Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: lama ook. Dan kunnen mensen alsnog iets roepen wat niet waar is. En. Eerste ronde maakt niet uit, idd.
||
Citaat:
|
Ik vind het wel stom om Lisaaah daarop aan te vallen. Alleen omdat zij later stemt dan anderen zou zij moreel verplicht zijn om op een van de twee gelijkspel kandidaten te stemmen.
|
Daarbij is het nog maar de vraag of gelijkspel in de eerste ronde met 4 vs 4 echt zo slecht is voor de dorpelingen. Je kunt er meteen conclusies uit trekken waar potentiele wolven kunnen zitten.
Als je massaal 1 iemand eruit stemt heb je er nog minder aan. Ik denk niet dat de kans van 4/22e om een wolf eruit te stemmen daar tegenop weegt.
|
![]() |
Dus dan hebben we nu...5-5.
Flowtje Martino87 Daboman x-spekkie-x Sherco Krynn Neko* Coolkast ***aila*** Neko* x-spekkie-x Stefenootje ***aila*** Eye of Sauron Flowtje zoemzoem Lisaah Kazet Nagorra Sherco Katje Kazet Nagorra Lucky Luciano Lisaah Fantome Uice Uice Pippeloen sterrenmeisje Fantome Eye of Sauron Topdrop Nog niet gezegd: AllureV Sterrenmeisje
Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 15:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Flowtje Martino87 Daboman x-spekkie-x Sherco Krynn Neko* Coolkast ***aila*** Neko* x-spekkie-x Stefenootje ***aila*** Eye of Sauron Flowtje zoemzoem Uice Lisaah Kazet Nagorra Sherco Katje Kazet Nagorra Lucky Luciano Lisaah Uice Pippeloen sterrenmeisje Fantome Eye of Sauron Topdrop Nog niet gezegd: AllureV Sterrenmeisje
||
Citaat:
||
Citaat:
hier had ik mij ingeschreven, VOOR Pippeloen.
|
Twinkebel, er is blijkbaar iets fout gegaan bij het inschrijven. Iemand heeft de lijst gekopierd waarop jij niet stond. Hoewel dat heel lullig is voor jou, betreft het een fout en valt je plek niet 'op te eisen'. We zijn al bezig in het spel en de functies zijn verdeeld, dus Sorry.
Verder zou ik je willen vragen wat te minderen met posten.
|
Hier neem ik geen genoegen mee. Het spijt me, dit is toch niet echt eerlijk. Het is waarschijnlijk door een misverstand gekomen. Maar ik had me op tijd ingeschreven, allemaal leuk en aardig.. maar de eerste hangronde is nog geeneens geweest. Een dagje meer of minder maakt niet uit. En dit is wel zo eerlijk tegenover mij lijkt me...
|
Dat is natuurlijk wel erg lullig als je je normaal inschrijft en toch vanwege deze reden niet mee kan doen. Maar het is ook lullig om op dit punt anderen die er eenmaal inzitten eruit te gooien. Daarom stel ik voor twinkebel alsnog mee te laten doen, opnieuw te loten voor de functies en gewoon bij wijze van uitzondering te spelen met 23 spelers.
|
![]() |
Het eerlijkste/minst vervelende voor iedereen (verhalenschrijvende spelleiders incluis) zou zijn als
of Twinkebel de schouders ophaalt en een volgend spel meedoet (SharkyJ schreef zich ook op tijd in, en volgens de toen geldende regels. Tussentijds regels aanpassen voor een 'soepeler' spelverloop kan dus blijkbaar) of één van de vijf mensen die er na hem ingekomen zijn zijn/haar plek af staat ![]()
|
maar je komt er ook erg laat mee. Als je het wat eerder had gezegd kon er misschien nog wat aan gedaan worden. Misschien zelfs een 23e speler. En nouja, Sharky en evilblue konden ook niet meedoen vanwege een regel die is bedacht NADAT ze zich hadden ingeschreven. Een spel loopt gwn niet vlekkeloos. Ik heb ook geen zin om opnieuw te beginnen.
bovendien wil ik dat als we opnieuw beginnen dat Evilblue ook zijn kans krijgt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Twinkebel, je vergooit op deze manier je kans op een compromis. Er zijn genoeg andere oplossingen te bedenken.
EDIT: ik weet dat jij en DP elkaar niet mogen maar dit is niet persoonlijk, er spelen meer dingen mee dan alleen dat.
|
![]() |
...of je in de eerste ronde van het spel met 23 man ophangt.
Waarom kiezen mensen trouwens nummers...als iedereen die mee wil doen nou gewoon ja! roept en op volgorde van ja-roepen z'n nummer krijgt dan heb je dit gemier niet...iets voor volgende keer? ![]() Oh. We krijgen toch wel 3 topics nou he? ![]() Edit: gegarandeerde plek in volgend spel als compensatie voor de lulligheid...ik ging het net posten. Geen zorgen hoeven maken of je op tijd bent of niet is een groot goed, als je druk bent...heh.
Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 18:37. |
![]() |
|
Twinkebel kan niet meer meedoen met dit spel, helaas, dat is nu eenmaal zo besloten.
Natuurlijk is het lullig dat het zo gegaan is, maar goed, het is ook lullig als je bijvoorbeeld als eerste ongehangen of opgegeten wordt. Die dingen gebeuren nu eenmaal. Met dank aan coolkast, misschien een idee om het volgende spel Twinkebel sowieso mee te laten doen, dus als eerste invullen op de lijst. Daar moet ie het mee doen, meer kan ie ook niet verwachten, hij is er gewoon erg laat mee en het spel is al in volle gang. Tot zover. Overigens ben ik niet DP, maar Minke, dan weten jullie ook hoe ík erover denk. Edit: En ik zal inderdaad vragen of we 3 topics mogen, mocht dat nodig zijn... En nu is het afgelopen met discussiëren en spammen en wat niet al; het spel moet gespeeld worden! (en verhalen moeten geschreven worden... Ajuus!) ![]()
||
Citaat:
Krijgen Evilblue en Sharky dan ook dezelfde behandeling? Anders zou ik het toch wel oneerlijk vinden, alleen omdat Twinkebel langer meespeelt. |
![]() |
||
Oh, ik mag dus niet meedoen.
Maar als ik volgend potje zoiezo mee doe, kunnen RD en CK niet. Ik ben dus tegen: Citaat:
Want ik vind dat de eerste die zich meld gewoon mee mag doen. Ik stem dus tegen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Opties weerwolfspel ***ailá*** | 500 | 19-03-2008 22:44 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel 44 #3 Verwijderd | 195 | 23-02-2008 09:55 | |
De Kantine |
weerwolfspel #46 Eye of Sauron | 35 | 18-02-2008 17:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
De Kantine |
Waar associeer jij je medeforummer mee? #2 Verwijderd | 500 | 09-01-2006 14:47 |