonnen roze stoepkrijt kan vinden
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 22:03
Mindfields
Mindfields is offline
Als het goed is ga ik een jongen die ik gisteravond 3 minuten in de kroeg heb gesproken verrassen met een roos.
(Don't ask...)
Oud 01-02-2004, 23:24
Dree
Dree is offline
niks i guess..
Oud 04-02-2004, 13:35
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Wat zijn er veel mensen (hier) jarig met of rondom valentijn (Mijn vriend is overigens de 12e jarig en ik ben ook net jarig geweest, maar das lang voor valentijn) . Allemaal watermannetjes hehehe.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 14:14
frizzle
frizzle is offline
De 22e zijn we 2,5 jaar samen en aangezien ik met valentijn waarschijnlijk aan het leren ben (pta's de week erna) vieren we het dan wel. Voor zover het kan dan want er is carnavalsoptocht in de stad
Oud 11-02-2004, 08:53
Quasi
Quasi is offline
Ik ga haar bed (rood) bestrooien met rozenblaadjes... rondom haar bed zet ik kaarsjes neer in de vorm van hartjes. Ik hang boven haar bend een aantal rozen met mijn kaart (a2 formaat) op haar bed leg ik ook nog een paar knuffeltjes neer die ik ook voor haar gekocht heb en ik heb een kleine fotostandaard met foto's van mij er in. ook heb ik van die rode feestverlichting in de vorm van een hart om boven haar bed te hangen.... is dit leuk denk je??? Zou zij dit leuk vinden?? Owjah en als klap op de vuurpijl heb ik een ring gekocht van €140.-
Goed genoed voor een meisje die alles voor mij is??
Oud 11-02-2004, 08:58
Verwijderd
Jeetje wat een romantische jongens hier. Dat zou mijn vriend echt niet doen!
Iets als quasi heb ik al gedaan (alleen dan minder uitgebreid: kaarsen van beneden als een spoor naar de zolder, allemaal rozenblaadjes op bed, romantisch sfeertje en eetbare bodypaint).
@ Quasi: pas op dat je niet vlekken krijgt op het dekbedovertrek, want die rozenblaadjes kunnen nogal vlekken heb ik gemerkt.. Dus doe geen wit dekbedovertrek op het bed! Tenzij je het niet erg vind , maar ik heb nog hard moeten boenen

oja, wat wij gaan doen?
Wij gaan als het goed is uit eten en 's avonds ga ik voor m strippen. Hij weet dat ik ga strippen, maar niet dat ik lingerie heb gekocht en mn haar laat knippen (al zal hij dat laatste wel zien als ik m vrijdag zie )
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 09:04
Quasi
Quasi is offline
ja maar het zijn geen echte rozenblaadjes... zo zien ze er wel uit maar deze vlekken dus niet..... en ze ruiken egt extra lekker... gewoon in een goedkope winkel gekocht maar het effect is heel mooi

Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 09:24.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 09:25
Quasi
Quasi is offline
owjah en ik heb (speciaal voor haar) mijn haar gemillimeterd.... het was eerst egt lang en ik heb het er allemaal afgehaald omdat zij het lekker zacht vindt
Oud 11-02-2004, 09:39
Verwijderd
Jeetje lief zeg!
Haha, dat zie ik mijn vriend nog niet zo snel doen als ik eerlijk ben. Hij is ABSOLUUT NIET romantisch.. Maarja, dat weet ik al vanaf het begin dus..

Heel erg veel plezier en ze zal het helemaal gaaf vinden hoor! Kus
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 10:27
Quasi
Quasi is offline
kk thnx....

kuzZ
Oud 11-02-2004, 11:01
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
komende zaterdag is de eerste zaterdag in ruim 7 maanden dat ik die avond vrij heb. En omdat ik nu weer vrijgezel ben denk ik dat ik het maar rustig ga houden, heb namelijk niet het idee dat iemand mij met valentijnsdag komt verrassen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten