Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb helemaal geen hart van steen! Om te bewijzen, hier een goed gedicht erover:
Verdriet kit al mijn krachten samen, zodat ik roerloos word als steen. Mijn hele wezen wordt materie, een ondoordringbaar star mysterie, o sla de rots, opdat ik ween. M. Vasalis
|
Verwijderd
|
@Stef: Het is ook wel te doen, maar bijvoorbeeld 'de' scène uit Irreversible, dat is niet eenvoudig te verteren om verschillende redenen. Tijdens zo'n filmfestival (Cannes?) is driekwart van de zaal ook weggelopen. Vandaar dat ik het niet meteen iemand zou aanraden die niet wat vlieguren wat cinema betreft achter de kiezen heeft
![]() @Christian the Lion: tijdens dat filmpje heb ik het altijd maar moeilijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie niet zo wat filmervaring ermee te maken heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Godnondeju; stond ik onlangs in de buurtsuper en zag ik Rivella staan. Nou; ik had niet echt zin in cola en meer zin in 'iets nieuws'. Dus ik denk "Ach, Rivella! Dat heb ik vroeger wel eens gedronken, maar ik weet niet echt meer hoe het smaakt!" -- en ik wil 'n literfles pakken. Maarrr, de anderhalve literflessen zijn maar een fractie duurder dan de literflessen, zag ik. Je bent een Nederlander of niet; anderhalve liter it is. En nu zit ik dus met anderhalve liter Rivella die ik niet weg krijg en van mezelf op moet drinken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|