Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had m'n moeder aan de telefoon, en toen had ik het erover dat ik vind dat zij (m'n ouders dus) mij wel meer mogen stimuleren, ivm met die studie die ik misschien wel doen.
Toen zei m'n moeder dat ze daar geen zin in had, omdat we 'toch altijd maar doen waar we zelf zin in hebben'. Toen vroeg ik aan m'n moeder of ze soms dacht dat zij geen aandeel heeft in de keuzes die ik heb gemaakt toen ik nog onder hun hoede was. Volgens haar was dat niet zo, en had zij er niet voor gekozen om op haar 17e een kind te krijgen. Ik zei dat zij ook niet mijn keuzes had gemaakt, maar dat ze wel invloed hebben gehad op de keuzes die ik destijds (en nog steeds soms) heb gemaakt. Dat ging haar bij haar niet in. Ik zei dat ik dat heel jammer vind. Toen zei ik dat ik het fijn zou vinden als ze wat meer mijn 'moeder' zou zijn, die mij motiveerd en stimuleert. Daar zou ze serieus over nadenken. Dat vind ik toch al wat. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet uiteraard verder niks over jullie relatie, dus ik hoop niet dat ik iets verkeerds heb gezegd ![]()
||
Citaat:
Maar ik ken de situatie - ook - niet, dus wie ben ik om daar over te oordelen...
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
onze relatie is niet zo goed maar wel beter dan een paar jaar geleden, ik wil niet arrogant doen maar ik denk dat dat voor het grootste gedeelte aan mij ligt. En je mag er alles over zeggen hoor, anders zou ik het niet openbaar posten. Citaat:
![]() moet je dan weer die kosten betalen? Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder heeft zelden een mening over iets, ze zegt altijd 'je moet doen wat je leuk lijkt'. Met mijn vader lopen dit soort discussies altijd uit op, dat mijn vader niet meer wil luisteren, 'alle marokanen zijn nog steeds slecht' en meer van dat soort dingen. Hij staat niet open voor andere dingen. Ik baal daar wel van. het lijkt wel of mijn ouders nooit ergens hun vraagtekens bij zetten. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het zijn wel jouw ouders!? Wat voor steun verwacht je eigenlijk?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |