Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
Stel dat we wel Stel dat we echt Stel dat ik hier dus echt met jou Kun je je… Lief, ik krijg het echt niet voor elkaar Niet dat ik niet Ik, dat ik, o mijn god Ik krijg het er niet uit Stel dat we wel Stel dat we echt Dat is toch raar?
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Verwijderd
|
via www.donorregister.nl kan je je nu online als donor inschrijven
je kan donor worden, maar hoeft het niet te blijven geen formulieren en gedoe, en je kan wijzigen wat en wanneer je wilt er wordt geen tijd verspild hè hè, dat was dat duwtje dat ik nodig had heb meteen opgegeven dat ze alles mogen hebben, maakt niet uit wat eerst dacht ik nog even aan de beslissing aan mijn nabestaanden overlaten maar dan zal ik eerst even met ze willen praten en ik wilde gewoon nu registreren ik kan altijd het tij nog keren ![]() |
![]() |
|
De sint komt hier niet langs vandaag
Geen feest, geen lootjes geen pepernoten in mijn maag en geen kadootjes Dus vermaak ik mij alleen Met forum en chat Ik klaag niet steen en been Maar ga wel vroeg naar bed ;x
||
Citaat:
Zo zwart als kool Dus discrimineert hij me? Apart Dan vind ik hem een halve zool ![]()
|
Sterrenmeisje wat gemeen
Kijk mijn ogen aan, ik ween DP was zeker braaf dit jaar Dus Sint had al wel cadeau'tjes klaar Maar dat de sint mij niet ziet staan Is mij zeker niet ontgaan Wacht maar sint, ik krijg je wel Volgend jaar een kogel in je vel
||
Citaat:
Wees toch een een toffe peer En breng de decembergeest terug naar het niveau waar het ooit is geweest zo....
|
Verwijderd
|
sinds wanneer moet je mijn liefde kopen?
ben je misschien een beetje bezopen van al die speculaaslikeur die je vond in je schoen? tuurlijk krijg jij van mij een zoen en trophus, stel je toch niet aan dat ben ik niet van je gewend de sint heeft jou niks misdaan dus klaag niet, je bent toch een vent? ![]() en ooze, wat lief van jou dat je kadoos geeft aan je vrouw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat de sint fijn mijn huis voorbij ging Als ik nu aan iets anders denk Krijg ik dan wel een geschenk Als ik nu heel hard zing?
|
Oh my god wat een gerijm
Het is nou echt niet leuk meer Al dat geruzie en geslijm Op Dk elke keer weer. Anneke, je bent schat Echter ben ik niet bezopen Want in mijn schoon heb ik niks gehad Onze AH sint kon blijkbaar niks voor ons kopen Trophus, zo naar is het niet bedoeld Je weet dat ik je mag Dus hier heb je een biertje, ja gekoeld Dat je het lekker vindt zie ik heus wel aan je lach. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |