Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2013, 19:56
Verwijderd
*hartaanval*
Advertentie
Oud 23-03-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Als definitief gelijkspel (dus als wolven kunnen stemmen) nu blijkt weten we dat tuttebel een wolf is, toch?
Niet per se, als de verrader andere dingen heeft gedaan dan wat hij heeft gezegd, hoeft dat niet.
Oud 23-03-2013, 19:57
MMollie
MMollie is offline
Citaat:
Het is gelijkspel!
De wolven krijgen PM.
Ja, tuttebel dus wolf?
Oud 23-03-2013, 20:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hou nou op met posten, ik verwacht elke keer een post van de spelleider met dat ik gehangen ben! Mijn hart trekt dat niet hoor!
Je krijgt geen pm als je gehangen bent hoor tenminste, al die keren dat ik spelleider was en gespeeld heb heb ik dat nooit gedaan
Oud 23-03-2013, 20:01
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Het is gelijkspel!
De wolven krijgen PM.
Tot ziens, liefies. De wolven zijn vast intelligenter, dus weten dat Mutant heks is en ik etwas anderes.
Oud 23-03-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt geen pm als je gehangen bent hoor tenminste, al die keren dat ik spelleider was en gespeeld heb heb ik dat nooit gedaan
Ik heb het over jou met je posts hier ^^ ik zag dat er een nieuwe post was en ging dan kijken en dan was jij het met iets dat ik al wist
Oud 23-03-2013, 20:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als definitief gelijkspel (dus als wolven kunnen stemmen) nu blijkt weten we dat tuttebel een wolf is, toch?
Hoezo? Het is mogelijk, maar het is ook aannemelijk dat de verrader en heks liegen over op wie ze stemmen, en hun stem telt wel mee, en dan hebben we ook nog de geliefden.Het zou in ieder geval niet slim zijn van tuttebel om als enige op één persoon te staan als ze een wolf is, dan plaatst ze zichzelf wel erg in de kijker.
Oud 23-03-2013, 20:06
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ja, tuttebel dus wolf?
Dat valt nergens uit te concluderen.
Oud 23-03-2013, 20:08
MMollie
MMollie is offline
Sorry jongens. Was de verrader vergeten
Oud 23-03-2013, 20:27
Röps
Röps is offline
Fck ik heb niet gestemd, heb ook niet gezegd dat ik ging stemmen of gestemd had. Ik kreeg ineens bezoek, SORRY.
Oud 23-03-2013, 20:58
ßuerp
ßuerp is offline
Haha, stik er in, gelijkspelzeloten.
Oud 24-03-2013, 08:22
Spelleider
Spelleider is offline
De wolven hebben hun keuze doorgeven: Mutant is opgehangen. Wellicht een gelukje voor de dorpelingen want zij was de leerlingheks. De wolven hebben tot vanavond 20.30 uur om hun volgende maaltijd door te geven.

Deelnemers:

1. Quintiano
2. Uomi
3. Lusi
4. Little Phoebe
5. Drukknoopje
6. Mutant (leerlingheks)
7. Vowel (dorpeling)
8. Schrödinger (heks)
9. Martiño
10. Tuttebel
11. .Sann
12. Maaike.
13. Röps
14. ßuerp
15. MMollie
Oud 24-03-2013, 08:44
Verwijderd
Hahahahaha In ieder geval, win ze ^^

Offtopic: Meest frustrerende 2 dagen ww-spel ever, maar daar post ik na het spel wel over.
Oud 24-03-2013, 08:47
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik had echt niet gedacht dat je echt de llheks was! Maar wel goed dat je dan nu dood bent. Yay, het gaat goed zo.
Oud 24-03-2013, 08:48
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wow , toch de llheks! Super!
Oud 24-03-2013, 08:49
drukknoopje
drukknoopje is offline
Sorry voor de dubbele reactie, forum mobiel. laat t wel staan want anders ben ik weer verdacht...
Oud 24-03-2013, 09:22
MMollie
MMollie is offline
En daar gaat de 2e MMollie-stemmer...
Oud 24-03-2013, 09:33
ßuerp
ßuerp is offline
En kijk eens aan. Niet alleen maar domme dorpelingen die de heks niet ophangen, ook domme wolven die de heks wèl ophangen.

Ik ga uit van twee wolven in het tweede rijtje.

Tovenaar, doe je ding, want nu ben ik verdacht bij de wolven (die zien me vast aan voor ziener of voor geliefde met de wolf die zo dom was te betogen mij niet op te eten ).
Oud 24-03-2013, 09:59
tuttebel
tuttebel is offline
wow wat is er gebeurd? nogal verwarrend allemaal! Ik schrok even toen mmollie me beschuldigde, want als je de ll-heks en de verrader even vergeet lijkt het inderdaad zo.

mooi dat de ll-heks eruit is!

ik probeer conclusies te trekken uit de stemlijstjes maar heb er moeite mee, ik hoop dat iemand met een monsterpost komt met alle mogelijkheden die ik vanavond kan doorlezen (ben hele dag weg).
Oud 24-03-2013, 10:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah mooi! Probeerde ze me ook nog een schuldgevoel aan te praten en alles
Oud 24-03-2013, 13:04
Martiño
Martiño is offline
Ha fijn, leerlingheks er toch nog uit de wolven hebben nu alleen nog maar de verrader aan hun kant.

Citaat:
Fck ik heb niet gestemd, heb ook niet gezegd dat ik ging stemmen of gestemd had. Ik kreeg ineens bezoek, SORRY.
Hoe zit dit dan? Want het was gelijkspel, dat klopt ook met de stemlijstjes. Opmerkelijk.
Als jij echt niet gestemd hebt dan klopt dat lijstje voor geen kant... Ben je nu eerlijk of probeer je ons op een dwaalspoor te zetten?

Citaat:
En kijk eens aan. Niet alleen maar domme dorpelingen die de heks niet ophangen, ook domme wolven die de heks wèl ophangen.

Ik ga uit van twee wolven in het tweede rijtje.

Tovenaar, doe je ding, want nu ben ik verdacht bij de wolven (die zien me vast aan voor ziener of voor geliefde met de wolf die zo dom was te betogen mij niet op te eten ).
Het feit dat Mutant de leerlingheks was pleit jou nergens van vrij. Jullie waren beiden verdacht, die stemmen op jou kwamen niet uit het niks.
En of het een domme keus was, ik weet het niet. De opties waren beperkt: jij en mutant, beiden erg verdacht, dus het kan net zo goed het minste van twee kwaden zijn geweest om voor mutant te kiezen als ze dachten dat jij verrader was, of misschien wolf? Ik zeg niet met zekerheid dat je dat bent, maar ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat het een domme keuze was of dat jij nu niet meer verdacht bent.

Vreemd ook om nu de bescherming van de tovenaar op te eisen, want je bent nog steeds verdacht in de ogen van veel mensen, én door die bescherming op te eisen verklaar je indirect de rest van ons aangeschoten wild (als de tovenaar ook daadwerkelijk naar jou luistert, natuurlijk), nou, bedankt. Als de wolven jou zo graag uit het spel willen, waarom kozen ze dan niet voor jou? Als je een gevaar was, was gisteren de beste gelegenheid, want zelfs als bane zou je onbeschermd zijn.

Maar goed, ik wacht de eetronde af.
Oud 24-03-2013, 13:22
Verwijderd
Kijk, nu scheelt het wat In tegenstelling tot Schro. En ik vind Mutant's speelstijl grappig, het komt nu over zo van 'geen idee of ik evil word of niet dus laat ik maar gewoon HYPER doen om later informatie te hebben' De tovenaar staat sterker, met dalend aantal spelers en geen beheksing meer. En de wolven lijken niet echt gevoel te hebben voor wie er aan hun kant staat, maar dat is niet zo gek.

Net als Q in de eerste ontsnapping, is Slurp nu wat meer verdacht. Ook iets om mee te nemen. Beetje het dilemma met de drie deuren.
Oud 24-03-2013, 14:13
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Het feit dat Mutant de leerlingheks was pleit jou nergens van vrij.
Dat doen ik dan ook niet beweren.
Citaat:
Jullie waren beiden verdacht, die stemmen op jou kwamen niet uit het niks.
Pretty much toch wel.
Citaat:
En of het een domme keus was, ik weet het niet.
Tuurlijk wel, het was volstrekt logisch dat zij heks was, en ik was de verantwoordelijke daarvoor.
Citaat:
De opties waren beperkt: jij en mutant, beiden erg verdacht, dus het kan net zo goed het minste van twee kwaden zijn geweest om voor mutant te kiezen als ze dachten dat jij verrader was, of misschien wolf? Ik zeg niet met zekerheid dat je dat bent, maar ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat het een domme keuze was of dat jij nu niet meer verdacht bent.
Ach ja, alles kan, maar het is toch aannemelijker dat ik aan de goede kant sta.

Citaat:
Vreemd ook om nu de bescherming van de tovenaar op te eisen, want je bent nog steeds verdacht in de ogen van veel mensen, én door die bescherming op te eisen verklaar je indirect de rest van ons aangeschoten wild (als de tovenaar ook daadwerkelijk naar jou luistert, natuurlijk), nou, bedankt.
Beter een willekeurige domme koe (en dan bedoel ik dus niet jou) eruit, dan een slimme dorpeling die resultaten boekt.

Citaat:
Als de wolven jou zo graag uit het spel willen, waarom kozen ze dan niet voor jou? Als je een gevaar was, was gisteren de beste gelegenheid, want zelfs als bane zou je onbeschermd zijn.
Zoals gezegd, waren zij te dom om te snappen dat Mutant heks was. En pas na de blijk van mijn gelijk, is het voor mij gevaarlijker geworden. Ja precies, als ik bane ben, maar dat beweer ik uiteraard nergens, dan zijn zij extra dom geweest. En ook dan is een tovenaarsbescherming van harte welkom. Maar goed, speculaties.

Wolven, veel succes en hopelijk eet smakelijk.
Oud 24-03-2013, 17:29
Verwijderd
Ik zou Buerp er gelijk uitknikkeren als ik wolf was, ervaren speler, weet het spel altijd extreem naar zijn hand te zetten, gevaarlijk als tegenstander. Dat ie niet gegeten is vind ik 'm dus zeker niet vrijpleiten, eerder de enige keuze die er was.

Verder vind ik Tuttebel in d'r eentje onder Mmollie verdacht. In ronde 1 stond ze ook al zo veilig als ik het me goed herinner. Ook een topplek voor een verrader, overigens.

Tot slot heb ik Maaike. er gister aan moeten helpen herinneren dat ze moest stemmen, wellicht vergeten omdat ze tijdens hangrondes niks hoeft te doen?
Oud 24-03-2013, 17:38
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik zou Buerp er gelijk uitknikkeren als ik wolf was.
Ik dus ook. Vandaar dat ik dit spel van de zelfbescherming ben: me eige verdacht maken in ronde 1, tovenaar herinneren dat ik de beste optie ben in ronde 2 en zo meer dingen die ik helaas nog niet kan specificeren.
Oud 24-03-2013, 18:19
Verwijderd
Wut, Maaike. doet idd ook mee
Oud 24-03-2013, 19:40
Spelleider
Spelleider is offline
eetronde 2

Megaverhaal komt morgen, het is niet zo netjes om dat bij je schoonouders te typen

Het was donker en een van de twee overgebleven jonge meiden dwaalde door het donker. Ze had de grotten verlaten zonder specifieke reden, ze wou na de dood van een van haar vriendinnen even alleen zijn en nadenken. Ze streek neer op een kleine rots voor een meertje. Kijkend naar de reflectie van de maan in het water viel het haar op dat er iets bewoog in het donker achter haar. Voor ze zich kon omdraaien werd ze ineens van achter gegrepen.

De volgende dag bij het opstaan misten de dorpelingen haar en gingen direct naar haar zoeken. Bij haar favoriete plaats werd haar lichaam gevonden, helemaal open gereten. Welk monsterlijk beest had dit in hemelsnaam op zijn geweten? Dorpshoofd Martino wist zich geen raad meer. Houden de mysterieuze doden van de mannen op, beginnen ze bij de vrouwen! de gemeenschap maakte zich op voor wederom nog een begrafenis, meer konden ze immers niet doen voor de arme Little Phoebe...

Jammer voor de dorpelingen, Little Phoebe was de tovenaar!

Deelnemers:

1. Quintiano
2. Uomi
3. Lusi
4. Little Phoebe (tovenaar)
5. Drukknoopje
6. Mutant (leerlingheks)
7. Vowel (dorpeling)
8. Schrödinger (heks)
9. Martiño
10. Tuttebel
11. .Sann
12. Maaike.
13. Röps
14. ßuerp
15. MMollie

Jullie hebben tot morgenavond 20.30 om een vuile wolf op te hangen!
Oud 24-03-2013, 19:44
MMollie
MMollie is offline
Stomme wolf.
Oud 24-03-2013, 19:45
Verwijderd
Dat is zuur
Oud 24-03-2013, 19:45
Verwijderd
Mweh.
Oud 24-03-2013, 19:51
ßuerp
ßuerp is offline
Jammer, doch bedankt voor je toverspreukje Pheebs.
Oud 24-03-2013, 20:00
Verwijderd
De tovenaar

Op dit moment vallen mij vooral Tuttebel en ßuerp op. Tuttebel omdat ze beide keren relatief veilig stemt, al kan dit de tweede ronde wel liggen aan het feit dat ze vroeg stemt en daarna niet meer online was. ßuerp valt op omdat de wolven ervoor kozen om Mutant (de leerlingheks) op te eten ipv ßuerp. Weliswaar kwam ßuerp zelf met het idee dat Mutant leerlingheks was, maar dat zou ook kunnen zijn om vertrouwen te wekken bij de dorpelingen.
Oud 24-03-2013, 20:03
Verwijderd
Ik heb trouwens even naar LP's posts gekeken, maar het lijkt me eerder een (voor hen) goede gok van de wolven, dan dat ze haar gericht opaten.
Oud 24-03-2013, 20:11
MMollie
MMollie is offline
Hmm, ik blijf bij de bliksemafleider-theorie. Vowel en Mutant achter elkaar... Alleen past de eliminatie van LP niet in dat plaatje.

Verder zou ßuerp best wolf kunnen zijn vanwege zijn ontsnapping. Hij gaf de wolven op een presenteerblaadje dat Muur de llheks was en toch leeft hij nog...

Verder tuttebel die als enige op mij stemt is wel verdacht, maar ik zie geen reden om op haar te stemmen.
Oud 24-03-2013, 20:21
drukknoopje
drukknoopje is offline
Damn, de tovenaar
Oud 24-03-2013, 20:43
Martiño
Martiño is offline
naar
Oud 24-03-2013, 21:18
Verwijderd
Tot zover de tovenaar die sterker staat
Citaat:
Hmm, ik blijf bij de bliksemafleider-theorie. Vowel en Mutant achter elkaar... Alleen past de eliminatie van LP niet in dat plaatje.

Verder zou ßuerp best wolf kunnen zijn vanwege zijn ontsnapping. Hij gaf de wolven op een presenteerblaadje dat Muur de llheks was en toch leeft hij nog...

Verder tuttebel die als enige op mij stemt is wel verdacht, maar ik zie geen reden om op haar te stemmen.
Waarom blijf je zo egocentrisch posten? Lekker boeiend allemaal, je leeft vooral nog omdat mensen denken dat je noob bent.
Oud 24-03-2013, 21:25
MMollie
MMollie is offline
Zucht, Lusi, ik ben nieuw, slechts 13 jaar en dus een van de jongsten hier. Ik post gewoon wat ik denk, hoop op feedback en hoop wolven te doden. En als je je ergert, prima. Dat kan. Als ik zo vervelend ben hangen jullie me maar op.
Oud 24-03-2013, 21:27
Verwijderd
Dat je nieuw of jong bent doet er niet echt toe, ofja daarom denkt men dat je noob bent. Maar het gaat erom dat je er eerder op gewezen bent. Ik snap gewoon niet waarom je er dan nog mee doorgaat.
Oud 24-03-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Zucht, Lusi, ik ben nieuw, slechts 13 jaar en dus een van de jongsten hier. Ik post gewoon wat ik denk, hoop op feedback en hoop wolven te doden. En als je je ergert, prima. Dat kan. Als ik zo vervelend ben hangen jullie me maar op.
Ik word ook wel een beetje moe van de n00b-card. Dat anderen je die toedichten is één, er zelf steeds op blijven terugkomen is een ander verhaal. Buckle up en bewijs die self-proclaimed professionals eens wat anders.
Oud 24-03-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
ßuerp valt op omdat de wolven ervoor kozen om Mutant (de leerlingheks) op te eten ipv ßuerp. Weliswaar kwam ßuerp zelf met het idee dat Mutant leerlingheks was, maar dat zou ook kunnen zijn om vertrouwen te wekken bij de dorpelingen.
Eigenlijk is dit ook iets wat blij mij blijft hangen. Maar ik weet niet of ik het voldoende vind voor een tweede stem in de hangronde. *ponders*
Oud 24-03-2013, 22:13
Röps
Röps is offline
Jammer tovenaar :/

Ik zit er nog niet echt lekker in en ik kan ook niet echt kaas maken van de lijstjes. Er kan veel met de lijstjes gekloot zijn, verrader, cupido, geliefden (heks lijkt me niet). Tuttebel staat al 2x alleen, maar stemde de tweede keer wel vroeg. Ik weet niet of ze online is geweest om te kunnen fucken mocht ze verrader zijn. Voorlopig neig ik in ieder geval meer naar een solo-stemmer (ook van ronde 1) dan naar SSuerp of iemand uit het rijtje van 6 (te veel kans dat er gekloot is).

En Martiño, ik heb écht niet gestemd en het is dom want ik had gewoon kunnen sturen en later veranderen als daar reden toe was.
Oud 24-03-2013, 23:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja godverdomme hoewel ik ook de volgende op de lijst zou zijn als ik kon kiezen, eerlijk gezegd. Succes dorpelingen, kick some ass!
Oud 25-03-2013, 06:34
ßuerp
ßuerp is offline
Dus als ik het goed begrijp:

ßuerp ontmaskert de heks en roept iedereen op om op de heks te stemmen => de helft van de dorpelingen is te dom en weigert de heks op te hangen => dus de wolven krijgen de keuze, maar zijn net zo dom door niet de heks op te hangen => ßuerp is wolf, want het is zijn schuld dat de heks niet door de dorpelingen is opgehangen, ook al heeft hij de heks ontaskerd en was het logisch wie de heks was en ook al waren de dorpelingen de domme idioten die niet op de heks wilden stemmen en ook al was de heks wel dood gewezen had röps gestemd enz enz enz enz; het blijft zijn friggin schuld dat het gelijkspel was en de heks niet rechtstreeks werd gehangen.

En als dorpelingen zo dom en achterlijk zijn om de heks niet op te hangen, dan is er niks aan de hand. Zij zijn niet ineens verdacht ofzo. Maar als de wolven zo dom en achterlijk zijn om de heks wel op te hangen, dan is er alles aan de hand. Dan is ßuerp superverdacht. "Want hé, hoe dom kunnen jullie zijn wolven, het was namelijk al lang zóóóóóó duidelijk dat Mutant de heks was, dat vertrouw ik niet hoor. Jullie hadden de heks op een presenteerblad, wij niet hoor, het is niet ons blad dat wij hebben laten staan. Haha, domme wolven."

Ah, ik snap het. Als ik de heks niet had doorzien en nooit over de heks begonnen was, dan was de heks meteen gedood met een unanieme stem van de dorpelingen. Ik snap het, domme, domme, domme ßuerp. Was ik maar zo intelligent als de rest van jullie.

Maar goed, mijn verdachten zijn iedereen die op mij hebben gestemd en Tuttebel.
Oud 25-03-2013, 09:46
tuttebel
tuttebel is offline
Over mijn stemmen: de eerste keer heb ik random gestemd, toevallig op 1 iemand waar niemand anders op stemt. Ik zie hier geen verdacht gedrag in, waarom zou dit zo zijn?

Bij mijn tweede stem heb ik aangegeven dat ik later niet online zou zijn. Ik wou dit keer handiger stemmen, omdat 1 single stem niet zo veel zegt natuurlijk. Ik kreeg de indruk dat meerdere mensen op Mmollie gingen stemmen (Mutant, Suerp misschien, Lusi leek ook op Mmollie te stemmen), dat is ook de reden waarom ik uiteindelijk op hem gestemd, omdat ik het idee had dat in ieder geval deze mensen dit ook zouden doen. Dat ze uiteindelijk op iemand anders stemmen wanneer ik niet online ben daar kan ik niets aan doen. Lijkt verdacht ja, maar k heb aangegeven dat ik niet meer online zou zijn. What more can I do

Vanavond ben ik wel gewoon thuis dus ik stem wel om 10 over 8 ofzo.

Ik weet niet meer wie ik verdacht moet vinden. Buerp aan de ene kant wel, met het ''gesjoemel'' met de lijstjes zoals voglens mij Maaike eerder zei, en ook wat Uomi zegt over dat de wolven kiezen Mutant te eten ipv Buerp. Ik denk dat Buerp misschien de verrader is.

Als hij dorpeling is, en we hem eruit stemmen lopen we wel de kans dat we een actieve slimme speler eruit gooien die tot nu toe wel al een ll-heks eruit heeft weten te werken. Dus ik weet niet of ik die gok wil maken.

Ik ben er ook wel voor om een inactieve speler op te hangen, het kan of een slimme wolf zijn die niet zoveel zegt en daarom niet negatief/positief opvalt, of een dorpeling/verrader die tot nu toe nauwelijks meespeelt en waar we toch niet zoveel aan hebben. Ik denk aan Maaike bijv. Dit gebeurde in t vorige spel in ieder geval ook. Gaat iemand mee hiermee?
Oud 25-03-2013, 09:54
Verwijderd
Ik twijfel inderdaad tussen een inactieve speler en ßuerp.
Oud 25-03-2013, 10:11
Verwijderd
Tuttebel, ik heb nóóit enige blijk gegeven dat ik op Mollie zou stemmen.

Er blijven mensen doodgaan en we gaan weinig vooruit.

Ik vertrouw Röps nog steeds niet. Ik heb van meerdere mensen aantekeningen in mijn hoofd meegenomen, maar bij hem blijft het hangen.

- Hij zegt het begin van het spel te zijn vergeten. Kan hoor. Maar wel onwaarschijnlijk voor een forumer die altijd érg enthousiast is over het weerwolfspel, en buiten het weerwolfspel gewoon weinig post. Hij duikt op zodra het begint en vervolgens vergeet ie dat het start?
- Vervolgens wijs ik op de inactiviteit, maar het verandert nauwelijks.
- Wel reageert ie redelijk opvallend op een opmerking die ik maakte (dat de dode heks weinig zin had met de leerling) en op veel meer mensen sloeg dan hij zelf. Uitgerekend hij reageerde daarop dat hij toch echt onschuldig was.
- Maar dan het stemmen. In de eerste ronde sluit ie last minute aan bij de grootste stemgroep. Hij zegt niks wat nog niet is gezegd en sluit aan. Hetzelfde gebeurt in hangronde 2, wederom aansluiten bij een significante groep, geen nieuwe input. En dan: Oei vergeten te stemmen. Onverwacht bezoek. Ok, dat kan. Handig ook als je daadwerkelijk een slechte functie vervult, real life smoesjes gebruiken. Ik vind het ontzettend vreemd voor zo’n ervaren enthousiaste speler. Ik heb zelf tot aan vandaag bijna alleen maar mobiel internet gehad. Ook was ik de avond weg. Alsnog is het mogelijk gewoon even te stemmen.

De andere verdachten, Slurp is een schreeuwer in het spel en hoeft alleen dáárom niet dood, Mollie een noob en hoeft alleen dáárom niet dood. Dat die inmiddels roept van hang me maar op is nogal egoistisch. Röps zit me echt niet lekker. Bij hem klopt het gewoon niet, opgeteld, bínnen het spel en niet de vorm. Ik ga op hem stemmen vandaag.
Oud 25-03-2013, 10:28
tuttebel
tuttebel is offline
Lusi, dan heb ik dat misschien verkeerd geinterpreteerd. Ik las deze post als een indicatie dat je dat ook misschien ging doen.

Citaat:
Ja. Tot nu toe zijn vrijwel alle posts mobiel dus een poging het beknopt te houden

Anyway. Ik wil weleens een keuze maken, straks naar een verjaardag dus ik wil het niet per ongeluk vergeten. We hebben een hoop molliestemmers? Wie weet al zeker wat ie doet?
Oud 25-03-2013, 10:35
Verwijderd
Dat is wel bijzonder selectief lezen, Tuttebel. Het hoorde namelijk hierbij:

Citaat:
Nogmaals, zijn er al stemmen bekend? Mollie is de trend maar die hoeft van mij niet zo. Gewoon een noob denk ik.
Oud 25-03-2013, 10:39
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Dat is wel bijzonder selectief lezen, Tuttebel. Het hoorde namelijk hierbij:
Sorry daar heb ik dan overheen gelezen!

Regels voor berichten