Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, ik hou op met inside-talk. ![]()
|
Het probleem van de verdwenen vis
Zaterdag ochtend was hij er nog, onze zwarte vis. We hebben vijf vissen, drie gele, een rode en een zwarte in een groot rechthoekig verwarmd aquarium met een deksel erop. Ook hebben we 2 katten. Die heel geboeid naar de vissen kijken en tegen het glas springen, maar nooit bij de deksel kunnen. Zaterdacht ochtend, heb ik ze gevoerd vlak voordat ik weg ging. Daarna gingen mijn ouders weg, die dag en de bijbehorende nacht was er niemand thuis. De volgende middag kwamen mijn ouders thuis, voerden de vissen en ontdekte het! I kwam er pas achter toen ik thuis kwam, de zwarte vis was weg. Echt weg, overal in het aquarium gekeken en hij is weg. De anderen zijn niet groot genoeg om hem te eten, de zwarte was het grootste en de deksel zat er nog op dus de kat kon er ook niet bij. Wie o Wie weet waar onze vis is?
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, ik zie ook niemand uit Z'meer meer hoor. Dat was vroegâh, toen de bierkrattûh nog van hout warûh. Toen moestûh we zuipûh om de kachel aan te houwûh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat erom dat ze DKer is en toch op onzin gaat roddelen. Maar het laatste ben ik met je eens hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Jij zegt dat de jeugd steeds dommer wordt. Ik herinner je aan jouw 'dat betekend' fout (uiteraard is het: dat betekent). Maar voor ik die opmerking maak vraag ik eerst even of je dyslectisch bent, omdat anders mijn opmerking ongepast zou zijn en ik een hoop gezeur tegemoet kon zien. That's it, beste jongen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |