Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nog meer van dat soort kutdingen ;x |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sinds wanneer heb je niets van em gehoord en wat deed sam? Stomme kat kan er ook niets aan doen en bedenk het positief, al het geld dat je nu niet uit kon geven heb je volgende week extra ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar als ze dan gaan janken. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als je het goed doet, heb je geen last van 'verwend krijsen' ![]() maar als de kindertijd werd overgeslagen, zou je dan wel kinderen willen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Sam was tegendraads, ging een scene schoppen in de trein en op straat (krijsen en gillen omdat hij z'n zin niet kreeg) dan heb ik echt zin om m te laten staan en het m maar lekker zelf uit te laten zoeken, want ik kan daar niet mee omgaan en ook niet tegen. gvd hoe moeilijk is het nou om even te luisteren naar je moeder zonder altijd maar een grote bek te geven of tegendraads te doen. Daar word ik dus echt doodziek van. Normaal ben ik niet zo openhartig over mijn irritaties over Sam maar nu kan het me even niks schelen, kinderen zijn gewoon fakking irritant soms ![]() En die kutkat, daar word ik ook moe van. Al m'n kussentjes pist hij onder ook al heeft hij genoeg aandacht/eten/schone bak etc. Ik kan bijna elke dag wel weer iets in de was pleuren omdat dat beest dus overal pist. Daar kan ik zo giftig om worden. ja dat geld is wel chill dat ik volgende week dubbel heb, maar aangezien ik daar geen rekening mee heb gehouden heb ik nu maar weinig. maar goed. de trein pakken nu. kusjes liefjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Tja, ik was echt heeeeeeel erg verlegen en stil enzo en had geen vrienden, dus het was wel goed voor mij.
||
Citaat:
Het is goed om af en toe te zeuren over kinderen hoor, als het zo vervelend is moet je het gewoon zeggen ![]() ![]() Wat een stomme kat, ik zou ook gek worden hoor, kun je er niets tegen doen? Ik weetd at wij vroegâh een kat hadden en die deed et altijd naast de kattenbak en toem moesten we er kranten naast leggen en hield die op!!! Volgende week geld, volgende week geld ![]() waar ga je heen treinen?
|
Silence, woman. *dexter doet* Tuurlijk ben je een vrouw als je geen kinderen wilt, als je een vagina hebt en eierstokken en baarmoedershit, dan ben je een vrouw!
En dat was mijn uurtje thuis, vergader- en trainingtijd!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik kwam er telkens mee aan en binnen no-time deed iedereen me na en moest ik weer iets anders bedenken. natural born alto ![]() verder heb ik nooit echt geleerd over sociale omgang in die tijd, was er in mezelf gekeerd had wel 3 vrienden ofzo maar dat was anders
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai had the time of my life #179 Verwijderd | 500 | 15-04-2008 15:22 | |
De Kantine |
saaiheid 4-evah~*, wij zijn **NtB** fak julie haterzzzz #178 Verwijderd | 500 | 14-04-2008 21:16 |