![]() |
||
![]() |
Citaat:
allah u akbar is totaal NIET alleen islamitisch. een christen die in arabisch predikt zegt ook allah u akhbar. mijn pa zegt het ook vaak genoeg. dat halve maantje is alleen voor moslims.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Die knäckebröd-vreters zijn niet te vertrouwen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Spaans.... ![]() Ik weet het, ik val in herhaling ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het een hele mooie vlag. Vooral het gele stukje in de vlag bevestigd nog maar eens dat Irak niet zal worden verdeeld in stukjes, en dat Koerdistan bij Irak hoort en dat ze samen één geheel vormen! Voor de mensen die zeggen dat de nieuwe vlag vanwege de blauwe kleuren op die van Israël lijkt: dit is een van de domste opmerkingen ooit want dan kan je net zo goed zeggen dat het kleur 'wit' op het oude vlag ook voorkomt in het Israëlische vlag. Ik vind daarom dat de blauwe kleuren in het nieuwe vlag (die de rivieren Tigris en de Eufraat voorstellen) vooral moeten blijven omdat je op deze manier Israël juist uitdaagt door te zeggen dat de Tigris & de Eufraat bij Irak horen en helemaal nooit van Israël zal zijn!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lees ik net dit op nu.nl Irak past vlag aan na kritiek Uitgegeven: 28 april 2004 22:45 BAGDAD - De Iraakse regeringsraad heeft woensdag een aangepaste versie van de nieuwe nationale vlag gepresenteerd. Dit gebeurde na protesten van de bevolking dat het eerste ontwerp te veel op de Israëlische vlag leek. De vaalblauwe halve maan tegen een witte achtergrond en beide lijnen aan de onderkant van de vlag van eenzelfde kleur zijn donkerder gemaakt. Deze en nog enkele kleine wijzingen moeten de ontevreden Irakezen tevredenstellen. Nieuw begin Het wit staat voor vrede en een nieuw begin. De halve maan representeert de islam. De blauwe strepen stellen de rivieren Tigris en de Eufraat voor. De gele lijn tussen de beide blauwe strepen vertegenwoordigt de Koerden. De oude vlag - rood, wit en zwart met drie groene sterren waartussen 'God is de grootste' stond geschreven - heeft ruim veertig jaar het land gesymboliseerd. Of deze vlag spoedig uit het straatbeeld zal verdwijnen, is nog maar de vraag. http://nu.nl/news.jsp?n=315751&c=23
||
Citaat:
Gele ster? ![]() Geel als in Koerdisch en die ster is een vijfpuntige neem ik aan?
|
![]() |
|
|