Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, ik klaag alleen maar omdat ik de kiosk duur vind. Ik bedoel: €2,- voor een bekertje cappucino! Ik kreeg er overigens wel cacao op. ![]()
|
Verwijderd
|
Door een reeks fouten van het s.com team. Eerst was ik geband (2 dagen) omdat ik een zogenaamd offtopic post had gemaakt en die weer opnieuw had geplaatst omdat ik nooit een PM heb gekregen dat hij verwijderd was en ik er dus van uitging dat mijn verbinding verbroken was o.i.d. en dat daarom de post nooit geplaatst was. Overigens staat een post met vrijwel identieke strekking nog in dat topic, dus de eigenlijke reden zal wel de tijd van de maand geweest zijn. Vervolgens duurde het 3 dagen voor de ban van mijn nick verdwenen was, en nog ruim een extra dag voor ook de ip-ban weg was.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, ik weet niet waar dit moet, maar dit moet ik even met jullie delen.
Het eerste waar mijn oog op valt als ik op Fok.nl kom: Harry Potter bang voor stijve Zelfs tovenaars kunnen ergens bang voor zijn. Zo was Daniel Radcliffe, beter bekend als zijn alter ego Harry Potter, doodsbenauwd last te krijgen van een erectie tijdens het spelen van een erotische scène. De inmiddels achttienjarige Daniel vertelde betoverd te zijn geweest door de schoonheid van Teresa Palmer, zijn tegenspeelster in de film December Boys. De voormalige tovenaar was dan ook bang last te krijgen van een kloppend lid tijdens het spelen met de mooie dame. "Teresa is erg mooi, dus ik was bezorgd over euh, je weet wel, bepaalde dingen", bekende Radcliffe. En nu komt het: BRON: TELEGRAAF! Omg, Telegraaf. ![]() Edit: wel weer mooi, dat kloppende lid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://ville-prima.miniville.fr/ ! Ik heb bijna weer minder bewoners dan m'n neefje en ik wil er meer hebben/houden dan hem. ;x Dus als elke dk'er even klikt heb ik weer +duisent bewoners ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |