Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"why is the band called Hole and the song called Violence? I haven't seen any holes or violence yet" "you can see my violent butt-hole if you want to" ja maar dan is het laatste stukje niet meer logisch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"hey beavis, I just gave her the finger, huhuhuhu"
|
Hihi ik fietste vanavond naar mijn vriendje en ik kwam een oud klasgenoot van de middelbare school tegen. Fiets ik terug naar huis, kom ik één van mijn vrienden van de middelbare school tegen. Dat was echt zo geniaal, ik vrolijk 'hoi Seb!' roepen, hij kijkt verbaast, is me voorbij, hoor ik ineens 'godverdomme, ik heb het nu pas door'
![]()
|
Verwijderd
|
Ik werd gelukkig nooit gepest op school.
![]() ![]() Oh, er was wel een jongen die een keer vervelend deed; hij zat achter mij in de klas, en weet niet meer wat ie deed. Maar toen pakte ik zijn etui en gooide die keihard weg. Alleen kwam die etui hard tegen het schoolbord aan, en de lerares was zojuist iets aan het opschrijven, dus die schrok zich dood. ![]() Maar, goed, dat van die jongen was geen pesten, twas gewoon een klasgenoot met wie ik weleens omging, die op dat moment grappig wilde zijn. p |
![]() |
|
Waarom is iedereen hier zielig geweest op school?!
Ohw wadht ik was ook een beeetje zielig, want vorig jaar heeft een meisje mij keihard staan uitschelden in de wiskunde les!! ![]() arme jullie, jullie zijn echt zielig
|
Verwijderd
|
We gingen over de hei fietsen bij Eindhoven/Valkenswaard. En door het bos, echt mooi daar !1!1
Gister was hij jarig en kwamen zijn buren eten, dat waren hele leuke mensen. Gezellige avond ![]() Zaterdag zijn we uitgeweest, dat was ook leuk, maar wel teringdruk, overal dronken zwabberende mensen ;x zondag heeeeeel lang uitgeslapen, en daarna naar het park geweest en daar lekker gezeten en nog veel gewandeld. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Bramen plukken?
Bramen plukken Bramen plukken is goed voor iedereen Kijk eens goed Kijk eens daar Oh, de dieren, ze komen De dieren komen De dieren komen Pas op! Bramen plukken jullie Hup hup Geen tijd te verliezen O jee, daar heb je de dieren weer! De dieren komen De dieren komen Pas op!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|