Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was vroeger bij z'n ouders heel normaal, het werd er pas goed schoon toen bleek dat hij allergisch was. Maar zelfs los daarvan; ik voel me 10x beter wanneer het schoon en netjes is, ik kan me niet voorstellen dat mensen zich serieus goed kunnen voelen in viezige/slordige ruimtes. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Goed, een keer dan:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ruzie om misverstand 'goeiemoggel'
Uitgegeven: 10 december 2007 10:49 Laatst gewijzigd: 10 december 2007 11:19 RIJSWIJK - Dat het neologisme 'goeiemoggel' nog niet bij iedereen is ingeburgerd, bleek zondag, toen twee mannen elkaar in een café in Rijswijk met dat woord begroetten. Een derde cafégast sloeg er direct op los, omdat hij dacht dat hij voor 'mongool' werd uitgemaakt. Meerdere personen raakten bij het gevecht betrokken. Toen de politie ter plaatse kwam, bleek de veroorzaker met de noorderzon te zijn vertrokken. Het woord goeiemoggel komt voor in een reclame van KPN en is een verbastering van goedemorgen. In het spotje praten visboeren met elkaar met woorden die verkeerd werden ingetypt bij het sms'en. Het gebruik van goeiemoggel lijkt een ware rage te zijn geworden. Laurentien Het woord komt inmiddels in de beste kringen voor. Zelfs prinses Laurentien bezigde het dit weekeinde, bij de opening van het Jubileumcongres Genootschap Onze Taal. "Dames en heren, of misschien moet ik zeggen: Goeiemoggel", begon de prinses haar toespraak. Ik hoorde het bericht vanmorgen al op de radio, bij het NOS nieuws welteverstaan. ![]() ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de pabo om de een of andere reden altijd zo'n beetje een reststudie. (dat is niet helemaal het goede woord, maar ik zal het uitleggen
![]() Natuurlijk zitten er ook wel echt mensen op die daar echt horen en die het ook echt graag doen, maar ook veel die maar gewoon wat hebben gekozen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij zou het ideaal zijn om een soort moeder te hebben die me behandeld als een 14 jarige die haar zaakjes nog niet kan regelen en dit allemaal moet leren, en daarbij gemotiveerd wordt. Dat heb ik echt nodig, iemand die achter me aan loopt en me in de gaten houdt. Heel triest, maar wel realistisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |