Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ikhad 5 besmette bestanden ofzo had me zusje gedaan |
![]() |
|
Volgens mij stuur ik ook allemaal van die mailtjes, maar ik heb dat virus NOOIT geopend en ik heb ook die removal gedownload en laten scannen. maar die vond niks!
Nu krijg ik opeens mailtjes van mensen (replies) die een mail hebben ontvangen van mij (van mijn emailadres) maar de naam die bij de afzender staat klopt niet met wat ik heb ingevuld bij mijn hotmailaccount (mijn echte naam heb ik ingevuld) heel vaag ![]() maar ik snap hier echt geen flikker van, weet iemand hoe dit kan want ik heb Norton laten scannen en ook die Removal Tool en die hadden BEIDEN NIKS gevonden! |
![]() |
|
ik heb de laatste tid last van mailtjes die ik krijg van mensen die ik wel ken maar met de tekst erin van een gesprek van msn ofzo de eerste 2 regels meestal en de namen kloppen en de tekst klopt ook
![]() en die bevat een virus en de mensen van wie ik die krijg die ken ik meestal ook en die weten dan weer van niets ![]()
|
![]() |
grmbl dat BitDefender vindt een hoop bestanden dat ie niet kan openen, allemaal met 6 getallen, dollartekens en daarna letters en .dll
Ze staan in de map windows en zijn allemaal op verschillende momenten geopend vage shit ![]() [edit]hij zegt btw dat er nix infected is[/edit] Laatst gewijzigd op 29-06-2002 om 01:30. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb me NAV ge-upload en laten scannen (is ie nu mee bezig) en ik heb ad-aware me hele pc laten scannen die vond ineens in de 200 files in mijn register die dus spy-ware zouden zijn kan dit ermee te maken hebben?
edit:: sorry dit had met een idioot programma genaamd cometCursor te maken ::edit Laatst gewijzigd op 29-06-2002 om 17:21. |
![]() |
|
Net zoals Klez deed stuurt ook dit virus zichzelf door met een random adres als afzender en geadresseerde.
Dus iemand die jouw email-adres op z'n PC heeft en besmet raakt kan met jouw adres als afzender het virus verder verspreiden. Offtopic: Als je een virus hebt en die zet je in Quarantine bij Norton AntiVirus en als je dat bestand dat in Quarantine delete dan is dat virus dus verwijderd VAN JE COMPUTER of VERWIJDERD UIT QUARANTINE ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toch?
||
![]() |
Citaat:
heb ik ook last van zo'n maildelivery en die gast heeft DEAMON in z'n naam volges mij, bij mij hebben ze et onderwerp Goldfish Bloem Love kwartetten? ik heb wel mn msn niet geupdate misschien ligt et daaran |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maare hoe komen ze dan aan je adres? ik heb net een nieuw msn adres en ik kreeg van iemand van s.com die niet in mijn lijst staat dat virus...naja bla bla bla ze is besmet enzo, maar hoe kan dat dan? http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=147949 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() <BODY onLoad="alert( 'Ik ben een virus! ![]() Altijd oppassen dus met mailtjes in HTML formaat... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmm
kan je het nou wel of niet krijgen als je iMac/macintosh hebt???? Ik krijg wel veel van die rare meel... maar zelf geloof ik nooit iets geopend... maar nu dus wel rare inbox (maar daar kan ik nou niet in, zie andere topic van mij, maar dat er ff buitengelaten) heb ik het nou wel of niet? en kan ik er dan ook wat aan doen? al die dingen zijn toch voor windows |
![]() |
|
Verwijderd
|
is dat dat je een mailtje krijgt dat je iets verstuurt heb en zo?
want volgens mij heb ik dat ook in me hotmail account ![]() maar ik heb de atttachments nooit geopend..en ik heb niemand in me adresboek staan (ken de meeste adressen toch uit me hoofd) ik heb het niet helemaal goed gelezen maar wat kan ik nu als beste doen? Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 20:55. |
![]() |
|
Ik ben 3 uur bezig geweest voor ik die kutvirussen van mijn pc gekregen had! Maar ben er dan toch van verlost, uiteindelijk. Feesje!
![]()
|
![]() |
Me msn doet heel gek: ik kan sommige vensters niet openen als ik wat tegen mensen wil zeggen. En ook vensters van Ie doen het niet. Is dit hetzelfde virus waar jullie het over hebben, me zusje heeft wel zo'n email van unreturned mail geopend. Hoe kan ik dit het beste verwijderen, want ik snap er niks van!(misschien een url ofzo van een verwijderaar)?
Edwin
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze openen da's b-tje vervelend *houdt fingers ook crossed*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey mensen het is de schuld van mij volgens mij:< ik ging allemaal hack programmas uitproberen en nu worden er allemaal e-mails verzonden DOOR mensen uit MIJN lijst zoals h_j_a_l_m_r (de broer van een vriendin) en ben brik (me pa) en michael derksen (jongen uit me klas) ik ken alleen mail delivery system niet
|
![]() |
Heyy,
Ik had die virus dus ook. Bit defender heeft het ook gevonden en zou die shit deleten als ik de pc op nieuw zou starten. Alleen is het noodzakelijk om het register aan te passen?! Want dat lukt me niet.Namelijk om: regedit.exe om te zetten in regedit.com Ga naar "start" -> "uitvoeren / run" type in: copy regedit.exe regedit.com [enter] type in: start regedit.com [enter} Dit was de uitleg, nou start en uitvoeren kan ik wel vinden maar copy regedit.exe regedit.com is een ongeldige bewerking. Ik heb windows 2000. Thnx MASTErr
|
![]() |
|
|