Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind dat als je goed zichtbaar bent, dat ze niet moeten gaan zeiken. Ik zie echt elke dag zoveel mensen zonder licht fietsen. Agenten zijn sowieso dom en sjach. Ze hadden mijn moeder ook eens aangehouden om fietslicht en mijn broertje ook, mijn moeder kwam na hem. Vroeg ze of ze ook groepskorting kreeg, gewoon even grappig doen, want zo is ze. Wordt die agent boos en dreigt met boetes. Echt, mbo politieschool denken ook dat ze belangrijk zijn. :')
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ik moet zo wel weer weg. zit even aan de peuk voordat ik ga werken, maar had even geen zin meer in dat gehaast ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou ze alleen gebruiken om anderen mee te plagen. Dat ik ze vastbindt ergens aan, en dan zeg: nou, ik ga even heel de middag weg hoor, daaag! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233 Dinalfos | 500 | 08-06-2008 18:32 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 |