Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Huhu ik ga in het donker een weg fietsen die ik niet ken, kijken of ik goed uitkom! Lekker theatersporten! \0/
|
Verwijderd
|
uh
Gewoon de bobbels van de botten in je enkel, die je ook op je andere voet hebt, maar dan in pijnlijke variant? of bobbels op een andere plaats? Nouja, zo lang je er op kan lopen is de kans vrij klein dat het iets is waar je je zorgen over moet maken, maar kun je beter wel een beetje rustig aan doen met die enkel ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar eigenlijk is Kazet gewoon een aardige forummer die eigenwijs is. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *geeft sarah dan maar mooie blauwe mascara* hihihi Citaat:
![]() en hoezo dan missy? (al heb je natuurlijk gelijk, daar zijn het ouders voor.,..) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Zijn we aan het eten, lopen ze echt over die kleine dingen te zeuren. Tot op een gegeven moment kan ik er tegen, maar op een gegeven moment word ik er boos om. Toen ben ik naar een vriendin gegaan, beginnen ze weer. Zeg ik er wat van. 'Ja, je reageert zo, omdat je in de puberteit zit'. Wat een kutsmoes. (Zo dat was weer mijn frustatie voor vandaag. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG OMG OMG ik heb net echt de slechtste toneelvoorstelling in tijden gezien!
Dus mocht hier zich iemand bevinden die het misschien eens leuk vindt om een theater te bezoeken: Niet naar 'Door jou' van Keesen & co. Wat een walgelijk gedrocht was dat zeg. En dat terwijl de tekst zo leuk was. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat was er zo erg aan dan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik ben al bijna gekalmeerd. Ik heb voorlopig nog wel even een theaterkater (hé! weer een leuk nieuw woord bedacht!
![]() Nou, het is echt een erg mooi en goed en grappig stuk, maar de acteurs speelden echt álles sarcastisch, niemand werd geraakt, terwijl er hele erge dingen gezegd werden. De tekst werd gewoon nooit serieus genomen. En ik kan nu allemaal met theatertermen gaan strooien, weet niet of je dat wil, maar ik doe het toch maar even ![]() Echt, dat dit kan. En dat zijn dan professionele spelers. ![]() ![]() Ik geloof dat de kalmering nog niet helemaal geholpen heeft. ![]() Ik ga maar een kopje thee zetten ofzo. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |