Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar misschien wil "Pietje", ik bedoel "Ietje" dat niet ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
En anders heeft ie gewoon pech.
![]() Een klapper is een reader, ook wel syllabus. En jeej, nu mag ik 'm volgende week dinsdag (!) ophalen. En ik wilde een lichtblauwe nepdread door mijn haar, maar nu kan ik die winkel niet meer vinden. ![]() Oh en de thee was wel te doen, hij ruikt sinaasappelkruiderig, maar smaakt anders, maar wel oké!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die thee leek me wel lekker kwa naam, maar sinaasappelkruidig is niet echt waar ik van hou, maar als het anders smaakt misschien wel ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik zag ook elementen thee, iig vier doosjes en dan vuur, water, lucht en aarde. Ook nog eens proberen! Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm lijken me maar vies ![]() ik drink liever lotus of darjeeling of jasmijn thee ![]() geef mij maar Amsterdam, dat is nog mooier dan Parijs! Citaat:
![]() |
![]() |
|
Weten jullie wat ik vind?
Ik vind het maar nep dat Darkiekurd gewoon de climax uit The Shining totaal uit de context als Youtube post. Nee duh, dan werkt ie niet. ![]() En Hostel, wat een belachelijke zooi. ![]() Maar goed, dat is alweer een pagina geleden. Ik wilde het toch zeggen.
|
|