Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2007, 12:21
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Staat in de 1e post van dingen die mensen denken maar niet waar zijn PD.

Wat is de jouwe?
Ohja, Jens, de kwaliteit van je posts gaat trouwens goed vooruit

Ik vind dat dat gezegd mag worden
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Advertentie
Oud 07-12-2007, 12:22
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Waarom geen kerstboom?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 07-12-2007, 12:24
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Waarom geen kerstboom?
Ik vind het niet feestelijk om een boom om te kappen en later te verbranden in een periode waarin CHina in opmars is en steeds meer papier gaat gebruiken (ook gemaakt van bomen, mind you)
We hebben bomen nodig om te ademen en het massaal omzagen van bomen om ze te versieren in de woonkamer ELK JAAR vind ik een beetje onzin, Het heeft geen functie.
Zonder boom kan ik het ook gezellig maken

Tevens neem ik geen vuurwerk op oud en nieuw omdat ik het zinloze milieuvervuiling vind. Geef mij maar champagne en oliebollen dat vind ik sfeervol en gezellig zat. Een lasershow ergens of een georganiseerd vuurwerk vanuit een instelling vind ik beter dan iedereen zn eigen vuurwerk.
Ik bedoel, een tijd waarin men zich zorgen maakt over de ozonlaag en elk jaar toch maar weer allemaal als kuddedieren slechte stoffen de ozonlaag in pompen? WTF?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 12:26
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Transavia Airlines (70,00 + 92,68tax) 162,68 EUR
Transavia Airlines (90,00 + 92,68tax) 182,68 EUR
Easyjet (99,34 + 52,00tax) 151,34 EUR
Easyjet (99,34 + 52,00tax) 151,34 EUR
Easyjet (107,34 + 52,00tax) 159,34 EUR
Easyjet (107,34 + 52,00tax) 159,34 EUR
Transavia Airlines (110,00 + 92,68tax) 202,68 EUR
Easyjet (114,34 + 52,00tax) 166,34 EUR
Transavia Airlines (130,00 + 92,68tax) 222,68 EUR


Jeetje Waarom betaalt transavia meer tax,?

@ Trophus, dat is nog best heel doordacht
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 07-12-2007, 12:27
Verwijderd
De ozonlaag is al jaren aan het herstellen hoor. En de meeste zuurstof komt niet van bomen, maar uit de zee via algen. Los daarvan is de bijdrage van kerstbomen aan de totale bomenkap natuurlijk verwaarloosbaar.
Oud 07-12-2007, 12:28
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik heb geen kerstboom omdat ik het zo omslachtig vind en daarnaast vind ik Kerst een beetje overrated. Ik heb er niets mee.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 07-12-2007, 12:28
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Transavia Airlines (70,00 + 92,68tax) 162,68 EUR
Transavia Airlines (90,00 + 92,68tax) 182,68 EUR
Easyjet (99,34 + 52,00tax) 151,34 EUR
Easyjet (99,34 + 52,00tax) 151,34 EUR
Easyjet (107,34 + 52,00tax) 159,34 EUR

Jeetje

@ Trophus, dat is nog best heel doordacht
Ik heb zo mijn principes ;x maar allemaal zijn ze doordacht als je denkt dat je me kan overtuigen dat ik het mis heb dan hoor ik het graag

Oh een geen onzin als "vuurwerk is traditie" want zo lang doen we t nog niet en het is chinese traditie, niet nederlandse

Ik heb btw meer argumenten dan ik hier heb neergezet maar als ik dat allemaal neer zou moeten zetten staan hier pagina's vol met betoog
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 12:28
Verwijderd
Ik heb geen kerstboom, want dat is voor het plebs.
Oud 07-12-2007, 12:29
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik heb zo mijn principes ;x maar allemaal zijn ze doordacht als je denkt dat je me kan overtuigen dat ik het mis heb dan hoor ik het graag

Oh een geen onzin als "vuurwerk is traditie" want zo lang doen we t nog niet en het is chinese traditie, niet nederlandse

Ik heb btw meer argumenten dan ik hier heb neergezet maar als ik dat allemaal neer zou moeten zetten staan hier pagina's vol met betoog
Ohw ik wil je niet overtuigen! Ik vind jw mening heel goed en doordacht enzo!
Ik ben het er niet mee eens omdat ik niet geloof in de milieu vervuiling vd ozonlaag enzo!
Ik begrijp dat de olie duurder wordt omdat we meer moeite moeten gaan doen om het te krijgen en dat het schaars is/wordt. Maar ik geloof niet in al die blablabla de wereld vergaat en als we nu allemaal de gloeilamp verbieden komt het goed.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 07-12-2007, 12:30
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
De ozonlaag is al jaren aan het herstellen hoor. En de meeste zuurstof komt niet van bomen, maar uit de zee via algen. Los daarvan is de bijdrage van kerstbomen aan de totale bomenkap natuurlijk verwaarloosbaar.
Het blijft alsnog een zinloze impact op de bomenpopulatie van deze planeet ;x

Citaat:
Ik heb geen kerstboom, want dat is voor het plebs.
/signed
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Het blijft alsnog een zinloze impact op de bomenpopulatie van deze planeet ;x
Tsja, dat is vrij arbitrair. Je kan hetzelfde zeggen over het drukken van bijbels.
Oud 07-12-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Waarom geen kerstboom?
Ik hoef geen boom in huis die ik een paar weken later weer bij het vuil zet. Bovendien vind ik al die kersttroep maar lelijk.
ik zie het nut er ook niet van in : je hangt een maand lang je huis vol lelijke troep en daarna moet je het allemaal weer opruimen en staat vervolgens al die troep weer 11 maanden per jaar in de weg.
Oud 07-12-2007, 12:33
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ohw ik wil je niet overtuigen! Ik vind jw mening heel goed en doordacht enzo!
Ik ben het er niet mee eens omdat ik niet geloof in de milieu vervuiling vd ozonlaag enzo!
Ik begrijp dat de olie duurder wordt omdat we meer moeite moeten gaan doen om het te krijgen en dat het schaars is/wordt. Maar ik geloof niet in al die blablabla de wereld vergaat en als we nu allemaal de gloeilamp verbieden komt het goed.
Oh maar zo'n vaart zal t ook wel niet lopen t is meer zo van: Het is wel in zeker zin aan de gang en waarom in godsnaam om dergelijke zinloze redenen de boel vervuilen?
Wat is de meerwaarde van zo'n boom? 50% v/d mensen die een kerstboom in huis neemt moppert achteraf over de naaldenEn het vuurwerk? ach, hoeveel zie je van t vuurwerk als de hele stad vol damp en rook is?
Het enige argument VOOR vuurwerk is dat alle losers die een Darwin award verdienen een beetje extra kans lopen om een belangrijk lichaamsdeel te verliezen en de kans dat dat tuig zich voortplant weer een tikkeltje kleiner word elk jaar
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 12:35
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Tsja, dat is vrij arbitrair. Je kan hetzelfde zeggen over het drukken van bijbels.
Klopt, maar dat vind ik stiekem ook
Er zijn zat bijbels gedrukt. Als iemand er een nodig heeft neemt ie dr maar een 2e hands Ik heb een bijbel in huis vanwege algemene interesse voor vreemd culturen het begrijpen van bepaalde groepen kan je soms helpen in het krijgen van je zin Mar die bijbel is ook 2e hands
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar dat vind ik stiekem ook
Er zijn zat bijbels gedrukt. Als iemand er een nodig heeft neemt ie dr maar een 2e hands Ik heb een bijbel in huis vanwege algemene interesse voor vreemd culturen het begrijpen van bepaalde groepen kan je soms helpen in het krijgen van je zin Mar die bijbel is ook 2e hands
Het gaat natuurlijk niet specifiek om het voorbeeld van de bijbels, meer om het punt: hoe maak je onderscheid tussen zinvol en zinloos gebruik van bomen?
Oud 07-12-2007, 12:38
Verwijderd
Het is sowieso wel goed om 2e handsspullen aan te schaffen.
Oud 07-12-2007, 12:41
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Tsja, dat is vrij arbitrair. Je kan hetzelfde zeggen over het drukken van bijbels.
Citaat:
Het gaat natuurlijk niet specifiek om het voorbeeld van de bijbels, meer om het punt: hoe maak je onderscheid tussen zinvol en zinloos gebruik van bomen?
Het verschil ligt hem in het kunnen hergebruiken v/h materiaal
En ik zie dat elk jaar met oud en nieuw weer duizenden bomen in de fik worden gezet en ik zie tevens dat veel boeken na afschaf worden omgezet in vers papier
Maargoed, je kan natuurlijk zo ook je vraagtekens zetten bij WC papier en waarom niet elk mens een bidet bij zn WC heeft om zn kont af te spoelen i.p.v. elke keer weer papier verspillen na t scheiten en pissen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 12:42
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
dp is er mee begonnen.
volgens mij is het sowieso al oud
Oud 07-12-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Het verschil ligt hem in het kunnen hergebruiken v/h materiaal
En ik zie dat elk jaar met oud en nieuw weer duizenden bomen in de fik worden gezet en ik zie tevens dat veel boeken na afschaf worden omgezet in vers papier
Maargoed, je kan natuurlijk zo ook je vraagtekens zetten bij WC papier en waarom niet elk mens een bidet bij zn WC heeft om zn kont af te spoelen i.p.v. elke keer weer papier verspillen na t scheiten en pissen
Dat beantwoordt mijn vraag niet. Hoe maak je onderscheid tussen zinvol en zinloos gebruik van bomen?
Oud 07-12-2007, 12:44
Verwijderd
je kan ook een lota gebruiken, en een heel klein beetje wc papier.
gewoon een bekertje water dus en gieten maar, bovendien is dat echt veel frisser
Oud 07-12-2007, 12:47
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dat beantwoordt mijn vraag niet. Hoe maak je onderscheid tussen zinvol en zinloos gebruik van bomen?
Ik vind dat duurzaam gebruik zinvol is en niet duurzaam, eenmalig gebruik zinloos.
Tevens wil ik hier aan toevoegen dat gebruik waar men langer dan 1 a 2 maanden profijt van heeft zinvol en gebruik waar men minder dan 1 a 2 maanden profijt van heeft zinloos.
In die context kun je dus stellen dat ik bijvoorbeeld kasten en ander meubilair, boeken en documenten voor opslag die ooit nog eens nodig kunnen zijn zinloos gebruik vind. En dat ik bijvoorbeeld kerstbomen en memo's die vrij snel na schepping worden versnipperd zinloos gebruik van bomen vind
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 12:48
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
je kan ook een lota gebruiken, en een heel klein beetje wc papier.
gewoon een bekertje water dus en gieten maar, bovendien is dat echt veel frisser
Wat is een lota? verlicht mij
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 13:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb net een uur de keuken staan schoonmaken. ;( En ik vond dat ik het nog snel gedaan had. Noes.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-12-2007, 13:07
Verwijderd

dit is een lota, het komt uit India. Veel mensen hebben geen geld om wc papier te betalen.
Je vult het met water en giet het over jezelf heen, maar ik gebruik gewoon een bekertje met water.
Oud 07-12-2007, 13:08
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
[afbeelding]
dit is een lota, het komt uit India. Veel mensen hebben geen geld om wc papier te betalen.
Je vult het met waten en giet het over jezelf heen, maar ik gebruik gewoon een bekertje met water.
en dan valt het water + poep op de grond? Dat kan echt niet boven ons kleine wastafeltje in de wc
hoe doe je dat precies? boven de WC pot?
En als je hele plakkerige spetterpoep hebt? hoe doe je het dan?
*nieuwsgierig*
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 13:09
Verwijderd
22 acacia avenue (8)
Oud 07-12-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
en dan valt het water + poep op de grond? Dat kan echt niet boven ons kleine wastafeltje in de wc
hoe doe je dat precies? boven de WC pot?
En als je hele plakkerige spetterpoep hebt? hoe doe je het dan?
*nieuwsgierig*
Ik geloof dat het normaal is om jezelf zeg maar schoon te wassen, dus je gebruikt met je rechterhand die lota (of een bekertje water) en met je linkerhand maak je het met papier schoon.

Ik was een keer bij mensen die zo'n bidet-systeem in hun wc hadden, dat is best bizar als je dat niet gewend bent
Oud 07-12-2007, 13:14
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik geloof dat het normaal is om jezelf zeg maar schoon te wassen, dus je gebruikt met je rechterhand die lota (of een bekertje water) en met je linkerhand maak je het met papier schoon.

Ik was een keer bij mensen die zo'n bidet-systeem in hun wc hadden, dat is best bizar als je dat niet gewend bent
Mijn ouders hebben een bidet
Mjah t wel hygienisch
Oh en ik douche 1 a 2 keer per dag Maar douche en wc zitten hier in een aparte ruimte dus wat dat betreft is het hele lota systeem me tamelijk onbekend
Ik gebruik gewoon papier erg grondig, soms zelfs tot bloedens toe

En hier stop ik maar, anders gaan mensen weer zeuren over "too much detail"
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 13:15
Verwijderd
Te laat.
Oud 07-12-2007, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hebben een bidet
Mjah t wel hygienisch
Oh en ik douche 1 a 2 keer per dag Maar douche en wc zitten hier in een aparte ruimte dus wat dat betreft is het hele lota systeem me tamelijk onbekend
Ik gebruik gewoon papier erg grondig, soms zelfs tot bloedens toe

En hier stop ik maar, anders gaan mensen weer zeuren over "too much detail"
Een los bidet kan ik wel waarderen, maar die mensen hadden dat dus in de wc gebouwd en ze hadden geen papier, dus je moest wel. En zij kennen zelf alle knopjes enzo, ik niet, dus dat was best een geklooi met water dat te heet was En er zat ook zo'n föhn in, echt bizar

Ik ben ook meer van het papier, maar dan wel braaf heel zuinig
Oud 07-12-2007, 13:24
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wtf, föhn aan je kont.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-12-2007, 13:25
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
wat een ranzig topic
Oud 07-12-2007, 13:30
Verwijderd


Help me dan maar te bedenken wat ik vanavond ga koken. Het moet makkelijk en gezond zijn
Oud 07-12-2007, 13:31
Verwijderd
Zuurkool?
Oud 07-12-2007, 13:31
Verwijderd
Of soep met broodjes.
Oud 07-12-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Zuurkool?
Als ik iets vies vind
Oud 07-12-2007, 13:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Uh.. gezond is veel groente. Wraps! En dan een lekker mixje maken van kidneyboontjes, mais, paprika, tomaat etc. Eventueel ook gehakt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-12-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Uh.. gezond is veel groente. Wraps! En dan een lekker mixje maken van kidneyboontjes, mais, paprika, tomaat etc. Eventueel ook gehakt.
Zoiets als ik ook bedacht, maar nu jij het ook noemt, kan ik niet meer terug
Dank
Oud 07-12-2007, 13:34
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Broccoli.

Of gewoon jezelf opeten.
Oud 07-12-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Broccoli.

Of gewoon jezelf opeten.
Haha, het duurde gewoon even voor ik hem snapte
Oud 07-12-2007, 13:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Humor. ;x

Broccoli is lekker, een vriendin van mij lust geen broccoli en altijd als ik samen met haar eet heb ik juist zin in broccoli.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-12-2007, 13:39
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Haha, het duurde gewoon even voor ik hem snapte


Broccoli is lekker ja.
Oud 07-12-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
en dan valt het water + poep op de grond? Dat kan echt niet boven ons kleine wastafeltje in de wc
hoe doe je dat precies? boven de WC pot?
En als je hele plakkerige spetterpoep hebt? hoe doe je het dan?
*nieuwsgierig*

je giet het gewoon leeg terwijl je op de wc zit, daarna doe je met wat papier afvegen. De geldt dus voor plassen.
Ik heb nooit plakkerige spetterpoep, maar dan gewoon met papier eh dat krijg je met een bekertje water niet weg.
Een man kan zijn piem0l ook gewoon even onder de kraan houden.
Oud 07-12-2007, 14:16
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik snap het niet hè, mijn fietslampjes gaan altijd binnen een maand stuk. Nu kan ik zometeen weer nieuwe halen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-12-2007, 14:24
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:

je giet het gewoon leeg terwijl je op de wc zit, daarna doe je met wat papier afvegen. De geldt dus voor plassen.
Ik heb nooit plakkerige spetterpoep, maar dan gewoon met papier eh dat krijg je met een bekertje water niet weg.
Een man kan zijn piem0l ook gewoon even onder de kraan houden.
Ik was mijn piem0l elke dag geen bidet voor nodig

waar blijft topdrop en de terugkeer van de term tmi?
Of heeft mijn terugkomst op t forum het gebruik van tmi verwaarloosd?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 07-12-2007, 14:27
Verwijderd
TMI, trophus, TMI. Open anders een speciaal topic voor poep & piem0ls.
Oud 07-12-2007, 14:31
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Omg
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 07-12-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat duurzaam gebruik zinvol is en niet duurzaam, eenmalig gebruik zinloos.
Tevens wil ik hier aan toevoegen dat gebruik waar men langer dan 1 a 2 maanden profijt van heeft zinvol en gebruik waar men minder dan 1 a 2 maanden profijt van heeft zinloos.
In die context kun je dus stellen dat ik bijvoorbeeld kasten en ander meubilair, boeken en documenten voor opslag die ooit nog eens nodig kunnen zijn zinloos gebruik vind. En dat ik bijvoorbeeld kerstbomen en memo's die vrij snel na schepping worden versnipperd zinloos gebruik van bomen vind
Kerstbomen komen gewoon van plantages en zijn dus duurzaam.
Oud 07-12-2007, 14:35
Verwijderd
ik wil onderzoeksresultaten terug!!!! *ongeduldig*
Oud 07-12-2007, 14:37
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ga nu treinen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #236
Dark Phoenix
500 10-06-2008 23:10
De Kantine Saai #235 geeft modder
Verwijderd
500 10-06-2008 17:26
De Kantine Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233
Verwijderd
4 07-06-2008 14:24
De Kantine Iemand voor de saaien werpen #227
Verwijderd
501 02-06-2008 22:15
De Kantine The new Sony saaibershot #210
Verwijderd
500 20-05-2008 18:12
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.