Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
De wolven hebben hun keuze doorgeven: Mutant is opgehangen. Wellicht een gelukje voor de dorpelingen want zij was de leerlingheks. De wolven hebben tot vanavond 20.30 uur om hun volgende maaltijd door te geven.
Deelnemers: 1. Quintiano 2. Uomi 3. Lusi 4. Little Phoebe 5. Drukknoopje 6. Mutant (leerlingheks) 7. Vowel (dorpeling) 8. Schrödinger (heks) 9. Martiño 10. Tuttebel 11. .Sann 12. Maaike. 13. Röps 14. ßuerp 15. MMollie
|
En kijk eens aan. Niet alleen maar domme dorpelingen die de heks niet ophangen, ook domme wolven die de heks wèl ophangen.
![]() ![]() Ik ga uit van twee wolven in het tweede rijtje. ![]() Tovenaar, doe je ding, want nu ben ik verdacht bij de wolven (die zien me vast aan voor ziener of voor geliefde met de wolf die zo dom was te betogen mij niet op te eten ![]() ![]() |
![]() |
|
wow wat is er gebeurd?
![]() mooi dat de ll-heks eruit is! ik probeer conclusies te trekken uit de stemlijstjes maar heb er moeite mee, ik hoop dat iemand met een monsterpost komt met alle mogelijkheden die ik vanavond kan doorlezen (ben hele dag weg). ![]()
|||
Ha fijn, leerlingheks er toch nog uit
![]() ![]() Citaat:
Als jij echt niet gestemd hebt dan klopt dat lijstje voor geen kant... Ben je nu eerlijk of probeer je ons op een dwaalspoor te zetten? Citaat:
En of het een domme keus was, ik weet het niet. De opties waren beperkt: jij en mutant, beiden erg verdacht, dus het kan net zo goed het minste van twee kwaden zijn geweest om voor mutant te kiezen als ze dachten dat jij verrader was, of misschien wolf? Ik zeg niet met zekerheid dat je dat bent, maar ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat het een domme keuze was of dat jij nu niet meer verdacht bent. Vreemd ook om nu de bescherming van de tovenaar op te eisen, want je bent nog steeds verdacht in de ogen van veel mensen, én door die bescherming op te eisen verklaar je indirect de rest van ons aangeschoten wild (als de tovenaar ook daadwerkelijk naar jou luistert, natuurlijk), nou, bedankt. ![]() Maar goed, ik wacht de eetronde af.
|
Verwijderd
|
Kijk, nu scheelt het wat
![]() ![]() Net als Q in de eerste ontsnapping, is Slurp nu wat meer verdacht. Ook iets om mee te nemen. Beetje het dilemma met de drie deuren. |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Wolven, veel succes en hopelijk eet smakelijk. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou Buerp er gelijk uitknikkeren als ik wolf was, ervaren speler, weet het spel altijd extreem naar zijn hand te zetten, gevaarlijk als tegenstander. Dat ie niet gegeten is vind ik 'm dus zeker niet vrijpleiten, eerder de enige keuze die er was.
Verder vind ik Tuttebel in d'r eentje onder Mmollie verdacht. In ronde 1 stond ze ook al zo veilig als ik het me goed herinner. Ook een topplek voor een verrader, overigens. Tot slot heb ik Maaike. er gister aan moeten helpen herinneren dat ze moest stemmen, wellicht vergeten omdat ze tijdens hangrondes niks hoeft te doen? |
![]() |
|
eetronde 2
Megaverhaal komt morgen, het is niet zo netjes om dat bij je schoonouders te typen ![]() Het was donker en een van de twee overgebleven jonge meiden dwaalde door het donker. Ze had de grotten verlaten zonder specifieke reden, ze wou na de dood van een van haar vriendinnen even alleen zijn en nadenken. Ze streek neer op een kleine rots voor een meertje. Kijkend naar de reflectie van de maan in het water viel het haar op dat er iets bewoog in het donker achter haar. Voor ze zich kon omdraaien werd ze ineens van achter gegrepen. De volgende dag bij het opstaan misten de dorpelingen haar en gingen direct naar haar zoeken. Bij haar favoriete plaats werd haar lichaam gevonden, helemaal open gereten. Welk monsterlijk beest had dit in hemelsnaam op zijn geweten? Dorpshoofd Martino wist zich geen raad meer. Houden de mysterieuze doden van de mannen op, beginnen ze bij de vrouwen! de gemeenschap maakte zich op voor wederom nog een begrafenis, meer konden ze immers niet doen voor de arme Little Phoebe... Jammer voor de dorpelingen, Little Phoebe was de tovenaar! Deelnemers: 1. Quintiano 2. Uomi 3. Lusi 4. Little Phoebe (tovenaar) 5. Drukknoopje 6. Mutant (leerlingheks) 7. Vowel (dorpeling) 8. Schrödinger (heks) 9. Martiño 10. Tuttebel 11. .Sann 12. Maaike. 13. Röps 14. ßuerp 15. MMollie Jullie hebben tot morgenavond 20.30 om een vuile wolf op te hangen!
|
Verwijderd
|
De tovenaar
![]() ![]() Op dit moment vallen mij vooral Tuttebel en ßuerp op. Tuttebel omdat ze beide keren relatief veilig stemt, al kan dit de tweede ronde wel liggen aan het feit dat ze vroeg stemt en daarna niet meer online was. ßuerp valt op omdat de wolven ervoor kozen om Mutant (de leerlingheks) op te eten ipv ßuerp. Weliswaar kwam ßuerp zelf met het idee dat Mutant leerlingheks was, maar dat zou ook kunnen zijn om vertrouwen te wekken bij de dorpelingen. |
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik blijf bij de bliksemafleider-theorie. Vowel en Mutant achter elkaar... Alleen past de eliminatie van LP niet in dat plaatje.
Verder zou ßuerp best wolf kunnen zijn vanwege zijn ontsnapping. Hij gaf de wolven op een presenteerblaadje dat Muur de llheks was en toch leeft hij nog... Verder tuttebel die als enige op mij stemt is wel verdacht, maar ik zie geen reden om op haar te stemmen.
||
Verwijderd
|
Tot zover de tovenaar die sterker staat
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jammer tovenaar :/
Ik zit er nog niet echt lekker in en ik kan ook niet echt kaas maken van de lijstjes. Er kan veel met de lijstjes gekloot zijn, verrader, cupido, geliefden (heks lijkt me niet). Tuttebel staat al 2x alleen, maar stemde de tweede keer wel vroeg. Ik weet niet of ze online is geweest om te kunnen fucken mocht ze verrader zijn. Voorlopig neig ik in ieder geval meer naar een solo-stemmer (ook van ronde 1) dan naar SSuerp of iemand uit het rijtje van 6 (te veel kans dat er gekloot is). En Martiño, ik heb écht niet gestemd en het is dom want ik had gewoon kunnen sturen en later veranderen als daar reden toe was. |
![]() |
|
Dus als ik het goed begrijp:
ßuerp ontmaskert de heks en roept iedereen op om op de heks te stemmen => de helft van de dorpelingen is te dom en weigert de heks op te hangen => dus de wolven krijgen de keuze, maar zijn net zo dom door niet de heks op te hangen => ßuerp is wolf, want het is zijn schuld dat de heks niet door de dorpelingen is opgehangen, ook al heeft hij de heks ontaskerd en was het logisch wie de heks was en ook al waren de dorpelingen de domme idioten die niet op de heks wilden stemmen en ook al was de heks wel dood gewezen had röps gestemd enz enz enz enz; het blijft zijn friggin schuld dat het gelijkspel was en de heks niet rechtstreeks werd gehangen. En als dorpelingen zo dom en achterlijk zijn om de heks niet op te hangen, dan is er niks aan de hand. Zij zijn niet ineens verdacht ofzo. Maar als de wolven zo dom en achterlijk zijn om de heks wel op te hangen, dan is er alles aan de hand. Dan is ßuerp superverdacht. "Want hé, hoe dom kunnen jullie zijn wolven, het was namelijk al lang zóóóóóó duidelijk dat Mutant de heks was, dat vertrouw ik niet hoor. ![]() ![]() Ah, ik snap het. Als ik de heks niet had doorzien en nooit over de heks begonnen was, dan was de heks meteen gedood met een unanieme stem van de dorpelingen. Ik snap het, domme, domme, domme ßuerp. Was ik maar zo intelligent als de rest van jullie. ![]() Maar goed, mijn verdachten zijn iedereen die op mij hebben gestemd en Tuttebel. |
![]() |
|
Over mijn stemmen: de eerste keer heb ik random gestemd, toevallig op 1 iemand waar niemand anders op stemt. Ik zie hier geen verdacht gedrag in, waarom zou dit zo zijn?
Bij mijn tweede stem heb ik aangegeven dat ik later niet online zou zijn. Ik wou dit keer handiger stemmen, omdat 1 single stem niet zo veel zegt natuurlijk. Ik kreeg de indruk dat meerdere mensen op Mmollie gingen stemmen (Mutant, Suerp misschien, Lusi leek ook op Mmollie te stemmen), dat is ook de reden waarom ik uiteindelijk op hem gestemd, omdat ik het idee had dat in ieder geval deze mensen dit ook zouden doen. Dat ze uiteindelijk op iemand anders stemmen wanneer ik niet online ben daar kan ik niets aan doen. Lijkt verdacht ja, maar k heb aangegeven dat ik niet meer online zou zijn. What more can I do ![]() Vanavond ben ik wel gewoon thuis dus ik stem wel om 10 over 8 ofzo. Ik weet niet meer wie ik verdacht moet vinden. Buerp aan de ene kant wel, met het ''gesjoemel'' met de lijstjes zoals voglens mij Maaike eerder zei, en ook wat Uomi zegt over dat de wolven kiezen Mutant te eten ipv Buerp. Ik denk dat Buerp misschien de verrader is. Als hij dorpeling is, en we hem eruit stemmen lopen we wel de kans dat we een actieve slimme speler eruit gooien die tot nu toe wel al een ll-heks eruit heeft weten te werken. Dus ik weet niet of ik die gok wil maken. Ik ben er ook wel voor om een inactieve speler op te hangen, het kan of een slimme wolf zijn die niet zoveel zegt en daarom niet negatief/positief opvalt, of een dorpeling/verrader die tot nu toe nauwelijks meespeelt en waar we toch niet zoveel aan hebben. Ik denk aan Maaike bijv. Dit gebeurde in t vorige spel in ieder geval ook. Gaat iemand mee hiermee?
|
Verwijderd
|
Tuttebel, ik heb nóóit enige blijk gegeven dat ik op Mollie zou stemmen.
Er blijven mensen doodgaan en we gaan weinig vooruit. Ik vertrouw Röps nog steeds niet. Ik heb van meerdere mensen aantekeningen in mijn hoofd meegenomen, maar bij hem blijft het hangen. - Hij zegt het begin van het spel te zijn vergeten. Kan hoor. Maar wel onwaarschijnlijk voor een forumer die altijd érg enthousiast is over het weerwolfspel, en buiten het weerwolfspel gewoon weinig post. Hij duikt op zodra het begint en vervolgens vergeet ie dat het start? - Vervolgens wijs ik op de inactiviteit, maar het verandert nauwelijks. - Wel reageert ie redelijk opvallend op een opmerking die ik maakte (dat de dode heks weinig zin had met de leerling) en op veel meer mensen sloeg dan hij zelf. Uitgerekend hij reageerde daarop dat hij toch echt onschuldig was. - Maar dan het stemmen. In de eerste ronde sluit ie last minute aan bij de grootste stemgroep. Hij zegt niks wat nog niet is gezegd en sluit aan. Hetzelfde gebeurt in hangronde 2, wederom aansluiten bij een significante groep, geen nieuwe input. En dan: Oei vergeten te stemmen. Onverwacht bezoek. Ok, dat kan. Handig ook als je daadwerkelijk een slechte functie vervult, real life smoesjes gebruiken. Ik vind het ontzettend vreemd voor zo’n ervaren enthousiaste speler. Ik heb zelf tot aan vandaag bijna alleen maar mobiel internet gehad. Ook was ik de avond weg. Alsnog is het mogelijk gewoon even te stemmen. De andere verdachten, Slurp is een schreeuwer in het spel en hoeft alleen dáárom niet dood, Mollie een noob en hoeft alleen dáárom niet dood. Dat die inmiddels roept van hang me maar op is nogal egoistisch. Röps zit me echt niet lekker. Bij hem klopt het gewoon niet, opgeteld, bínnen het spel en niet de vorm. Ik ga op hem stemmen vandaag. |
![]() |
||
Lusi, dan heb ik dat misschien verkeerd geinterpreteerd. Ik las deze post als een indicatie dat je dat ook misschien ging doen.
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Deel II ßuerp | 140 | 28-03-2013 15:18 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Fantôme | 79 | 20-03-2013 16:48 |