Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2008, 22:58
Verwijderd
Hmm, ik weet helemaal niet of ik daar wel zo blij mee ben. Tuurlijk moeten ze er een keer uit, maar het gaat zo snel, twee in één keer... Waren ze dorpelingen, of niet?
Advertentie
Oud 10-03-2008, 23:03
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Het duurt nu wel een beetje érg lang hoor, als ik dat mag zeggen.
En als ik dat niet mag zeggen trouwens ook.
Citaat:
De spelleiders hebben vooraf gezegd dat het later zou worden.
Dit dus.

Citaat:
Ja, het is nogal storend.

Maar goed, ik heb mijn mening al vaker gegeven.
DP ik ben dat gezeur van jou een beetje zat nu. Echt, jij hebt elk spel wel wat te zeiken. Als je je er zo aan stoort dan doe je toch niet meer mee?
Toen jullie spelleider waren was het verhaal altijd veel te laat, zonder aankondiging. We hebben ruim vantevoren gezegd dat het vandaag later zou zijn.
En jij bent dood dus mond dicht.
Oud 10-03-2008, 23:05
Verwijderd
Maar goed.

Waren ze nu dorpelingen of niet?
Oud 10-03-2008, 23:06
Sador
Sador is offline
Citaat:
Dit dus.

DP ik ben dat gezeur van jou een beetje zat nu. Echt, jij hebt elk spel wel wat te zeiken. Als je je er zo aan stoort dan doe je toch niet meer mee?
Toen jullie spelleider waren was het verhaal altijd veel te laat, zonder aankondiging. We hebben ruim vantevoren gezegd dat het vandaag later zou zijn.
En jij bent dood dus mond dicht.
Het is 12 uur, terwijl vlinder om half 11 wel kon spammen op Maartens forum. Dat is een beetje apart, ja. Daarbij heb ik al meermalen gezegd dat jullie tijden op z'n minst aan de late kant zijn.

Ik post, als ik spelleid, altijd de verhalen tussen half 9 en 9 uur. Zo ook vorig spel. Als ik ineens om 10 uur thuiskom en de spelleider die hoorde te schrijven niks heeft geschreven, ja, dan is het niet mijn fout.

Daarbij mag je als je dood bent niet spammen / theoriëen spuien, wel kleine inhoudelijke dingetjes posten. En voor spelleiders geldt dezelfde niet-spam regel. Dus sssht.
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Barbie Girl van Aqua?
Mis

Citaat:
Hmm, ik weet helemaal niet of ik daar wel zo blij mee ben. Tuurlijk moeten ze er een keer uit, maar het gaat zo snel, twee in één keer... Waren ze dorpelingen, of niet?
Ja, als er verder niks bij staat dan zijn het dorpelingen. Maar ik heb het er voor de duidelijkheid nog maar ff bijgezet.
Lethe
Lethe is offline
Wat maakt het uit als het verhaal wat later komt? Desnoods lees je het de volgende dag.

Maar ehm, geliefden eruit, ik weet eigenlijk niet eens of dat wel of niet goed is.
Oud 10-03-2008, 23:07
Verwijderd
mag de laatheidsdiscussie via pm, please? ik vind het niet leuk om te lezen en jullie komen er ws toch niet uit...
Oud 10-03-2008, 23:10
Verwijderd
Tja, geliefden zonder een speciale functie, dat is gedoemd te falen.

Ik haat je, cupido!
Oud 11-03-2008, 04:52
Evilblue
Evilblue is offline
De geliefdes eruit!!!
Er zijn nu maar 5 dorpelingen, dus kans op een slechterik eruit is eindelijk groter (6 uit de 15)
Ik ben nu in zombie mode, dus later zal ik wel iets zinvols proberen te posten.
Oud 11-03-2008, 08:13
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Het is 12 uur, terwijl vlinder om half 11 wel kon spammen op Maartens forum. Dat is een beetje apart, ja. Daarbij heb ik al meermalen gezegd dat jullie tijden op z'n minst aan de late kant zijn.

Ik post, als ik spelleid, altijd de verhalen tussen half 9 en 9 uur. Zo ook vorig spel. Als ik ineens om 10 uur thuiskom en de spelleider die hoorde te schrijven niks heeft geschreven, ja, dan is het niet mijn fout.

Daarbij mag je als je dood bent niet spammen / theoriëen spuien, wel kleine inhoudelijke dingetjes posten. En voor spelleiders geldt dezelfde niet-spam regel. Dus sssht.
Ik had vrijdag en zondag gezegd dat ik tussen 18.00 en 23.00 uur geen internet zou hebben wegens werkzaamheden. EoS was een film gaan kijken, omdat we er niet op gerekend hadden dat mijn internet het alweer eerder zou doen. Ik heb toen tegen hem gezegd dat ie zijn film mocht afkijken en daarna aan het verhaal kon beginnen. In het topic stond namelijk al dat het verhaal later zou komen. Ik kon het verhaal niet schrijven wegens barstende koppijn. Als jij niet in staat bent om te lezen dat ik twee keer gepost heb dat het verhaal later kwam gisteren, kan ik daar weinig aan doen.

Mocht het nog niet duidelijk zijn, dit was Vlinder.
Oud 11-03-2008, 08:20
Verwijderd
Citaat:
De geliefdes eruit!!!
Er zijn nu maar 5 dorpelingen, dus kans op een slechterik eruit is eindelijk groter (6 uit de 15)].
Het is niet echt positief te noemen dat er maar 5 over zijn. En er mogen ook nog andere mensen stemmen, leerlingheks, verrader. De kans dat tussen de verdachten een slechterik zit is wel groter ja, maar om er met minder mensen op te stemmen.. Kans op gelijkspel wordt ook groter

Op zich is het wel positief dat de geliefden eruitzijn, maar ietsje langer erinhouden om meer 'dorpelingenkracht' te hebben, was een stuk fijner geweest.
Oud 11-03-2008, 08:47
Sherco
Sherco is offline
Jeuj, geliefden, hoewel een wolf natuurlijk leuker was geweest.
Om te voorkomen dat ik weer niet stem zal ik nu alvast stemmen, en wel op Evilblue. Mijn redenen van de vorige keer blijven staan, en daarbij vind ik het niet zo positief dat er nog maar 5 dorpelingen zijn...

Evilblue
Sherco
Oud 11-03-2008, 09:38
Verwijderd
Mmja, geliefden zonder functie. Eerlijk gezegd vermoedde ik al dat Cherry Springs geliefde zou zijn met Kazet of Uice, aangezien ze direct na mijn post zo'n direct standpunt tegen mij innam. Ik denk dat ze hiermee haar eigen graf gegraven heeft, want het kan zijn dat de wolven dit ook doorhadden en haar daarom hebben opgegeten.

Ik had de geliefdes er ook graag nog even in gewild, het scheelt stemkracht en aangezien de cupido nog in het spel is kon deze later in het spel, wanneer er minder wolven over waren, de dorpelingen wellicht overtuigen één van hen weg te stemmen. Nu ik Kazet niet meer verdacht vind () is het ook heel jammer dat 'ie uit het spel is, het is een goede speler voor zo ver ik kan oordelen.

Ik denk dat ik weer voor Uice ga stemmen, maar ik twijfel nog, aangezien ik denk dat ik opgegeten zou worden als ik in de goede richting zat. Aan de andere kant denk ik dat het waarschijnlijker is dat hij geen wolf maar een verrader is, dus de wolven weten niet wie hij is. Bovendien zouden het dan op zich wel domme wolven zijn.

Nog even over nadenken, maar voorlopig:

Evilblue
Sherco

Uice
Paranoide (?)

En beter stemmen we er in deze ronde niet weer een dorpeling uit, dat zou echt te gay zijn. Of de laatste nuttige goede functie. En nu ik het zeg: Uice is in elk geval geen ziener, aangezien de twee mensen die hij beschuldigde uiteindelijk dorpelingen bleken te zijn.
Oud 11-03-2008, 09:44
Verwijderd
Paranoide, waarom denk je ook alweer dat Juice verrader is?

Ik denk het zelf (nog) niet, maar misschien kun je me overhalen...
Zelf moet ik waarschijnlijk over een uurtje ofzo al stemmen en ik denk er toch sterk over om Twinkebel te stemmen.

Bovendien, als Juice niet slecht blijkt te zijn; ook hij is een leuke en goede speler.
Oud 11-03-2008, 10:15
Verwijderd
Omdat, als je naar Uice z'n posts kijkt, hij eigenlijk alleen bezig is met mensen beschuldigen. Daardoor zijn coolkast en Röps verhangen, terwijl de reden voor coolkast echt futiel was. (Röps gedroeg zich op een gegeven moment wel gewoon vreemd, maar dat kwam voornamelijk doordat hij zich ging verdedigen en iedereen weet dat je jezelf daarmee flink in de nesten kan werken. ) Het punt is dat als je maar hard genoeg doorgaat met iemand veroordelen, mensen uiteindelijk vanzelf volgen: de wolven sowieso, omdat ze natuurlijk niet op elkaar gaan stemmen, de verrader ook en de dorpelingen stemmen dan maar ook op diegene, omdat ze gelijkspel willen voorkomen en/of omdat het geen nut heeft om voor iemand anders te gaan.

En als je kijkt naar de functie van verrader:
Citaat:
Verrader
Functie tijdens hangrondes: De Verrader stemt als gewone dorpeling, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeert andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken.
Functie tijdens eetrondes: geen.
Positie: wolven
Kennis: de verrader weet wie de wolven zijn.
Dat past precies bij wat Uice de afgelopen dagen heeft gedaan - andere dorpelingen verdacht maken en proberen anderen te overtuigen op mededorpelingen te stemmen.

En verder had ik nog iets met dat hij bovenaan de postlijst stond wat in dit spel even een goede verstopplaats was door uitspraken van Sador en Kazet, maar daarvan weet ik niet precies hoe dat ook al weet zat. Het staat ergens op de vorige bladzijde.

En ja, ik vind Uice ook een leuke speler, dus het zou bijzonder jammer zijn als hij 'goed' is en eruit moet. Maar of je iemand aardig vindt of niet vind ik een slecht criterium bij het stemmen, dat zou geen rol moeten spelen. Hij gedraagt zich nou eenmaal verdacht in mijn ogen dus het zou stom zijn van mij om daarom maar op iemand anders te gaan stemmen. Wat ik wel een goede reden vind om niet op hem te stemmen is dat hij er nu zelf niet is, waardoor hij zich niet kan verdedigen (als hij dat zou willen). Dat is een beetje flauw. Aan de andere kant, het spel blijft ook in zijn afwezigheid gewoon doorgaan natuurlijk, dus om daarom maar op iemand te gaan stemmen die ik niet/minder verdacht vind.. Meh.

Als nu even iemand anders uitlegt waarom EvilBlue ook al weer verdacht is? Ik heb een beetje teruggelezen en het enige wat ik kan vinden is zijn opmerking over dat een ziener niet te veel zou moeten posten/opvallen, wat meer overkomt als zijn persoonlijke mening over het spel en niet echt iets wat hij deed om de gang van het spel te beinvloeden vanuit zijn functie/rol.
Oud 11-03-2008, 10:45
Verwijderd
Argh, nu moet ik weg en heb ik eigenlijk niet echt meer tijd om het goed door te lezen (ik heb het even vluchtig doorgescand, Paranoide) en er inhoudelijk op in te gaan.
Ik stem nu dus toch maar op Twinkebel, en misschien dat ik tussendoor straks tóch nog tijd heb om online te komen, om dan evt. mijn stem nog te wijzigen, afhankelijk van wat de rest doet.

Evilblue
Sherco

Juice
Paranoide (?)

Twinkebel
Minke
Oud 11-03-2008, 11:11
Tink*
Tink* is offline
Hmm er zit wat in, maar Juice kan ook gewoon een n00bdorpeling zijn. Maar goed, ik weet het niet helemaal meer. Hij is wel heel actief, maar brengt ons wel op het verkeerde pad. Dus ik denk dat ik me maar gewoon van die kwestie onthou omdat ik er eigenlijk niet echt een mening over heb.

Verder heb ik dat van evilblue eens opgezocht, hij verdedigt Uice dan weer. Dus wie weet is hij verrader en Uice wolf. En hij maakt Sherco verdacht door dit:
Citaat:
Nou kijk, ik speel dit spel niet vaak hoor, maar Sherco, jij hebt verdacht gespeeld. Je vraagt voor anderman z´n theorie, maar je spuit er zelf geen...Hmmm...*kijkt rond* en je bent de hele dag gister afwezig. En dan dat je niet kon stemmen....hmmm.....
Ik vind dit nou niet echt redenen om iemand verdacht te maken, maar goed. Maar eigenlijk denk ik dat hij gewoon een n00bdorpeling is.

Ik denk dat ik voor pippeloen ga. Ze post niet veel en al helemaal geen theorieën. En ze stemde ook op de verkeerde mee. En nja, ik weet niet, haar posts wekken een vreemd gevoel op. Dus ik stem nu op haar, want straks ben ik weg.
Oud 11-03-2008, 11:29
***ailá***
***ailá*** is offline
nou, ik ga maar op Twinkebel. Ik ben gewoon geirriteerd. (net als Minke) Hij post NIETS, maar dan ook NIETS. Ik weet dat hij een vrijkaartje had, maar als je het zo druk hebt als hij blijkbaar dan vind ik dat je je plaats maar moet afstaan voor een keertje. Het is niet dat hij 1 post in de 2 dagen ofzo zet, nee, hij post NIETS En als je dan bedenkt hoeveel mensen deze keer teleurgesteld werden dat ze niet mee konden doen... van mij mag Twinkebel eruit.
*stemt*
Oud 11-03-2008, 12:04
Verwijderd
Eigenlijk ben ik ook geneigd weer op twinkebel te stemmen om de reden die aila hierboven noemt. Het is natuurlijk een kutreden, maar ik weet gewoon echt niet wie ik verdacht moet vinden Evilblue is wellicht een beetje maf, maar die komt op mij idd meer over als n00bdorpeling dan als slechterik. Ik weet niet goed wat ik van Uice moet denken, mijn eerste indruk van hem was niet echt verdacht, maar aan de andere kant vertrouw ik hem nou ook niet bepaald 100% Dan hou ik liever een leuke speler er in. Dus tot ik concretere verdenkingen heb, hou ik het maar op twinkebel, want het is op zijn zachtst gezegd lame dat hij niks post, na dat drama van vorig spel.
Oud 11-03-2008, 12:05
Verwijderd
Evilblue
Sherco

Juice
Paranoide (?)

Twinkebel
Minke
Aila
Katje (?)

Pippeloen
Tink
Oud 11-03-2008, 12:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat, als je naar Uice z'n posts kijkt, hij eigenlijk alleen bezig is met mensen beschuldigen.
Klopt, ik ben altijd vrij snel met verdachtmakingen, omdat mijn ervaring is dat mensen je snel volgen als je de eerste bent. Als ik geen serieuze verdenkingen heb, post ik gewoon die persoon die ik het meest verdacht vind, in de hoop dat iemand anders een betere theorie heeft en dan kan ik altijd nog overstappen. Maar mijn idee is: beter een willekeurige persoon eruit dan ik. Van mezelf weet ik immers in ieder geval zeker dat ik aan de goede kant sta, en van de anderen niet.

Ik ga deze ronde denk ik om bovengenoemde reden mee met de Twinkebelstemmers. Misschien post hij zo weinig om niet op te vallen of omdat Sador zei dat wolven zich meestal in het midden begeven.

Evilblue
Sherco

Juice
Paranoide (?)

Twinkebel
Minke
Aila
Katje (?)
Juice

Pippeloen
Tink
Oud 11-03-2008, 12:32
Lethe
Lethe is offline
Ik stem (onder voorbehoud) op Evilblue, omdat ik zijn posts vaag vind. Nu heeft hij ook weer een opmerking dat de kans dat een slechterik eruit gaat groter is, maar dat klopt niet, want er zitten nog zes slechte functies in het spel en negen goede functies. Of begrijp ik zijn post verkeerd?
Oud 11-03-2008, 12:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik stem (onder voorbehoud) op Evilblue, omdat ik zijn posts vaag vind. Nu heeft hij ook weer een opmerking dat de kans dat een slechterik eruit gaat groter is, maar dat klopt niet, want er zitten nog zes slechte functies in het spel en negen goede functies. Of begrijp ik zijn post verkeerd?
Hij bedoelt groter dan hiervoor. Verder is het inderdaad een vreemde speler. Dat hij in de tweede ronde random stemde vond ik ook raar. Maar goed, als hij een wolf was geweest was hij waarschijnlijk eerder meegegaan met de Ropsstemmers.

Edit: aan de andere kant... de naam 'Evilblue' voorspelt niet veel goeds.

Laatst gewijzigd op 11-03-2008 om 14:16.
Oud 11-03-2008, 14:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hehe, ik lees nu pas dat ik dood ben. Balen.
En Cupido, jij lolbroek. Kazet en ik.

Nou goed. Succes, dorpelingetjes!
*kruipt terug in wolvenmaag*
Oud 11-03-2008, 14:54
Verwijderd
Ik zit al langer dan een uur dit topic te bekijken maar er springt niemand uit voor mij. Ik blijf daarom maar bij mijn allereerste keuze en dat is Tink.
Oud 11-03-2008, 15:46
Verwijderd
Ik ga ook voor Tink. Ik wist niet eens dat ze meedeed.
Oud 11-03-2008, 16:41
Evilblue
Evilblue is offline
Evilblue
Sherco
AllureV?

Juice
Paranoide (?)

Twinkebel
Minke
Aila
Katje (?)
Juice

Pippeloen
Tink

Tink
Pippeloen
Stefenootje
Oud 11-03-2008, 16:43
Verwijderd
Nu je 't zegt, Tink vergeet ik ook steeds
Maar ik weet wel ook dat zij het heel druk heeft, dus voor mij nog niet genoeg reden om op haar te gaan stemmen. En, in tegenstelling tot Twink; áls ze iets post, is het wel iets waar we wat aan kúnnen hebben. In elk geval zijn haar posts een stuk interessanter dan de schaapopmerkingen van Twinkebel. Maar goed, wel iemand om in de gaten te blijven houden. Net als Evilblue nog steeds, en Juice dan toch ook wel een beetje.
Oud 11-03-2008, 16:46
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Edit: aan de andere kant... de naam 'Evilblue' voorspelt niet veel goeds.
Hey, don't judge my name!

Citaat:
Dat zegt Allure V.

Ma kijk, laat me effe uitleggen wat ik bedoelde met de kans.

We zijn nu na de derde eetronde, en er zijn 7 mensen weg. Overgebleven zijn dus, 6 slechten, 9 goeden. Onder de goeden zijn nu maar 5 dorpeling, en onder de goeien met functie zijn er drie met actieve functies, namelijk de jager, de wolfsbane en de ziener.
Voor de jager betekent dit een betere positie omdat hij nu een betere (en vergrote) kans heeft om een slechte te schieten(want gister was het nog 11 goed en 6 slecht). Ook, als de jager doodgaat of wordt gevreten, neemt hij iemand mee, dus meer info voor de ziener.

Voor de ziener is dit ook situatie ook goed, want als hij goed heeft gespeeld heeft hij nu de info op tenminste 11 spelers. (7 doden, drie zienerfuncties, en zichzelf) Dus als de ziener nu een gok maakt op een speler is het een betere (en slimmere) gok, dan de rest.

De wolfsbane is ook belangerijk hier want als zij hem proberen op te vreten hebben we dus dan meer info en ook meer tijd.

Dus zeg ik, nu is de kans groter om een slechterik uit de spel te schoppen.

BTW sherco, ik vind je niet meer verdacht. Ik heb de hele tpc maar alweer gelezen en je lijkt meer op een speler die niet bang is om dood te gaan, dus van mij geen verdenkingen meer. Tevens, dat is ook de reden waarom ik Uice niet verdenk.
Oud 11-03-2008, 17:00
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Voor de jager betekent dit een betere positie omdat hij nu een betere (en vergrote) kans heeft om een slechte te schieten(want gister was het nog 11 goed en 6 slecht). Ook, als de jager doodgaat of wordt gevreten, neemt hij iemand mee, dus meer info voor de ziener.
Waarom is dat meer info voor de ziener? Iedereen weet dan toch wie er dood zijn gegaan?

Citaat:
Voor de ziener is dit ook situatie ook goed, want als hij goed heeft gespeeld heeft hij nu de info op tenminste 11 spelers. (7 doden, drie zienerfuncties, en zichzelf) Dus als de ziener nu een gok maakt op een speler is het een betere (en slimmere) gok, dan de rest.
Dat hoeft natuurlijk niet, de ziener kan geblokkeerd zijn door de heks of de functie van een dood persoon hebben opgevraagd. Bovendien vind ik het vreemd om te zeggen (benadrukken) dat hij 11 functies weet, want iedereen weet nu al standaard 8 functies.

Citaat:
Dus zeg ik, nu is de kans groter om een slechterik uit de spel te schoppen.
De kans is inderdaad groter dan vorige rondes, maar je vergeet dat er nu ook (relatief gezien) meer slechte mensen meediscussiëren. En dus wordt de kans weer kleiner doordat we door hen beïnvloed worden een goede speler eruit te halen.
Oud 11-03-2008, 17:06
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Waarom is dat meer info voor de ziener? Iedereen weet dan toch wie er dood zijn gegaan?

Dat hoeft natuurlijk niet, de ziener kan geblokkeerd zijn door de heks of de functie van een dood persoon hebben opgevraagd. Bovendien vind ik het vreemd om te zeggen (benadrukken) dat hij 11 functies weet, want iedereen weet nu al standaard 8 functies.

De kans is inderdaad groter dan vorige rondes, maar je vergeet dat er nu ook (relatief gezien) meer slechte mensen meediscussiëren. En dus wordt de kans weer kleiner doordat we door hen beïnvloed worden een goede speler eruit te halen.
Zoemzoem, ik begrijp dat dit speculatie is, maar ik benadruk niet. Ik geef gwn aan, dat in een volledige ziener (dus eentje zonder beheksing) er nu meer info zit.

En al weet iedereen wie dood is, kan de ziener door bv...iemand zijn stemgedrag + info van zijn functie, meer te weten komen, dan een dorpling.
Maar genoeg over de ziener, ik doelde gwn mijn mening over de situatie te geven.Go good guys
Oud 11-03-2008, 17:18
Verwijderd
Sador speelde ook de rol van 'speler die niet bang is om dood te gaan', maar de wolven hadden dat door, aten 'm op en kregen een tovenaar te pakken. Zoals ik al eerder zei, die rol is een goede om je aan te meten als je je veilig wil stellen.

Maar goed, kennelijk is niemand het met me eens. Ik zou haast denken dat jullie allemaal wolven zijn, ALLEMAALLLLLLLLLLL ALLEMAAAALLLL maar dat is wellicht een tikje overdreven. Ik wacht deze ronde af met stemmen, misschien gebeurt er nog iets boeiends. Zo niet, dan stem ik op Twinkebel (om de kans op gelijkspel te verkleinen) of op Uice (uit principe, omdat het geen nut heeft maar ik hem nog steeds heel verdacht vind).
Oud 11-03-2008, 17:41
Evilblue
Evilblue is offline
Ik wil geen gelijkspel, dus twinke.

Evilblue
Sherco
AllureV?

Juice
Paranoide (?)

Twinkebel
Minke
Aila
Katje (?)
Juice
Evilblue
Paranoide (?)

Pippeloen
Tink

Tink
Pippeloen
Stefenootje
Oud 11-03-2008, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, kennelijk is niemand het met me eens. Ik zou haast denken dat jullie allemaal wolven zijn, ALLEMAALLLLLLLLLLL ALLEMAAAALLLL maar dat is wellicht een tikje overdreven.
Straks ben jij nog wolf
Nee hoor, dat denk ik niet. En anders doe je het wel héél goed.

En even iets héél anders: ik vind het wel weer echt een leuk spel, met nieuwe spelers (ik zal de naam Paranoide maar niet nóg een keer noemen) die lekker veel theorieën posten en veel interessante verwikkelingen enzo En ook leuke verhalen!
(en als alle theorieën nu ook nog 's een keer een wolf zouden opleveren, zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn... )
Oud 11-03-2008, 17:46
twinkebel
twinkebel is offline
Goed ik ben dus zo goed als dood vanavond. Als ik dat niet ben, trek daar je eigen conclusies uit als ik dat niet ben want dan zitten er veel wolven tussen. Maar goed, ik wil even wat dingen uitleggen. Ik deed misschien niet zo actief dit spel omdat, najah ik was nogal druk om het bot te zeggen. Ik had een informatica project onder andere dat 16+ % van mijn eindcijfer bedraagde. Dit kostte mij dus heel wat tijd. En als ik dan 's avonds thuis was was ik gewoon te moe om echt met aandacht alles door te lezen. IK zal heus niet ontkennen dat dit niet de enige reden is, maar goed. Ik heb het wel geprobeerd maar kreeg de focus niet te pakken waarmee ik normaal bevangen word door dit spel. Wat sommigen van jullie je vast nog wel herinneren. Ik vind dit eigenlijk ook heel rot voor EoS want hij gaf me een vrijkaartje voor dit spel.. Ironisch genoeg was de pitch van het informatica project voor de HAN in Arnhem vandaag. Er valt niet veel meer aan te redden nu zie ik al wel. En dus hoop ik weer het volgende spel actief mee te kunnen spelen! Voor de rest nog veel speel plezier jongens.
Oud 11-03-2008, 18:00
Martiño
Martiño is offline
Nou, ik ga maar mee met Twinkebel dan. Ik heb verder helemaal geen idee waar ik op zou moeten stemmen.
Oud 11-03-2008, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ga maar mee met Twinkebel dan. Ik heb verder helemaal geen idee waar ik op zou moeten stemmen.
Mja, het voelt zo nutteloos om toch nog op iemand anders te stemmen als het er al naar uitziet dat Twinkebel eruit gaat.
Oud 11-03-2008, 18:52
zoemzoem
zoemzoem is offline
Dan ga ik, als braaf schaapje , ook maar mee op Twinkebel.
Oud 11-03-2008, 19:31
Spelleider
Spelleider is offline
Mensen, het is gelijkspel. Ik ga nu de wolven een pm sturen.
Oud 11-03-2008, 19:37
Verwijderd
AHHHH CRAP, mijn klok loopt tien minuten voor. Ik wilde net gaan stemmen maar nu is het dus te laat.

Wat ik nog verbazingwekkender vind, is hoeveel mensen er blijkbaar liegen over hun stemgedrag? Ik wist wel dat het mocht en kon, maar in het lijstje loopt Twinkebel zó ver voor en toch is het gelijkspel.

En @ Spelleider: moeten de wolven kiezen tussen de twee mensen waar het gelijkspel tussen is, of hebben ze nu eigenlijk gewoon een extra eetronde?
Oud 11-03-2008, 19:38
Spelleider
Spelleider is offline
Ze moeten kiezen uit degene die ik hen gestuurd heb.
Oud 11-03-2008, 19:45
twinkebel
twinkebel is offline
Nu is het wel duidelijk hoeveel wolven er in mijn lijst zitten he mensen! trek jullie conclusies!!
Oud 11-03-2008, 19:49
zoemzoem
zoemzoem is offline
Evilblue
Sherco
AllureV?

Juice
Paranoide (?)

Twinkebel
Minke
Aila
Katje (?)
Juice
Evilblue
Paranoide (?)
zoemzoem
Martino

Pippeloen
Tink

Tink
Pippeloen
Stefenootje

zelfs al zouden er 4 wolven tussen de twinkebel stemmers zitten, dan nog zou er geen gelijkspel horen te zijn
edit: oh wacht, Paranoide zegt niet gestemd te hebben, dan is het wel mogelijk, als Katje bijv. ook niet heeft gestemd.
Oud 11-03-2008, 19:49
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Wat ik nog verbazingwekkender vind, is hoeveel mensen er blijkbaar liegen over hun stemgedrag? Ik wist wel dat het mocht en kon, maar in het lijstje loopt Twinkebel zó ver voor en toch is het gelijkspel.

Gelijkspel

Zoemzoem, je moet de lijst een beetje bewerken. Al zeggen ze dat ze op iem stemmen, betekent dat eigenlijk (goed gezien) niks.
Oud 11-03-2008, 19:50
Verwijderd
Oud 11-03-2008, 19:50
twinkebel
twinkebel is offline
verrader, heks.

Goed Paranoide is nu verdacht voor mij.

Dit is natuurlijk typisch wolvengedrag om haar zelf nog te kunnen redden.
Oud 11-03-2008, 19:52
Verwijderd
Dus dan hebben alle 4 de wolven EN de verrader EN de heks op twink gestemd :/
Oud 11-03-2008, 19:53
Verwijderd
Dat geloof ik nooit
Oud 11-03-2008, 19:54
Lethe
Lethe is offline
OMG hoe kan dit gelijkspel zijn. Jullie liegen!
Oud 11-03-2008, 19:54
Spelleider
Spelleider is offline
Ik lieg nooit

Regels voor berichten