Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() Wat een lompe kutstreek zeg! Een beetje doodleuk in andermans tasjes graaien en een dvd meejatten, die je hoogstwaarschijnlijk toch niet begrijpt, want je bent een domme aso die bij de Albert Heijn werkt! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo.
Ik heb slaaptekort. En dan moest ik ook nog lang werken op een klote afdeling en een afgrijselijke kutcollega, echt een trut ![]() Avonddiensten op die afdeling zijn echt een kwelling. Je hebt sowieso bijna niks te doen, dus hou je veel tijd over voor de bewoners, maar de meeste zijn kasplantjes of zo zwaar dement dat je er echt geen gesprek mee kan voeren. Ik heb nog wel gedanst met een bewoner. Dat was leuk. |
![]() |
||
Citaat:
Je bent schattig. <3 Maar geen internet op je kamer is wel wat minder hoor. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je lijkt me eigenlijk best schattig. ![]() (Doe er iets aan!)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ahhh, vast wel! Vaak genoeg.
Toen je hier een tijd niet was op DK, mistten genoeg forumers jou persoonlijk, toch? Men zegt dat altijd, dat ik schattig ben, maar dat wil ik helemaal niet. ![]() (op school wil men altijd dat ik 'gevaarlijk' wordt) Ja, ik ben ermee bezig! (niet nu, natuurlijk, maar ik ga er nog maar eens een andere huisgenoot bij halen) Maar dit is al mijn tweede computer, alletwee van die tweedehandse oude computers, maar ze zouden gewoon internet moeten kunnen ontvangen, dus... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oeh, je bent zo gevaarlijk. Rrrr... ![]() ![]() Dus, aan het werk met die huisgenoot!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wie wil jou nou niet 'geil' op het podium zien? ![]() (Echt? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |