Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga maar eens pakken voor mn reis noar huus en de afwas doen zodat t niet staat te schimmelen als ik terug kom
doe lieve DK doedoe lieve lieve DK Ik ga jullie missen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor mannen is dat heel anders. Die dragen altijd broeken, dus die keuze hoeven ze al niet te maken. Dan hebben ze 1 paar schoenen dus of dat nou past of niet, die doen ze aan. En alle t-shirts zijn van hetzelfde type en die staan allemaal op de spijkerbroek die ze uit de kast hebben getrokken.
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zo hebben mijn moeder en mn zusjes mij niet opgevoed ![]() De mogelijkheid de juiste kledingcombinatie uit te kunnen kiezen is een display van smaak en oog voor detail, 2 eigenschappen die op de lijst met "sterke eigenschappen" staat voor de moderne mens. Sterke eigenschappen die wij kunnen meerekenen onder het kopje "survival", uitgaande van Darwin's Theorie survival of the fittest. Wie de beste display van smaak en oog voor detail weet te flaneren voor personen v/d andere sexe heeft de grootste kans een patner met goeie genen te vinden om zich mee te kunnen reproduceren. ![]() Andere voorbeelden voor deze "moderne sterke eigenschappen" zijn: "creativiteit", "intelligentie", "sociale vaardigheden" & "kennis van spiritualiteit" Meer primitieve "sterke eigenschappen" die nog steeds meetellen zijn bijvoorbeeld: "fysieke kracht v/d man", "zelfvertrouwen/arrogantie" (alpha-gedrag) & "uiterlijk"
|
Werkdagen: Niet al mijn overhemden passen bij al mijn pantalons, dan vloekt de ene stropdas weer met het overhemd, of past het colbertje weer voor geen meter bij je pantalon. Je kan ook niet elke keer in pak, want als je geen externe afspraken hebt is netjes doch casual (pantalon, overhemd, colbertje ed) de ongeschreven regel. Dus je moet ook nog rekening met je agenda houden. Daarnaast moet je niet hetzelfde aandoen als de dagen ervoor en ook niet hetzelfde als bij de vorige afspraak met die persoon. En dan de riem, bruin of zwart? Sokken zijn ook lastig, want blauwe sokken in zwarte schoenen is 'not done', evenals zwarte sokken in bruine schoenen.
En zo zijn er nog veel meer punten, om over manchetknopen maar te zwijgen. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grootste verschil is denk ik dat mannen daarin iets besluitvaardiger zijn. Naar mijn mening mag van de moderne man wel een zekere mate van fatsoenlijk kleden verwacht worden. Zelf heb ik iig net zo'n hekel aan mannen die zich niet weten te kleden als aan vrouwen die zich niet weten te kleden. |
![]() |
|
Waarom moeten boxers bij kleding passen?
![]() En ik zie best avak mannen met zwarte pantalon en bruine schoenen. Yuck. Al baal ik er wel van dat dat not done is, want mijn bruine laarzen zitten zo lekker en m'n zwarte laarzen zo kut. Maar ja, ik wil m'n grijze rok aan en daar kan geen bruine panty bij, dus m'n zwarte panty (die zit fijner dan zo'n doorzichtige) en dan moeten daar weer die zwarte laarzen bij. Zie je hoe snel dat al iets lastigs wordt? ![]()
||
Citaat:
![]() Ohja, en de ene spijkerbroek vind ik wel kunnen en de andere absoluut niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Sommige strepen overhemd kunnen echt niet bij strepen op je broek. ![]()
|
![]() |
|
Ik heb altijd van die dagen waarop ik 's morgens iets uit de kast trek waarvan ik 's avonds denk: "Nou, wat was ik goed gecombineerd/modieus/mooi gekleed vandaag", en ik heb van die dagen waarop ik 's morgens iets uit de kast trek en waarvan ik 's avonds denk: "Jezus Martin, hoe heb jij er vandaag weer bijgelopen met je witte broek, gestreepte polo en rode schoenen in september".
|
yay
![]() terwijll mn hond de hele tijd kwispelend dr snoet tegen me aandrukt en likjes aan mijn hand geeft en blij is verder betekent het kortweg dat ik nu op een andere locatie mn longen uit mn lijf kan hoesten en ik bed kan gaan liggen ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik doe het helemaal ingewikkeld met die kledingzooi. eerst kies ik welke tas ik meeneem, welke het meest praktisch is, dan op de kleur en de stijl kies ik mijn kleding. meestal komt dat bij twee tassen neer op roze als basiskleur (heel soms blauw of groen), of grijs/zwart/wit, en bij de andere op rood met grijs/zwart/wit. dan moet natuurlijk mijn ondergoed wel bij mijn sokken en mijn shirtje matchen, die weer bij de tas, de riem, de schoenen en het vestje moeten passen. dan kan ik nog kiezen welke tunnels ik in mn oren wil doen (roze, zwart, groen) en dan moet er nog een sjaal bij. pffff. ow, en het elastiekje moet natuurlijk ook matchen. gelukkig matchen mijn aansteker, pennen, potloden, agenda, mappen en collegeblokken allemaal bij elkaar, dus dat bespaart me weer een zorg. jammer dat een pakje marlboro rood is en niet zwart/wit, want dan was het dus helemaal af.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn avond was zoals de titel van dit topic. Het feestje waar ik heen ga was weinig aan, dus ik ben al weer vroeg weggegaan. Toen ging ik uit met een vriendin, bleek ze om 1 uur thuis te moeten zijn. ![]() Echt he, wat heb je dan voor sadistische ouders ![]() Nu zit ik dus ook verplicht om 1 uur thuis. Wat een kut avond.
||
Citaat:
omg, mijn tas kies ik juist als laatste en van die vind ik het minst erg als ie niet bij m'n kleren past. En ik kwam er net achter dat mijn ondergoed bij m'n shirtje en oogschaduw past, maar dat was helemaal niet gepland. En ik heb nu zere voeten, want ik moest m'n zwarte laarzen aan en die snijden in m'n hiel.
|
Verwijderd
|
ehm... ik ken je niet zo goed, dus dan is het heel erg moeilijk om op je zwakke plekken te mikken. en dat is eigenlijk ook gemeen.
we kunnen wel toch die lijn-discussie opstarten ![]() maar waarom ben je in een pesthumeur? en waarom ga je dan niet gewoon lekker even nutteloos zappen/lezen en dan lekker slapen? |
![]() |
|
Oh van lijn discussies ben ik nooit zo snel onder de indruk
![]() Ik ben in zo'n slecht humeur omdat ik me dus op een super leuk feestje had voorbereid. Dat feestje bleek weinig aan en we zijn daar vroeg weggegaan. Toen vroeg ik aan een vriendin of ze mee wilde gaan stappen, maar dat wilde ze (uiteraard, zoals altijd) niet. Toen vroeg ik of ze mee wilde poolen en dat wilde ze wel. Alleen thuis even 't nummer opzoeken van citypool en even d'r tas wegbrengen. Zitten we in de auto, vertelt ze dat ze om 1.00 uur thuis moet zijn van d'r vader. Dus uiteindelijk hebben we het potje poolen af moeten breken omdat ze anders te laat thuis zou komen. Kom op zeg, die meid is 20. TWINTIG. Dan hoef je toch niet meer om 1 uur thuis te zijn op zaterdagavond? Ook onwijs kut voor haar, maar ik vind het echt zo stom van d'r vader. En ik ben nog te druk om te gaan slapen ![]()
|
Verwijderd
|
jezus, nee dat slaat inderdaad helemaal nergens op, maar aan de andere kant, ze luistert er wel naar: das toch ook niet gezond? als mijn ouders me dat soort regels hadden opgelegd zou ik gewoon in opstand zijn gekomen denk ik. of het huis uit gaan (wat ik ook heb gedaan, maar dat lag niet echt aan de regels ofzo)
dus je had gewoon een baggeravond ![]() |
![]() |
|
Ja inderdaad.
En ze heeft altijd al braaf naar d'r ouders geluisterd. Het is pas sinds dat ze mij kent dat ze er uberhaupt een beetje tegen in gaat. Ik heb haar ouders zover gekregen dat ze met me mee mocht op vakantie (voor 4 dagen oke, maar het was een begin). In eerste instantie wilden ze dus mee gaan (!!). En uitgaan enzo mocht ze nooit en dat deed ze dan ook niet. Stappen heeft ze nog steeds nooit gedaan maar poolen heeft ze nou dus een paar keer gedaan en ik haal d'r steeds maar weer over om tegen d'r ouders in te gaan. Maar ze luistert gewoon echt veel te netjes, hoevaak ik d'r ook vertel dat ze twinig is.
|
Verwijderd
|
dan is idd de enige optie lekker zo doorgaan en dr opstoken
![]() heeft zij er dan echt geen problemen mee dat ze zo is? ik blijf het echt abnormaal vinden, dat iemand van 20 nog nooit echt flink is gaan stappen. kom op zeg, daar leer je toch ook van? en bij jou blijven slapen en dan stiekem gaan stappen? is dat geen optie dan? |
![]() |
|
Heb ik ook al wel eens voorgesteld. In eerste instantie lijkt het d'r wel wat, maar als het er op aankomt wil ze uiteindelijk toch niet. Ze is zo gewend aan dat beschermde leventje, dat ze het zelf ook nog moeilijk vindt er uit los te komen. Vandoor ook dat ze er geen problemen mee heeft. Ze baalt er wel van, maar ze accepteert het tegelijkertijd toch ook.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |