Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en voor mij is het niet héél erg moeilijk om iets te bereiken op schoolgebied :') ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar alsjeblieft. fijn hè, om te horen dat je lekker mag huilen van school ![]() vandaag belde een oud klasgenootje van mij, met wie ik stage heb gelopen en zij vertelde dat ze ook wilde stoppen met haar huidige master omdat het ook heel erg tegenviel en ze net als ik ook het idee had niet op haar plek te zijn en onvoldoende vooropleiding te hebben. god, wat voelde ik me toen opeens goed. want vanaf dat moment was niet alleen maar ik de teleurgestelde teleurstellende mislukkeling, maar gewoon iemand die net als anderen wel eens een verkeerde keuze maakt. of een goede keuze die verkeerd is uitgepakt. het helpt me op zich geen stap verder, maar dat besef was erg fijn. vind het wel echt kut voor dr. ze dacht dat ze echt haar droomopleiding had, en het is nog particulier ook, dus ze betaalt veel te veel en ze betaalt alles zelf. en ze is er ook nog eens voor naar maastricht verhuisd ![]() stiekem hoop ik dat we gewoon samen weer terug naar leiden kunnen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat is echt iets waarvan ik nooit echt voor me heb gezien dat ik dat zou hebben ofzo ![]() ja fijn om te weten hoor ![]() haha ![]() dat snap ik wel, dat je je beter voelde toen. Wat een sof voor die meid! Echt balen, vooral als je verhuist bent + eigen kosten en het een foute keuze blijkt te zijn ![]() tot 23:00 uur anneke ![]() *schopt* *2 uurs ban geef* *anneke aan stoel vastplak* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Ga maar vast naar huis, het wordt een druppel saaier #157 Verwijderd | 500 | 25-03-2008 00:55 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 | |
De Kantine |
een beetje saai, maar wel lekker #155 Verwijderd | 500 | 19-03-2008 22:48 |