Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2004, 06:09
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 07-08-2004 @ 04:46 :
ik zou het echt super vinden als 1 vd 3 topclubs dit jaar niet als hoogste eindigd
Bof jij even dat 2 van de 3 topclubs per definitie niet eerste worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2004, 14:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 06-08-2004 @ 13:16 :
Heb je gelijk in, maar die "sterren` zijn zo arrogant en egoistisch dat eigen belang voor gaat op het team belang. Bij spelers van bijvoorbeeld een N.E.C. of een Twente is dat veel minder. Die lui zijn niet zover de hemel ingeprezen en zullen, in tegenstelling tot de jongens van Real, wel moeten werken om aan een nieuwe club te komen mochten ze bij hun club geen contract meer krijgen.
Nou, het hele verhaal met externe financiers heeft wel druk op die jongens gezet, er wordt een hoop van de "grote namen" verwacht, ik noem Barreto, Niedzielan, Boutahar en mr. X (jVoH zal het niet zijn, maar er zijn meer namen gevallen)...

Daarnaast, Real had veel sterren, maar de 2 sterren bij NEC steken er wel even met kop en schouders bovenuit, als ze het verschil niet kunnen maken, betekent dat niet dat NEC slecht presteert.

De druk van onze Grote Dikke Leider is hoog, maar hij zal gauw genoeg inzien dat het tijd zal gaan kosten en gewoon het linkerrijtje het beste streven is voor het komend seizoen. Neeskens hoeft niet te presteren, die gaat toch na dit seizoen weg (en zo'n trainer ontsla je niet zomaar). Daarnaast heeft Neeskens erg veel vertrouwen in zichzelf en z'n selectie.

Niedzielan is gehaald om te verkopen aan het eind van dit seizoen, dat betekent dat hij extra focus krijgt en dus ook wat meer doelpuntjes kan gaan meepakken, de passjes lopen met Boutahar, Barreto, Denneboom en Tininho fantastisch, dus 6 of 7 Niedziegoals zie ik wel vallen, daarnaast heeft hij ook laten zien dat hij kan intikken en ik hoop dat dat dit jaar ook wat meer gaat gebeuren.

Barreto is gehaald voor de iets langere termijn, ontwikkeling en om er een stabiele middenvelder van te maken. Die kan nog veel meer gaan opleveren bij een verkoop. Maar pas over een jaar of 3...

NEC heeft alle kwaliteiten om het te maken, alleen is het verdedigend niet echt alles. Wielaert wordt steeds zwakker op z'n centrale positie. Die zou eigenlijk naar de lege plek op de rechtsbackpositie moeten verschuiven, om het centrale duo Pothuizen en Ebbinge een kans te geven. Linksback zitten we goed.

Ebbinge is de enige speler waarvan ik komend seizoen echt veel verwacht. Hoe Gentenaar het gaat doen, moeten we nog maar even zien. Hij draaide in de voorbereiding wel erg goed.

Dan hebben we Bjorn van der Doelen. Een speler die voetbaltechnisch niet veel voorstelt, maar stikt van de inzet en ook kan hij een sterke speler van de tegenstander voor 90 minuten uitschakelen. De bal afpakken en mensen dekken is gewoon zijn kracht, dat is een voordeel tegen een sterke tegenstander. Kortom, Bjorn is goed voor 8 belangrijke wedstrijden in het seizoen.

En jah, de rest, daar is allemaal al over gepraat. We hebben een enorm jong team. Ik kan me zo snel even niemand herinneren (buiten Patrick Pothuizen) die boven de 30 jaar oud is. Maar dat hoeft allemaal geen bezwaar te zijn. Inzet en het nodige geluk hebben we wel nodig, dat zijn de enige zwakke schakels.
Oud 07-08-2004, 14:19
Gimme more beer
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:07 :
Ze deden het vorig jaar ook al slecht met heel vaak gelijk te spelen. En dit jaar gaan ze ook meer verliezen.
Ze hebben vorig jaar juist bijna niet gelijk gespeeld, de wedstrijden die ze gewoonlijk gelijk zouden spelen verloren ze nu. Dat is het probleem geweest. Slechter dan vorig seizoen zal het zeker niet worden. We hebben eindelijk een (bijna) compleet team. Hoelang hebben we de vorige jaren wel niet zonder echte spits gezeten? De laatste was Gorgi Hristov...
Oud 07-08-2004, 15:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 00:03 :
Ik hou me eigenlijk totaal niet bezig met de GG maar staan Emmen en Go Ahead niet heel erg laag?
Beiden een zeer smalle selectie van rond de 16, 17 mensen. Tenminste, volgens de VI seizoen 2004-2005, waar alle teams, spelers en elftalfoto's instaan.
Oud 07-08-2004, 20:37
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-08-2004 @ 15:35 :
Beiden een zeer smalle selectie van rond de 16, 17 mensen. Tenminste, volgens de VI seizoen 2004-2005, waar alle teams, spelers en elftalfoto's instaan.
Oke, dan begrijp ik he reactie, maar voorgaande jaren waren het redelijk ploegen dus daarom verbaasde het mij nogal.
Oud 07-08-2004, 20:40
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-08-2004 @ 20:34 :
Hoezo zonder Blaise?!
sorry.. ik dacht ergens gelezen te hebben dat ie verkocht was.. Maar op de site van FC Twente staatie er ook gewoon in.. Sorry
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 20:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-08-2004 @ 20:37 :
Oke, dan begrijp ik he reactie, maar voorgaande jaren waren het redelijk ploegen dus daarom verbaasde het mij nogal.
Zekers... vooral Emmen want die deden de voorgaande jaren steeds mee met de nacompetitie. En ik hoop ook dat Emmen goed gaat presteren (zijn goede vrienden van MVV zeg maar ) maar ik denk dat het er niet echt in zit.
Oud 07-08-2004, 21:02
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-08-2004 @ 14:15 :
Nou, het hele verhaal met externe financiers heeft wel druk op die jongens gezet, er wordt een hoop van de "grote namen" verwacht, ik noem Barreto, Niedzielan, Boutahar en mr. X (jVoH zal het niet zijn, maar er zijn meer namen gevallen)...

Daarnaast, Real had veel sterren, maar de 2 sterren bij NEC steken er wel even met kop en schouders bovenuit, als ze het verschil niet kunnen maken, betekent dat niet dat NEC slecht presteert.

De druk van onze Grote Dikke Leider is hoog, maar hij zal gauw genoeg inzien dat het tijd zal gaan kosten en gewoon het linkerrijtje het beste streven is voor het komend seizoen. Neeskens hoeft niet te presteren, die gaat toch na dit seizoen weg (en zo'n trainer ontsla je niet zomaar). Daarnaast heeft Neeskens erg veel vertrouwen in zichzelf en z'n selectie.

Niedzielan is gehaald om te verkopen aan het eind van dit seizoen, dat betekent dat hij extra focus krijgt en dus ook wat meer doelpuntjes kan gaan meepakken, de passjes lopen met Boutahar, Barreto, Denneboom en Tininho fantastisch, dus 6 of 7 Niedziegoals zie ik wel vallen, daarnaast heeft hij ook laten zien dat hij kan intikken en ik hoop dat dat dit jaar ook wat meer gaat gebeuren.

Barreto is gehaald voor de iets langere termijn, ontwikkeling en om er een stabiele middenvelder van te maken. Die kan nog veel meer gaan opleveren bij een verkoop. Maar pas over een jaar of 3...

NEC heeft alle kwaliteiten om het te maken, alleen is het verdedigend niet echt alles. Wielaert wordt steeds zwakker op z'n centrale positie. Die zou eigenlijk naar de lege plek op de rechtsbackpositie moeten verschuiven, om het centrale duo Pothuizen en Ebbinge een kans te geven. Linksback zitten we goed.

Ebbinge is de enige speler waarvan ik komend seizoen echt veel verwacht. Hoe Gentenaar het gaat doen, moeten we nog maar even zien. Hij draaide in de voorbereiding wel erg goed.

Dan hebben we Bjorn van der Doelen. Een speler die voetbaltechnisch niet veel voorstelt, maar stikt van de inzet en ook kan hij een sterke speler van de tegenstander voor 90 minuten uitschakelen. De bal afpakken en mensen dekken is gewoon zijn kracht, dat is een voordeel tegen een sterke tegenstander. Kortom, Bjorn is goed voor 8 belangrijke wedstrijden in het seizoen.

En jah, de rest, daar is allemaal al over gepraat. We hebben een enorm jong team. Ik kan me zo snel even niemand herinneren (buiten Patrick Pothuizen) die boven de 30 jaar oud is. Maar dat hoeft allemaal geen bezwaar te zijn. Inzet en het nodige geluk hebben we wel nodig, dat zijn de enige zwakke schakels.
Mee eens! Vergeet van der Sleen niet
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 00:46
Gimme more beer
Citaat:
Tha-Theo schreef op 07-08-2004 @ 21:02 :
Mee eens! Vergeet van der Sleen niet
Hoewel ik vd Sleen liever wel vergeet als 2e keeper van NEC is hij ook niet te vermelden, aangezien het aantal wedstrijden dat hij meespeelt erg minimaal is. Ik zie graag jonge jongens de kans krijgen. De keepersopleiding bij NEC is verschrikkelijk goed (denk aan Brack, bijvoorbeeld) en biedt veel perspectieven, maar dan mag daar wel wat meer gebruik van gemaakt worden.

Vd Sleen is niet genoeg meer aan het spelen om echt een keeper te zijn op het hoogste niveau...
Oud 09-08-2004, 01:57
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Sloeg ook meer als grap op het ouder zijn dan 30 jaar, ik geef je gelijk hoor
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 12:19
Fantasy16
Fantasy16 is offline
mijn verwachting eindstand 2004-2005:
Eere-divisie:
1. FC Utrecht
2. Ajax
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord
6. Willem II
7. RBC Roosendaal
8. RKC Waalwijk
9. NAC Breda
10. NEC
11. Vitesse
12. FC Groningen
13. FC Twente
14. SC Heerenveen
15. ADO Den Haag
16. Roda JC
17. De Graafschap
18. FC Den Bosch

GG divisie:
1. Excelsior
2. FC Zwolle
3. AGOVV Apeldoorn
4. Sparta Rotterdam
5. FC Volendam
6. Fortuna Sittard
7. Heracles Almelo
8. BV Veendam
9. Telstar
10. VVV-Venlo
11. BVO Emmen
12. MVV
13. Go Ahead Eagles
14. Cambuur/Leeuwarden
15. FC Eindhoven
16. TOP Oss
17. FC Dordrecht'90
18. Helmond Sport
19. HFC Haarlem

wat zijn jullie voorspellingen voor komend seizoen??
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 12:34
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 09-08-2004 @ 12:19 :
mijn verwachting eindstand 2004-2005:
Eere-divisie:
1. FC Utrecht
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 14:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ach zijn naam zegt genoeg
Oud 09-08-2004, 16:39
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-08-2004 @ 14:51 :
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 17:31
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-08-2004 @ 14:51 :
Oud 09-08-2004, 20:47
Verwijderd
1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV
4 AZ
5 FC Utrecht
6 Roda JC
7 Willem II
8 NAC
9 Heerenveen
10 FC Twente
11 Vitesse
12 NEC
13 RKC Waalwijk
14 RBC Roosendaal
15 FC Groningen
16 ADO Den Haag
17 FC Den Bosch
18 De Graafschap

voorspellingen van de eerste divisie begin ik maar niet aan, ik kan niet eens alle 19 clubs uit die klasse opnoemen. maar ik verwacht wel dat fc zwolle kampioen wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 21:33
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zie dat mensen toch nog aardig wat vertrouwen in NAC hebben, dat is meer als de gemiddelde NAC-supporter zelf..

1. FC Gloryhunters A'dam.
2.Havenslaven Rotjeknor.
3.Gloeilampen.
4.Hoerenveen.
5.Alkmaar Zaadstreek.
6.Fc Trommel.
7.Roda Judas Combinatie.
8.Tukker.
9.Fietstas.
10.Kruikenzeikers.
11.Ratten.
12.NEC.
13.Grunn.
14.Wolluk.
15.Algemene Debielen Organisatie.
16. Grafschaap.
17. 'De Buffels'
18. Anti-voetbal.
Oud 09-08-2004, 21:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat is nog eens creatief
Oud 09-08-2004, 22:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 09-08-2004 @ 21:33 :
top 18
11. FC Utrecht???
14. RKC???
17. RBC???
18. Den Bosch???

De rest weet ik wel wie het allemaal zijn...
Oud 09-08-2004, 22:33
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2004 @ 22:26 :
11. FC Utrecht???
14. RKC???
17. RBC???
18. Den Bosch???

De rest weet ik wel wie het allemaal zijn...
11 Ratten = NAC

En de rest heb je goed, FC Trommel is FC Utrecht (nr. 6)
Oud 09-08-2004, 23:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 22:33 :
11 Ratten = NAC

En de rest heb je goed, FC Trommel is FC Utrecht (nr. 6)
Aha, ik d8 ff dat dat dus NAC was maar ik zat ook te twijfelen bij Trommels en Ratten, want ik las over de site www.derat.nl of zoiets...
Oud 10-08-2004, 13:18
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2004 @ 23:25 :
Aha, ik d8 ff dat dat dus NAC was maar ik zat ook te twijfelen bij Trommels en Ratten, want ik las over de site www.derat.nl of zoiets...
Nog nooit op www.derat.nl gekeken? Is een mooie site hoor..
Oud 10-08-2004, 18:04
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 09-08-2004 @ 21:33 :
Ik zie dat mensen toch nog aardig wat vertrouwen in NAC hebben, dat is meer als de gemiddelde NAC-supporter zelf..

1. FC Gloryhunters A'dam.
2.Havenslaven Rotjeknor.
3.Gloeilampen.
4.Hoerenveen.
5.Alkmaar Zaadstreek.
6.Fc Trommel.
7.Roda Judas Combinatie.
8.Tukker.
9.Fietstas.
10.Kruikenzeikers.
11.Ratten.
12.NEC.
13.Grunn.
14.Wolluk.
15.Algemene Debielen Organisatie.
16. Grafschaap.
17. 'De Buffels'
18. Anti-voetbal.
wat een stoere praat ...
Oud 10-08-2004, 18:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-08-2004 @ 18:04 :
wat een stoere praat ...
Bij Vitesse hebben jullie dus geen bijnamen neem ik aan?
Oud 10-08-2004, 18:31
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-08-2004 @ 18:06 :
Bij Vitesse hebben jullie dus geen bijnamen neem ik aan?
wel, maar ik gebruik ze maar sporadisch, alleen joden, grafschaap en nek schijtmegen gebruik ik, maar om nou een hele ranglijst ermee te maken vind ik iets te veel van het goede
Oud 10-08-2004, 18:50
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Groningen is Trots van het Noorden.
Oud 10-08-2004, 21:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-08-2004 @ 13:18 :
Nog nooit op www.derat.nl gekeken? Is een mooie site hoor..
Nee.
Maar zal eens doen als ik tijd heb.
Oud 11-08-2004, 01:11
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 10-08-2004 @ 18:31 :
wel, maar ik gebruik ze maar sporadisch, alleen joden, grafschaap en nek schijtmegen gebruik ik, maar om nou een hele ranglijst ermee te maken vind ik iets te veel van het goede
Het mooie is wel dat hij NEC gewoon goed schrijft
Oud 16-08-2004, 12:14
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-08-2004 @ 19:42 :
Ja en hoevaak mislukt de topscoorder van de eerste divisie in de ere divisie? Heel erg vaak, als het al niet bijna altijd is.

hij scoorde anders wel meteen voor heerenveen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:19
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 13:17 :
Vitesse
Den Bosch

Dat is ongeloofwaardig.
vitesse en den bosch hebben allebei hun eerste wedstrijd gewonnen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:24
P&C
P&C is offline
1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
4. Twente
5. AZ
6. Heerenveen
7. Roda JC
8. NEC
9. Utrecht
10. Willem II
11. NAC
12. RKC
13 Groningen
14 Vitesse
15. ADO
16 RBC
17. Graafschap
18. Den Bosch
Oud 16-08-2004, 12:29
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 16-08-2004 @ 12:14 :
hij scoorde anders wel meteen voor heerenveen
Maar die had wel afgekeurd moeten worden..
Oud 16-08-2004, 14:54
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat een hoge verwachtingen weer van de FCT

Nouja de 2de helft tegen Ajax was iig goed
Oud 16-08-2004, 19:30
Bequiristain
Bequiristain is offline
1.Feyenoord
2.Ajax
3.PSV
4.heerenveen
5.NEC
6.AZ
7.Roda JC
8.twente
9.NAC
10.Willem II
11.Groningen
12.utrecht
13.Ado den Haag
14.RKC
15,Graafschap
16.RBC
17.Den Bosch
18.Vitesse

Feyenoord wordt kampioen met fris en goed voetbal onder Ruud Gullit,Ajax wordt net opzij gezet en gaat tweede worden ruim voor PSV dat net Heerenveen onder zich houdt.NEC wordt kampioen van de subtop en onderin gaat het vooral tussen de laatste 4 waar Vitesse krijgt waar het recht op heeft,rechtstreekse degradatie
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:05
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 16-08-2004 @ 19:30 :
1.Feyenoord
2.Ajax
3.PSV
4.heerenveen
5.NEC
6.AZ
7.Roda JC
8.twente
9.NAC
10.Willem II
11.Groningen
12.utrecht
13.Ado den Haag
14.RKC
15,Graafschap
16.RBC
17.Den Bosch
18.Vitesse

Feyenoord wordt kampioen met fris en goed voetbal onder Ruud Gullit,Ajax wordt net opzij gezet en gaat tweede worden ruim voor PSV dat net Heerenveen onder zich houdt.NEC wordt kampioen van de subtop en onderin gaat het vooral tussen de laatste 4 waar Vitesse krijgt waar het recht op heeft,rechtstreekse degradatie
ik denk op de een of andere manier dat je voor Nek bent
Oud 16-08-2004, 20:56
Bequiristain
Bequiristain is offline
Ik ben voor Feyenoord maar kom uit Nijmegen dus heb ook sympathie voor NEC
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:41
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 16-08-2004 @ 20:05 :
ik denk op de een of andere manier dat je voor Nek bent
Hij is realistisch
Oud 17-08-2004, 11:42
Gimme more beer
Citaat:
BarbapapaX schreef op 16-08-2004 @ 12:19 :
vitesse en den bosch hebben allebei hun eerste wedstrijd gewonnen
Jezus, wat een drogredenen en nepargumenten.

Hup, terug naar school jij...
Oud 22-08-2004, 12:01
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-08-2004 @ 12:29 :
Maar die had wel afgekeurd moeten worden..
Huntelaar scoorde gister weer
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:02
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
En hoe
Oud 24-08-2004, 20:46
peaceflower
peaceflower is offline
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Roda JC
5. FC Utrecht
6. AZ
7. Willem II
8. Heerenveen
9. NAC Breda
10. FC Twente
11. NEC
12. Vitesse
13. RKC
14. FC Groningen
15. RBC
16. De Graafschap
17. FC Den Bosch
18. ADO Den Haag

Ik ben bang dat ik NEC en Utrecht te hoog inschat... er zijn een paar clubs die ik goed genoeg acht voor Europees voetbal, maar ja, je moet kiezen..
Groningen op de 14de plek (sorry Emilio ), ik wil ze niet te hoog zetten omdat het dan misschien weer een teleurstelling wordt. Nu verwacht ik niet teveel, dan is elke plek die ze hoger eindigen mooi meegenomen
Reageren

Regels voor berichten