Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat virus zit dus ook in mijn computer. Ik heb een virusscanner (AVG) en die heeft 3 geinfecteerde files gevonden. 2 daarvan heeft hij automatisch verwijderd maar de 3e, dat Winservice.exe heet, kan hij niet verwijderen. Wie weet wat ik nu moet doen? Oja, ik heb Windows 98..
Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 11:06. |
![]() |
|
vrienden van ons hadden ook yaha.k@mm, (en nog 2 virusjes, maar die waren onsguldig) op de symantec site staat wel remedi (of ik heb het op een andere site gesien), en er zijn ook speciale progjes om yaha.k@mm van je comp te halen. moet je wel eerst save-mode opstarten en bla bla bla
voorkomen is beter dan genezen, dus gewoon je virus-scanner up-to-date houden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een vraagje over het volgende virus: QUrl-1
heeft iemand ooit van dit virus gehoord, zo ja heb je misschien een site voor mij waar ik informatie over dit virus kan vinden want ik heb hem al van een pc verwijderd maar er is nog schade. alle snelkoppelingen worden beschadigd en nog een paar files. Weet iemand hoe ik hem (volledig) kan deleten / repareren? alvast bedankt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Eten & Drinken |
veganisten? Verwijderd | 35 | 25-10-2004 19:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie versus klonen. Verwijderd | 47 | 29-05-2004 16:58 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |