Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 22-05-2007 @ 16:47 :
Wat is er?
ik voel me te gecensureerd om dat te zeggen.
maar ik laat me niet censureren.

een zeker iemand, met wie ik een soort van halve relatie heb gehad, heeft dit forum gelezen en wat ik over hem heb gezegd.
hij was daar pissig over omdat het ons prive is.
ja jezus je naam staat er toch niet bij
Advertentie
Oud 22-05-2007, 16:12
pixie
pixie is offline
dat suckt naomi... mijn vriend werd daar vroeger ook para van, toen heb ik m maar eventjes duidelijk gemaakt dat hij zich beter zorgen kon maken wat mensen die hem kenden van hem dachten dan mensen op het internet. nu issie weer braaf
maar ik zou als wraak er lekker nog meer bijzetten en als het je ex is vind ik het maar een zielig persoontje dat hij zich zo met je bemoeit, laat hem lekker een eigen sociaal leven krijgen ofzo (en nu maar hopen dat ie dit ook leest hehehehe)
Oud 22-05-2007, 16:14
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
pixie schreef op 22-05-2007 @ 17:12 :
dat suckt naomi... mijn vriend werd daar vroeger ook para van, toen heb ik m maar eventjes duidelijk gemaakt dat hij zich beter zorgen kon maken wat mensen die hem kenden van hem dachten dan mensen op het internet. nu issie weer braaf
maar ik zou als wraak er lekker nog meer bijzetten en als het je ex is vind ik het maar een zielig persoontje dat hij zich zo met je bemoeit, laat hem lekker een eigen sociaal leven krijgen ofzo (en nu maar hopen dat ie dit ook leest hehehehe)
Das gemeen!

Maar als hij het leest. Zeur niet en wees blij dat ze het over jou heeft en niet over een ander iemand waar ze stiekem verliefd op is!

:ik wou dat je wat meer over mij praatte

Laatst gewijzigd op 22-05-2007 om 16:19.
Oud 22-05-2007, 16:18
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Naojan schreef op 22-05-2007 @ 16:54 :
ik voel me te gecensureerd om dat te zeggen.
maar ik laat me niet censureren.

een zeker iemand, met wie ik een soort van halve relatie heb gehad, heeft dit forum gelezen en wat ik over hem heb gezegd.
hij was daar pissig over omdat het ons prive is.
ja jezus je naam staat er toch niet bij
Wat een gezeik ook. Dat is toch jouw zaak wat jij post. Hier kan je het kwijt en idd, z'n naam staat er niet bij.
Oud 22-05-2007, 16:20
Verwijderd
bedankt schatjes, ik moest weer lachen

en kunst, ik ben niet meer verliefd op hem
(al een tijd niet hoor, niet na dit voorval )

Ik had iets laten vallen over het forum (iets onzinnigs) en toen ging hij verder nog es kijken, vertelde hij later.
hij dacht dat ik het express had gezegd zodat hij kon gaan peilen hoe ik over hem denk

Maar ja, het is internet dus openbaar maar het voelt alsof hij in m`n dagboek heeft gelezen
Oud 22-05-2007, 16:28
Bongalientje
Bongalientje is offline
OMG:
ik heb bij 3 engels vragen de goede antwoorden omsingeld (Je moet aangeven welke stellingen goed zijn) maar de verkeerde letter erbij gezet (Denk ik)
Oud 22-05-2007, 21:12
Verwijderd
een soort van (mannelijke) drug-addict flirtte met me in de lift
Oud 22-05-2007, 22:43
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-05-2007 @ 22:12 :
Zou ik ook zeggen als ik jou was.
Oud 22-05-2007, 22:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-05-2007 @ 22:12 :
Niet leuk, vooral niet als je met zn tweeën in de lift zit en er niet direct uit kan.

De bouwvakkers zijn twee deuren verder weer bezig met verbouwen. Ze laten alle deuren openstaan en er ligt overal rotzooi. En vandaag waren van allebei mijn fietsen de banden lek. En ik heb denk ik Poolse buren. Ze spreken iig geen nederlands. En ik heb een nieuwe ava en sig.
Oud 22-05-2007, 22:44
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 22-05-2007 @ 23:44 :
Niet leuk, vooral niet als je met zn tweeën in de lift zit en er niet direct uit kan.

De bouwvakkers zijn twee deuren verder weer bezig met verbouwen. Ze laten alle deuren openstaan en er ligt overal rotzooi. En vandaag waren van allebei mijn fietsen de banden lek. En ik heb denk ik Poolse buren. Ze spreken iig geen nederlands. En ik heb een nieuwe ava en sig.
IK vind jou en je ava heel cool
Oud 22-05-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 22-05-2007 @ 23:44 :
Indeed. Seksueel intimiderend.
Oud 22-05-2007, 22:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
kunst schreef op 22-05-2007 @ 23:44 :
IK vind jou en je ava heel cool
Ja, weerwolfspel he... Ik hou wel van toneelspelletjes. Nu mijn nickname nog laten veranderen in Juan Carlos Villa Lobos de Martino, en mijn forumverslaving is aangetoond.
Oud 22-05-2007, 22:49
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-05-2007 @ 23:48 :
Ach ach ach

*pixel aai geeft, echte aai kan intimiderend zijn*
Oud 22-05-2007, 22:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-05-2007 @ 23:48 :
Nouja, als het nu een knappe, goedgemanierde, intelligente en financieel goed voorziene flirter in de lift was, was het natuurlijk een heel ander verhaal. Maarja, mensen die je verdenkt van drugsverslaving neigen dat meestal niet te zijn.
Oud 22-05-2007, 23:09
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 22-05-2007 @ 23:50 :
Nouja, als het nu een knappe, goedgemanierde, intelligente en financieel goed voorziene flirter in de lift was, stuur ik die door naar kunst.
braaf jongetje
Oud 23-05-2007, 16:53
Hanneke
Hanneke is offline
Natuurkunde was makkelijk
Oud 23-05-2007, 16:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 23-05-2007 @ 17:53 :
Mooi zo!

Ik ben vandaag naar de kapper geweest. En ja, dat is noemenswaardig, want ik was sinds december niet meer geweest.
Oud 23-05-2007, 17:10
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 23-05-2007 @ 17:53 :
"Je moet minimaal waarschijnlijk tusen 57 en 71 punten halen (van de 77 punten)."

Compex is kut nakijken, maar ik ben bang dat ik dit niet heb.
Oud 23-05-2007, 17:38
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 23-05-2007 @ 17:56 :
Mooi zo!

Ik ben vandaag naar de kapper geweest. En ja, dat is noemenswaardig, want ik was sinds december niet meer geweest.
klinkt bekend ik gisteren..
Oud 23-05-2007, 17:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
shoebuddy schreef op 23-05-2007 @ 18:38 :
klinkt bekend ik gisteren..
Oud 23-05-2007, 18:23
dallie
dallie is offline
Schande!!!!!!
Oud 23-05-2007, 18:44
Verwijderd
ik ga vrijdag mijn haar laten knippen (door m'n moeder). Ik heb meer kapotte punten dan hele (dat krijg je met lang haar)
Oud 23-05-2007, 19:37
Verwijderd
The Bokito Gate http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1586753
Oud 23-05-2007, 21:09
Bongalientje
Bongalientje is offline
Vroegââh knipte mijn mutti mij ook
Oud 23-05-2007, 21:11
Verwijderd
ja ik heb niet echt een kapsel, gewoon lang en dan onderaan recht afgeknipt, dus dat kan mijn moeder net zo goed als de kapper maar dan gratis en met minder instructies en zonder dom gesprekje
Oud 23-05-2007, 21:13
Bongalientje
Bongalientje is offline
Idd, bij knippen doet mijn moeder nog wel
Maar laatst heb ik toch even drastisch bij de kapper gezeten
Oud 24-05-2007, 00:41
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb nu met een vriend een discussie over waarom mensen in films bijna nooit naar de wc gaan. En daarna waarom mensen altijd doodgaan als ze in films naar de wc gaan. Ennu zijn we aanbeland bij het verzinnen van alle scenes uit films waar een wc in voorkomt.

Maar serieus, ik heb Jack Bauer in seizoen 1 in de 24 afleveringen van die dag nog geen een keer naar de wc zien gaan. Of iets eten. Ik vraag me af hoe ie dat volhoudt..
Oud 24-05-2007, 00:42
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 24-05-2007 @ 01:41 :
Ik heb nu met een vriend een discussie over waarom mensen in films bijna nooit naar de wc gaan. En daarna waarom mensen altijd doodgaan als ze in films naar de wc gaan. Ennu zijn we aanbeland bij het verzinnen van alle scenes uit films waar een wc in voorkomt.

Maar serieus, ik heb Jack Bauer in seizoen 1 in de 24 afleveringen van die dag nog geen een keer naar de wc zien gaan. Of iets eten. Ik vraag me af hoe ie dat volhoudt..
jack bauer is gewoon een apart soort mens maar daar dacht ik laatst ook over na. geen idee waarom ze dat niet doen maja zijn ook niet de boeiendste dignen natuurlijk.
Oud 24-05-2007, 00:45
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 24-05-2007 @ 01:42 :
jack bauer is gewoon een apart soort mens maar daar dacht ik laatst ook over na. geen idee waarom ze dat niet doen maja zijn ook niet de boeiendste dignen natuurlijk.
Nee, maar toch. Je ziet 'm '24 uur' lang rondhuppelen, maar dus niet dat soort dingen. Trouwens, die afleveringen zijn maar 3 kwartier, dus hoe kan het 'real time' zijn?
Oud 24-05-2007, 00:53
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 24-05-2007 @ 01:45 :
Nee, maar toch. Je ziet 'm '24 uur' lang rondhuppelen, maar dus niet dat soort dingen. Trouwens, die afleveringen zijn maar 3 kwartier, dus hoe kan het 'real time' zijn?
Omdat ze wel geld moeten verdienen aan reclames, 60 minuten komt neer op 40 minuten en 30 op 20 minuten.
Maar helemaal real time is het ook niet dan zou het te saai worden. Hij heeft tock bijna elke 30 minuten een of andere super missie
Oud 24-05-2007, 01:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 24-05-2007 @ 01:53 :
Omdat ze wel geld moeten verdienen aan reclames, 60 minuten komt neer op 40 minuten en 30 op 20 minuten.
Maar helemaal real time is het ook niet dan zou het te saai worden. Hij heeft tock bijna elke 30 minuten een of andere super missie
Ja echt he Alles wat ie doet lukt. Het is ook wel spannend, maar je weet al dat ie nooit doodgaat. Anders worden de volgende seizoenen zo kort

Het is gewoon eigenlijk best een hele goeie serie. Er zit veel actie in, hoog tempo, veel verhaallijnen en veel characters. Dat houdt het dynamisch, en als je het niet met bepaalde personen kunt vinden, dan is dat niet zo heel erg, want ze zijn niet de hele tijd in beeld. En omdat er zoveel afleveringen zijn, hoeven ze het ook niet echt af te raffelen.

Maar aan de andere kant is het wat aan de onrealistische kant en is Bauer een soort ubermensch. Ach ja, veel uurtjes plezier in ieder geval
Oud 24-05-2007, 01:54
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 24-05-2007 @ 02:07 :
Ja echt he Alles wat ie doet lukt. Het is ook wel spannend, maar je weet al dat ie nooit doodgaat. Anders worden de volgende seizoenen zo kort

Het is gewoon eigenlijk best een hele goeie serie. Er zit veel actie in, hoog tempo, veel verhaallijnen en veel characters. Dat houdt het dynamisch, en als je het niet met bepaalde personen kunt vinden, dan is dat niet zo heel erg, want ze zijn niet de hele tijd in beeld. En omdat er zoveel afleveringen zijn, hoeven ze het ook niet echt af te raffelen.

Maar aan de andere kant is het wat aan de onrealistische kant en is Bauer een soort ubermensch. Ach ja, veel uurtjes plezier in ieder geval
Jah je weet tcoh uiteindelijk dat het weer goed komt. en hij de held van de dag is af en toe wat leuke plottwists voor de kijker.
Maar jammer genoeg soms ook erg grote plotholes wel minder af en toe
Oud 24-05-2007, 02:16
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 24-05-2007 @ 02:54 :
Jah je weet tcoh uiteindelijk dat het weer goed komt. en hij de held van de dag is af en toe wat leuke plottwists voor de kijker.
Maar jammer genoeg soms ook erg grote plotholes wel minder af en toe
Plotholes? Kennelijk redelijk gecamoufleerd, want mij zijn ze nog niet echt opgevallen Misschien als ik erover na ga denken
Oud 24-05-2007, 06:52
Hanneke
Hanneke is offline
Zometeen filosofieexamen
Oud 24-05-2007, 10:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 24-05-2007 @ 02:07 :

Voor gelul over één of andere lame ass crapserie ga je maar naar FT&R

En filosofie-examen is vet leuk. Daar heb ik echt van genoten.
Oud 24-05-2007, 10:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Maar Jack Bauer eet, drinkt en plast tussen de scenes door sukkels!

Succes met filosofie (hoewel ik te laat ben) Dus: Hoe ging het?
Oud 24-05-2007, 11:58
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-05-2007 @ 11:12 :
En filosofie-examen is vet leuk. Daar heb ik echt van genoten.
Ik was er bang voor omdat ik niet(/nauwelijks) geleerd had. Maar het viel heel erg mee.
Oud 24-05-2007, 11:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mooi zo
Oud 24-05-2007, 12:00
Bongalientje
Bongalientje is offline
OOeh ik vond het juist wel eng
Oud 24-05-2007, 12:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-05-2007 @ 11:12 :
Voor gelul over één of andere lame ass crapserie ga je maar naar FT&R
Je kunt zo forumbaas worden
Oud 24-05-2007, 13:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 24-05-2007 @ 13:49 :
Je kunt zo forumbaas worden
Mijn grootste droom.
Oud 24-05-2007, 13:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dallie schreef op 23-05-2007 @ 19:23 :
Schande!!!!!!
Wat schande?
Het was gewoon veel te lang. Mijn haren waren net gordijnen die ik om de vijf minuten weer moest openmaken.
Oud 24-05-2007, 14:23
Verwijderd
whie ik heb eindelijk (na zes jaar forum) een fotoboek, met veel dank aan DoraRing .
Oud 24-05-2007, 14:25
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Naojan schreef op 24-05-2007 @ 15:23 :
whie ik heb eindelijk (na zes jaar forum) een fotoboek, met veel dank aan DoraRing .
Oeh en hoe hip is jouw fotoboek !!!

Sam is ook zo lief
Oud 24-05-2007, 14:27
crossover
crossover is offline
Het hoogtepunt van mijn dag is dat ik me hier net heb geregistreerd
Is er hier ook een voorsteltopic ofzo?
Oud 24-05-2007, 14:28
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
crossover schreef op 24-05-2007 @ 15:27 :
dat is dit topic
Stel jij je maar voor
Oud 24-05-2007, 15:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
crossover schreef op 24-05-2007 @ 15:27 :
Nieuw en meteen al een ava. Hm.

Een tip; maak een fotoboek, dat wordt gewaardeerd.

En welkom natuurlijk
Oud 24-05-2007, 15:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 24-05-2007 @ 16:30 :
Een tip; maak een fotoboek, dat wordt gewaardeerd.
Oud 24-05-2007, 16:27
Verwijderd
ik ben een planfond aan het schilderen.
Het wordt dezelfde kleur als de muren : turquoise.
dan komt de mooie wolkenlamp goed tot zijn recht
Oud 24-05-2007, 16:30
Verwijderd
he bah dit leuke topic moet 6 weken de koelkast in
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten