Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die uitkomt bij een hele vloot Van seksschepen net als Porky's waar ze sperma slikken zonder vorkies
||||
Citaat:
Citaat:
Ik hou je waarachtig niet meer bij Dit gaat zo snel, zo snel rijm ik niet Wacht ik haal mijn zwarte piet Citaat:
Ik weet het DP, het is al goed Het rijmen is slechts omdat het moet Kom we drinken samen biertjes leeg En maken pepernotendeeg
||
Citaat:
![]() Edit, aanvulling: er heeft zelfs een tijd een zin uit in m'n handtekening gestaan. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
bij een braaf meisje als jij verwachtten ![]() Citaat:
maar dat heb je denk ik zelf al door want aan je naam te zien ben je vast heel kien ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Daar hou ik je aan Nu blijf ik zoet t zal me niet misstaan Citaat:
Kusje d'r op? Plak m met moed Op mn kop Citaat:
zoals het zou moeten Er zijn hier omstanders Die uw rijm met respect begroeten
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Want wij hebben in overleg besloten dat je niet rijmen hoeft We willen slechts dat iedereen Of de forumers over het algemeen De sinterklaassfeer proeft
|||
Citaat:
Als ze me leren kennen weten ze dat mijn perverse mind dit doet! Citaat:
Ik weet zeker dat ook jij goed bent in rijmelarij!
|
Verwijderd
|
Dag lieve kinderen, een vredig shalom
of misschien zet je dat toch liever andersom molahs krijg je dan, maar dat klinkt naar niets of iets arabisch of turks of zoiets 'goede avond' is ook een mogelijkheid en daaruit spreekt ook wat meer duidelijkheid ik vraag me af wie allemaal in dit topic verblijven en hoe zij hun avond nu zullen omschrijven hebben zij al met sint en pieterman gespeeld? cadeautjes verdeeld of zich kapot verveeld? het wordt me nu toch eventjes benauwd ik maak waarschijnlijk weer een d of t fout en nu wil ik aan iedereen hier vragen! heeft sint nicolaas jullie overgeslagen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
anneke heeft op zich wel een goed idee
ik ga denk ik met mijn naamgenoot mee en misschien, heel misschien (jullie zouden het eigenlijk moeten zien) ga ik mijn huis aan kant proberen te krijgen daarna zal ik zeker nog wel even online uithijgen maar het is nu echt een tyfuszooi en das jammer, want normaal is mn huis best mooi dus dan maar weer een laatste peuk en opruimen al die meuk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mogelijkheid bestaat dat je het gaat waarderen! maar we willen je heus niet traumatiseren en niet te veel corrigeren of controleren! |
![]() |
|
Jeetje wat een goed gerijm
ik val er haast bij in het zwijm Ja daaraan kan ik echt niet tippen Ik zit nu heel onrustig op mijn stoel te wippen want morgen moet ik naar een vervelende man Waar ik ook echt niet onderuit kan ;x
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als schimmel je huis terroriseert is het tijd dat je je huis schoon maken zal! en als je opschiet ben je klaar voor carnaval |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en al jouw slapeloze nachten veroorzaakt zodat je tot in de vroege morgen nachtbraakt, dat zal de tandarts wel weer eens wezen! die net in je nachtmerrie is herrezen! snel, sla hem neer met een haring en voor die haring heb ik ook geen verklaring als het hem maar pijn doet en hem doet bloeden! dan zal je winnen en dan winnen de goeden! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
want ik kwam ook pas later hierbij dat rijmen kon kwam van hanneke-fb dus doe dan gewoon met haar en troof mee |
![]() |
||
Citaat:
omdat ik tot het dodenuur moet wachten en dan moet creperen in de stoel ja dat is geen dolle boel maar helaas, ik moet het doorstaan doorgaan met kiespijn, daar is ook niet veel aan
||
Verwijderd
|
Citaat:
zal ooit door greenpeace worden verslagen en anders groenlinks, die slaan hem verbaal anders is straks heel de wereld kaal! |
![]() |
||
Citaat:
Dus voor ik aan volzinnen bezwijk moet terugkomen ons aller fb en samen met haar komen hopelijk de rijmpjes mee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
en misschien zal de tandarts je ook wat kalmeren althans, als hij lief is en jij hem mag tutoyeren dat zal de spanning wel verminderen voordat die boor je toch doet zinderen! |
![]() |
|
Shalom Ecnelis, alles goed?
Tja, vandaag is verveling die mij de das om doet Dus ik denk niet dat ik zing Dit is hoe het begint Want de sint en zijn bewind zijn mij slecht gezind Nou Tink* Sterkte in de stoel Wees een bink je weet wat ik bedoel
||
Citaat:
maar voor ik in zelfmedelijden zwelg Zal ik meededelen dat ik verdoving krijg En ik hoop dat ik niet zo hijg want ik ben nog steeds wat verkouden Jaja, de pret is niet te houden Ik hoop dat hij me niet in een holte prikt of de vulling teveel aandikt Maar toch, het blijft het dodenuur Ik moet overleven, ik ga door het vuur!
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het helpt je niet en je blijft in de rotzooi dus vandaag nu, mijn pleidooi maak ze niet en bespaar je de zooi geen cubaanse sigaar maar een sigaret anders word je snel, het land uit gezet en dan anneke, waar moet je dan naartoe? ga je op reis op de rug van een zeekoe! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die zijn leven verliest in de as van het kwaad! ik zal je helpen te overleven en stort mijn geld op giro zeven zeven zeven |
![]() |
|||
Citaat:
Je bent gewoon jaloers omdat jij het niet kan Citaat:
maar toch, ik ga van angst wel overgeven En vannacht spoken door het huis Maar ik zal ook stil zijn als een muis Ik wil niet maar ik moet Ik hoop maar dat het niet zoveel pijn doet!
||
Verwijderd
|
Citaat:
en al roest een beetje ontruimen want je doet alleen dat je oud is en bekend en je veranderd zo in een wandelend monument één plus één is twee, plebs zal de pizza eten je bent altijd hetzelfde en zo weer vergeten! het is nu tijd voor een beetje chaos dus ga je gang en breek maar los |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |