Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2010, 15:15
Uice
Uice is offline
Ik ga voor Freezer.
Oud 04-02-2010, 15:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Of reverse psychology
Zeg, waar zie je me voor aan, dat ik mijn vriendin daarvoor zou misbruiken?
Oud 04-02-2010, 15:52
Batave
Batave is offline
Citaat:
In liefde en weerwolfspel is alles geoorloofd
Oud 04-02-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat het verdelen van rollen willekeurig ging ?
Ehm, niet altijd eigenlijk

Ik heb drie keer een spel geleid, en die drie keren ging het verdelen van de functies 'semi-willekeurig'.
Oud 04-02-2010, 16:01
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Het is in dit stadium gewoon niet of nauwelijks mogelijk echt goede verdenkingen te maken. Maar er moet toch gehangen worden. Nou, dan maar slechte spelers.
Het is prima mogelijk om verdenkingen te hebben. Zoals ik al zei: ik vind mensen die iedereen naar bepaalde, in mijn ogen vrijwel zeker, onschuldige spelers sturen, erg verdacht. In het begin lopen mensen toch wel mee. Dat was bij Fizzle zo, dat is nu bij Freezer ook zo. Dus mensen die aansturen, vallen bij mij op.
En ik vind het erg verdacht dat je dat weigert in te zien. Jouw vertrouw ik ook niet bepaald.

Momenteel in Absinthe daar nog bij gekomen, aangezien Abzg ook niet anders speelt dan normaal, en zij het nu netjes richting haar loopt te sturen voor de volgende ronde.

Citaat:
Absinthe
En daarnaast - stomme en flauwe theorie, maar toch - was Abzg in het vorige spel de dorpeling die riep dat ze het jammer vond dat ze nu alweer dorpeling was. Toen vloog ze er om die opmerking ook nog eens meteen de eerste ronde uit. Wie weet hebben de spelleiders haar deze keer getroost met een functie, en de kans is heel aanwezig dat dat een slechte functie is.
Als dat zo is, speel ik na dit spel nooit meer mee.

Ik ga mijn stem wisselen naar Uice. Heel misschien heeft hij daar iets meer nut.
Oud 04-02-2010, 16:01
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ehm, niet altijd eigenlijk

Ik heb drie keer een spel geleid, en die drie keren ging het verdelen van de functies 'semi-willekeurig'.
Oké. Dan was dit mijn laatste spel.
Oud 04-02-2010, 16:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is prima mogelijk om verdenkingen te hebben.
Na twee rondes is het vrijwel onmogelijk om iets zinnigs te zeggen. Iedereen heeft wel allemaal theorieën, maar het komt zelden voor dat die blijken te kloppen. Wat we wél zeker weten, is dat sommige spelers veel minder goed zijn dan anderen.

Citaat:
Zoals ik al zei: ik vind mensen die iedereen naar bepaalde, in mijn ogen vrijwel zeker, onschuldige spelers sturen, erg verdacht.
Waarom? Als een stem op zo'n persoon nu eenmaal de beste keuze is, is daar toch niets mis mee?

Citaat:
In het begin lopen mensen toch wel mee. Dat was bij Fizzle zo, dat is nu bij Freezer ook zo.
Heel anders: bij Fizzle was het gezeur over het feit dat ze een opmerking maakte die mensen verdacht vonden. Bij Freezer is het het feit dat hij slecht speelt/het spel niet serieus neemt, en daarom een betere keuze is dan iedere andere dorpeling.

Citaat:
En ik vind het erg verdacht dat je dat weigert in te zien.
Ik weiger niets. Ik vind het gewoon onzin.

Citaat:
Als dat zo is, speel ik na dit spel nooit meer mee.
Het hangt van de leider af of de functies willekeurig verdeeld worden.
Oud 04-02-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Oké. Dan was dit mijn laatste spel.
Ach, kom op zeg, semi-willekeurig hè. (als in; je wisselt mensen een keertje om omdat één iemand nog nooit een functie heeft gehad. Of je geeft een altijd stille speler eens een keer juist níet een functie) En lang niet iedere spelleider doet dat, voor zover ik weet.

Maar goed, misschien moet ik ophouden met speculeren over hoe de spelleiders de functies verdeeld hebben en daarmee dat argument tegen Abzg dan maar even laten voor wat het is.
Oud 04-02-2010, 16:24
Sherlock
Sherlock is offline
Toen ik spelleiderde was het compleet willekeurig.
Oud 04-02-2010, 16:32
Spelleider
Spelleider is offline
Speculeren over hoe de Spelleiders de functies hebben verdeeld is nutteloos. Wat mij betreft discussieren jullie er over tot jullie een ons wegen, maar wij doen daar geen uitspraken over.
Oud 04-02-2010, 16:33
Verwijderd
Dat weten we wel
Oud 04-02-2010, 16:54
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ach, kom op zeg, semi-willekeurig hè. (als in; je wisselt mensen een keertje om omdat één iemand nog nooit een functie heeft gehad. Of je geeft een altijd stille speler eens een keer juist níet een functie) En lang niet iedere spelleider doet dat, voor zover ik weet.

Maar goed, misschien moet ik ophouden met speculeren over hoe de spelleiders de functies verdeeld hebben en daarmee dat argument tegen Abzg dan maar even laten voor wat het is.
Ik heb er geen enkel probleem mee om dorpeling te zijn. Ook dan doe ik fanatiek mee. Ook al heb ik in ongeveer 12 spellen* welgeteld één keer aan de kant van de wolven gestaan. Als ik gewoon pech heb met loten; jammer dan. Niets aan te doen.
Maar ik heb er wel moeite mee als sommige spelers 'semi-random' bevoordeeld worden en anderen benadeeld.
Ik wil er op kunnen vertrouwen dat er random verdeeld wordt en dat je niets af kunt lezen aan wie de spelleider is, of wat iemands rol hiervoor was.

*huidig spel uiteraard niet mee geteld.
Oud 04-02-2010, 16:56
Verwijderd
Jeetje, veel posts. Ik lees het straks allemaal wel.
Oud 04-02-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er geen enkel probleem mee om dorpeling te zijn. Ook dan doe ik fanatiek mee. Ook al heb ik in ongeveer 12 spellen* welgeteld één keer aan de kant van de wolven gestaan. Als ik gewoon pech heb met loten; jammer dan. Niets aan te doen.
Maar ik heb er wel moeite mee als sommige spelers 'semi-random' bevoordeeld worden en anderen benadeeld.
Ik wil er op kunnen vertrouwen dat er random verdeeld wordt en dat je niets af kunt lezen aan wie de spelleider is, of wat iemands rol hiervoor was.

*huidig spel uiteraard niet mee geteld.
Mja goed, dat kan ik op zich wel begrijpen. Maar je kunt ook overdrijven door dan helemaal niet meer mee te doen, vind ik.

In elk geval zei ik al dat ik ga proberen er geen theorieën meer aan te verbinden, dus laten we het maar weer over het spel gaan hebben
Oud 04-02-2010, 17:14
VeGs
VeGs is offline
Mja, misschien wat te fel gereageerd; maar ik kan zoiets gewoon echt niet hebben.

Back to the game indd.
Oud 04-02-2010, 17:22
Verwijderd
Heren/Dames,

Ik heb een vreselijk drukke stagedag achter de rug. Punten invoeren/vergaderen/lesgeven/advies lln volgend jaar. Dus ik ben nog niet actief geweest deze hangronde.

Ik zal proberen rond half 8 / kwart voor 8 alles door te lezen, ik heb nu snel gescreend en wel veel dingen gezien en voor alsnog maar freezer te stemmen.

Ook al is het enige argument dat ik hiervoor nog kan geven dat hij niks zegt/ weinig toevoegd en ik hem niet in een later stadium erbij hoef te hebben. Ik heb wel al andere verdachten maar dit post ik pas straks.

Excuses voor de inactiviteit, zijn jullie niet van mij gewend maar ik heb het gewoon vreselijk druk. Ik probeer vnvd nog te posten voor half 9!
Oud 04-02-2010, 19:00
Verwijderd
Oké hoogstwaarschijnlijk zou ik voor Freezer gaan en ik heb bij het posten van deze post nog een uur om te beslissen maar ik wil een aantal spelers op een rijtje zetten. Freezer stem ik door zijn idiote post, geen activiteit en dit hebben we niet nodig in de eindfase. Geen echte geldige argumenten en misschien change ik nog bij deze post.

In willekeurige volgorde wat mij opgevallen is.

Citaat:
Mijn definitieve stem is naar Allure gegaan, hoewel ik Biertanks opmerking wat vreemd vind, net als die van Fizzle-fluffy.

Eigenlijk is stem random, heb geen flauw idee, maar moet nu weg, dus geen tijd om te wachten op clues (verwacht ook niet dat die deze ronde nog komen).
Deze post is raar. Ze vind Fizzle-Fluffy en Biertanks opmerkingen raar máár ze post wel op Allure. Misschien omdat de wolven al over de rijtjes waren verdeeld? Laten we even kijken wie er onder Fizzle en Biertank stonden :

Biertank 52
Paranoide
Abzg

Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD
Allure
Freezer (denk ik)

Vreemde uitspraak. Je hebt 2 mensen die je verdacht vind maar stemt toch ''random'' op een ander persoon.

Next.

Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd

edit: ik zie nu pas dat Soija eerst had aangegeven op Fizzle te stemmen. Interesting... Nu ben ik helemaal benieuwd
Ik vind dit als een schrikreactie overkomen omdat Soija ineens geswitcht is en er eigenlijk sprake kon zijn van een gelijkspel. Dus wolven in rijtjes waar zij in stond.

We zullen Absinthe nog is verder haar postgedrag bekijken:
Citaat:
Natuurlijk was ze dorpeling. Volgende beurt hangen we freezer nog niet, die doet, ook al heeft hij een slechte rol, niks kwaad.
Reactie Absinthe:

Citaat:
Bepaol jij dat?! Ik vind dat hij wel wat kwaad doet. Stemlijstjes verzieken, bijvoorbeeld. Maar goed, eerst maar eens zien wat er in de tussentijd gebeurt.
Citaat:
Ik hang ook nog steeds Freezer het liefst op, hoor. Inderdaad omdat hij de meest labiele factor is, en er nog niet heel duidelijke andere verdachten zijn wat mij betreft, en daarnaast is hij niet alleen irritant, maar ook lastig, omdat je geen idee hebt wat er van zijn stem waar is (of hij nou wolf of dorpeling is, volgens mij begrijpt ie er gewoon niets van en ik vraag me dus af of hij überhaupt stemt) en daarmee verpest hij de stemlijstjes omdat je niet op hem kan rekenen. Dus is ie ook een last.
Citaat:
Ook dat nog eens een keer ja.
Citaat:
Freezer kan natuurlijk altijd nog verrader of heks zijn, want daarbij wordt hij niet geïnstrueerd door medeslechteriken. En nu er geen leerling meer is om de slechterikentaak over te nemen, is het ook zeker niet verkeerd om die types eruit te werken.
In deze bovenstaande quotes wil ze Freezer er wel heel graag uithebben én mensen naar bepaalde richtingen proberen te wijzen/manipuleren.

Citaat:
Ergens zie ik wel wat in de theorie van Tink over Juice. Para kan een bedreiging voor hem zijn, en daarnaast is het al vaker voorgekomen dat een wolf zijn metgezel (die uit het echte leven dus ) opat. Maar aan de andere kant... vind ik Abzg stukken verdachter dan Uice. Ze leest posts amper, gaat in op dingen waar ze de context dus totaal niet van weet en reageert vervolgens niet op opmerkingen daarover. (mensen die haar wijzen op het feit dat ze niet goed leest) En nu vind ik haar wel lekker makkelijk achter Tink aanlopen om op Uice te gaan stemmen, die misschien dus wel helemaal geen slechterik is. En daarnaast - stomme en flauwe theorie, maar toch - was Abzg in het vorige spel de dorpeling die riep dat ze het jammer vond dat ze nu alweer dorpeling was. Toen vloog ze er om die opmerking ook nog eens meteen de eerste ronde uit. Wie weet hebben de spelleiders haar deze keer getroost met een functie, en de kans is heel aanwezig dat dat een slechte functie is.

Abzg hou ik in mijn hoofd voor de volgende ronde, maar mijn stem op Freezer is al doorgegeven.
Dan komt ze nog met deze post waarbij ze in 1 post 3 mensen verdacht maakt: Freezer, Abzg en Uice. Verwarring zaaien en mensen random verdacht maken.

Citaat:
Jee, ik vind het rot voor je dat het uit is met je vriend, maar je hoeft je niet zo aangevallen te voelen!
Daarnaast had Severus je ook al een keer om een reden gevraagd, en daar had je ook niet op geantwoord.

En ik blijf jouw altijd terugkerende ´ik ben goed en omdat die zegt dat ik slecht ben, is die slecht´-argument nou ook niet bepaald overtuigend vinden
Citaat:
Je kunt een weerwolfspel nooit te vaak spelen

Met een beetje ervaring weet je snel genoeg wat manieren waarop wolven 'kunnen denken' en zo'n reverse psychology is helemaal niet zo'n onlogische manier van denken voor wolven.
Hier in in de volgende post (maar dan wordt het wel heel lang) maakt ze abzg nog meer verdacht maar biljft ze ook heel ''lief'' door te zeggen dat het rot is. Het zou mij geen bal interesseren dat het maar het vriendje uit is en dit lijkt mij ook niet voor Absinthe. Dit doe ik ook vaak als slechterik, sympathie opwekken voor je verdachte zodat hij rustiger tegen je uitvalt en de sympathie proberen te krijgen van ej medespelers.

Dit was Absinthe. Ze valt mij behoorlijk op en ik vind ze best veel wolvengedrag vertonen.

Next

Dan hebben we nog Soija die mensen random verdacht maakt en tegen zijn harnas injaagt (ik kan nog wel meer quotes posten maar dit lijkt mij een beetje teveel van het goede). Dit is eigenlijk wel zijn speelwijze maar het valt mij wel op en het is niet ecth constructief.

Dan hebben we nog de vervelende Biertank52 die niks toevoegd aan het spel behalve zijn grondig beargumenteerde posts van : ''grom ik ben een wolf''. Ik hou hier persoonlijk niet van en het komt bij mij over als verwarring zaaien. Hij komt niet met een theorie en is dus een instabiele factor voor mij.

Siorin is verrassend stil, misschien enige uitleg hiervoor Je hebt mij nog geen 1x negatief genoemd Maar toch even uitleg

Next

Abzg post op deze pagina en de vorige weer haar bekende ''hang mij niet op want ik ben goed''. Ik kan dit moeilijk verteren want ik word hier een beetje moe van. Je voegt niks toe, schaapt met anderen mee en als je een functie hebt kom ik je persoonlijk de nek omdraaien als je gegeten wordt. Is dit wolfgedrag, ze verdedigd zichzelf vaag, of gewoon een vreselijk slechte nooberige tactiek? (ook al speelt ze meerdere spellen mee)

Dan heb ik nog 2 mensen die mij eigenlijk ook een beetje opvallen. Dat zijn Uice en JasperJD. Ze proberen mensen te ''sturen'' heb ik het gevoel en te manipuleren. Ook heb ik gedacht dat Uice wel is het ''brein'' kan zijn achter het eten voor paranoide (zou wel goed uitkomen met de accounts ). Maar dit kan vergezocht zijn, ik hou deze 2 spelers wel goed in de gaten.

Ohja en VeGs. Shit ik vind haar wel consistent spelen maar ik moet toch minimaal iets tegen haar kunnen zeg
Ach laat ik lief zijn de geliefdes zijn eruit

(Ik lijkt wel Siorin met zo'n lange post )

Verdachten : Abzg en Absinthe en eigenlijk een klein beetje Uice.

Vervelende spelers waar geen peil op te trekken is en dus instabiel: Freezer (met stipt op 1) , Biertank en Soija.

Spelers die ik in de gaten moet houden: Sann en JasperJD.

Misschien vallen mij ná de hangronde nog meer dingen op. Ik moet nu zometeen gaan trainen en zal mijn stem veranderen naar Uice. Kijken of dit effect heeft. Ik geloof eigenlijk niet dat Freezer zo slecht is máár hij is wel een vervelende speler waar je niks aan hebt.
Oud 04-02-2010, 19:21
Allure
Allure is offline
Stem op Freezer is doorgegeven.

edit: toch gewijzigd naar Uice, om te zien of we daar iets uit kunnen opmaken.

Zie redenatie Archont.
Oud 04-02-2010, 19:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan heb ik nog 2 mensen die mij eigenlijk ook een beetje opvallen. Dat zijn Uice en JasperJD. Ze proberen mensen te ''sturen'' heb ik het gevoel en te manipuleren.
Natuurlijk doen we dat. Iedereen legt zo goed mogelijk uit waarom hij op wie stemt. Als er dan mensen meegaan in je redenatie is dat alleen maar goed. Dus ja, ik probeer mensen te manipuleren zodat ze op Freezer gaan stemmen, omdat er geen verdachten zijn maar wel slechte spelers.
Oud 04-02-2010, 19:50
Verwijderd
@Archont: Ik heb vantevoren aangegeven dat ik minder actief zou doen, en om heel eerlijk te zijn snap jij de reden echt wel. Vorig spel had ik nagenoeg overal gelijk in wat betreft mijn verdachtmakingen (behalve de laatste wolf), maar niemand die er serieus op inging omdat 'mijn posts zo irritant lang waren'. Dus die fout ga ik niet nog een keer maken.

Edit: En de reden waarom ik niets negatiefs over jou (Archont) zeg, is dat je je deze keer niet als wolf gedraagt. Je komt nu oprecht over en je ben duidelijk naar -echte- redenen aan het zoeken om mensen verdacht te vinden, dus natuurlijk ga ik dan niets negatiefs zeggen. Besides, AL het negatieve dat ik vorig spel over jou heb gezegd was allemaal terecht. Je was toen wolf. Dat gaat niet op voor dit spel.
Oud 04-02-2010, 20:38
Verwijderd
In my defense (hoewel ik dat wss beter bij mijn vorige post had kunnen posten) het leek me sterk als fizzle/biertank zich verdacht gingen maken terwijl ze wolf waren, aangezien ze zich wel verdacht maakten dacht ik: dan zijn ze vast geen wolf. Aangezien ik geen flauw idee had/heb wie wel wolf zijn heb ik dus maar random gestemd uit de mensen waarvan ik niet uitsloot dat ze wolf waren

Oud 04-02-2010, 20:51
Allure
Allure is offline
Freezer heeft tien stemmen en Uice vijf, het moet dus wel heel gek lopen wil Uice gehangen worden (is dit een goede zin? ).
Oud 04-02-2010, 20:53
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Freezer heeft tien stemmen en Uice vijf, het moet dus wel heel gek lopen wil Uice gehangen worden (is dit een goede zin? ).
ga er maar niet van uit dat alle wolfen onder Freezer staan of 3 wolfen en dat dan 2 mensen gelogen hebben
Oud 04-02-2010, 20:58
Spelleider
Spelleider is offline
Sann en Toddish keken geschrokken omhoog, naar het lichaam van Paranoide dat door de lucht zweefde en met plof neerkwam op de plek waar Bretlow’s lichaam in de muur verdwenen was. Sann leek helemaal verwilderd, ze bewoog met rare pasjes heen en weer alsof ze niet wist wat ze moest doen.
“Wat ben je aan het doen!?” schreeuwde Toddish, hij begreep er ook niets van.
Sann’s gezichtsuitdrukking veranderde constant en haar bewegingen werden steeds langzamer en ritmischer.

“Shit!” vloekte Katje. “Ze is aan het dansen! We moeten haar stoppen voordat ze klaar is met de spreuk.” Katje begreep dat Sann haar magische krachten aan het aanwenden was.

“Haha, te laat!” schreeuwde Sann. “Ik ben hier weg! Biertank zoek het maar uit!” Met een gemeen lachje verdween Sann door een opening in de lucht.

“Ze is naar een andere dimensie verdwenen, die kunnen we wel vergeten. Laten we Toddish uitschakelen!” schreeuwde Siorin.

Katje phasete weer weg in het niets terwijl Siorin Toddish in een illusie probeerde te strikken, Allure en Abzg stapten aan de kant, zogenaamd om Siorin meer ruimte te geven. Maar Toddish was er dit keer op voorbereid en sprong met een woeste brul op Siorin af. Wat hij niet wist was dat de zuster dit hadden afgesproken. Terwijl Toddish nog in de lucht was vuurden Allure en Abzg een gebundelde psychische aanval op Toddish af. Dit keer kon Toddish niets doen en viel als een baksteen omlaag. Hij kermde in pijn en hield zijn hoofd in z’n handen.

Een paar honderd meter achter dit gevecht waren Uice, Mr Soija, VeGs, JasperJD en Absinthe verstopt achter een enorme bunker. Toddish was te afgeleid door zijn eigen gevecht en registreerde daarom niet de bewegingen die hij anders met gemak opgevangen zou hebben.

“Kom op! Het ziet ernaar uit dat Toddish eventjes bezig zal zijn met z’n hoofdpijn.” zei Absinthe tegen de anderen. “Laten we naar binnen gaan.”

Met z’n allen renden ze snel langs Katje en de drie zusters heen. Mr Soija en Absinthe stegen de lucht in en bleven boven de legerbasis zweven. Ze stonden op de uitkijk. Uice vertrouwde Biertank niet helemaal, hij vond het verdacht dat hij in een legerbasis iets aan het uitvoeren was en dacht dat dit misschien wel een valstrik zou kunnen zijn.

Uice, VeGs en JasperJD gingen de legerbasis in. Eerst kwamen ze in een grote, lege ruimte. Midden in de ruimte stond iemand op hun te wachten, iemand die nog groter en dikker was dan Bretlow: Freezer. Maar de drie helden waren niet verrast door deze verschijning en Uice vuurde al rennende een optische energiestraal naar de reus. De straal kaatste af tegen de elastische huid van Freezer en kwam rechtstreeks terug naar Uice. Uice voelde de straal niet eens omdat hij immuun was voor zijn eigen energie.

“Geen tijd voor spelletjes!” riep VeGs. “We moeten die magneetfreak tegenhouden!”
Hij haalde een van zijn magische kaarten tevoorschijn en gooide de geladen kaart met grote precisie naar het hoofd van Freezer. Freezer’s huid was over het algemeen resistent tegen dit soort aanvallen, behalve de huid van z’n hoofd. Freezer dook snel omlaag en de kaart verdween achter hem. Hij was verrassend snel voor zijn omvang en hij leek zelfs op een atleet terwijl hij naar JasperJD rende en hem een enorme klap verkocht. JasperJD werd door de ruimte gegooid en viel tientallen meters verderop op de grond.

Dit was precies waar VeGs en Uice op gewacht hadden. Terwijl Freezer bezig was met zijn aanval had VeGs genoeg kracht verzameld en was klaar voor de fatale klap. Samen met Uice vuurde hij een optische energiestraal op het achterhoofd van Freezer. Blijkbaar was teamwork een sterk wapen.

Freezers lichaam wiebelde nog even, maar viel uiteindelijk achterwaarts neer op de grond. Het laatste wat Freezer deed was de grond enorm laten schudden met z’n lichaamsgewicht.

1. Mr Soija
2. Paranoide (tovenaar-geliefde)
3. Bretlow (dorpeling-geliefde)
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice
12. JasperJD
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling)
19. kleinmeisje
20. Severus
21. VeGs
22. Toddish

blauw= opgehangen
rood= opgegeten
paars = gestorven uit liefdesverdriet

Freezer werd opgehangen. De dorpelingen zijn weer dwaas geweest. Ze lieten zich leiden door irritatie, dat is geen goede raadgever.

De wolven hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om hun slachtoffer bekend te maken.

Laatst gewijzigd op 05-02-2010 om 20:25.
Oud 04-02-2010, 21:03
Severus
Severus is offline
Echt een verrassing is dit natuurlijk niet. Gelukkig had hij geen belangrijke functie, dus hebben we niet echt iets wezenlijks verloren.
Oud 04-02-2010, 21:03
Verwijderd
Niks dwaas. Als wij ons laten leiden door irritatie, is ons doel die irritatie weg te nemen. En dat doel is bereikt.
Oud 04-02-2010, 21:09
Uice
Uice is offline
We hebben ons volgens mij helemaal niet laten leiden door irritatie, in ieder geval de meesten niet. Gewoon door het feit dat je als er geen verdachten zijn de minst goede speler eruit haalt. Is dat nou zo raar? Freezer was gewoon de beste keuze en ik sta er nog steeds achter.
Oud 04-02-2010, 21:14
Verwijderd
Mijn reden was dat ie niks toevoegt/slecht speelt/hindert.

Iedereen die hem verdedigd heeft, is verdacht. Maar ook wie er teveel een verhaal van maakt waarom hij eruit moet. Want wolven verantwoorden hun wolvenacties graag met valse "dorpelingenlogica". En ze verdedigen graag niet-wolven.
Oud 04-02-2010, 21:19
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Mijn reden was dat ie niks toevoegt/slecht speelt/hindert.

Iedereen die hem verdedigd heeft, is verdacht. Maar ook wie er teveel een verhaal van maakt waarom hij eruit moet. Want wolven verantwoorden hun wolvenacties graag met valse "dorpelingenlogica". En ze verdedigen graag niet-wolven.
Iedereen die meeschaapt, is ook verdacht. Iedereen die aanstuurt om een duidelijke dorpeling er uit te sturen ook.
Oud 04-02-2010, 21:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Iedereen die aanstuurt om een duidelijke dorpeling er uit te sturen ook.
Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom.
Oud 04-02-2010, 21:28
Sherlock
Sherlock is offline
Ja we hadden gewoon een meer ervaren dorpeling eruit moeten gooien!
Oud 04-02-2010, 21:34
Severus
Severus is offline
De definitieve stemlijst voor hangronde #2 is als volgt:

Freezer
JasperJD
Severus
Mr Soija
Barabas
Absinthe
Siorin
kleinmeisje
Katje
Batave *
Uice
Allure

Mr Soija
VeGs
Sann

JasperJD
Toddish

Uice
Tink *
Abzg *
VeGs
Archont
Allure

Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde:
- Abzg
- Batave
- Tink

Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde:
- Biertank 52

Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde:
- Batave (haar stem bleek definitief te zijn)

Personen die echt he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde:
Daar is op dit moment geen informatie over bekend.

Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 22:06. Reden: Definitiefheid van stem Batave toegevoegd.
Oud 04-02-2010, 21:39
Verwijderd
En waarom vond iedereen Uice nou verdacht? Omdat Paranoide is opgegeten in de eetronde? Daar zit natuurlijk wel iets in, vooral omdat zij er misschien per ongeluk achter zou kunnen komen dat hij een slechte functie heeft (als hij die heeft, natuurlijk) en omdat zij sowieso een goede speler is. Maar het is natuurlijk ook een handige keuze voor wolven om haar op te eten, omdat ze er vanuit konden gaan dat wij dan allemaal Uice verdacht gingen vinden. Het is mij een beetje te obvious, zegmaar.

Edit: En als Uice nou wél wolf is, gaat iedereen mij verdacht vinden omdat ik hem verdedig.
Oud 04-02-2010, 21:58
Batave
Batave is offline
Mijn stem is niet geswitched Severus
Oud 04-02-2010, 21:59
Verwijderd
Ik ga nu pas lezen/reageren hoor.

Citaat:
Daarom stel ik voor dat, als Toddish zo stil blijft en wij bij hangronde #3 nog steeds geen fatsoenlijke verdachten hebben, we serieus moeten overwegen om hem op te hangen.
Hm. Eerst waarschuw je ons hoe gevaarlijk het is massaal op iemand te stemmen, vooral om formele redenen. Want dat helpt de wolven te veel en wij hebben er niks aan, kennis betreffende. En nu roep je ons op om allen Toddisch, om een formele reden, eruit te kieperen.
Een echte waarde vergeet je niet. Een verzonnen waarde wel.

Daarnaast som je veel verdachts op, maar verdenk je niemand concreet. Lekker verraderachtig: doen alsof je met goede theorieën komt en zodoende op jacht bent naar de wolven; maar ondertussen wel genoeg opties bieden voor happende dorpelingen. Tegelijkertijd niemand verdenken zodat je niet verdacht wordt als een onschuldige wordt opgehangen, want 'jij verdacht hem/haar niet'; maar ondertussen wel roepen "ik zei het toch" als zo iemand een kwaadaardige functie heeft.
Een verrader - of andere slechterik - typt graag een beschouwing, liever dan het gebruikelijke betoog.

Citaat:
Ik ga voor een van de spelers die zowel de hetze naar Freezer als naar Fizzle (subtiel) op lopen te drijven.

En die personen die het meest opvallen, in mijn ogen, zijn: Mr. Soija, ondanks zijn gewisselde stem, en Archont.

Eens zien... Ik stem: Mr. Soija. En dat is 1) omdat ik Archont beloofd heb om hem niet gelijk aan te vallen. En dat is uiteraard een kut-argument, dus daarom 2) vooral omdat ik het een typische Soija-wolvenzet vind om op dat moment van stem te wisselen.

Stél, dat er een wolf staat onder Allure, dan is het een gewaagde, maar leuke zet om jezelf minder verdacht te maken.
Hetze opdrijven?

Mag ik een voorbeeld van mijn Soija-wolvenzet, zoals u die hierboven verklaart. Lijkt mij niet moeilijk als het zo 'typisch' is.
Oud 04-02-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
En waarom vond iedereen Uice nou verdacht? Omdat Paranoide is opgegeten in de eetronde? Daar zit natuurlijk wel iets in, vooral omdat zij er misschien per ongeluk achter zou kunnen komen dat hij een slechte functie heeft (als hij die heeft, natuurlijk) en omdat zij sowieso een goede speler is. Maar het is natuurlijk ook een handige keuze voor wolven om haar op te eten, omdat ze er vanuit konden gaan dat wij dan allemaal Uice verdacht gingen vinden. Het is mij een beetje te obvious, zegmaar.

Edit: En als Uice nou wél wolf is, gaat iedereen mij verdacht vinden omdat ik hem verdedig.
Ik zal nog een keer in het topic duiken, maar mijn vorige laatste post heb ik snel het topic gescreend.

Ook opvallend zijn toddish en sann. En wéér biertank die niks laat weten, geen spel met die gast te spelen.

Ik ga nu even het verhaal lezen en dan kijken of ik voor mijn overige ''verdachten'' nog wat kan vinden. Had er simpelweg geen tijd voor en heb snel het topic gescreend.
Oud 04-02-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Iedereen die meeschaapt, is ook verdacht. Iedereen die aanstuurt om een duidelijke dorpeling er uit te sturen ook.
En alles wat zwart is, is ook verdacht. Gelukkig bestaat er geen penispolitie.
Oud 04-02-2010, 22:03
Verwijderd
*kijkje neemt in weerwolvenland*
Oud 04-02-2010, 22:14
Sherlock
Sherlock is offline
Ik vind iets niet helemaal aan Severus kloppen.

Eerst geeft ze deze post,
Citaat:
Wel vind ik het een nadeel dat we het de wolven nu wel gemakkelijk maken. Nu is dat gelukkig nog niet zo erg, omdat we in een vroeg stadium van het spel zitten. Maar het lijkt me duidelijk dat als iedereen en masse op Freezer gaat stemmen, de wolven zich natuurlijk nog gemakkelijker kunnen verstoppen tussen die massa mensen. Met als resultaat: dan hebben we straks na de hangronde Freezer er wel uit, maar zullen we niet zoveel uit de stemlijst van hangronde #2 kunnen halen en zijn we dus amper een stap verder.
En vervolgens deze,
Citaat:
Daarom stel ik voor dat, als Toddish zo stil blijft en wij bij hangronde #3 nog steeds geen fatsoenlijke verdachten hebben, we serieus moeten overwegen om hem op te hangen.
die toch redelijk aanspoort op schaap stemmen wat deze hangronde ook bij Freezer is gebeurd. Ik vind het er wel heel erg makkelijk om zo mensen te sturen die niet alles lezen(wat door sommige dus ook niet gedaan word)

Je staat genoteerd.
Oud 04-02-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Uice verdacht. Als hij wolf zou zijn, zou het hem naast dat hij zelf al aangeeft dat paranoide een goede speelster is, ook goed uitkomen omdat hij zichzelf dan niet meer irl zou kunnen verraden. Dit is natuurlijk niet een heel goede reden, maar zoals hierboven ook staat wat hij tegen Abzg postte, dat vind ik raar. Ik denk dat ik op hem ga stemmen.
Ja en als Pietje wolf zou zijn, zou het goed uitkomen als Annabel niet meer mee zou spelen. Zullen we allemaal op Pietje stemmen?

Citaat:
Lieve weerwolfspelspelers,

Eikels! Dat jullie mijn lieve paranoide (masha <3) hebben opgegeten. Ik wilde graag nog een keertje het spel spelen en helaas is daar vroeg een einde aan gekomen, het was toch leuk hier nog even op bezoek te komen. Misschien tot ooit in een weerwolfspel in de toekomst, en voor de rest de welbekende groetjes.

Liefs,

Lisa.
Kusjes.

Citaat:
En daarnaast - stomme en flauwe theorie, maar toch - was Abzg in het vorige spel de dorpeling die riep dat ze het jammer vond dat ze nu alweer dorpeling was. Toen vloog ze er om die opmerking ook nog eens meteen de eerste ronde uit. Wie weet hebben de spelleiders haar deze keer getroost met een functie, en de kans is heel aanwezig dat dat een slechte functie is.

Abzg hou ik in mijn hoofd voor de volgende ronde, maar mijn stem op Freezer is al doorgegeven.
Haha, de achterlijkste reden die ik ooit gehoord hebt. Alsof je een shirt met "WOLF/VERRADER" aanhebt.

Overigens sluit ik niet uit dat Uice of Abzg wolf is.
Oud 04-02-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind iets niet helemaal aan Severus kloppen.

Eerst geeft ze deze post,

En vervolgens deze,

die toch redelijk aanspoort op schaap stemmen wat deze hangronde ook bij Freezer is gebeurd. Ik vind het er wel heel erg makkelijk om zo mensen te sturen die niet alles lezen(wat door sommige dus ook niet gedaan word)

Je staat genoteerd.
Ik wist niet dat we in het ctrl+v topic zaten.
Oud 04-02-2010, 22:23
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik wist niet dat we in het ctrl+v topic zaten.
shit ik heb je hele post niet gezien
Oud 04-02-2010, 22:25
Verwijderd
Ik ben een aantal post aan het nagaan van een aantal spelers. Het kan ook gewoon oprecht zijn maar we moeten het in de gaten blijven houden.

Uice

Er waren een tweetal spelers die freezer erin wilde houden en hier een tegenargument over gaven en met een andere theorie wilde komen. Uice probeert met Absinthe hem toch eruit te krijgen:

Citaat:
Het is de enige goede reden die tot nu toe waar dan ook voor gegeven is. Hij is waarschijnlijk niet goed, dus het is minder erg om hem te verliezen. Dat hij nieuw is heeft er niets mee te maken.
Andere speler wil freezer nog even behouden en wil andere spelers eruit:

Citaat:
Het argument is niet dat hij noob is of dat hij irritant is, maar dat hij geen goede speler is. Zolang er geen goede redenen zijn om mensen te verdenken van wolf zijn kun je beter slechte dan goede spelers eruit werken, lijkt me.
Hij vind het een verstandige keus om para eruit te gooien en weer die freezer:
Citaat:
Plus Paranoide is een goede speler, dus iemand die ervaren wolven er snel uit zouden willen.

Maar goed, dat zijn er op het moment vrij veel.

Ik denk dat ik ook voor Freezer ga, want zo vroeg in het spel zijn er nog niet echt serieuze verdenkingen te maken, dus is het beter om gewoon de slechte spelers eruit te halen. Ook als Freezer aan de goede kant staat doet hij misschien meer kwaad dan goed. En als hij aan de slechte kant staat is het gewoon mooi meegenomen.
Laten we vooral niet naar wolven zoeken :
Citaat:
Niemand stelt dat hij wolf is.

Iedereen is waarschijnlijk dorpeling.

Het is in dit stadium gewoon niet of nauwelijks mogelijk echt goede verdenkingen te maken. Maar er moet toch gehangen worden. Nou, dan maar slechte spelers.
Citaat:
Niemand vindt hem verdacht. Ik snap niet waarom je niet gewoon leest.
Citaat:
Volgens mij denkt niemand dat hij wolf is.
En ja zonder twijfel Uice:
Citaat:
Meerdere mensen zijn genoemd als verdachte maar daar ga jij niet op in Uice:
Citaat:
Natuurlijk doen we dat. Iedereen legt zo goed mogelijk uit waarom hij op wie stemt. Als er dan mensen meegaan in je redenatie is dat alleen maar goed. Dus ja, ik probeer mensen te manipuleren zodat ze op Freezer gaan stemmen, omdat er geen verdachten zijn maar wel slechte spelers.
Oke next (dat next hou ik erin )
Soija

Soija, onze speler die geen theorieen post maar gewoon mensen random verdacht maakt.

Mijn vraag blijft Soija, waarom op een random ''irritante'' (vond ik ook) speler stemmen als er meerdere theorieen zijn? En als iemand dan een andere, misschien slechte speler, wil aanwijzen krijgen we dit;

Citaat:
Ik ga lekker wel hem stemmen en iedereen die hem vrijpleit, is verdacht.
Citaat:
Wat een Onzin. Als je iedereen eruit wilt stemmen die niet fijn speelt volgens jou wordt het een easy spel voor de wolven.

Daarnaast vind ik Biertank écht irritant worden dat hij niks post en alleen maar post: ''ik ben wolf''. Hiermee is gewoon niet te spelen.

Ook speelt Severus raar, ze post neit echt theorieen, is niet overal even fel op en heeft zichzelf wat ik zie tegengesproken. Niks voor haar om dit te doen. Foutje bedankt?

Mijn verdachtenlijstje in nietwillekeurige volgorde:
Absinthe/Uice
Soija
Abzg
Biertank

Daarnaast kan ik het ook gewoon fout hebben, ik post gewoon de quotes en wat er opvalt. We moeten goed blijven kijken of mensen misschien meer zien.

Daarnaast blijft JasperJD een speler die ik in de gaten hou.
Oud 04-02-2010, 22:31
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dan heb ik nog 2 mensen die mij eigenlijk ook een beetje opvallen. Dat zijn Uice en JasperJD. Ze proberen mensen te ''sturen'' heb ik het gevoel en te manipuleren.
Waarom? Omdat ik vond dat Fizzle en Freezer het spel niet serieus namen? Zulke spelers mogen er van mijn part altijd gelijk uit en blijkbaar ben ik daar niet de enige in. Dus dat sturen en manipuleren vind ik een beetje overdreven.
Oud 04-02-2010, 22:35
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Mr.Soija
En alles wat zwart is, is ook verdacht.
Precies. Dan snap je hopenlijk ook dat jouw opmerking net zo goed als een lul op een drumstel sloeg.

Citaat:
Hetze opdrijven?

Mag ik een voorbeeld van mijn Soija-wolvenzet, zoals u die hierboven verklaart. Lijkt mij niet moeilijk als het zo 'typisch' is.
Ik vind het echt iets voor jou om als wolf op het laatste moment naar Allure te switchen. Het komt over als een gewaagde dorpeling-actie, die voor een wolf riskant kan zijn in geval van gelijkspel. Maar als er al een wolf onder Allure staat (en dan denk ik Sann), dan zou het een mooie actie zijn om jezelf mee vrij te pleiten.

En hetze: er wordt dankbaar gebruik van gemaakt dat hij vervelend speelt. Ik kan nu ook gaan beginnen om JasperJD om die reden er uit te gooien, maar als we zo doorgaan, houden we niemand meer over. Ik vind het onzin om te zeggen dat je na één hang- en eetronde geen concretere verdachten kunt hebben.
Iedereen die dat blijft roepen en mensen om die reden op Freezer aan probeert te sturen, vind ik heel verdacht.

Evenals mensen die proberen te voorkomen dat er kritisch gekeken wordt naar dergelijke verdachtmakingen, zoals Uice en jij. Het enige wat jullie doen, is iedereen die zelfs maar twijfelt verdacht noemen. Hoop je op schaapgedrag ofzo?

Citaat:
Uice
Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom.
Allang. Misschien moet je het topic zelf lezen, in plaats anderen daar van te beschuldigen?

Maar speciaal voor jou:

Citaat:
Allereerst: never-nooit-niet dat ik op Freezer ga stemmen, zelfs al kom ik dan op tig 'verdachtenlijstjes'
Gezien de hetze tegen hem, al vanaf het begin, geloof ik dus absoluut niet dat hij wolf is. Vrij vervelend dat hij irritant is, maar datzelfde geldt ook voor een Toddish, die bijvoorbeeld nog niet gestemd heeft.

Waar zijn we nou in vredesnaam mee bezig? Laten we vooral iedereen die waarschijnlijk dorpeling is, maar irritant speelt, er uit flikkeren. Hoe wil je het de wolven nog makkelijker maken?

Ik heb nooit echt geloofd dat Fizzle echt kwaadaardig was; zelfde geldt nu voor Freezer. Een newbie die wolf is, doet vaak beter zijn best, en wolven/verraders hadden wel eerder in gegrepen als hij wolf is.
Ik ga voor een van de spelers die zowel de hetze naar Freezer als naar Fizzle (subtiel) op lopen te drijven. Al die argumenten dat het voordelig is voor ons is heel leuk en aardig, maar uiteindelijk is het vooral voordelig voor de wolven.
De verdediging voor hem komt pas laat op gang. Er worden nog weinig andere theoriën gegeven. Als hij wolf was, was dat al gebeurt. Zo makkelijk laat je een medewolf niet ophangen.

Citaat:
Siorin
En waarom vond iedereen Uice nou verdacht?
Ik heb er vooral moeite mee dat hij kritische tegengeluiden lijkt te willen voorkomen. Soija doet dat door iedereen die dat doet 'verdacht' te noemen. Uice doet dat door maar door te blijven hameren dat die kritiek nergens op slaat en beweert dat je toch geen goede argumenten kunt hebben.

Citaat:
JasperJD
Ja we hadden gewoon een meer ervaren dorpeling eruit moeten gooien!
Je hebt helemaal gelijk. Zullen we volgende ronde jou maar op gaan hangen?
- Je bent onervaren.
- Je hebt geen concrete theoriën.
- Je wilt mensen ophangen omdat ze irritant zijn, zonder dat je ze als wolf ziet. Aka: je weigert verder te kijken naar het gedrag van anderen.
- Je posts bestaan grotendeels uit nietszeggende zinnetjes of sarcastisch bedoelde oneliners, waarin je schaapgedrag des te meer naar voren komt.

Kortom: je voegt niets toe. Hangen!

Alleen denk ik niet dat je wolf bent, dus ga ik dat niet doen. Al vind ik je verder compleet nutteloos en irritant.
Oud 04-02-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Omdat ik vond dat Fizzle en Freezer het spel niet serieus namen? Zulke spelers mogen er van mijn part altijd gelijk uit en blijkbaar ben ik daar niet de enige in. Dus dat sturen en manipuleren vind ik een beetje overdreven.
Je valt mij op. Dat constateer ik, ik blijf je gewoon goed in de gaten houden. Ook omdat je elke theorie van een ander meteen de deur wijst.
Oud 04-02-2010, 22:44
Verwijderd
Ik ben het nu wel met Jasper eens. Mits er geen gegronde verdenkingen zijn jegens andere mensen, vind ik het helemaal geen probleem om dan maar gewoon slechte/irritante/inactieve spelers eruit te stemmen. Dat is precies wat er nu is gebeurd. Ikzelf had in ieder geval bij niemand het idee dat hij/zij wolf was, en als we dan toch zonder 'echte' reden iemand eruit moeten stemmen, waarom dan niet een waardeloze speler? Het wordt natuurlijk wat anders als ze per sé iemand eruit willen hebben, terwijl er een andere echte verdachte is. Ik had natuurlijk ook liever een wolf gezien, maar ik kan het alleen maar toejuichen dat freezer er nu uit is.

Ik heb zelf overigens geen idee wie ik verdacht vind, al vind ik Archont en Mr Soija heel oprecht overkomen. Dus die twee staan wat mij betreft veilig. Uice is een twijfelgeval, omdat het feit dat Paranoide is opgegeten voor én tegen hem spreekt (zoals ik in mijn vorige post al aangaf). Er is niet echt iets dat er voor mij duidelijk uitspringt om iemand verdacht te vinden, maar ik heb net even Absinthe's posts nagelezen en ze is inderdaad een beetje vaag aan het doen (Ja, Archont, ik ben het met je eens ) want ze geeft iedereen 'redenen' om een behoorlijk aantal spelers verdacht te vinden, maar geeft daarna zelf niet aan of ze überhaupt zelf iemand verdacht vindt.

Ik zal morgen nog even alles nauwkeurig nalezen en dan afwachten tot er iemand opgegeten is. Misschien dat er dan meer duidelijk wordt.
Oud 04-02-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Oké. Dat mag je vinden. Achja. We zullen het wel zien.
Citaat:
Als de spelleiders al zo dom zijn, dan is de kans even aanwezig dat ik een goede functie heb gekregen
...
Omdat ik van mezelf weet dat ik een goede functie heb.
Citaat:
Nee, maar dat argument begrijp je eigenlijk pas als ik dood ben Want dan zul je zien dat ik goed ben, en dat het niet slim is (tenzij je wolf bent) om mij verdacht te maken
Nou, nou, mevrouw roept dat ze ziener of tovenaar is. Naar ik heb begrepen, riep je vorig spel ook al van alles, dus of we er nu nog waarde aan moeten hechten...

Citaat:
Mwah ik geloof niet zo in de theorie over Uice, redelijk voor de hand liggend dat ie Paranoide eruit zou gooien, en als ie wolf zou zijn zou ie dat toch juist niet doen omdat het voor de hand liggend zou zijn?

Ik stem op Mr. Soija. Omdat het rijtje mensen dat hij verdacht vind niet echt verdacht is voor mij (niet dat er al echt iets over te zeggen is) en ik het gevoel heb dat hij ons op het verkeerde been probeert te zetten.
Ja dikke neus. Bedenk écht eens iets (uit jezelf).

Citaat:
Met een beetje ervaring weet je snel genoeg wat manieren waarop wolven 'kunnen denken' en zo'n reverse psychology is helemaal niet zo'n onlogische manier van denken voor wolven.
Doen wolven in de praktijk nooit.
Spreekt voor zich.
Oud 04-02-2010, 22:45
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Je hebt helemaal gelijk. Zullen we volgende ronde jou maar op gaan hangen?
- Je bent onervaren.
- Je hebt geen concrete theoriën.
- Je wilt mensen ophangen omdat ze irritant zijn, zonder dat je ze als wolf ziet. Aka: je weigert verder te kijken naar het gedrag van anderen.
- Je posts bestaan grotendeels uit nietszeggende zinnetjes of sarcastisch bedoelde oneliners, waarin je schaapgedrag des te meer naar voren komt.

Kortom: je voegt niets toe. Hangen!

Alleen denk ik niet dat je wolf bent, dus ga ik dat niet doen. Al vind ik je verder compleet nutteloos en irritant.
Ik zeg niet dat ik mensen wil ophangen omdat ze irritant zijn maar omdat ik zie dat ze geen zin in het spel hebben. Voorbeeld: zoals ik al redelijk vaak heb duidelijk gemaakt vind ik Abzg haar stijl ontzettend irritant maar is dat een reden om haar direct er uit te stemmen? Verder zijn er nu pas een handjevol mensen die echte theorieën posten dus dan zou je op dit moment 13 a 14 mensen eruit moeten halen.
Oud 04-02-2010, 22:46
Batave
Batave is offline
Ik wacht eerst af wat de wolven doen, dan ga ik kijken of ik een theorie kan onderbouwen/versterken/verdedigen/verzinnen . Want op het moment blijft alles een beetje vaag. Veel verdachten, weinig aanwijzingen.

Regels voor berichten