Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 10:18
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Robo schreef op 29-05-2004 @ 09:43 :
helm in zijn had had.
Advertentie
Oud 29-05-2004, 11:41
kutprinter
kutprinter is offline
Mijn vetste ervaring was dat ik 1 portie hawaiaanse paddos had gegeten (thuis en alleen) ik vond het een beetje saai in me huis en dacht dat ik door al die kale witte muren ook een stuk minder tripte. Dus ik naar buiten (4 uur s'nachts ofzo) om ff een rondje te lopen, zeer gruwelijk al die tuintjes van mensen en wat dr zoal in stond. Op een gegeven moment zie ik voor me in de straat een grote gast nogal aggresief lopen (breed en gevaarlijk kijkend) nog dichterbij zag ik dat het ook nog een marrokaan was (niets tegen de meeste marokanen maar toch met me paddo hoofd om 4 uur snachts kom je ze niet graag tegen), dus ik doorlopen (en em toch wel een beetje schijten)
als ik hem passeer (recht voor me uitkijkend) vraagt ie met een hoog stemmetje (weet niet of dat door de paddos kwm denk et wel) maar echt een hoog kleine meisjes stemmetje: He jongen, heb jij mischien sigaret voor mij
en door dat hoge stemmetje kreeg ik me toch een fucking lagbui (en hard ook)
dus die gozer van: He ben jij wel helemaal goed bij je hoofd kanker mongool? Ik uitgelegd dat ik paddos had gevroten (natuurlijk overdreven met hoeveelheid, anderhalve portie en een pil zei ik om die gozer toch echt te laten denken van laat deze gek maar met rust hij kan der nix aan doen) toen een peukie gegeven en weer doorgelopen
wel geluk gehad was et een echte verkeerde marrokaan geweest dan had ik klappen gekregen

kan er nog steeds wel om laggen
Oud 29-05-2004, 12:07
Jenifer
Jenifer is offline
Ja wie gaat er dan ook om 4 uur 's nachts naar buiten.
Vind je het gek dat je dan bang wordt?
Hier kan ik eigenlijk ook wel om lachen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:08
Verwijderd
ik ben vaak om 4 uur snachts buiten hoor, is geen uitzondering
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:54
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben vaak "die marrokaan", alleen dan nederlandse versie
Oud 29-05-2004, 13:00
Verwijderd

maar ik wou juist dat ik jou was
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 13:15
Luna
Luna is offline
1e keer xtc blijft denk ik de beste/mooiste/geweldigste keer, niet dat het daarna niet meer leuk was.
dat keer was met mijn (nu ex) vriend op vlieland in de duinen snachts, over de zee uitkijkend en met een hemel vol sterren boven ons hoofd. Wíj waren de wereld.
Oud 29-05-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 29-05-2004 @ 14:15 :
1e keer xtc blijft denk ik de beste/mooiste/geweldigste keer, niet dat het daarna niet meer leuk was.
dat keer was met mijn (nu ex) vriend op vlieland in de duinen snachts, over de zee uitkijkend en met een hemel vol sterren boven ons hoofd. Wíj waren de wereld.
dat lijkt me gaaf
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 13:28
kutprinter
kutprinter is offline
Citaat:
Jenifer schreef op 29-05-2004 @ 13:07 :
Ja wie gaat er dan ook om 4 uur 's nachts naar buiten.
Vind je het gek dat je dan bang wordt?
Hier kan ik eigenlijk ook wel om lachen.
Ik verveelde me vrienden waren in de stad en ik had al geplanned dat ik ook ff me buurt wilde checken op paddo's en zonder die marrokaan was ik echt niet bang geworden ofzo, toen die marrokaan weer weg was ben ik fijn weer verder gaan lopen en heb erg lang tuintjes staan checken

paddoen buiten is gewoon beter dan binnen, en tja als et dan 4 uur snachts is en je bent alleen...BOEIEND
Oud 29-05-2004, 13:59
zeehond23
zeehond23 is offline
persoonlijk vin ik het zowiezo geen goed idee om in je uppie te paddo-en, of elk ander tripmiddel in je remie te gebruiken... Maar meningen verschillen
Oud 29-05-2004, 14:50
funkypunk
funkypunk is offline
vannacht 1e keer xtc. ik ben nu nog mellow, heb ook het gevoel dat ik het woord mellow ken, begrijp, voel.
meteen 2 pillen genomen, en ik had al 2,3 weken niet geblowd, en we hebben nu zoveel geblowed.
het is nauwelijks te beschrijven, op een gegeven moment ging ik het voelen en na veel te veel water werd ik misselijk en ging naar buiten.
dat was het beste wat ik kon doen, mijn bewuste ik liet me niet helemaal in de steek, dus daarom weet ik nog dat ik raar deed. maar over straat zweven, je armen spreiden, rondjes draaien, lucht snuiven, alles aanraken, bomen voelen, dat is gewoon de normaalste zaak van de wereld dan. je voelt ook zoveel liefde, ik wilde iedereen in de wereld aan de pillen hebben en dan zou het allemaal goed komen, als ze dit gewoon eens voelden.
fock! wat erg dit stukje, maar zo voelt het nu nog steeds, wat ben ik blij dat ik alleen thuis ben. toen im tussen 4.30 en 5. 00 thuis kwam vannacht ben ik met mn hond gaan wandelen. We hebben de zonsopgang gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo mooi
Oud 29-05-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 29-05-2004 @ 15:50 :
vannacht 1e keer xtc. ik ben nu nog mellow, heb ook het gevoel dat ik het woord mellow ken, begrijp, voel.
meteen 2 pillen genomen, en ik had al 2,3 weken niet geblowd, en we hebben nu zoveel geblowed.
het is nauwelijks te beschrijven, op een gegeven moment ging ik het voelen en na veel te veel water werd ik misselijk en ging naar buiten.
dat was het beste wat ik kon doen, mijn bewuste ik liet me niet helemaal in de steek, dus daarom weet ik nog dat ik raar deed. maar over straat zweven, je armen spreiden, rondjes draaien, lucht snuiven, alles aanraken, bomen voelen, dat is gewoon de normaalste zaak van de wereld dan. je voelt ook zoveel liefde, ik wilde iedereen in de wereld aan de pillen hebben en dan zou het allemaal goed komen, als ze dit gewoon eens voelden.
fock! wat erg dit stukje, maar zo voelt het nu nog steeds, wat ben ik blij dat ik alleen thuis ben. toen im tussen 4.30 en 5. 00 thuis kwam vannacht ben ik met mn hond gaan wandelen. We hebben de zonsopgang gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo mooi
ja eerste keer pillen blijft gaaf
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:47
Verwijderd
behalve bij mij
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:54
Verwijderd
tell me
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 20:10
Mir-idiotA
Citaat:
Oma schreef op 29-05-2004 @ 17:47 :
behalve bij mij
en bij mij. Niemand verstond me, ik scheen Turks te praten. Ik ben over de tafel geflikkerd vol met bierblikken en toen knock out gebleven geloof ik..
maar ik had het goed hoor! opzich
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:05
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 29-05-2004 @ 15:50 :
zo mooi

another addict is born
Oud 30-05-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 29-05-2004 @ 21:10 :
en bij mij. Niemand verstond me, ik scheen Turks te praten. Ik ben over de tafel geflikkerd vol met bierblikken en toen knock out gebleven geloof ik..
maar ik had het goed hoor! opzich
Nou dan is er toch niks aan de hand verder. Zolang als je je maar goed voelt. Ik voelde me dus meer dan 3 uur lang vet kut. Bang voor mensen, hyperventileren enzo. Het begin was btw wel überrrr chill!
Maarja daarna is het nog allemaal goed gekomen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:11
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 29-05-2004 @ 22:05 :
another addict is born
ben bang van wel.... maar zal het niet ook vaak gaan gebruiken, wel vaak zin hebben in
Oud 31-05-2004, 17:43
Luna
Luna is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 29-05-2004 @ 14:18 :
dat lijkt me gaaf
was meer dan gaaf!(onbeschrijfelijk)
Oud 06-06-2004, 18:27
missymissy
missymissy is offline
hey!khad een keer met een vriendin van mij paddo's gegeten we zaten in de bus toen het begon te werken!we stapten uit en k begon echt helemaal te zweven!de wolken trokken samen,het water begonnen op te stuiven!toen ik op de wc zat kwam de muur dichterbij ik zeg:kom maar muur kom maar kom maar!!de hele tijd lachkick!!toen ging lekkere harde snelle muziek op ik helemaal uit mn dak gaan!ikke de hele tijd zeggen dit is gaaf dit is gaaf!dit is spaceworld!ook heb ik weleens xtc op!!zwemmen ermee is wazig man en best wel moeilijk als je ram van de kaart bent!!We zaten toen met een paar vrienden bij een plas!!en daarna gaan stappen ik werd echt geil van al die lekkere jongens man echt niej gezond!ook heb ik weleens met spacecake gezwommen das kicken!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:40
zeehond23
zeehond23 is offline
goh...
Oud 21-08-2004, 16:59
Wammus
Wammus is offline
Gisteravond

Ik was gevraagd om muntjes te verkopen voor Haarlem Jazz. Nou ok ik daar met een gast in een hokje gaan zitten. We vroegen ons af of we bier mochten drinken. Ik het vragen, het mocht vanaf elf uur ( het was een uur of tien) maar ik kreeg toch . Wij daar met z'n 2en in 3,5 uur 13 bier weggezopen. Best wel al aardig aangeschoten. Daarna met een paar andere vrienden naar de shop gelopen en een gram Wiet gehaald. Op een trapje op de Grote markt gaan zitten en een stick gebouwd en opgerookt. Ik heb eerst een half uur met m'n hoofd tussen m'n benen gezeten omdat ik niet meer kon opstaan . Daarna naar de Studio. Daar was heel vaag licht en rook enzo en daar heb ik echt de meest rare dingen in gezien, Zag bomen en vogels in de rook rondvliegen .

Vanavond weer daarheen. Ik zit met m'n zusje in hetzelfde hokje om muntjes te verkopen dus dat word ook weer gezellig .
Oud 21-08-2004, 17:17
Viporizer
Viporizer is offline
Ik kom weer muntjes bij je halen wim
Ik verwacht een vrienden bunos

En daarna gaan we weer ff wat leuks roken is kijken wat voor rare rotzooi ze hebben overal.
Oud 21-08-2004, 18:03
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
missymissy schreef op 06-06-2004 @ 19:27 :
hey!khad een keer met een vriendin van mij paddo's gegeten we zaten in de bus toen het begon te werken!we stapten uit en k begon echt helemaal te zweven!de wolken trokken samen,het water begonnen op te stuiven!toen ik op de wc zat kwam de muur dichterbij ik zeg:kom maar muur kom maar kom maar!!de hele tijd lachkick!!toen ging lekkere harde snelle muziek op ik helemaal uit mn dak gaan!ikke de hele tijd zeggen dit is gaaf dit is gaaf!dit is spaceworld!ook heb ik weleens xtc op!!zwemmen ermee is wazig man en best wel moeilijk als je ram van de kaart bent!!We zaten toen met een paar vrienden bij een plas!!en daarna gaan stappen ik werd echt geil van al die lekkere jongens man echt niej gezond!ook heb ik weleens met spacecake gezwommen das kicken!
Heb je ook wel eens 3 weken lang je bek gehouden? Moet je proberen, dat is pas kickuh tof man!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 18:48
hasj
hasj is offline
uhm............... na paddo's. ik vloog op een vliegend tapijt de hele wereld over en ik eindigde in het dorp van astrix en obelix.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten