Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom mag je eigenlijk ook op brommers enzo rijden als je je rijbewijs hebt gehaald? Ik heb nog nooit zo'n ding tussen mn benen gehad, maar ik ben nu wel bevoegd om op zo'n ding te rijden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wist het ook pas toen ik mn rijbewijs ging ophalen bij het gemeentehuis. Die medewerkster daar maakte er een opmerking over. Iets over brommers ofzo. En ik dacht, huh, misschien vergist ze zich. Maar achterop je rijbewijs staat voor welke onderdelen je bevoegd bent. En dat is voor brommers/scooters en auto's :\
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Huishouden is geen fulltime werk, maar ik ben zeker wel meer dan 10 uur kwijt iedere week (en dan is het dus permanent netjes en schoon). (Dan ga ik uit van boodschappen doen, koken, afwassen, schoonmaken, stofzuigen, wassen, strijken, opvouwen.) Als je er kinderen bij hebt, dan geloof ik wel dat het richting fulltime werk gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kinderen ouder dan 6 kunnen natuurlijk prima helpen in het huishouden. Dan is het allemaal niet nodig om als een parasiet te gaan zuigen op de maatschappij. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |