Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2006, 23:58
Tink*
Tink* is offline
Hmmm ik denk nog steeds dat er iemand die ik wat beter ken mij aan het verraden is. Maar nu ga ik voor Elpida, want ik heb gewoon een vreemd voorgevoel bij haar.
Oud 16-07-2006, 09:16
Verwijderd
Vooral met je gevoel meegaan

Ik zie meer wat in Yerli
Oud 16-07-2006, 11:18
Faerie
Faerie is offline
Ik ga ook voor Elpida denk ik..
Oud 16-07-2006, 13:18
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik zou niet weten voor wie ik moet gaan. :')
Oud 16-07-2006, 14:55
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 16-07-2006 @ 14:18 :
Ik zou niet weten voor wie ik moet gaan. :')
Nee ik ook niet en tot nog toe ging het ook niet erg lekker met stemmen, behalve Soija dan. Het topic gaat trouwens ook een stuk langzamer nu Mr Soija opgehangen is
Spoonie is wel erg , maar ik ben volgens mij de enige die nog nergens in het verhaal is voorgekomen
Oud 16-07-2006, 15:03
Hanneke
Hanneke is offline
Pff.... Ik weet het niet hoor.
Oud 16-07-2006, 15:07
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik ga denk ik voor Spoonie.

Alhoewel, misschien zet spelleider hem misschien expres als 'slecht iemand' neer, maar misschien is dat ook weer 'expres' gedaan.
Oud 16-07-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Neiu schreef op 16-07-2006 @ 15:55 :
Nee ik ook niet en tot nog toe ging het ook niet erg lekker met stemmen, behalve Soija dan. Het topic gaat trouwens ook een stuk langzamer nu Mr Soija opgehangen is
:')
Oud 16-07-2006, 15:24
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 16-07-2006 @ 16:07 :

Alhoewel, misschien zet spelleider hem misschien expres als 'slecht iemand' neer, maar misschien is dat ook weer 'expres' gedaan.
Uit de verhalen kan je nooit tips of wat halen.

En het topic gaat dit keer inderdaad een stuk langzamer vergeleken met vorige spellen
Oud 16-07-2006, 15:35
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ga Tra stemmen. Vraag me niet waarom, maar er komt hier toch verder niemand met logische redenaties.
Oud 16-07-2006, 16:41
Saarah
Saarah is offline
Ik ga cytherea stemmen.
Oud 16-07-2006, 16:44
Verwijderd
Dit keer maal ik er niet om dat ik opgegeten ben, als dorpeling kan ik toch weinig.
Oud 16-07-2006, 16:45
Verwijderd
Ik heb Elpida gekozen.

@Saarah: van je bondgenoten moet je het maar hebben
Oud 16-07-2006, 16:52
Verwijderd
lekker harmonieus
Oud 16-07-2006, 18:09
twinkebel
twinkebel is offline
ik ga voor elpida , heb een raar voorgevoel bij haar
Oud 16-07-2006, 18:14
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 16-07-2006 @ 16:07 :

Daar heeft ie zelf om gevraagt, zoals ik al zei. Daar zijn dus idd geen tips uit te halen...
Oud 16-07-2006, 18:45
Verwijderd
Haha, schapen
Oud 16-07-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Elpida schreef op 16-07-2006 @ 19:45 :
Haha, schapen
mijn vorige afwijking werd me niet in dank afgenomen
Oud 16-07-2006, 19:04
Neiu
Neiu is offline
Ik ga denk ik de held uit het verhaal stemmen. Ben benieuwd naar het verhaal dan
Oud 16-07-2006, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 16-07-2006 @ 19:49 :
mijn vorige afwijking werd me niet in dank afgenomen
Ja, stom eigenlijk he?
Oud 16-07-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Elpida schreef op 16-07-2006 @ 20:13 :
Ja, stom eigenlijk he?
slaat idd nergens op. maar goed.
Oud 16-07-2006, 20:19
Hanneke
Hanneke is offline
Beter met z'n allen dezelfde stemmen en massa-schaap zijn, dan allemaal iemand anders stemmen en gelijkspel krijgen.
Oud 16-07-2006, 20:32
Spelleider
Spelleider is offline
Spoonie kwam in volle vaart op TRA afgereden. TRA bleef staan waar hij stond met het schild geheven. Net op het laatste moment sprong hij opzij. Spoonie haalde uit met zijn zwaard maar raakte alleen TRA’s schild. Door de kracht van de slag verloor de schurk zijn evenwicht en hij viel met een smak uit het zadel. Nu waren de kansen gelijk! Spoonie kwam brullend op TRA afrennen en er werden enkele slagen uitgedeeld. TRA pareerde elke slag met zijn schild. Toen stak Spoonie zijn zwaard naar voren, maar TRA blokkeerde de uithaal met zijn eigen zwaard. TRA haalde uit een ramde Spoonie tegen zijn kop aan met zijn schild. Spoonie was even verdoofd en TRA ramde zijn zwaard op Spoonies zwaardhand. Spoonies zwaard viel uit zijn bloedende hand en TRA zette zijn zwaard op Spoonies keel. ‘Geef je over!’ beval hij. Spoonie deed zijn handen in de lucht en keek vol ongeloof naar zijn tegenstander. Hoe had zo’n melkmuil hem, de kampioen van de Zwarte Heerser, kunnen verslaan?! Spoonie viel op zijn knieën en smeekte huilend om genade. De bullebak liet zijn ware gedaante zien…
TRA keek vol afkeer naar de man die Misti had mishandeld en verkracht, die hier nu voor zijn voeten om genade smeekte. Maar hij was er de man niet naar om een ongewapende tegenstander te vermoorden. In plaats daarvan pakte hij een touw en bond daarmee Spoonies handen vast. Het andere einde maakte hij aan de zadelknop van de zwarte hengst vast. Toen sloeg hij het beest hard op zijn achterste. Meteen sloeg het op hol en stormde de ranch uit, Spoonie met zich meeslepend. ‘Prettige reis, klootzak!’ riep TRA hem na.
TRA draaide zich om en liep naar Misti, die nog steeds als een hoopje ellende op de grond lag. TRA pakte haar op en droeg haar naar binnen. Misti deed haar ogen open. ‘Is ie weg?’ zei ze snikkend. TRA knikte. ‘Hij kan je nooit meer kwaad doen.’ TRA wees naar het roodbruine paard. ‘Is het goed als ik dat paard een tijdje leen? Ik heb nog wat zaakjes af te handelen…’ Misti klampte zich vast aan TRA. ‘Blijf bij me vannacht. Alsjeblieft. Ik wil niet alleen zijn, dadelijk komt ie terug!’ TRA knikte en richtte zich tot Faerie. ‘Zou jij terug willen vliegen naar de stad en haar vader willen gaan halen?’ Faerie schudde haar hoofd. ‘En jou met haar alleen laten?? Ik dacht het niet!’ TRA rolde met zijn ogen. ‘Faerie! Dit is geen tijd voor jaloers gedrag, je ziet toch dat ze het moeilijk heeft! Ze heeft haar vader nu nodig!’ Het feetje mompelde nog wat maar ging toen toch op weg. Toen ze alleen waren zei Misti tegen TRA: ‘Bedankt. Voor alles. Ik wil het paard aan jou geven. Haar naam is Neiu. Beloof je me dat je goed voor haar zult zorgen?’ TRA antwoordde: ‘Dat beloof ik.’ Misti glimlachte en toen viel ze in slaap, overmand door pijn en vermoeidheid. TRA legde haar op bed en ging bij de deur zitten.
Ondertussen was Faerie in de stad aangekomen. Ze wilde Yerli zo snel mogelijk vinden, want ze vond het maar niks dat die twee daar zo alleen waren! Maar in de stad was kennelijk iets aan de gang. De hele stad was vol met soldaten! Op een podium stond een oudere soldaat met een cape. Kapitein Zoef de Haas! Hij was een aankondiging aan het voorlezen. Faerie vloog de menigte in zodat zij ook mee kon luisteren… ‘Geachte mensen van Holodrum-stad!’ begon de aankondiging. ‘Vannacht heeft er een vreselijk misdrijf plaatsgevonden! Onze alom geliefde Prinses, Prinses Duivelaartje, is vermoord!!’ Er ging een schok door de menigte. De Prinses was immers zeer geliefd. Verschillende mensen begonnen te huilen. Er stonden zelfs enkele soldaten met rode ogen… Iemand schreeuwde: ‘Wie heeft het gedaan?’ ‘Hang hem op!!’ riep een ander. ‘Nee, hij moet het meer in, met een steen aan zijn voeten!!’ opperde een derde.. Zoef de Haas gebaarde om stilte. ‘De hoofdverdachte is momenteel een vreemdeling genaamd TheRedArrow.’ Faerie schrok op. Dit kon toch niet waar zijn?! Zoef de Haas vervolgde: ‘Hij is gisteren gezien door één van de schildwachten terwijl hij het paleis binnensloop. We hebben een compositietekening gemaakt.’ Kapitein Zoef hield een poster omhoog. ‘Deze komen vandaag nog in heel het land te hangen. Bekijk de tekening goed en als je hem herkent meld het dan meteen! Mocht je deze verachtelijke moordenaar tegenkomen waarschuw dan meteen een soldaat! Hij is gewapend en extreem gevaarlijk!! Onze goede Koning heeft een beloning van 5000 goudstukken uitgeloofd voor degene die de moordenaar van zijn dochter oppakt.’ Faerie verliet geschokt het plein. Ze moest TRA waarschuwen voordat de soldaten naar de ranch toe zouden komen!!!
TRA had ondertussen wat te eten voor zichzelf en voor Misti klaargemaakt. Toen ging hij naar boven en schudde hij Misti voorzichtig wakker. ‘Heb je honger?’ Misti knikte. ‘Ik heb eieren voor je gebakken.’ Misti begon het eten met smaak naar binnen te werken. Toen hoorden ze buiten de paarden paniekerig hinniken. Misti schoot tegen de muur aan. ‘Hij is teruggekomen!!!’ zei ze doodsbang. ‘Heeft die kerel zijn lesje nou nog niet geleerd?’ gromde TRA. ‘Blijf hier en doe de deur op slot!’ TRA pakte zijn wapens en liep naar buiten. ‘SPOONIE!!! Hier ben ik!!’ Maar het was Spoonie niet: er stond een enorme weerwolf op het erf!!! Het beest kroop langzaam naar Neiu het paard toe. En het arme paard kon niet weg: het zat vastgebonden aan het hek!! Het dier steigerde en hinnikte van angst. TRA rende op de weerwolf af. ‘Laat mijn paard met rust, monster!!!’ De wolf gromde en stormde nu op TRA af!! Maar TRA was niet meer de varkenshoeder die hij eerst was: dapper wachtte hij de aanval van de wolf af. De weerwolf beet naar hem maar TRA ontweek de beet. Toen haalde hij uit met Wolvevloek. Het zwaard sneed door de weerwolf als een mes door boter. De wolf rolde om en viel dood neer. Toen begon het beest te veranderen. TRA schrok toen hij het gezicht zag: hij kende die persoon! Het was de wapenhandelaar waar hij zijn schild en maliënkolder had gekocht: Elpida!

Deelnemers:
1) twinkebel
2) Tink*
3) ook hallo (dorpeling)
4) Cytherea
5) Cobalt (dorpeling)
6) Flowtje
7) Maxwell (dorpeling)
8) Elpida (weerwolf)
9) Faerie
10) Mr Soija (verrader)
11) Hanneke
12) TRA
13) Neiu
14) Spoonie
15) Yerli
16) Saarah
17) duivelaartje (tovenaar)
18) Misti
19) Lisaaah (ziener)
20) Zoef de haas

blauw = gedood
rood = opgegeten

1 down, 2 to go...
En dan hebben we de heks nog natuurlijk.
Maar eerst mogen de overgebleven weerwolven wraak nemen. Eten kan tot morgenavond 20:30

Laatst gewijzigd op 16-07-2006 om 23:31.
Oud 16-07-2006, 20:35
Faerie
Faerie is offline
hey

ik merkte al iets vreemds aan Elpida haar posts net als in het vorige spel bij Cytherea (die toen ook weerwolf was)
Oud 16-07-2006, 20:35
Tink*
Tink* is offline
De eerste, eindelijk.
Oud 16-07-2006, 20:38
twinkebel
twinkebel is offline
yes, eindelijk!! omg, neiu een paard
Oud 16-07-2006, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 16-07-2006 @ 21:35 :
hey

ik merkte al iets vreemds aan Elpida haar posts net als in het vorige spel bij Cytherea (die toen ook weerwolf was)
Hoezo? Het was gewoon een saai spel.
Oud 16-07-2006, 20:46
Hanneke
Hanneke is offline
Mooi
Citaat:
hey

Als je dat volgende keer dan gelijk zegt, ipv daar pas mee aan te komen als ze dood is?
Oud 16-07-2006, 20:51
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Ik merkte echt niks aan haar posts. Maar ze had volgens mij nog nooit meegespeeld in een spel waar ook ik in meespeelde, dus kon ik eigenlijk ook niks vreemd merken.
Oud 16-07-2006, 20:57
Neiu
Neiu is offline
Hehe, een paard
In ieder geval één weerwolf dood, nog twee te gaan!
Oud 16-07-2006, 20:57
Yerli
Yerli is offline
Jeej! Een weerwolf dood!
Oud 16-07-2006, 21:04
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Saarah schreef op 16-07-2006 @ 21:51 :
Ik merkte echt niks aan haar posts. Maar ze had volgens mij nog nooit meegespeeld in een spel waar ook ik in meespeelde, dus kon ik eigenlijk ook niks vreemd merken.
Ze heette eerst CharmedPrue, ze heeft dat toen veranderd toen mijn lieve zusje meedeed aan het weerwolfspel onder de naam CharmingPiper...
Oud 16-07-2006, 21:07
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Neiu schreef op 16-07-2006 @ 21:57 :
Hehe, een paard
In ieder geval één weerwolf dood, nog twee te gaan!
Maar niet zomaar een paard, het paard van de Held en het snelste paard van het land...

Volgens mij heb ik nou iedereen in het verhaal geschreven, dus nou mag ik ze één voor één het verhaal weer uít gaan schrijven..
Oud 16-07-2006, 21:24
Flowtje
Flowtje is offline
Eindelijk een weerwolf eruit!

En Neiu het Paard.
Oud 16-07-2006, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 16-07-2006 @ 22:04 :
Ze heette eerst CharmedPrue, ze heeft dat toen veranderd toen mijn lieve zusje meedeed aan het weerwolfspel onder de naam CharmingPiper...
ik mis phoebe en paige, elpida

jammer, we hebben er nog twee en de heks
Oud 16-07-2006, 22:37
Verwijderd
Maar dat was niet de reden dat ik mijn naam had veranderd. Ik vond hem niet meer leuk, maar toch heb ik er nu spijt van, haha.
Oud 17-07-2006, 01:59
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Goed nieuws.
Oud 17-07-2006, 09:48
Verwijderd
Misschien moet ik toch maar vaker met de hele groep meegaan

Nog 13 mensen, waarvan er 3 een functie hebben, het ziet er eigenijk nog best gunstig uit!
Oud 17-07-2006, 16:01
Neiu
Neiu is offline
Ik zag net pas een unbantopic voor zoef de haas op m&m, dus nu begrijp ik pas waarom de kapitein niets zegt... Ik dacht al wat is het stil en wat betekent dat...
Nouja, *hinnik*
Oud 17-07-2006, 17:23
Tink*
Tink* is offline
Mja ze stemt wel want ik heb de spelleider contact met haar laten opnemen en ze krijgt ook door wie eruit is enzo. Vanaf morgen is ze er iig weer.

Oh en nu weet ik eigenlijk niet meer wie ik verdacht vind, even afwachten wie eruit gaat vanavond.
Oud 17-07-2006, 20:25
Spelleider
Spelleider is offline
‘TRA!!! TRA!!! Help!!’ Faerie de fee kwam helemaal buiten adem de ranch binnenvliegen. TRA en Misti kwamen verbaast naar buiten. ‘Wat is er aan de hand?’ vroeg TRA. Faerie hijgde: ‘De Prinses is dood! En ze verdenken jou! Er is een beloning van 5000 goudstukken op je hoofd gezet!’ TRA keek geschokt. Toen keek hij naar Misti. ‘Ik weet van niks. Echt niet. Je moet me geloven!’ Misti zei: ‘Natuurlijk geloof ik je.’ Maar het feetje onderbrak ze. ‘Maar de soldaten niet!! Ze kunnen elk moment hier zijn!!’ Toen pas zag Faerie het lijk van Elpida liggen. ‘By the way, wat is DAT???’ ‘Een weerwolf’ zei TRA. ‘wou mijn paard opeten. We moeten hier nu weg Faerie. Als de soldaten ons hier vinden brengen we ook Misti in gevaar!’
Snel gooiden TRA en Misti het lijk van Elpida in de beerput. ‘Daar zoeken ze toch nooit’ zei Misti. Toen gaf Misti TRA een kus op zijn wang. ‘Succes!’ TRA stapte op zijn paard Neiu en wou de poort uitrijden. Maar in de verte zag hij een stofwolk zijn kant op komen. De soldaten kwamen eraan! ‘Ik kan niet door de poort’ zei TRA tegen Misti. ‘Dan zien ze me wegrijden en dan krijg jij problemen. Is er een achterdeur?’ Misti schudde haar hoofd. ‘Nee.’ ‘Dan gaan we stunten’ zei TRA terwijl hij zijn paard de sporen gaf. Hij reed recht op de omheining aan de achterkant van de ranch af! Misti deed haar ogen dicht. ‘Dat kon toch niet goed gaan?! VEEL te hoog!!’ Maar Neiu nam een machtige sprong en ging er nét overheen. Toen Misti haar ogen opendeed waren TRA, Faerie en Neiu verdwenen. Precies op dat moment kwamen de soldaten de ranch opgerent. Misti zette haar meest neutrale gezicht op en draaide zich om. ‘Goeiedag heren, waarmee kan ik u helpen?’
Ondertussen zat Twinkebel in de stad de ene gevulde koek na de andere naar binnen te werken. Tink* kwam binnen en zei tegen haar broer: ‘Dat is echt niet gezond hoor. Weet je wel niet hoeveel calorieën die dingen bevatten??’ Twinkebel haalde zijn schouders op. ‘Wat maakt het nu nog uit? Ze is dood! Onze lieve Prinses is dood! Ik hoef nu niet meer af te vallen, want ik kan haar toch niet meer zien!’ De tranen liepen over zijn wangen. ‘En het ergste is nog dat wij die kerel in huis gehaald hebben! Als jij hem geen medicijn gegeven had dat had Prinses Duivelaartje nog geleefd!’ Tink* liep naar haar broer toe. ‘Je denkt toch niet werkelijk dat TRA de Prinses vermoord heeft?? Die soldaten weten niet waar ze over praten. Geloof me, TRA is onschuldig.’ Twinkebel keek op. ‘Weet je het zeker?’ Tink* zei: ‘Daar durf ik mijn winkel om te verwedden.’ Twinkebel stond resoluut op en veegde zijn tranen af. ‘Dat is goed genoeg voor mij. Jij bent altijd de slimste van ons twee geweest, als jij gelooft in TRA’s onschuld dan doe ik dat ook. Maar dat betekend dat de echte moordenaar hier nog ergens rondloopt! Ik heb mijn queeste gevonden: ik ga Prinses Duivelaartje’s moordenaar vinden! Dat wordt mijn aandeel in de geschiedenis van Avatar!!!’ Tink* keek haar broer ongelovig aan. ‘En jij denkt echt dat je dat gaat lukken? Heb je al een idee waar je gaat beginnen?’ Twinkebel antwoordde: ‘Jazeker. Ik ga naar de ranch van Misti en Yerli, om met TRA te praten. Wellicht is die Spoonie daar ook nog, die is zeker verdacht!’ Tink* moest toegeven dat dat best een redelijk idee was. ‘Ok, succes dan maar broertje. Maar misschien is het een goed idee om Yerli mee te nemen. Het is al weer lang geleden sinds die ouwe zijn dochter heeft gezien, en als TRA daar ook is zal Spoonie vast niks doen. Mocht je onderzoek nou niks opleveren, dan heb je in ieder geval een vader met zijn dochter herenigd.’ Twinkebel ging akkoord en verliet de winkel, op zoek naar Yerli.
Een half uur later hoorde Tink* wat gerommel bij de deur. ‘Al weer terug?’ zei ze. Maar het was Twinkebel niet. In de winkel stond een grote harige weerwolf!!! Waar kwam dat beest vandaan? Op klaarlichte dag nog wel?? De weerwolf sprak: ‘Het strookt volledig met de plannen van onze meester dat TRA nu verdacht is van de moord op de Prinses. En hij wil dus niet dat jij roet in het eten gooit met je voorspellingen!!! Ik ben hier om te zorgen dat jij voortaan je mond dicht houdt!!!’ Toen sprong de weerwolf op Tink* en de dikke vrouw werd zonder genade verscheurd. Toen verdween het beest weer net zo ongemerkt als het gekomen was….

Deelnemers:
1) twinkebel
2) Tink* (leerling-ziener)
3) ook hallo (dorpeling)
4) Cytherea
5) Cobalt (dorpeling)
6) Flowtje
7) Maxwell (dorpeling)
8) Elpida (weerwolf)
9) Faerie
10) Mr Soija (verrader)
11) Hanneke
12) TRA
13) Neiu
14) Spoonie
15) Yerli
16) Saarah
17) duivelaartje (tovenaar)
18) Misti
19) Lisaaah (ziener)
20) Zoef de haas

blauw = gedood
rood = opgegeten

En toen was de leerling-ziener ook dood. Maar niet voordat ze één weerwolf had afgestreept.... Tink* heeft haar geld wel opgebracht.

De dorpelingen mogen weer stemmen. Kunnen ze ook wolven doden zonder inside information? Dat zien we morgenavond om 20:30.

PS: De ban van Zoef is mij idd bekend. Hij stemt via mail.

Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 20:33.
Oud 17-07-2006, 20:27
Verwijderd
haha tink, je was toch ziener, zoals ik zei eens een prater, altijd een prater

eindelijk hebben de wolven Tink gegeten, het eerst wat uit mn verhaal te halen viel
Oud 17-07-2006, 20:29
Tink*
Tink* is offline
Ik had al zo'n vermoeden dat ik de volgende zou zijn, vooral na de verdachtmaking van Elpida. Nou ja, toch één weerwolf dood, and now it's up to you guys!

Soija: Jij zit altijd te bluffen.
Oud 17-07-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 17-07-2006 @ 21:29 :
Ik had al zo'n vermoeden dat ik de volgende zou zijn, vooral na de verdachtmaking van Elpida. Nou ja, toch één weerwolf dood, and now it's up to you guys!

Soija: Jij zit altijd te bluffen.
met wat? je was zziener, zoals ik direct tegen je zei na dat incidentje
Oud 17-07-2006, 20:32
twinkebel
twinkebel is offline
neee tink m'n wederhelft en dan ook nog leerling-ziener
Oud 17-07-2006, 20:32
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 17-07-2006 @ 21:31 :
met wat? je was zziener, zoals ik direct tegen je zei na dat incidentje
Ja dus? Je blufte wel want je wist het niet zeker eh.
Oud 17-07-2006, 20:36
twinkebel
twinkebel is offline
aangezien tink* , elpida zo verdacht is , zal mijn stem vrij zeker naar deze persoon gaan hopen dat er weer een weerwolf uitgaat

EDIT: Laat moe + alcohol bad combination... sorry lui.. ik weet niet hoe ik bij elpida kom *schaamt*

EDIT2: nederlands is nooit me beste vak gweest

*leest het nog een keer door* maar deze zin slaat zelfs voor mij nergens op, hmm... genoeg voor mij vandaag ik ga pitten, houdoe lui.

Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 21:27.
Oud 17-07-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 17-07-2006 @ 21:32 :
Ja dus? Je blufte wel want je wist het niet zeker eh.
ik zou het afwachten. en zeker weet ik niks maar bleef het denken

sommigen leren het nooit
Oud 17-07-2006, 20:37
Hanneke
Hanneke is offline
Kut.
Oud 17-07-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 17-07-2006 @ 21:36 :
aangezien tink* , elpida zo verdacht is , zal mijn stem vrij zeker naar deze persoon gaan hopen dat er weer een weerwolf uitgaat
1) grammatica
2) elpida is dood
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten