Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Je kunt het trouwens vrij makkelijk uitvinden door het te openen in Paint en dan met het pitetje het hele vlak de kleur van een van de twee lippenstifkleuren te maken. En dan weet je of je ogen bovengemiddeld zijn. Jee.
|
Ik vind dat je nu al kunt zien dat het twee verschillende tinten zijn. En ik heb laatst nog mijn ogen getest en die doos van de Hans Anders had nog nooit zulke goede ogen gezien. ;x
Er zijn wel meer van die dingetjes met naast elkaar plakken, ook even grootheid enzo.
||
Citaat:
![]() En toen viel uiteraard vanochtend mijn trein uit, en de volgende had vertraging. Emg. Toen kwamen er precies tegelijk 2 intercities aan in gouda. De ene zat stampesvol, en iedereen wilde daar nog eens instappen, en de andere was redelijk leeg. Dus ik daar in. Pas later hadden andere mensen dit ook door en deden hetzelfde. Sukkels. Anyway, half uur te laat op mn tentamen ![]() ![]()
|
Bij ons kwam na 1,5 uur nog een meisje binnen rennen, maar zij mocht dus niet meer beginnen. Dat is redelijk sneu voor haar aangezien ze buitenlandse is en dus waarschijnlijk niet meer hier is bij de herkansing.
Tentamens zijn trouwens heel leuk als er mooie meisjes in de zaal zitten. Ik was samen met een jongen tieten aan het kijken ![]()
|
Ik had college. De voetballer vond mij een spelbrekertje omdat ik niet naast hem zat, niet met hem in de lift ging en niet vanavond met zijn groep mee ging eten.
![]() ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Saaibal bij?! #230 TopDrop | 500 | 05-06-2008 21:16 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 |