Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
idd. In het vorige spel stonden de dorpelingen ook heel erg op verlies en dat is gelukkig helemaal goed gekomen, dus heb nog hoop
![]() @ Katje, ik kan je bedenkingen naar mij toe voorstellen, omdat ik 1) bij de pipstemmers zit en 2) wel veel post. Maar ik post veel, denk, omdat het mn eerste spel is en het toch nog een wonder was dat ik mee mocht doen (omdat Vlindertje haar plaats afstond). anyway, ik ga nu wel wat minder posten, en meer dingen in één post zetten omdat het topic anders zo vol raakt. ![]() En je moet nagaan dat ik eigenlijk Pippeloen in eerste instantie niet verdacht. Ik had zelf drie andere verdachten (moet je maar even teruglezen) maar ik vond mijn argumenten minder sterk dan die van diegene die met Pippeloen aankwam, vandaar. Ik had miss. wat meer op mijn eigen ideeen af moeten gaan. Verder hadden er ook een aantal mensen niet aangegeven op wie ze hadden gestemd. Het hoeft dus niet zo te zijn dat er wolven onder de pipstemmers zitten, kan ook dat bijv. verrader en/of heks niet hebben gezegd op wie ze stemden en die vervolgens op iemand anders hebben gestemd dan pip, zodat het gelijkspel werd (kan toch??) of zoek ik het nou heel ver? naja, hou gewoon alle opties open. en idd, wacht eetronde even af ![]() ik ga zo werken en ben pas laat terug dus dan weet ik pas heel laat wie er is opgevroten ![]() en ik klets teveel ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-02-2008 om 16:22. Reden: spelfout ;) |
![]() |
||
Citaat:
|
Valt wel mee heur. De geliefden zijn er al uit, en de wolfsbane, die haar bescherming misschien al kwijt was doordat er een ronde niemand werd opgegeten.
|
Aila, Krynn en Sherco waren ernstig geschokt door wat ze aantroffen in hun huis. Hun bloedeigen moeder dood op de grond en de man die zei dat hij hun vader was, stond voor hun neus! Krynn was zo geschrokken dat ze Juice een knal voor zijn kop verkocht, hoe “vredelievend” ze ook mocht zijn. Aila wilde de politie bellen, maar EoS zei dat ze dat niet mochten doen. Ze zouden niemand vertellen over de dood van Mama Pippeloen en haar stiekem in de tuin begraven.
Hierna was de drieling zo getraumatiseerd dat ze zo mogelijk nóg fanatieker geworden waren met hun voor dierengeweld-acties, want thuis blijven bij papa Terror Juice leek ze maar niks. Terror was leuk, maar je kon het overdrijven. Elders deze dag werd er actie gevoerd voor de deur van een lokale winkel. Deze stoffenwinkel stond erom bekend dat hij ook bont verkocht. De anti-bont-bond vond dat helemaal niet tof, en stond met hun bekende grote borden buiten. Ze hadden ook wat potten verf bij zich, voor het geval er iemand naar buiten zou komen met een bontjas of een lap bont. De anonieme crimineel liep naar huis met haar zakken met geld. Ze was van plan om eens flink te gaan winkelen! Geld heb je immers niet voor niks. Het eerst ging ze naar een motorzaak om een motor en een pak te kopen. In deze winkel leerde ze een hele charmante man kennen, genaamd Top’2-sik’Drop. Deze man was ontzettend goed in mensen dingen aansmeren die ze niet nodig hadden, dus onze AC ging met ladingen spullen en een afspraakje de winkel weer uit. Dit alles gaf haar een supergoed gevoel! Tevreden besloot ze nog even verder te kijken in de winkelstraat. Even verderop zag de AC een opstootje, en ze ging kijken. Omdat ze wel eens wilde weten wat er aan de hand was in de winkel waar de 3 anti-bont-bond-leden voor stonden, ging ze naar binnen. Katje, Zoemzoem en Flowtje schreeuwden haar na om niet naar binnen te gaan, maar dat stimuleerde de AC alleen maar. Eenmaal binnen viel het nogal tegen en was het nogal saai, vond ze, tot ze bij de muur kwam met het bont! Ze liet zich flink bedienen want ze vond dat ze wel een gave nieuwe jas nodig had voor haar afspraakje met 2-sik. De verkoopster verstond haar vak, en smeerde de AC voor duizenden euro’s een vreselijk lelijke jas aan. De AC besloot om nu maar gauw naar huis te gaan, want ze kon het lot natuurlijk niet blijven tarten. Buiten had de de anti-bont-bond ondertussen ruzie had gekregen met de olijke drieling die dagenlang over straat zwierf en die het helemaal niet met hun standpunt eens waren met het standpunt van de Bond. Toen ook de AC buiten kwam, begon Katje te gillen en de anti-bont-bond gooide met potten verf op de crimineel. De AC dacht dat de politie haar had gevonden en ze sloeg van zich af en om zich heen. De hele straat was in paniek! Er was een groot gevecht gaande tussen Katje, Zoemzoem, Flowtje, Sherco, Krynn en Aila, en de Anonieme Crimineel probeerde intussen weg te komen. De politie moest eraan te pas komen om iedereen uit elkaar te halen. Toen de lucht wat geklaard was, bleek er iemand op de grond te liggen die niet meer bewoog. Geraakt door een onbekend projectiel, waarschijnlijk een schoen, lag Sherco onbeweeglijk op de grond en de AC was spoorloos. 1) sterrenmeisje 2) Martino87 3) Katje 4) ***ailá*** 5) Fantôme 6) zoemzoem 7) Neko* 8) Lisaaah 9) AllureV 10) LL 11) Flowtje 12) Eye of Sauron 13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde) 14) Topdrop 15) Uice 16) Pippeloen (wolfsbane) 17) Kazet Nagorra 18) Stefenootje (dorpeling/geliefde) 19) Sherco (dorpeling) 20) Daboman 21) Coolkast 22) Krynn Blauw = opgehangen Paars = gestorven door liefdesverdriet Rood = opgegeten Beste spelers, vandaag is een dorpeling gedood. Weten de dorpelingen morgen wraak te nemen? Lees morgen weer!
||
Citaat:
![]() Eens kijken naar het lijstje: ~~Fantôme~~ 37 Uice 31 AllureV 24 ***ailá*** 24 TopDrop 23 Spelleider 20 Daboman 20 Dark Phoenix 20 Krynn 17 Pippeloen 16 MadameMinke 14 x-spekkie-x 13 Eye of Sauron 12 Sherco 12 Stefenootje 12 twinkebel 12 Vlindertje 10 Kazet Nagorra 10 sterrenmeisje 10 Flowtje 9 Lisaaah 9 Neko* 9 coolkast 9 Katje 8 Lucky Luciano 8 Martino87 7 zoemzoem 6 rood=doet niet mee blauw=inmiddels opgegeten of opgehangen EDIT: Ik wilde het tevens eens leggen naast de pippeloen-stemmers: neko* Fantome Uice TopDrop AllureV zoemzoem
Laatst gewijzigd op 06-02-2008 om 21:11. |
![]() |
|
Zal ik dan maar snel gaan posten om mijn postaantal omhoog te krijgen
![]() Volgens mij zit er echt niet overal een theorie achter. Bovendien, als er stille wolven zijn en Sherco heeft het daar als eerste over, dan is het toch als wolven zijnde niet echt handig om haar te vermoorden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedoel het precies zoals ik het zeg. Als je als dorpeling meer bezig bent met overleven dan met wolven ophangen ben je niet goed bezig. En het was ook eigenlijk meer een algemene opmerking. En ik bedacht me pas later dat overleven ook een doel is van de wolven ![]() Waarom begrijp je me nou altijd verkeerd ![]()
||
Citaat:
want jij verdacht mij toch? Ik verdenk jou inmiddels nog enigzins, maar ben meer geneigd naar Coolkastje eigenlijk, na zijn laatste opmerking, enigzins ter verdediging van de wolven... en uit Sherco valt idd niet zoveel af te leiden nee... Mss. nog even goed doorlezen of zij nog dingen heeft gezegd waar de wolven 'bang' voor zouden zijn ofzo
|
ik ben de draad kwijtgeraakt sinds Pippeloen dood is. Die hele Pippeloen-stemmer theorie snap ik niet, want ik heb me niet kunnen verdiepen in het spel, sorry. Ook omdat ik die middag al vroeg op Allure V had gestemd en toen was Pippeloen nog niet heel erg in the picture (om opgehangen te worden dus) Druk druk druk. Maar ik ga vanavond (of anders morgenochtend) alles grondig doornemen en kijken op wie ik ga stemmen.
|
![]() |
|
Ik vind het verdacht dat niemand voor de andere( n) van het gelijkspel gaat. Ik denk dat ik op TopDrop ga stemmen, met de hoop dat er een reden was dat de weerwolven voor Pippeloen hebben gekozen ipv hem.
Laatst gewijzigd op 06-02-2008 om 22:56. Reden: (n) terug verandert naar ( n ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk eigenlijk niet dat fantome wolf is. het is haar eerste spel ofzo, toch? dus enthousiasme is wel redelijk logisch, maar ik denk dat ze als wolf wel wat voorzichtiger zou zijn. ik ga denk ik voor uice, die heel blij inhaakte op het idee om op neko te stemmen, terwijl hij zelf net zo hard in het pip lijstje voorkomt.
en ook idd topdrop en flowtje blijven voor mij verdacht, om de redenen die zoemzoem geeft. |
![]() |
||
Citaat:
Ik irriteerde me vorige hangronde een beetje aan Topdrop toen ie liever zijn eigen hachie redde ipv Pippeloen te laten overleven, maargoed Pip bleek achteraf toch geen ziener te zijn. Maargoed, ontopic weer. Ik neig naar Neko* omdat ze idd redelijk stil is en in het rijtje van de pipstemmers zit. Maar Uice vind ik ook nog verdacht omdat ie zich wel heel hard zit te verdedigen. En Topdrop vind ik ook verdacht. Hij was bereid de ziener te offeren ipv zichzelf, dat riekt naar verradersgedrag. Maar misschien is hij gewoon een domme dorpeling of het kan natuurlijk ook zijn dat hij helemaal niet geloofde dat Pip de ziener was. Wat natuurlijk ook terecht was, maar dat terzijde... Maar ik ga waarschijnlijk voor één van deze drie.
|||
Citaat:
Het idee dat ik een wolf ben is nogal onwaarschijnlijk, want dan zou ik natuurlijk nooit de te obvious keuze hebben gemaakt Pippeloen uit de weg te ruimen bij de wolvenstemronde. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
TopDrop + zoemzoem Fantome + AllureV + Lisaaah + Lucky Luciano + Kazet Nagorra Neko + Uice? Coolkast + Fantome |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Opties weerwolfspel ***ailá*** | 500 | 19-03-2008 22:44 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel 44 #3 Verwijderd | 195 | 23-02-2008 09:55 | |
De Kantine |
weerwolfspel #46 Eye of Sauron | 35 | 18-02-2008 17:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
De Kantine |
Waar associeer jij je medeforummer mee? #2 Verwijderd | 500 | 09-01-2006 14:47 |