Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2006, 19:37
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 10-07-2006 @ 20:26 :
Kan iemand een introductie uitleg geven voor ik al die zooi moet lezen waarvan ik nog geen flauw idee heb waarover het gaat?
vorige topic eerste pagina
Oud 10-07-2006, 20:03
Spelleider
Spelleider is offline
‘Het moet toch niet zo heel moeilijk zijn om een zwaard te vinden?’ zei Faerie. ‘Dat is het dus wel!’ zei TheRedArrow boos. ‘Daarom zei die pestkop dat ook. Koholint is een vreedzaam dorpje, waar alleen maar boeren en vissers wonen. De laatste keer dat hier gevochten is was tijdens de Grote Opstand, en dat is alweer lang geleden…’ Faerie zweefde om TRA heen en bleef vlak voor zijn gezicht hangen. ‘Maar hebben jullie hier dan geen wapenmaker of zo?’ TRA schudde zijn hoofd. ‘Niemand kan een zwaard hanteren, dus ze worden ook niet gemaakt.’ Faerie bleef volhouden. ‘Is er dan niemand hier die met metaal overweg kan??’ TRA stopte en knipte in zijn vingers. ‘Natuurlijk! We hebben Cobalt de smid! Kom mee!’ TRA rende weg. ‘Mannen..’ zei Faerie tegen zichzelf. ‘moest dat nou zo lang duren?’ Toen volgde ze TRA naar de smidse.
De smidse van Cobalt was een groot gebouw met een schoorsteen van rode baksteen. TRA kwam er niet graag omdat het er altijd warm was van het vuur. Maar Cobalt de smid was een vriendelijke man die veel lachte en altijd schuine moppen aan de kinderen in het dorp vertelde. De smid was ook een grote man: hij had brede schouders en een volle baard. TRA klopte op de deur en even later werd er ‘binnen!’ geroepen. Cobalt was aan het werk: het vuur brandde en zijn werkplaats lag vol met onderdelen: hij was een ploeg aan het maken. ‘Hoi Cobalt’ begroette TRA hem. De smid legde zijn hamer neer en keek verbaast naar Faerie. ‘Wat is DAT??’ Faerie vloog beledigd naar de grote man toe. ‘Ik ben een fee, meneer! En ik kan best voor mezelf spreken!’ Cobalt begon te lachen. ‘Het juffie is snel op haar teentjes getrapt! Nou, wat kan ik voor jullie doen?’ TRA antwoordde: ‘We zoeken een zwaard.’ Cobalt krabde achter zijn oor. ‘Een zwaard? Wat moeten jullie in godsnaam met zo’n gevaarlijk ding?’ ‘Een missie voor de dorpsoudste’ antwoordde TRA. Cobalt lachte opnieuw. ‘Een missie? Jij? Dat word wat zeg… Maar helaas, ik heb geen zwaarden. Niemand heeft ze nodig dus ik maak de hele dag niks anders als ploegen en hoefijzers.’ Faerie was ondertussen naar de wand van de smidse gevlogen. ‘En dit dan?’ Aan de muur hing inderdaad een zwaard: een oeroud roestig ding. Cobalt liep ernaar toe. ‘Verrek, ik was dat ding helemaal vergeten. Da’s nog van mijn vader geweest. Hij was soldaat van de Koning, weet je?’ Cobalt pakte het zwaard van de muur. ‘Ok jongen, je mag dit zwaard hebben. Ik weet niet waarom, maar als ik naar je gezicht kijk dan heb ik vertrouwen in je. Je zult het wapen niet misbruiken. Cobalt slijpte het zwaard bij met zijn slijptol en gaf het aan TRA. Uit een lade haalde de smid ook nog een schede de onder het stof en de spinnenwebben zat. ‘Deze mag je ook hebben. Kijk, mijn vaders naam staat er nog op.’ TRA’s ogen blonken op toen hij het zwaard in zijn hand had. ‘Hoeveel krijg je van me, smid?’ Maar de smid wuifde met zijn hand. ‘Niks jongen. Jij kunt het beter gebruiken als ik.’
TRA en Faerie verlieten de smidse en liepen terug naar het huis van de Oudste. Mr Soija stond nog steeds in de deuropening. TRA ging voor de bullebak staan en liet het zwaard zien. Soija zette grote ogen op. ‘Een zwaard!! Waar heb je dat vandaan??’ Hij mopperde, ongetwijfeld wou hij ook een zwaard hebben. ’hrrmmpp…Nu wil je zeker dat ik je doorlaat.’ Soija stapte opzij. ‘Maar vergeet niet varkensjongen: een zwaard maakt nog geen krijger. Denk daaraan als je dood in het veld ligt!!’ TRA negeerde de opmerking en liep het huis binnen. Faerie stak haar tong uit naar Soija en vloog toen achter TRA aan. Fearie vloog naar de dorpsoudste toe. ‘Oudste Lisaaah, ik ben teruggekeerd. En ik heb de jongen meegenomen!’ Lisaaah deed haar ogen open. ‘TRA. Goed zo, je bent gekomen. Nou luister naar me, er is niet veel tijd. Ik ben vervloekt. Een slechte heks heeft een vloek over mij en over het hele land uitgesproken. Voor mij is het te laat, maar het land moet gered worden! Ik heb hier een visioen over gehad, en in het visioen werd me verteld dat alleen jij het land kan redden. Jij bent van de bloedlijn van de Koninklijke Ridders, toch?’ TRA keek naar de grond. ‘Ja, eigenlijk wel mevrouw. Mijn vader was Kapitein van de Garde. Hij is gesneuveld in de Grote opstand terwijl hij de Koning verdedigde. Daarna is mijn moeder naar dit dorp verhuist, terwijl ze zwanger was van mij. Maar ik heb nog nooit gevochten. U heb echt de verkeerde voor u!’ Lisaaah glimlachte. ‘Nee jongen. Heldendaden zitten in je bloed. Mijn visioenen hebben nog nooit tegen me gelogen. Als de nood het hoogst is dan zul je je moed vinden.’ De oudste haalde een brief uit haar zak. ‘TRA, neem deze brief. Reis naar Holodrum-stad en ga naar het paleis daar. Geef deze brief aan de prinses, dan zal alles duidelijk worden. Ga nu, en kijk uit onderweg. De wegen en velden buiten het dorp zijn niet meer zo veilig als tien jaar geleden!’ Toen richtte ze zich tot Faerie. ‘Ga met hem mee. Wijs hem de weg en help hem zoveel je kan.’ Faerie knikte. ‘Ga nu..ik…de vloek…’ Lisaaah snakte naar adem en stierf. TRA boog zijn hoofd en draaide zich om. ‘Kom mee Faerie, ik moet pakken. Holodrum-stad ligt op drie dagreizen van het dorp, dus we moeten opschieten. Ik hoop dat we nog op tijd komen…’ TRA beende het vertrek uit. Faerie vloog nog een keertje om het lichaam van Lisaaah en zei: ‘Geen zorgen oudste, ik let op hem. Vaarwel…’ Toen volgde ze TheRedArrow.

Deelnemers:
1) twinkebel
2) Tink*
3) ook hallo
4) Cytherea
5) Cobalt
6) Flowtje
7) Maxwell
8) Elpida
9) Faerie
10) Mr Soija
11) Hanneke
12) TRA
13) Neiu
14) Spoonie
15) Yerli
16) Saarah
17) duivelaartje
18) Misti
19) Lisaaah (ziener)
20) Zoef de haas

blauw = gedood
rood = opgegeten

Ok, dat was een erg slechte eerste keuze van de dorpelingen...
Even voor de duidelijkheid: de leerling wordt nu gepromoveerd tot leerling-ziener en mag bij de volgende eetronde dus een functie opvragen.
De tovenaar mag iemand beschermen,
De heks mag iemand beheksen,
En de weerwolven mogen in onderling overleg iemand opeten.
Dit alles mag tot morgenavond 20:30.
Oud 10-07-2006, 20:08
twinkebel
twinkebel is offline
sorry lisaaaah , dat verklaart waarom ze ons zo probeerde over te halen ^^
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 10-07-2006 @ 20:37 :
vorige topic eerste pagina
Danke, ik ga even kijken

Ik vrees voor heel veel tekst
Tink*
Tink* is offline
Kut. Nooit meer naar me luisteren.
Oud 10-07-2006, 20:10
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik zei toch dat 'men' op Soija moest stemmen.
Oud 10-07-2006, 20:13
ook hallo
ook hallo is offline
Tsja eh... kan gebeuren
Oud 10-07-2006, 20:15
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 10-07-2006 @ 21:10 :
Ik zei toch dat 'men' op Soija moest stemmen.
jij bent gemeen, weet je

But well

jammer lisaaah, hoeven we iig niet meer je naam met die 300 a's te typen duivelaartje, en tra staan op mijn lijst
Oud 10-07-2006, 20:15
Verwijderd
Ik ben ook voor Soija
Oud 10-07-2006, 20:16
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-07-2006 @ 21:15 :
jij bent gemeen, weet je

But well

jammer lisaaah, hoeven we iig niet meer je naam met die 300 a's te typen duivelaartje, en tra staan op mijn lijst
Er schuilt een duivel in mij.
Oud 10-07-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 10-07-2006 @ 21:16 :
Er schuilt een duivel in mij.
een duivelse weerwolf ja
Oud 10-07-2006, 20:25
maxwell
maxwell is offline
ik wacht nog even met de stem te geven, dit alles omdat we niet weten wie er nog uitgaat etc.

jammer dat lisaaaaaaaaaaaaaaaaaaah eruit is maar we hebben toch een reserve..
Oud 10-07-2006, 20:26
twinkebel
twinkebel is offline
hmm, ik wacht nog even wat de wolven gaan doen.
Oud 10-07-2006, 20:31
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 10-07-2006 @ 21:08 :
sorry lisaaaah , dat verklaart waarom ze ons zo probeerde over te halen ^^
Mja, dat zou ze ook gedaan hebben als ze weerwolf was.

Zonde ja. Ik hoop niet dat het veel had uitgemaakt als ik Duivelaartje gekozen had eigenlijk
Oud 10-07-2006, 20:32
twinkebel
twinkebel is offline
das ook weer waar Hanneke.
Oud 10-07-2006, 21:10
Verwijderd
"It is done" schreef Shakespeare toen

Citaat:
Mr Soija schreef op 10-07-2006 @ 21:15 :

O daar lag het aan Maar ik noem mezelf tenminste niet Madam Lisa
Oud 10-07-2006, 21:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb het idee dat Soija het niet is, maar aangezien wij hem min of meer beschuldigen zullen de wolven niet zo dom zijn hem op te eten. (Of doordat ik dit zeg juist wel. )
Tink* vind ik echter wat meer verdacht..
Oud 10-07-2006, 22:05
wann
wann is offline
@dat verhaal: Zelda OoT
Oud 11-07-2006, 09:02
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2006 @ 22:30 :
Ik heb het idee dat Soija het niet is, maar aangezien wij hem min of meer beschuldigen zullen de wolven niet zo dom zijn hem op te eten. (Of doordat ik dit zeg juist wel. )
Tink* vind ik echter wat meer verdacht..
Dank je ik kan jullie dan ook vezekeren dat ik geen wolf ben. Maar Duivelaartje, je weet toch wel, dat je nu je eigen graf graaft, door door zomaar iemand te verdedigen.

Ik neem aan dat de wolven me niet opeten, want:
1) Ik ben wolf, dus ik eet mezelf niet op
2) Ik ben verrader, dus de wolven hebben me nodig.
3) Ik ben heks, dus ben handig voor de wolven.
4) Ik ben iets anders, maar wel verdacht.

Maar ja als ik heks was of verrader, zouden de wolven dat niet weten, dus dat is geen reden nee
Oud 11-07-2006, 09:04
Verwijderd
ik kan wel zeggen waar ik op ga stemmen, maar dat hangt natuurlijk van de komende ronde af.
Oud 11-07-2006, 09:32
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
wann schreef op 10-07-2006 @ 23:05 :
Inderdaad!
Oud 11-07-2006, 09:35
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Yerli schreef op 11-07-2006 @ 10:32 :
Inderdaad!
Ik dacht al dat ik het ergens van herkende
Oud 11-07-2006, 10:27
Verwijderd
Soija is mn favoriete personage
Oud 11-07-2006, 11:02
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
wann schreef op 10-07-2006 @ 23:05 :
Bingo!
Ik heb het expres niet gezegt en ik heb gewoon gekeken of iemand erachter kwam...
TRA = gebaseerd op Link
Soija = gebaseerd op Mido
Lisaaah = gebaseers op the Great Deku Tree
Fearie = uiteraard gebaseerd op Navi.

Ik heb alleen dat stukje met het zwaard een beetje veranderd, het zou vrij vreemd zijn als het zwaard in een gat in de muur verstopt zou zijn met rollende stenen die je moet ontwijken. Daarom heb ik de smid uit Wind Waker geleend...
Oud 11-07-2006, 11:21
Verwijderd
ik ken die verhalen helaas niet, maar wel goede verhalen iig
Oud 11-07-2006, 11:25
twinkebel
twinkebel is offline
ik ken zelda ook niet, maar de spelleider kan er altijd weer lekker boeiende verhalen van maken , Lotr, Star wars, en nu zelda, wat wordt de volgende??
Oud 11-07-2006, 11:37
ook hallo
ook hallo is offline
Ik ben in het spel helaas nooit verder gekomen dan die grote boom, want ik vond het spel te eng ( met die spinnen enzo )

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 11:55.
Oud 11-07-2006, 12:01
twinkebel
twinkebel is offline
spinnen zijn ook idd heel erg eng
Oud 11-07-2006, 13:30
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 11-07-2006 @ 13:01 :
spinnen zijn ook idd heel erg eng
Hij viel me aan van achter en de trilfunctie van m'n controller stond aan en het was heel eng

Maar vanaf nu zal ik stoppen met offtopic reageren
Oud 11-07-2006, 13:50
Saarah
Saarah is offline
Hmm... Ik ga afwachten wat de weerwolven doen...
Oud 11-07-2006, 14:31
Verwijderd
goh, wat wacht iedereen verdacht af opeens, terwijl altijd al namen worden rondgeslingerd ik ga iig voor TRA
Oud 11-07-2006, 14:39
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 11-07-2006 @ 12:37 :
Ik ben in het spel helaas nooit verder gekomen dan die grote boom, want ik vond het spel te eng ( met die spinnen enzo )
Als je dat al eng vond wed ik dat Resident Evil niet jouw favoriete spel is.....
Oud 11-07-2006, 16:49
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 11-07-2006 @ 15:39 :
Als je dat al eng vond wed ik dat Resident Evil niet jouw favoriete spel is.....
Oud 11-07-2006, 16:54
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-07-2006 @ 15:31 :
goh, wat wacht iedereen verdacht af opeens, terwijl altijd al namen worden rondgeslingerd ik ga iig voor TRA
ja omdat de meeste mensen het gewoon echt niet weten denk ik..
ik ook niet!
Oud 11-07-2006, 16:56
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-07-2006 @ 15:31 :
Verdenkingen spuien voordat de wolven gestemd hebben is nooit slim
Oud 11-07-2006, 17:19
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Faerie schreef op 11-07-2006 @ 17:54 :
ja omdat de meeste mensen het gewoon echt niet weten denk ik..
ik ook niet!
Ik weet het ook echt niet. Enerzijds is Tink verdacht, omdat zij als eerste zei op Lisaaah te stemmen, tactiek van een weerwolf? Anderzijds kan duivelaartje ook verdacht zijn, omdat zij Mr Soija verdedigt. Ook Soija zelf kan verdacht zijn, aangezien hij TRA eruit wilt.
Moeilijk
Oud 11-07-2006, 17:20
Flowtje
Flowtje is offline
Argh! Slechte keuze. Gelukkig dat we de leerling-ziener hebben.

Zelda is cool, maar daar zit ik nu al heel erg lang vast in een kasteel en met Resident Evil ben ik nooit veel verder dan de 1e zombie gekomen.
Oud 11-07-2006, 17:52
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 11-07-2006 @ 15:39 :
Nee, lijkt me ook niet nee nja ik hou echt van die zoetsappige nintendo spellen a la mario, harvest moon en dat soort zooi... ik vind spellen al heel snel eng, wat opzich best zonde is want ik vond het begin wel heel leuk
Oud 11-07-2006, 18:20
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Saarah schreef op 11-07-2006 @ 18:19 :
Ik weet het ook echt niet. Enerzijds is Tink verdacht, omdat zij als eerste zei op Lisaaah te stemmen, tactiek van een weerwolf? Anderzijds kan duivelaartje ook verdacht zijn, omdat zij Mr Soija verdedigt. Ook Soija zelf kan verdacht zijn, aangezien hij TRA eruit wilt.
Moeilijk
Lijkt me niet iets om daardoor vanuit te gaan dat iemand een wolf is. En waarom "soija kan wolf zijn omdat hij TRA eruit wil"? Misschien is TRA wel een wolf. Ik denk ook niet dat Soija wolf is dit keer.
Oud 11-07-2006, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 11-07-2006 @ 18:19 :
Moeilijk
iedereen is verdacht, en tra begon mij te stemmen, ff voor de duidelijkheid

iig staat vast dat ik tra ga stemmen, dat heeft echt geen invloed op de wolven, als ze tra niet eten is dat beter voor mij, omdat ik hem dan kan ophangen, en niet iemand anders hoef te hangen
Oud 11-07-2006, 19:23
Spelleider
Spelleider is offline
TRA rende terug naar zijn eigen huis. ‘Mam! Ik moet een paar dagen weg!’ De moeder van TRA, Hanneke, kwam zorgelijk kijkend uit de keuken. ‘Ik had al zoiets gehoord van de smid.. Jongen, je gaat toch geen domme dingen doen hé? Ik moet het al zonder je vader doen, ik zou het niet overleven al ik jou ook nog moet missen.’ Faerie vloog naar de bezorgde vrouw toe. ‘Geen zorgen mevrouw, ik let op hem!’ Toen pakte Hanneke een rugzak van tafel. ‘Ik heb deze goed gevuld met eten, zodat je in ieder geval niet dood zult gaan van de honger.' TRA’s gezicht klaarde op, want zijn moeder was een zeer goed kokkin. Ze gaf haar zoon ook een kleine geldbuidel mee. ‘Dit is al het spaargeld dat ik heb. Het is niet veel maar jij kunt het beter gebruiken als ik.’ TRA nam de spullen dankbaar aan en nam afscheid van zijn moeder. Toen verliet hij het huis.
Buiten stond een bekende figuur op hem te wachten. Het was zijn buurmeisje, Saarah. Saarah was het meisje waar zowel TRA als Soija verliefd op waren en de grootste reden van hun rivaliteit… ‘Hoi TRA’ zei ze. ‘Ik heb gehoord dat je een tijdje weggaat.’ TRA knikte. ‘Ja, een belangrijke missie voor de dorpsoudste.’ Saarah haalde een voorwerp achter haar rug vandaan. ‘Dit heb ik voor je gemaakt.’ Het was een klein schild, gemaakt van hout. ‘Helaas is het maar een houten schild, ik kan geen metalen schild betalen. Maar ik hoop dat het je zal beschermen, en dat je aan me zal denken als je het gebruikt.’ TRA pakte het schild aan en bekeek het. ‘Het is prachtig Saarah’ Hij boog naar haar toe om haar te kussen, maar net op het moment dat zijn lippen de hare zouden raken vloog Faerie tussen hun in en beide kuste het feetje… Saarah schrok en liep blozend weg. TRA keek boos naar Faerie. ‘Hartelijk bedankt’ zei hij sarcastisch. Faerie giechelde. ‘Ach wat. Je hebt mij toch gezoend? Of val je niet op kleine vrouwen?’
Voordat TRA hier antwoord op kon geven werd er een steen tegen zijn hoofd gegooid. Deze was uiteraard afkomstig van Mr Soija. ‘Ik had je gewaarschuwd varkensjongen! Blijf bij Saarah uit de buurt!! Ze is van mij.’ De bullebak kwam dreigend op hem af, maar bleef staan toen TRA zijn zwaard tevoorschijn haalde. ‘Ik krijg jou nog wel!’ zei Soija, maar deze zorgde er wel voor dat hij buiten zwaardbereik bleef. ‘Het is jouw schuld dat de oudste is overleden, en ik zal ervoor zorgen dat het hele dorp dat te horen krijgt, inclusief Saarah!’ ‘Je doet maar!’ zei TRA. Hij borg zijn zwaard op en liep het dorp uit, het avontuur tegemoet. Soija bleef alleen achter, ziedend van woede. ‘Oh, waarom krijgt hij alles?? Waarom is nou uitgerekend HIJ de favoriet van Saarah en oudste Lisaaah?? Waarom krijg ik geen missie? Ik wil ook een kado krijgen van Saarah!! En ik wil ook een zwaard!!’
Die nacht was het erg onrustig in het dorp. Soija had tegen iedereen verteld dat TRA de dorpsoudste had vermoord, en behalve Saarah, Hanneke en Cobalt had iedereen Soija min of meer geloofd. Toen iedereen daarna naar bed was gegaan en de straten uitgestorven waren sloop er een vreemd figuur door het dorp. Het zag er uit als een wolf maar het was veel groter… De volgende ochtend werd Maxwell de herbergier verscheurd in zijn bed gevonden! Toen wisten de dorpelingen zeker dat er een vloek op het land lag….

Deelnemers:
1) twinkebel
2) Tink*
3) ook hallo
4) Cytherea
5) Cobalt
6) Flowtje
7) Maxwell (dorpeling)
8) Elpida
9) Faerie
10) Mr Soija
11) Hanneke
12) TRA
13) Neiu
14) Spoonie
15) Yerli
16) Saarah
17) duivelaartje
18) Misti
19) Lisaaah (ziener)
20) Zoef de haas

blauw = gedood
rood = opgegeten

De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30.
Oud 11-07-2006, 19:28
Tink*
Tink* is offline
W0llie dood.
Omg dat verhaal, hihihihi.
Oud 11-07-2006, 19:35
twinkebel
twinkebel is offline
hmm, maxwell gedood door de weerwolven.
en prachtig verhaal weer spelleider '

Ach wat. Je hebt mij toch gezoend? Of val je niet op kleine vrouwen?’

ik wacht nog even af wat er verder gebeurt voordat ik stem, loop een beetje te twijfelen.

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 19:43.
Oud 11-07-2006, 19:36
Verwijderd
Geloof me maar, TRA heeft lisaaah vermoord, hij mocht de a's in haar naam niet. Ik stem ervoor om TRA te vermorzelen en ik weet een goede manier: bekogelen met stenen. Ik kan dat heel goed namelijk. En hanneke, niet je zoon voortrekken tis gewoon een moordenaar.

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 20:43.
Oud 11-07-2006, 19:48
ook hallo
ook hallo is offline
Ik weet ook nog niet waar ik op ga stemmen
Oud 11-07-2006, 19:57
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-07-2006 @ 20:36 :
Geloof me maar, TRA heeft lisaaah vermoord, hij mocht de a's in haar nama niet. Ik stem ervoor om TRA te vermorzelen en ik weet een goede manier: bekkogelen met stennen. IK kan dat heel goed namelijk. En hanneke, niet je zoon voortrekken tis gewoon een moordenaar.
Dat was hij niet die dat zei. Wat lul je nou weer.

Ik weet ook nog niet wat te stemmen eigenlijk, heeft iemand een goede theorie?
Oud 11-07-2006, 20:02
twinkebel
twinkebel is offline
hoeso heeft TRA lissaaaah 'vermorzeld'? Maxwell stemde als eerste op haar waarna er meerdere volgen? of mis ik iets?

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 20:05.
Oud 11-07-2006, 20:43
ook hallo
ook hallo is offline
Ik vind Soijas theorieen ook een beetje ver gezocht
Oud 11-07-2006, 20:44
Verwijderd
ik ga in op het verhaal niet op wie ermee kwam op lis te stemmen

Oud 11-07-2006, 20:46
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-07-2006 @ 21:44 :
ik ga in op het verhaal niet op wie ermee kwam op lis te stemmen

Ja maar ik bedoelde dat eerste stuk met die aa's Ik snap jouw grapjes nooit, excusez-moi.

Regels voor berichten