Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is niet als persoonlijke aanval richting jou bedoelt om te zeggen dat je aardiger zou kunnen doen, meer als een goedbedoeld advies. Doe er mee wat je wilt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zie ik niet zo in hoe "doe aardiger" niet als persoonlijke aanval betiteld kan worden, maar als je je dat toch kan voorstellen, heb ik een goedbedoeld advies voor jou: doe niet zo pathologisch politiek correct, en durf ook eens je mening te uiten zonder bang te zijn op tere zieltjes te trappen. |
![]() |
|
Ik zit zoals ik het nu begrijp maar 2 dagen op de universiteit. Woensdag van 9.00 tot 17.00 achter elkaar, en vrijdag van 11.00 tot 17.00 met 'tussenuren'.
|
Verwijderd
|
ik heb me kapot verveeld op werk. Er waren maar 5 bewoners, waarvan er 2 alleen maar lagen te slapen, 2 werden opgehaald door familie en de vrouw die overbleef alleen maar aan het roepen was dat we egoistische stinkmormels waren dat we haar niet even 'om de hoek bij de thomsonlaan' wilden afzetten (een uur lopen ongeveer
![]() alles was superschoon, ik had gewoon echt niks te doen. Soms sta ik 1 op 30 bewoners, dat is natuurlijk belachelijk. maar 1 op 5 gaat helemaal nergens over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
verjaardagen zijn zonder lijstjes, sinterklaas met (omdat er vaak ook wat minder bekende mensen bij elkaar gezet worden dan)
maar verjaardagen tegenwoordig zijn meer de dingen krijgen die je zelf niet bij elkaar gespaard krijgt en een paar lieve kleine dingetjes dan dat iedereen echt een los kadootje heeft uitgezocht. dit jaar hoop ik bijvoorbeeld echt op een mp3 speler. en vorig jaar kreeg ik mn fiets, daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |