Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herken dat wel hoor, hetzelfde is dat je geen 'tijd' hebt om ziek te zijn (lichamelijk). Ik denk alleen dat het helaas niet zo werkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat daarmee de dagelijkse sleur is verdwenen, maar als je elke keer zo opziet om naar je werk te gaan, maakt dat het nog vervelender. maar kan het ook met iets anders te maken hebben? het hoeft niet persee aan het werk te liggen. Misschien de verplichting, of iets anders? |
![]() |
|
Verwijderd
|
je hebt wel inzicht in jezelf iig, en ook ontdekt hoe je dingen anders kan doen. maar doen is het moeilijkst. Ik heb altijd wel een grote bek maar ondertussen doe ik ook geen ene fuck aan mezelf ;x
Bang zijn om ontslagen te worden en je werk niet leuk vinden, zit daar een verband tussen denk je? ik heb niet zo'n zin om daar te posten, maar als je liever hebt dat ik dit weghaal zal ik dat doen. |
![]() |
|
Als je leven een eindeloze routine-sleur v/h zelfde wordt, worden op gegeven moment de meest simpele, dagelijkse activiteiten een hel.
Althans zo ervaar ik het. Zaken als opstaan en douchen kunnen zelfs geestelijk al te veel worden als je tegen een dag zonder plezier aan kijkt.....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |