Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
*leermoment*
Warme chocolademelk is hier 45 cent uit de automaat. Maar als je al een bekertje hebt, en je hangt die erin, dan is het nog maar 35 cent ![]()
|
Verwijderd
|
Mja, het is vrij slechte kwaliteit. Maar hij zegt dit:
Bill Bailey: i'll wager some of you have actually tried to bake it in some form of confection. have you done that? audience: *cheer of "yeah"* Bill Bailey: and what form has that taken? audience: cookies! cake! muffins! chocolate brownies! pizza! *incomprehensible shouting* Bill Bailey: what was that? lard? just pressed it into lard, there ya go. smear it all around your face. its not really baking it is it really? just put it in lard, *munch munch* i'll coat an old anvil in lard and just lick it off, that's what i'll do............. an anvil bill? why? En dat laatste zegt ie echt TE droog ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Culterele en Maatschappelijke vorming.
De voordelen van voltijd zijn dat ik me kan richten op 1 ding en stufi ontvang. Het nadeel is dat je dat je daar discipline voor nodig hebt, wat ik moeilijk vind om 4 jaar op te brengen. En 40 uur schoolwerk is veel. de voordelen van deeltijd, is dat ik daarnaast ook nog werk en dingen in de praktijk kan brengen, ik ga er ws ook wel op vooruit kwa uurloon, maar ik moet dan alles zelf betalen en ik vraag me af of ik na een dag werken nog zin heb in school. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou echt moeten uitzoeken hoeveel ik zou verdienen, maar dat het een duur grapje wordt is zeker. Ik heb minimaal 900 euro p/m nodig nu al, en dan hou ik nog maar weinig over ;x |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou dat wel eerst even uitzoeken. En inderdaad kijken bij welke optie je het meest motivatie zou hebben. Succes!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |