Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Edit; http://int0rnetz.nl/index.php?spgmGa...32#spgmPicture deze stond nog in m'n favorieten, hier staan er ook wel een aantal.
|
Kweenie.
![]() ![]()
|
True, er zijn zoveel vormen van kanker die geen aandacht krijgen of vrijwel onbekend zijn. Maar de meeste mensen realiseren zich ook pas de ergte van kanker als iemand in hun naaste omgeving het krijgt.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Borstkanker is 'niet eens zo erg', alsin: je hebt een vrij goede kans om het te overleven (het is natuurlijk alsnog heel erg). Dat er zo veel aandacht aan wordt besteed, is omdat het de meest voorkomende kanker bij vrouwen is. Maar de meest voorkomende kanker bij mannen is prostaatkanker en dat is agressiever en daar is ook geen tijdschrift over
![]() |
![]() |
|
Er zijn meerdere types borstkanker. Aan de hand van de diagnose wordt bepaald welke combinatie van chirurgie, chemotherapie of radiotherapie je toepast, eventueel gecombineerd met nieuwe behandelmethodes als hormoontherapie, bijvoorbeeld.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Belg krijgt 27e kind
Uitgegeven: 19 oktober 2007 10:24 CHARLEROI - De Belg Serge Regnier is voor de 27e keer vader geworden. De vruchtbare man, een werkloze arbeidsongeschikte in de Belgische stad Charleroi, is niet van plan het daarbij te laten. "Dertig zou een mooi getal zijn om mee te stoppen", zei hij vrijdag in krant Gazet van Antwerpen. "Nog een bij elk van mijn vrouwen." De man leeft samen met drie vrouwen. Een van zijn vrouwen had al vier kinderen uit een voorgaande relatie, zodat er inmiddels 31 kinderen thuis zijn. Stier De 48-jarige man heeft de bijnaam 'de Stier van Marcinelle', zo genoemd naar de deelgemeente van Charleroi waar ze wonen. Het gezin leeft van 4000 euro kinderbijslag per maand, vier WW-uitkeringen en een arbeidsongeschiktheidsuitkering. De man erkent dat er recent problemen thuis waren. "Neen, de vrouwen waren niet jaloers op elkaar. Ze spanden samen tegen mij omdat ze vonden dat ik weinig in het huishouden hielp." ======================== ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |