Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Explain the difference between the influence of total pressure (large) and the H2/cyclohexane(heel stinkend goedje!!!!) feed ratio of constant total pressure on the cyclohexane conversion.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
november
1 Houten Dag van Verkeer & Mobiliteit 1 Schev eningen Jaarcongres Railforum 6 Nieuwegein Geluid, Trillingen en Luchtkwaliteit in Nederland 6 Keulen TÜV Rheinland Internationale Rail Symposium ![]() 6 Rotterdam FileProof; aanpak van files op korte termijn
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() Ik erger me aan reclames voor de staatsloterij.Wat denk je dan?Ik heb kansberekening gehad hoor. Ongelooflijk dat men er nog een heel item aanwijde op het journaal inclusief mensen die in lange rijen stonden voor een winkel waar ''2'' keer een winnend lot was gekocht ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben heus geen D66-fan, hoor. Ik stem gewoon op ze bij gebrek aan een partij die mijn superieure standpunten uitdraagt. Zo'n partij zou natuurlijk ook veel te ver van het klootjesvolk afstaan, omdat ze de verfijndheid en doordachtheid van mijn standpunten nooit zullen begrijpen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|