Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2007, 09:05
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 10:04 :
[B]Maar dan is er dus wel ergens een grens en/of gradaties in niveau.En die persoon zou jij serieus nemen?
Nee er is geen grens qua smaak. Maar ik zou zo'n persoon niet serieus nemen, maar dat betekent niet dat deze persoon dat niet vinden kan.
Oud 20-06-2007, 09:09
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 20-06-2007 @ 10:05 :
Nee er is geen grens qua smaak. Maar ik zou zo'n persoon niet serieus nemen, maar dat betekent niet dat deze persoon dat niet vinden kan.
Dus álles is kunst, bij gratie dat minimaal 1 iemand het kunst vindt? Vrij loze definitie dan.
Oud 20-06-2007, 09:12
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 10:09 :
Dus álles is kunst, bij gratie dat minimaal 1 iemand het kunst vindt? Vrij loze definitie dan.
Dat iemand het vindt betekent niet dat het kunst is. Het betekent alleen dat iemand het kunst vindt
Oud 20-06-2007, 09:13
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 20-06-2007 @ 10:12 :
Dat iemand het vindt betekent niet dat het kunst is. Het betekent alleen dat iemand het kunst vindt
Oké, welke criteria hanteer jij dan om te bepalen of iets wel of niet kunst is? Je lijkt hier wel degelijk te impliceren dat die namelijk bestaan en je spreekt jezelf daar behoorlijk mee tegen.
Oud 20-06-2007, 09:14
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 10:13 :
Oké, welke criteria hanteer jij dan om te bepalen of iets wel of niet kunst is? Je lijkt hier wel degelijk te impliceren dat die namelijk bestaan en je spreekt jezelf daar behoorlijk mee tegen.
het gaat niet over wat kunst is. Want dat weet ik ook niet precies. Het ging om smaak
Oud 20-06-2007, 09:18
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 20-06-2007 @ 10:14 :
het gaat niet over wat kunst is. Want dat weet ik ook niet precies. Het ging om smaak
Smaak kan alleen zuiver subjectief zijn, als alle kunst 'gelijkwaardig' is. Als immers kunstwerk X niet precies even goed is als kunstwerk Y, dan heeft iemand die kunstwerk X beter vindt dan kunstwerk Y een minder goede of juist betere smaak dan iemand die kunstwerk Y beter vindt dan X. Je moet dus wel eerst afbakenen wat je kunst noemt.
Oud 20-06-2007, 10:08
Daboman
Daboman is offline
Of iemand een goede smaak heeft is ook subjectief

En ik heb ook geen idee hoe je objectief wilt bepalen welke kunst beter is. Het enige dat ik me kan bedenken is het aantal mensen tellen dat de kunst kan waarderen, maar in dat geval is de top 40 muziek objectief gezien de beste muziek die er is (ik ga er hier vanuit dat de top 40 muziek op dezelfde manier bepaald wordt en ga ik ervanuit dat muziek een vorm van kunst is). Maar ook daar ben je het niet mee eens. Maar aangezien niemand een drol op een plank kunst vindt, is het in deze werkmethode ook geen kunst.
Oud 20-06-2007, 12:45
Verwijderd
ik kan stront op een plankje best kunst vinden hoor
Oud 20-06-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 20-06-2007 @ 11:08 :
Of iemand een goede smaak heeft is ook subjectief
De enige manier waarop goede smaak volledig subjectief kan zijn, is als alle kunst gelijkwaardig is. Maar daarvoor moet je eerst bepalen wat kunst is aan de hand van bepaalde criteria. Maar als je dat doet, dan maak je wél onderscheid tussen kunstvormen, immers, iedereen kan alles wel kunst noemen. Dan spreek je jezelf dus tegen, tenzij je álles kunst vindt, en ook ál die kunst precies even goed. In tegenstellig tot ecnelis vind ik stront op een plankje, het boeren van het alfabet, het doodschieten van 100 bejaarden of het verkrachten van 1000 peuters geen kunstuiting, noodzakelijkerwijs maak ik dus een onderscheid en dat onderscheid brengt met zich mee dat je goede smaak en slechte smaak hebt, en dat smaak ten hoogste slechts deels subjectief kan zijn.
Oud 20-06-2007, 13:00
Verwijderd
om dan toch met kunstcriteria te gaan smijten, samengevat is voor mij kunst een samenhang tussen concept en vormgeving
soms is de vormgeving overheersend, vind ik iets mooi vanwege de sterke lijnvoering of lichtspel etc. En soms is het concept overheersend, en ik hoop dat dat het geval is bij de maker van het stront op het plankje idee :')
Oud 20-06-2007, 13:04
Verwijderd
en dan mis ik nog tienduizend dingen aan criteria
Oud 20-06-2007, 13:05
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 20-06-2007 @ 14:00 :
om dan toch met kunstcriteria te gaan smijten, samengevat is voor mij kunst een samenhang tussen concept en vormgeving
soms is de vormgeving overheersend, vind ik iets mooi vanwege de sterke lijnvoering of lichtspel etc. En soms is het concept overheersend, en ik hoop dat dat het geval is bij de maker van het stront op het plankje idee :')
Dus is smaak niet subjectief. Immers, volgens die criteria is een bepaalde kunstuiting zonder concept en met slechte vormgeving slecht, en heeft iemand die dat leuk vindt dus een slechte smaak.
Oud 20-06-2007, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 14:05 :
Dus is smaak niet subjectief. Immers, volgens die criteria is een bepaalde kunstuiting zonder concept en met slechte vormgeving slecht, en heeft iemand die dat leuk vindt dus een slechte smaak.

Slecht is voor mij altijd een waardeoordeel en dus altijd subjectief, ookal gebruik ik daar criteria voort. En die criteria en mijn totale gedachtegang wanneer ik kunst zie is gebaseerd op alles wat in mijn hoofd zit, ieder vage gebeurtenis en vorming. Ook criteria zijn persoonlijk bepaald, waarom zouden ze dan niet subjectief zijn? Er bestaat voor mij alleen maar persoonsgebonden waarde en heeft voor mij geen nut om die waarde met andere mensen te vergelijken.
Oud 20-06-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 09:51 :
Dus jij vindt stront op een plankje kunst? Dat is namelijk wel wat de uitspraak "smaak is subjectief" impliceert.
Nee, je slaat de plank echt compleet mis. Alles kan kunst zijn.
Oud 20-06-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 20-06-2007 @ 14:08 :
Slecht is voor mij altijd een waardeoordeel en dus altijd subjectief, ookal gebruik ik daar criteria voort. En die criteria en mijn totale gedachtegang wanneer ik kunst zie is gebaseerd op alles wat in mijn hoofd zit, ieder vage gebeurtenis en vorming. Ook criteria zijn persoonlijk bepaald, waarom zouden ze dan niet subjectief zijn? Er bestaat voor mij alleen maar persoonsgebonden waarde en heeft voor mij geen nut om die waarde met andere mensen te vergelijken.
Ik geef zelf aan dat er een zeker subjectief element is. Maar de criteria die je gebruikt zijn ten minste tot op zekere hoogte objectief. Of het "nut" heeft je smaak met anderen te vergelijken is natuurlijk een heel andere kwestie die in deze discussie niet relevant is.
Oud 20-06-2007, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 20-06-2007 @ 14:09 :
Nee, je slaat de plank echt compleet mis. Alles kan kunst zijn.
Wat is er kunstzinnig aan als ik jou dood zou schieten?
Oud 20-06-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 14:27 :
Ik geef zelf aan dat er een zeker subjectief element is. Maar de criteria die je gebruikt zijn ten minste tot op zekere hoogte objectief. Of het "nut" heeft je smaak met anderen te vergelijken is natuurlijk een heel andere kwestie die in deze discussie niet relevant is.
wat is er objectief aan deze criteria dan?
Oud 20-06-2007, 13:36
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 20-06-2007 @ 14:31 :
wat is er objectief aan deze criteria dan?
Stel, ik laat een scheet. Een scheet heeft geen concept. De vormgeving is slecht (ik hoop dat je dat met me eens bent?). Volgens jouw criteria is dit slechte kunst.
Oud 20-06-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 14:28 :
Wat is er kunstzinnig aan als ik jou dood zou schieten?
Zolang iemand dat kunst kan vinden, is er sprake van kunst.
Oud 20-06-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 20-06-2007 @ 14:37 :
Zolang iemand dat kunst kan vinden, is er sprake van kunst.
Een totaal onbruikbare definitie van kunst. Als alles kunst is, is niks kunst.
Oud 20-06-2007, 13:38
Verwijderd
Ik denk niet dat je objectieve criteria aan kunst kan stellen. Kunst is juist heel subjectief.
Oud 20-06-2007, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 14:38 :
Een totaal onbruikbare definitie van kunst. Als alles kunst is, is niks kunst.
Misschien is dat ook wel waar...
Oud 20-06-2007, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 14:36 :
Stel, ik laat een scheet. Een scheet heeft geen concept. De vormgeving is slecht (ik hoop dat je dat met me eens bent?). Volgens jouw criteria is dit slechte kunst.

(alleen al met een scheet kan je duizend dingen doen, maar laten we daar niet vanuit gaan inderdaad)
En slechte kunst bestaat voor mij niet, ik noem het dan gewoon liever geen kunst. Maar heel dat oordeel is persoonsgebonden en gebaseerd op een persoon en dus subjectief. Ik vind de criteria helemaal niet objectief, alleen al omdat ze mij persoon als bron hebben.
Oud 20-06-2007, 13:53
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 20-06-2007 @ 14:43 :
(alleen al met een scheet kan je duizend dingen doen, maar laten we daar niet vanuit gaan inderdaad)
En slechte kunst bestaat voor mij niet, ik noem het dan gewoon liever geen kunst.
Aha! Maar als er geen kunst is, en er is wel kunst, dan moet er ook een grens zijn. D.w.z.: er moet een bepaalde kunstuiting bestaan, zeg X, die nét niet goed genoeg is om kunst te heten, maar als je hem íets beter maakt, dan is het opeens op gelijk niveau met Salvador Dalí en Beethoven's Ninth, en is het puur afhankelijk van "smaak". Snap je hoe absurd die gedachte is?
Citaat:
Maar heel dat oordeel is persoonsgebonden en gebaseerd op een persoon en dus subjectief. Ik vind de criteria helemaal niet objectief, alleen al omdat ze mij persoon als bron hebben.
Dat maakt toch niet uit? Stel: ik neem als criterium: er moeten minstens 3 knikkers bij betrokken zijn. Dat is gewoon een objectief criterium, want je kunt nagaan of er wel of niet minstens 3 knikkers betrokken zijn bij een bepaald kunstwerk. Of die criteria dan vervolgens ook nog ergens op slaan is een tweede - ze zijn in ieder geval objectief.
Oud 20-06-2007, 14:35
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 13:52 :
De enige manier waarop goede smaak volledig subjectief kan zijn, is als alle kunst gelijkwaardig is. Maar daarvoor moet je eerst bepalen wat kunst is aan de hand van bepaalde criteria. Maar als je dat doet, dan maak je wél onderscheid tussen kunstvormen, immers, iedereen kan alles wel kunst noemen. Dan spreek je jezelf dus tegen, tenzij je álles kunst vindt, en ook ál die kunst precies even goed. In tegenstellig tot ecnelis vind ik stront op een plankje, het boeren van het alfabet, het doodschieten van 100 bejaarden of het verkrachten van 1000 peuters geen kunstuiting, noodzakelijkerwijs maak ik dus een onderscheid en dat onderscheid brengt met zich mee dat je goede smaak en slechte smaak hebt, en dat smaak ten hoogste slechts deels subjectief kan zijn.
De vraag blijft. Hoe kan je objectief bepalen of iets kunst is? Bij kunst is nou eenmaal een waarde-oordeel betrokken en een waarde-oordeel is al snel subjectief. Het voorbeeld van de knikkers is ook niet echt goed, je kunt er geen grip op krijgen. Er zal altijd iemand zijn die er weer een andere mening over heeft, misschien vindt iemand anders juist wel dat er 3 dobbelstenen in moeten zitten. Je kunt wel proberen om kunst te grijpen, maar het blijft ongrijpbaar, omdat iedereen er een andere mening over heeft.

Je hebt tevens ook niet goed gelezen wat ik zeg, of je begrijpt het niet. Ik spreek mezelf nergens tegen. Ik vraag slechts hoe je kunt bepalen wat kunst is, en ik heb als voorbeeld genomen dat je het aantal mensen kan tellen dat het mooi vindt. Dit lijkt me de beste benadering. Deze benadering past nog steeds in alle voorbeelden die je tot nu toe hebt gegeven. Ik vind ook wel dat je onderscheid kunt maken in kunst, maar dat komt vooral omdat het de consensus is. Consensus is het beste dat je hebt, als je met iets ongrijpbaars te maken hebt. Past prima in m'n theorie dat kunst datgene is dat de meeste mensen kunst vinden.

En je zou jezelf tegen spreken als je het met me eens zou zijn en zou zeggen dat top 40 muziek slecht is. Wat natuurlijk wel kan is dat je top 40 muziek gewoon niet mooi vind en dat kan ook gewoon. Maar dat het niet mooi is, sjah, dan ga je regelrecht tegen de consensus in.

Dus nogmaals, hoe bepaal je objectief wat de beste kunst is. Imo kan het dus alleen maar met consensus, maar consensus is wat iedereen zegt en dat is uiteindelijk ook subjectief. Ga maar na, vroeger was de consensus dat God bestond.

Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 14:47.
Oud 20-06-2007, 14:59
Verwijderd
Ik zeg niet dat je objectief kunt bepalen hoe goed kunst is. Ik zeg alleen dat je óók niet zuiver subjectief kunt bepalen hoe goed kunst is. Je hebt dus bepaalde, min of meer objectieve criteria nodig om kunst te karakteriseren, als je dat namelijk niet doet kom je uit bij de "net-niet-kunst"-paradox die ik al aangaf. Persoonlijke smaak kun je dan zien als een soort superpositie bovenop die objectieve normen, en daarmee is het dus mogelijk dat verschillende mensen verschillende voorkeuren hebben, zonder dat de één noodzakelijkerwijs een slechtere smaak heeft dan de ander.

Hoe je die objectieve normen zou moeten bepalen is een andere kwestie. Het gaat mij er puur om dat ze moeten bestaan, en dat hun bestaan impliceert dat je niet kunt spreken over gelijkwaardige smaak.
Oud 20-06-2007, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 14:53 :
[B]Aha! Maar als er geen kunst is, en er is wel kunst, dan moet er ook een grens zijn. D.w.z.: er moet een bepaalde kunstuiting bestaan, zeg X, die nét niet goed genoeg is om kunst te heten, maar als je hem íets beter maakt, dan is het opeens op gelijk niveau met Salvador Dalí en Beethoven's Ninth, en is het puur afhankelijk van "smaak". Snap je hoe absurd die gedachte is?Dat maakt toch niet uit? Stel: ik neem als criterium: er moeten minstens 3 knikkers bij betrokken zijn. Dat is gewoon een objectief criterium, want je kunt nagaan of er wel of niet minstens 3 knikkers betrokken zijn bij een bepaald kunstwerk. Of die criteria dan vervolgens ook nog ergens op slaan is een tweede - ze zijn in ieder geval objectief.

Dat zijn inderdaad meetbare criteria. Maar een 'mooie vormgeving' en een 'goed concept' is niet objectief meetbaar.
En nee, je hebt gelijk, ik werk wel degelijk met waarde verschillen in kunst. Maar slechte kunst is voor mij gewoon een contradictie, omdat ik onder kunst gewoon geen slechte dingen versta. Als het slecht is, noem het dan geen kunst, dat is wat ik bedoel
Oud 20-06-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 20-06-2007 @ 17:01 :
Dat zijn inderdaad meetbare criteria. Maar een 'mooie vormgeving' en een 'goed concept' is niet objectief meetbaar.
Niet volledig objectief nee. Maar ook niet volledig subjectief.
Citaat:
En nee, je hebt gelijk, ik werk wel degelijk met waarde verschillen in kunst. Maar slechte kunst is voor mij gewoon een contradictie, omdat ik onder kunst gewoon geen slechte dingen versta. Als het slecht is, noem het dan geen kunst, dat is wat ik bedoel
Ja, je kunt ook spreken over goed en minder goed, maar dat maakt voor het principe natuurlijk niet veel uit.
Oud 20-06-2007, 19:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 20-06-2007 @ 14:43 :
En slechte kunst bestaat voor mij niet, ik noem het dan gewoon liever geen kunst.
Dan gebruik je het woord verkeerd. Er is een zekere subjectiviteit mogelijk in het gebruik van het woord kunst, maar jouw definitie is gewoon pertinent onjuist. Het is net zoiets als een vieze appel geen appel noemen. Kunst is geen waardeoordeel.

Helaas is het woord nogal betekenisloos geworden sinds men alles maar in een museum is gaan gooien. Tegenwoordig wordt met kunst meestal bedoeld: objecten waar je een museum omheen moet zetten om ze interessant te doen lijken. Musea zijn vuilnisbelten voor producten die nergens voor deugen en dus maar 'kunst' zijn.
Oud 20-06-2007, 20:20
Bongalientje
Bongalientje is offline
BLABLABLA GA LEKKER HUILEN OVER KUNST!
zo
dat moest er even uit en mijn dag was geweldig en om 21.00 begonnen 2 feestjes waaar ik heeen zou maar k heb nog geen zin om teg aan.
Oud 20-06-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 20-06-2007 @ 21:20 :
BLABLABLA GA LEKKER HUILEN OVER KUNST!
Als ik maar win.
Oud 20-06-2007, 20:35
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2007 @ 21:26 :
Als ik maar win.
Ik ben kunst, jij kunt me nooit winnen.
Er is wel een kunstuitleencentrum in Amstelveen.
Oud 20-06-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 20-06-2007 @ 20:13 :
Dan gebruik je het woord verkeerd. Er is een zekere subjectiviteit mogelijk in het gebruik van het woord kunst, maar jouw definitie is gewoon pertinent onjuist. Het is net zoiets als een vieze appel geen appel noemen. Kunst is geen waardeoordeel.

Helaas is het woord nogal betekenisloos geworden sinds men alles maar in een museum is gaan gooien. Tegenwoordig wordt met kunst meestal bedoeld: objecten waar je een museum omheen moet zetten om ze interessant te doen lijken. Musea zijn vuilnisbelten voor producten die nergens voor deugen en dus maar 'kunst' zijn.
wat is de definitie van kunst die jij gebruikt dan? want bij mij heeft dat wel degelijk te maken met een positief waardeoordeel.
Oud 20-06-2007, 22:53
Verwijderd
oh en OT:godverdammnt koppijn maffen mafioso's!
Oud 20-06-2007, 22:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 20-06-2007 @ 23:47 :
wat is de definitie van kunst die jij gebruikt dan? want bij mij heeft dat wel degelijk te maken met een positief waardeoordeel.
Ik gebruik het woord nauwelijks omdat het haar betekenis verloren heeft en bovendien niet echt nodig is. Maar meestal is het negatief bedoeld als ik het gebruik. Rembrandt noem ik een schilder, Karel Appel noem ik minachtend een kunstenaar.
Oud 20-06-2007, 22:54
Tink*
Tink* is offline
Ik vind dat je papa een geniale naam heeft Manon.

En ik werd echt helemaal gek van die kuttentamens. Ik vind heus interessant, althans sommige dingen, maar het is zoveel!
Oud 20-06-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 20-06-2007 @ 23:53 :
Ik gebruik het woord nauwelijks omdat het haar betekenis verloren heeft en bovendien niet echt nodig is. Maar meestal is het negatief bedoeld als ik het gebruik. Rembrandt noem ik een schilder, Karel Appel noem ik minachtend een kunstenaar.
aha, en dan gebruik ik het pertinent onjuist :')
Oud 20-06-2007, 23:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 20-06-2007 @ 23:58 :
aha, en dan gebruik ik het pertinent onjuist :')
Ik zeg niet dat kunst per definitie goed of slecht is. Maar als ik het woord gebruik, doe ik dat meestal voor mensen die ik het niet waard vind om schilder of schrijver of regisseur te noemen. Dat heeft echter niets te maken met mijn definitie van het woord.
Oud 20-06-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 21-06-2007 @ 00:05 :
Ik zeg niet dat kunst per definitie goed of slecht is. Maar als ik het woord gebruik, doe ik dat meestal voor mensen die ik het niet waard vind om schilder of schrijver of regisseur te noemen. Dat heeft echter niets te maken met mijn definitie van het woord.
en wat is dan de definitie van kunst die laat zien dat de definitie die ik voor mezelf gebruik, dik fout is? Dat het per definitie niet goed of slecht is, oké, en zonder waardeoordeel dus. Maar wat blijft er dan nog over?
Oud 21-06-2007, 01:48
Bongalientje
Bongalientje is offline
Het was een mooie dag ik ben moe en gelukkig maar heb geen zin om te slapen.
Oud 21-06-2007, 03:35
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 21-06-2007 @ 02:48 :
Het was een mooie dag ik ben moe en gelukkig maar heb geen zin om te slapen.
Dat ja.
Oud 21-06-2007, 08:49
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 21-06-2007 @ 04:35 :
Dat ja.
en ik dacht dat ik laat was.
Oud 21-06-2007, 08:54
Daboman
Daboman is offline
Spokers
Oud 21-06-2007, 08:58
Bongalientje
Bongalientje is offline
Hallo DaboMan,

wij zijn de enige mensen op DK op het moment, dus je kunt doen en laten wat je wilt (niemand kijkt mee ).

Hoe gaat het met jou? Hoe was je dag gisteren en waarom ben je zo vroeg op?
Oud 21-06-2007, 09:19
Verwijderd
Pfoe, je zal maar al om 10 uur op zijn zeg, vreselijk vroeg
Oud 21-06-2007, 09:21
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-06-2007 @ 10:19 :
Pfoe, je zal maar al om 10 uur op zijn zeg, vreselijk vroeg
je zal maar om half 9 op gestaan zijn
Oud 21-06-2007, 09:23
Verwijderd
Ik stond om 8 uur bij de supermarkt
Oud 21-06-2007, 09:24
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-06-2007 @ 10:23 :
Ik stond om 8 uur bij de supermarkt
jamaar ... *ik was gister om 7 uur al op*
Oud 21-06-2007, 10:44
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kunst schreef op 21-06-2007 @ 09:58 :
Hallo DaboMan,

wij zijn de enige mensen op DK op het moment, dus je kunt doen en laten wat je wilt (niemand kijkt mee ).

Hoe gaat het met jou? Hoe was je dag gisteren en waarom ben je zo vroeg op?
Ik moet studeren Daarom was ik zo vroeg op. Maar goed, af en toe tussendoor kom ik stiekem even op het forum spieken

Verder heb ik last van de laatste loodjes. Nog 2 tentamens en het zijn bepaald niet makkelijke tentamens. Eigenlijk zijn het de moeilijkste 2 die ze te bieden hebben. Aan bachelor-studenten dan. En uitgerekend nu heb ik last van studie-ontwijkend gedrag
Oud 21-06-2007, 11:27
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 21-06-2007 @ 11:44 :
Ik moet studeren Daarom was ik zo vroeg op. Maar goed, af en toe tussendoor kom ik stiekem even op het forum spieken

Verder heb ik last van de laatste loodjes. Nog 2 tentamens en het zijn bepaald niet makkelijke tentamens. Eigenlijk zijn het de moeilijkste 2 die ze te bieden hebben. Aan bachelor-studenten dan. En uitgerekend nu heb ik last van studie-ontwijkend gedrag
hallo DaboMan,

wat zielig voor je dat je nog twee hele zware tentamens hebt! Misschien is het dan beter om niet op het forum te komen en braaf te leren, dan kun je volgende week weer forummen en dan ben je gelukkiger omdat je je tentamens hebt gehaald.

Veel succes DaboMan.

Regels voor berichten