Geachte medeforummers
Gisteren heb ik voor het eerst eens de bulp geprobeerd die ik al jaren in de kast heb liggen. Na er hash in te hebben gegooid legde ik hem op zo'n lichtje wat gebruikt wordt om geur olie te verdampen. Al snel vulden de geestverruimende stoffen het glazen bolletje. Inhaleren... goh! Dat smaakt best lekker eigenlijk. Heel zacht van smaak, toch proef je hash. Maar geen enkel scherp gevoel in je keel, want er is immers geen rook.
Eerlijk gezegd betwijfelde ik of het geheel zou werken, maar uiteindelijk kan ik zeggen dat ik behoorlijk high was. Heel fijn high ook, helemaal niet zo loom enzo.
Al met al kan ik eenieder aanraden eens zo'n namaak-vaporizer te kopen voor een eurie of 5 a 10 (of er zelf één te maken natuurlijk). Zijn er anderen hier die mijn ervaring kunnen delen?
Ik heb trouwens wel twee tips voor als je het wil proberen:
1) Verkruimel de hash zo klein mogelijk. In principe verdampt alleen de THC op dat gedeelte wat in contact komt met het glas echt goed.
2) Heb geduld. Tenzij je een vlammenwerper oid gebruikt kan het best een minuutje duren voor de temperatuur van het glas hoog genoeg is om de verdamping in werking te zetten. Daarom was dat kaarslichtje ook zo handig.
PS Ik post later nog wel eens foto van dat ding wat ik heb.