Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, misschien moet ik ophouden met speculeren over hoe de spelleiders de functies verdeeld hebben en daarmee dat argument tegen Abzg dan maar even laten voor wat het is. |
![]() |
|
Speculeren over hoe de Spelleiders de functies hebben verdeeld is nutteloos. Wat mij betreft discussieren jullie er over tot jullie een ons wegen, maar wij doen daar geen uitspraken over.
||
Citaat:
Maar ik heb er wel moeite mee als sommige spelers 'semi-random' bevoordeeld worden en anderen benadeeld. Ik wil er op kunnen vertrouwen dat er random verdeeld wordt en dat je niets af kunt lezen aan wie de spelleider is, of wat iemands rol hiervoor was. *huidig spel uiteraard niet mee geteld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In elk geval zei ik al dat ik ga proberen er geen theorieën meer aan te verbinden, dus laten we het maar weer over het spel gaan hebben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heren/Dames,
Ik heb een vreselijk drukke stagedag achter de rug. Punten invoeren/vergaderen/lesgeven/advies lln volgend jaar. Dus ik ben nog niet actief geweest deze hangronde. Ik zal proberen rond half 8 / kwart voor 8 alles door te lezen, ik heb nu snel gescreend en wel veel dingen gezien en voor alsnog maar freezer te stemmen. Ook al is het enige argument dat ik hiervoor nog kan geven dat hij niks zegt/ weinig toevoegd en ik hem niet in een later stadium erbij hoef te hebben. Ik heb wel al andere verdachten maar dit post ik pas straks. Excuses voor de inactiviteit, zijn jullie niet van mij gewend ![]() ![]() |
![]() |
|||||||||||
Verwijderd
|
Oké hoogstwaarschijnlijk zou ik voor Freezer gaan en ik heb bij het posten van deze post nog een uur om te beslissen maar ik wil een aantal spelers op een rijtje zetten. Freezer stem ik door zijn idiote post, geen activiteit en dit hebben we niet nodig in de eindfase. Geen echte geldige argumenten en misschien change ik nog bij deze post.
In willekeurige volgorde wat mij opgevallen is. Citaat:
Biertank 52 Paranoide Abzg Fizzle-fluffy Archont Bretlow kleinmeisje JasperJD Allure Freezer (denk ik) Vreemde uitspraak. Je hebt 2 mensen die je verdacht vind maar stemt toch ''random'' op een ander persoon. Next. Citaat:
We zullen Absinthe nog is verder haar postgedrag bekijken: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit was Absinthe. Ze valt mij behoorlijk op en ik vind ze best veel wolvengedrag vertonen. Next Dan hebben we nog Soija die mensen random verdacht maakt en tegen zijn harnas injaagt (ik kan nog wel meer quotes posten maar dit lijkt mij een beetje teveel van het goede). Dit is eigenlijk wel zijn speelwijze maar het valt mij wel op en het is niet ecth constructief. Dan hebben we nog de vervelende Biertank52 die niks toevoegd aan het spel behalve zijn grondig beargumenteerde posts van : ''grom ik ben een wolf''. Ik hou hier persoonlijk niet van en het komt bij mij over als verwarring zaaien. Hij komt niet met een theorie en is dus een instabiele factor voor mij. Siorin is verrassend stil, misschien enige uitleg hiervoor ![]() ![]() ![]() ![]() Next Abzg post op deze pagina en de vorige weer haar bekende ''hang mij niet op want ik ben goed''. Ik kan dit moeilijk verteren want ik word hier een beetje moe van. Je voegt niks toe, schaapt met anderen mee en als je een functie hebt kom ik je persoonlijk de nek omdraaien als je gegeten wordt. Is dit wolfgedrag, ze verdedigd zichzelf vaag, of gewoon een vreselijk slechte nooberige tactiek? (ook al speelt ze meerdere spellen mee) Dan heb ik nog 2 mensen die mij eigenlijk ook een beetje opvallen. Dat zijn Uice en JasperJD. Ze proberen mensen te ''sturen'' heb ik het gevoel en te manipuleren. Ook heb ik gedacht dat Uice wel is het ''brein'' kan zijn achter het eten voor paranoide (zou wel goed uitkomen met de accounts ![]() Ohja en VeGs. Shit ik vind haar wel consistent spelen maar ik moet toch minimaal iets tegen haar kunnen zeg ![]() Ach laat ik lief zijn de geliefdes zijn eruit ![]() (Ik lijkt wel Siorin met zo'n lange post ![]() Verdachten : Abzg en Absinthe en eigenlijk een klein beetje Uice. Vervelende spelers waar geen peil op te trekken is en dus instabiel: Freezer (met stipt op 1) , Biertank en Soija. Spelers die ik in de gaten moet houden: Sann en JasperJD. Misschien vallen mij ná de hangronde nog meer dingen op. Ik moet nu zometeen gaan trainen en zal mijn stem veranderen naar Uice. Kijken of dit effect heeft. Ik geloof eigenlijk niet dat Freezer zo slecht is máár hij is wel een vervelende speler waar je niks aan hebt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@Archont: Ik heb vantevoren aangegeven dat ik minder actief zou doen, en om heel eerlijk te zijn snap jij de reden echt wel. Vorig spel had ik nagenoeg overal gelijk in wat betreft mijn verdachtmakingen (behalve de laatste wolf), maar niemand die er serieus op inging omdat 'mijn posts zo irritant lang waren'. Dus die fout ga ik niet nog een keer maken.
Edit: En de reden waarom ik niets negatiefs over jou (Archont) zeg, is dat je je deze keer niet als wolf gedraagt. Je komt nu oprecht over en je ben duidelijk naar -echte- redenen aan het zoeken om mensen verdacht te vinden, dus natuurlijk ga ik dan niets negatiefs zeggen. Besides, AL het negatieve dat ik vorig spel over jou heb gezegd was allemaal terecht. Je was toen wolf. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In my defense (hoewel ik dat wss beter bij mijn vorige post had kunnen posten) het leek me sterk als fizzle/biertank zich verdacht gingen maken terwijl ze wolf waren, aangezien ze zich wel verdacht maakten dacht ik: dan zijn ze vast geen wolf. Aangezien ik geen flauw idee had/heb wie wel wolf zijn heb ik dus maar random gestemd uit de mensen waarvan ik niet uitsloot dat ze wolf waren
![]() |
![]() |
|
Sann en Toddish keken geschrokken omhoog, naar het lichaam van Paranoide dat door de lucht zweefde en met plof neerkwam op de plek waar Bretlow’s lichaam in de muur verdwenen was. Sann leek helemaal verwilderd, ze bewoog met rare pasjes heen en weer alsof ze niet wist wat ze moest doen.
“Wat ben je aan het doen!?” schreeuwde Toddish, hij begreep er ook niets van. Sann’s gezichtsuitdrukking veranderde constant en haar bewegingen werden steeds langzamer en ritmischer. “Shit!” vloekte Katje. “Ze is aan het dansen! We moeten haar stoppen voordat ze klaar is met de spreuk.” Katje begreep dat Sann haar magische krachten aan het aanwenden was. “Haha, te laat!” schreeuwde Sann. “Ik ben hier weg! Biertank zoek het maar uit!” Met een gemeen lachje verdween Sann door een opening in de lucht. “Ze is naar een andere dimensie verdwenen, die kunnen we wel vergeten. Laten we Toddish uitschakelen!” schreeuwde Siorin. Katje phasete weer weg in het niets terwijl Siorin Toddish in een illusie probeerde te strikken, Allure en Abzg stapten aan de kant, zogenaamd om Siorin meer ruimte te geven. Maar Toddish was er dit keer op voorbereid en sprong met een woeste brul op Siorin af. Wat hij niet wist was dat de zuster dit hadden afgesproken. Terwijl Toddish nog in de lucht was vuurden Allure en Abzg een gebundelde psychische aanval op Toddish af. Dit keer kon Toddish niets doen en viel als een baksteen omlaag. Hij kermde in pijn en hield zijn hoofd in z’n handen. Een paar honderd meter achter dit gevecht waren Uice, Mr Soija, VeGs, JasperJD en Absinthe verstopt achter een enorme bunker. Toddish was te afgeleid door zijn eigen gevecht en registreerde daarom niet de bewegingen die hij anders met gemak opgevangen zou hebben. “Kom op! Het ziet ernaar uit dat Toddish eventjes bezig zal zijn met z’n hoofdpijn.” zei Absinthe tegen de anderen. “Laten we naar binnen gaan.” Met z’n allen renden ze snel langs Katje en de drie zusters heen. Mr Soija en Absinthe stegen de lucht in en bleven boven de legerbasis zweven. Ze stonden op de uitkijk. Uice vertrouwde Biertank niet helemaal, hij vond het verdacht dat hij in een legerbasis iets aan het uitvoeren was en dacht dat dit misschien wel een valstrik zou kunnen zijn. Uice, VeGs en JasperJD gingen de legerbasis in. Eerst kwamen ze in een grote, lege ruimte. Midden in de ruimte stond iemand op hun te wachten, iemand die nog groter en dikker was dan Bretlow: Freezer. Maar de drie helden waren niet verrast door deze verschijning en Uice vuurde al rennende een optische energiestraal naar de reus. De straal kaatste af tegen de elastische huid van Freezer en kwam rechtstreeks terug naar Uice. Uice voelde de straal niet eens omdat hij immuun was voor zijn eigen energie. “Geen tijd voor spelletjes!” riep VeGs. “We moeten die magneetfreak tegenhouden!” Hij haalde een van zijn magische kaarten tevoorschijn en gooide de geladen kaart met grote precisie naar het hoofd van Freezer. Freezer’s huid was over het algemeen resistent tegen dit soort aanvallen, behalve de huid van z’n hoofd. Freezer dook snel omlaag en de kaart verdween achter hem. Hij was verrassend snel voor zijn omvang en hij leek zelfs op een atleet terwijl hij naar JasperJD rende en hem een enorme klap verkocht. JasperJD werd door de ruimte gegooid en viel tientallen meters verderop op de grond. Dit was precies waar VeGs en Uice op gewacht hadden. Terwijl Freezer bezig was met zijn aanval had VeGs genoeg kracht verzameld en was klaar voor de fatale klap. Samen met Uice vuurde hij een optische energiestraal op het achterhoofd van Freezer. Blijkbaar was teamwork een sterk wapen. Freezers lichaam wiebelde nog even, maar viel uiteindelijk achterwaarts neer op de grond. Het laatste wat Freezer deed was de grond enorm laten schudden met z’n lichaamsgewicht. 1. Mr Soija 2. Paranoide (tovenaar-geliefde) 3. Bretlow (dorpeling-geliefde) 4. Biertank 52 5. Archont 6. Katje 7. Tink* 8. Allure 9. Absinthe 10. Freezer (dorpeling) 11. Uice 12. JasperJD 13. Siorin 14. Abzg 15. Batave 16. Barabas 17. sann 18. fizzle-fluffy (dorpeling) 19. kleinmeisje 20. Severus 21. VeGs 22. Toddish blauw= opgehangen rood= opgegeten paars = gestorven uit liefdesverdriet Freezer werd opgehangen. De dorpelingen zijn weer dwaas geweest. Ze lieten zich leiden door irritatie, dat is geen goede raadgever. De wolven hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om hun slachtoffer bekend te maken.
Laatst gewijzigd op 05-02-2010 om 20:25. |
![]() |
|
We hebben ons volgens mij helemaal niet laten leiden door irritatie, in ieder geval de meesten niet. Gewoon door het feit dat je als er geen verdachten zijn de minst goede speler eruit haalt. Is dat nou zo raar? Freezer was gewoon de beste keuze en ik sta er nog steeds achter.
|
Verwijderd
|
Mijn reden was dat ie niks toevoegt/slecht speelt/hindert.
![]() Iedereen die hem verdedigd heeft, is verdacht. Maar ook wie er teveel een verhaal van maakt waarom hij eruit moet. Want wolven verantwoorden hun wolvenacties graag met valse "dorpelingenlogica". En ze verdedigen graag niet-wolven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De definitieve stemlijst voor hangronde #2 is als volgt:
Freezer JasperJD Severus Mr Soija Barabas Absinthe Siorin kleinmeisje Katje Batave * Uice Mr Soija Sann JasperJD Toddish Uice Tink * Abzg * VeGs Archont Allure ● Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde: - Abzg - Batave - Tink ● Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde: - Biertank 52 ● Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde: - Batave (haar stem bleek definitief te zijn) ● Personen die echt he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde: Daar is op dit moment geen informatie over bekend.
Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 22:06. Reden: Definitiefheid van stem Batave toegevoegd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En waarom vond iedereen Uice nou verdacht? Omdat Paranoide is opgegeten in de eetronde? Daar zit natuurlijk wel iets in, vooral omdat zij er misschien per ongeluk achter zou kunnen komen dat hij een slechte functie heeft (als hij die heeft, natuurlijk) en omdat zij sowieso een goede speler is. Maar het is natuurlijk ook een handige keuze voor wolven om haar op te eten, omdat ze er vanuit konden gaan dat wij dan allemaal Uice verdacht gingen vinden. Het is mij een beetje te obvious, zegmaar.
Edit: En als Uice nou wél wolf is, gaat iedereen mij verdacht vinden omdat ik hem verdedig. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik ga nu pas lezen/reageren hoor.
Citaat:
Een echte waarde vergeet je niet. Een verzonnen waarde wel. ![]() Daarnaast som je veel verdachts op, maar verdenk je niemand concreet. Lekker verraderachtig: doen alsof je met goede theorieën komt en zodoende op jacht bent naar de wolven; maar ondertussen wel genoeg opties bieden voor happende dorpelingen. Tegelijkertijd niemand verdenken zodat je niet verdacht wordt als een onschuldige wordt opgehangen, want 'jij verdacht hem/haar niet'; maar ondertussen wel roepen "ik zei het toch" als zo iemand een kwaadaardige functie heeft. Een verrader - of andere slechterik - typt graag een beschouwing, liever dan het gebruikelijke betoog. Citaat:
Mag ik een voorbeeld van mijn Soija-wolvenzet, zoals u die hierboven verklaart. Lijkt mij niet moeilijk als het zo 'typisch' is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook opvallend zijn toddish en sann. En wéér biertank die niks laat weten, geen spel met die gast te spelen. Ik ga nu even het verhaal lezen en dan kijken of ik voor mijn overige ''verdachten'' nog wat kan vinden. Had er simpelweg geen tijd voor en heb snel het topic gescreend. |
![]() |
|||
Ik vind iets niet helemaal aan Severus kloppen.
Eerst geeft ze deze post, Citaat:
Citaat:
Je staat genoteerd.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens sluit ik niet uit dat Uice of Abzg wolf is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||||||
Verwijderd
|
Ik ben een aantal post aan het nagaan van een aantal spelers. Het kan ook gewoon oprecht zijn maar we moeten het in de gaten blijven houden.
Uice Er waren een tweetal spelers die freezer erin wilde houden en hier een tegenargument over gaven en met een andere theorie wilde komen. Uice probeert met Absinthe hem toch eruit te krijgen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Soija Soija, onze speler die geen theorieen post maar gewoon mensen random verdacht maakt. Mijn vraag blijft Soija, waarom op een random ''irritante'' (vond ik ook) speler stemmen als er meerdere theorieen zijn? En als iemand dan een andere, misschien slechte speler, wil aanwijzen krijgen we dit; Citaat:
Citaat:
Daarnaast vind ik Biertank écht irritant worden dat hij niks post en alleen maar post: ''ik ben wolf''. Hiermee is gewoon niet te spelen. Ook speelt Severus raar, ze post neit echt theorieen, is niet overal even fel op en heeft zichzelf wat ik zie tegengesproken. Niks voor haar om dit te doen. Foutje bedankt? Mijn verdachtenlijstje in nietwillekeurige volgorde: Absinthe/Uice Soija Abzg Biertank Daarnaast kan ik het ook gewoon fout hebben, ik post gewoon de quotes en wat er opvalt. We moeten goed blijven kijken of mensen misschien meer zien. Daarnaast blijft JasperJD een speler die ik in de gaten hou. |
![]() |
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
![]() En hetze: er wordt dankbaar gebruik van gemaakt dat hij vervelend speelt. Ik kan nu ook gaan beginnen om JasperJD om die reden er uit te gooien, maar als we zo doorgaan, houden we niemand meer over. Ik vind het onzin om te zeggen dat je na één hang- en eetronde geen concretere verdachten kunt hebben. Iedereen die dat blijft roepen en mensen om die reden op Freezer aan probeert te sturen, vind ik heel verdacht. Evenals mensen die proberen te voorkomen dat er kritisch gekeken wordt naar dergelijke verdachtmakingen, zoals Uice en jij. Het enige wat jullie doen, is iedereen die zelfs maar twijfelt verdacht noemen. Hoop je op schaapgedrag ofzo? Citaat:
Maar speciaal voor jou: Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Je bent onervaren. - Je hebt geen concrete theoriën. - Je wilt mensen ophangen omdat ze irritant zijn, zonder dat je ze als wolf ziet. Aka: je weigert verder te kijken naar het gedrag van anderen. - Je posts bestaan grotendeels uit nietszeggende zinnetjes of sarcastisch bedoelde oneliners, waarin je schaapgedrag des te meer naar voren komt. Kortom: je voegt niets toe. Hangen! Alleen denk ik niet dat je wolf bent, dus ga ik dat niet doen. Al vind ik je verder compleet nutteloos en irritant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het nu wel met Jasper eens. Mits er geen gegronde verdenkingen zijn jegens andere mensen, vind ik het helemaal geen probleem om dan maar gewoon slechte/irritante/inactieve spelers eruit te stemmen. Dat is precies wat er nu is gebeurd. Ikzelf had in ieder geval bij niemand het idee dat hij/zij wolf was, en als we dan toch zonder 'echte' reden iemand eruit moeten stemmen, waarom dan niet een waardeloze speler? Het wordt natuurlijk wat anders als ze per sé iemand eruit willen hebben, terwijl er een andere echte verdachte is. Ik had natuurlijk ook liever een wolf gezien, maar ik kan het alleen maar toejuichen dat freezer er nu uit is.
Ik heb zelf overigens geen idee wie ik verdacht vind, al vind ik Archont en Mr Soija heel oprecht overkomen. Dus die twee staan wat mij betreft veilig. Uice is een twijfelgeval, omdat het feit dat Paranoide is opgegeten voor én tegen hem spreekt (zoals ik in mijn vorige post al aangaf). Er is niet echt iets dat er voor mij duidelijk uitspringt om iemand verdacht te vinden, maar ik heb net even Absinthe's posts nagelezen en ze is inderdaad een beetje vaag aan het doen (Ja, Archont, ik ben het met je eens ![]() Ik zal morgen nog even alles nauwkeurig nalezen en dan afwachten tot er iemand opgegeten is. Misschien dat er dan meer duidelijk wordt. ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Spreekt voor zich. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70 Verwijderd | 500 | 29-06-2010 13:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 Geel | 500 | 19-03-2010 23:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 3 Severus | 248 | 09-03-2010 00:37 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |