Advertentie | |
|
![]() |
|
Welke 4?
Eh, ik ontken dat het bedtijd is. En ik heb nog geen zin. En morgen verjaardag van mn oom. En morgenavond laat naar Zeist. En maandagochtend vroeg op uithof zijn voor begin introductie en 3 dagen op kamp en daarna nog activiteitendagen. Dus geen reden om vroeg naar bed te gaan lijkt mij zo.
|
Verwijderd
|
ehm... mean girls, how to lose a guy in 10 days, road trip en monsters inc.
foute film avond ![]() en ik ging juist thuis blijven omdat ik wilde opruimen en uitrusten om goed voorbereid te zijn voor maandag... introductie en kamp trouwens? waarom ga je dat doen? is het verplicht ofzo? |
![]() |
|
Mean Girls heb ik gezien!
![]() Introductie van de faculteit betawetenschappen in utrecht. Het is niet verplicht, although je er wel vet verstandig aan doet om er heen te gaan. Je leert ontzettend veel mensen van je studie/faculteit kennen, en verder allemaal tips en ins en outs van het studeren en de gebouwen en weetikveel wat. Dat kamp is verder gewoon voor de gezelligheid en om elkaar te leren kennen enzo. En ik heb er vet veel zin in ![]()
|
Verwijderd
|
mean girls was echt heerlijk vermakelijk, en ik ben fan van stoner films, dus ik vind natuurlijk dat je road trip net als ik minstens 30 keer gezien moet hebben
![]() en monsters inc is naast the emperor's new groove en lilo en stitch echt één van de grappigste disney flims van de laatste tijd eigenlijk... ik ben nooit naar zo'n introductie dinges geweest. krijg allemaal foute student associaties over kroegen en bier en verenigingen en vrienden kopen enzo ![]() |
![]() |
|
Hihi, ik vond Mean Girls stiekem ook leuker dan ik had verwacht
![]() Hmm. Jamaar hier leer je toch wel veel over je studie(genoten), omgeving, docenten, regeltjes, gebouwen etc. Negeer alle andere foute dingen ofzo ![]() Anywayz0rs. Ik ga denk ik zo maar eens slapen ![]()
||
Citaat:
En ik ben ook altijd meegeweest op van die kampen, anders mis je wat, achterstand blabla. Kampen bleh. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |