Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar is de flesopener? - Bij de F. Wat? - Bij de F. van Flesopener. ![]()
||
Citaat:
Ik heb trouwens steeds vaker dat op het forum een irritante toetsenbordinstelling is, dat bijvoorbeeld je vraagteken een haakje wordt en dat soort dingen. Was er geen sneltoets waar je dat mee kon veranderen.
||
Citaat:
|
ALT + SHIFT?
Dat is bij mij de sneltoets om tussen toetsenbordinvoertalen te wisselen. Je kunt het ook uitzetten ergens in je configuratiescherm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*sneltoets toetsenbord naamzoek* Voor future reference.
|
Ik had eerste een windowspassword met een '\' erin. En toen was mn invoertaal veranderd. En daarna kon ik niet meer inloggen in windows, omdat er geen toets was voor dat teken. En als je niet kan inloggen, dan kun je het ook niet veranderen. Feest was dat.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens 'US' en 'United States International' als invoertalen voor mn toetsenbord. En met alt-shift kun je snel wisselen. Bij de ene doet ie direct een aanhalingsteken als je 'm indrukt, en bij de achter wacht ie eerst op de volgende toets voordat ie besluit wat ie ermee doet. Als je snel typt krijg je dit: 'a'a'e'a'eea'u'u'au'auea'uue'a en bij de ander: áéaéáeie''iéáeieaéiáiee'térgr'gref Handigheid ![]()
||
Citaat:
Van laptopstickerwinkel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb UK-indeling, dus dat is ook iets anders. Irritant, want voor die indeling is er geen standaard International-instelling, dus is het lastig om makkelijk dingen als é en ö te typen.. maar gelukkig was er iemand op deze wereld zo lief om een UK International-instelling te maken en die op internet te zetten ![]() (Alleen is UK wel een beetje irritant, ik typ telkens " als ik @ bedoel en andersom ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |