Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga nu een boodschappenbriefje maken, huhu. Waarom is Soija geband? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel dit niet vervelend, maar misschien is het eens een idee om met een decaan of (studenten)psycholoog te praten. Zij kunnen je helpen, begeleiden of coachen met problemen die met je studie te maken hebben, maar ook problemen die niet direct met je studie te maken hebben, maar waar je wel last van hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op dat moment ging het juist even weer beter ofzo, en kon ik niet zo goed aangeven wat qua depressie nou het probleem was. Maar misschien vraag ik wel of hij me door wil verwijzen naar een echte psycholoog. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Edit: je kunt je huisarts evt. vragen of hij/zij er een weet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso een raar mens, want een klasgenootje van me had/heeft ook psychische problemen en die kreeg een aantal vrijstellingen, en ik kreeg ze niet "omdat het bij mij heus niet zo erg is als bij L." ![]() Nja, de decaan verwijst alleen maar door naar de schoolpsycholoog, en de schoolpsycholoog heb ik al gehad, en die wist dus niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben zelf via de huisarts bij het GGZ terecht gekomen en daar heb ik nu een wonderlijke therapeute die precies zegt wat ik voel en denk. |
![]() |
|
Vanaf januari wordt eerstelijnspsychologie vergoed voor ongeveer tien gesprekken, ik weet niet of je er wat aan hebt, maar soms is geldkwestie ook nog een zaak!
En verder vind ik pabo geen reststudie, of eigenlijk wel, maar niet per se. Sommige mensen willen al vanaf kleins af aan basisschooljuf worden!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga de hoop een beetje opgeven, want op een of andere manier schijnen psychologen mij niet echt te kunnen helpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het begin is er iig, aangezien je er zelf iets aan wil doen. Je zit dus sowieso al in de goede richting. *positiviteit in topic strooit*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sommige behandelaars kunnen wel eens een opfriscursus "omgang met de patiënt" gebruiken. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een drama. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb bv. een soort dagboek bij moeten houden waarin ik op schreef wat er door m'n hoofd ging op bepaalde momenten en hoe ik me daarbij voelde, dat gingen we bespreken en daarbij gaf ze me een paar dingen aan zodat ik in zou zien dat m'n gedachten belachelijk zijn. Zoiets had ze ook kunnen zeggen, maar de impact van het zelf ontdekken is heel belangrijk. |
![]() |
|
Nja misschien dat een psycholoog je gedachten wat weet te structureren of je net dat inzicht geeft wat je nodig hebt zodat je zelf inziet wat je probleem is. En nja ligt er natuurlijk aan waar je last van hebt en natuurlijk moet je het uiteindelijk zelf doen, maar ze helpen je echt wel met oplossen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zijn hele account schreeuwt "alias!". Maar ja, misschien is het wel gewoon een 13-jarige die trots is op zijn stompzinnigheid. Dat soort figuren bestaan ook.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |