Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar.

Nou, ik had het nog nooit gezien en ik vond het schattig. Lekker puh.

En die Christian the Lion is ook ontzettend schattig. Ik zou er bijna bij gaan janken.
Die heeft mijn moeder me gestuurd voor als ze mij weer zien, dat ze mij ook nog wel herkennen. Wat een sentimentele moeder heb ik toch! *dramatisch slikt*
Advertentie
Oud 07-02-2012, 21:35
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind die pikachukat maar schijtlelijk. Christian the Lion is wel ontzettend schattig <3
Ik vind katten zo lief en schattig. Vooral kittens. En het boeit me niet welke kleur ze hebben. Maar deze was toch wel ontiegelijk schattig hoor, juist door die kleuren!

Zo lief.
Oud 07-02-2012, 21:35
Verwijderd
Ik vind pikachukat superschattig
Oud 07-02-2012, 21:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
/gay
Kijk daar, achter je! Een portie humor!
Oud 07-02-2012, 21:36
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind pikachukat superschattig
Zie hebt tenminste geen hart van steen!
Oud 07-02-2012, 21:39
Geel
Geel is offline
Ik heb helemaal geen hart van steen! Om te bewijzen, hier een goed gedicht erover:

Verdriet kit al mijn krachten samen,
zodat ik roerloos word als steen.
Mijn hele wezen wordt materie,
een ondoordringbaar star mysterie,
o sla de rots, opdat ik ween.

M. Vasalis
Oud 07-02-2012, 21:41
Verwijderd
Een zouten hart.
Oud 07-02-2012, 21:44
Vowel
Vowel is offline
Omg. Ik zit de hele tijd te "awwwww"-en in dat stomme topic. Al die filmpjes en foto's. Het is allemaal zo schattig en lief en awww.

Ik ben heel erg aan het genieten in de latetrain, hoor.
Oud 07-02-2012, 21:48
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Slaap lekker allemaal!

'k ga eens vroeg naar bed vandaag
Oud 07-02-2012, 21:49
Verwijderd
Bedtijd, trusten Saai!
Oud 07-02-2012, 21:52
Geel
Geel is offline
Citaat:
Een zouten hart.
?
Oud 07-02-2012, 21:56
Vowel
Vowel is offline
Oh, slaap lekker, Sanne en LeMis.
Verwijderd
Citaat:
?
De dames voor u hebben het alvast verzwaard, dus wees maar lief dat kan geen kwaad.
Verwijderd
Citaat:
?
Iemand in de hoi postte vandaag 'mijn hart is niet van steen! Het is puur hout!' en dat veranderde iemand anders in 'zout'. Ik vond het wel mooie beeldspraak.
mollerator
mollerator is offline
Haha de christenen willen niet dat de elfstedentocht op zondag wordt gereden
Oud 07-02-2012, 21:57
Verwijderd
@Stef: Het is ook wel te doen, maar bijvoorbeeld 'de' scène uit Irreversible, dat is niet eenvoudig te verteren om verschillende redenen. Tijdens zo'n filmfestival (Cannes?) is driekwart van de zaal ook weggelopen. Vandaar dat ik het niet meteen iemand zou aanraden die niet wat vlieguren wat cinema betreft achter de kiezen heeft

@Christian the Lion: tijdens dat filmpje heb ik het altijd maar moeilijk </weekdier>
Oud 07-02-2012, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Het is zeker de moeite waard, met name Once Upon A Time in the West is voorbij voor je het weet.
Das Boot
Oud 07-02-2012, 21:58
Verwijderd
Citaat:
:''''''')
Oud 07-02-2012, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
@Stef: Het is ook wel te doen, maar bijvoorbeeld 'de' scène uit Irreversible, dat is niet eenvoudig te verteren om verschillende redenen. Tijdens zo'n filmfestival (Cannes?) is driekwart van de zaal ook weggelopen. Vandaar dat ik het niet meteen iemand zou aanraden die niet wat vlieguren wat cinema betreft achter de kiezen heeft
Tja, die scene is wel erg ja. Maar blijft hij niet erg, ook als je al 500 films hebt gezien?
Ik zie niet zo wat filmervaring ermee te maken heeft.
Geel
Geel is offline
Slaap wel, DK!
Oud 07-02-2012, 22:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Das Boot
Die was ook wel leuk, ja. Gezellige familiefilm
Oud 07-02-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Tja, die scene is wel erg ja. Maar blijft hij niet erg, ook als je al 500 films hebt gezien?
Ik zie niet zo wat filmervaring ermee te maken heeft.
Nja, na 500 films is de kans groot dat je euh, "wat meer gewend" bent of zo. Denk ik dan. Anders gezegd; ik denk dat iemand dan beter om kan gaan met (dat soort) films die wat minder mainstream zijn als het op heikele kwesties (moraal en ethiek) aankomt. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis.
Oud 07-02-2012, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Die was ook wel leuk, ja. Gezellige familiefilm
Aw, dat einde ook Ik voelde me echt rot. War is a bitch. And then you die.
Oud 07-02-2012, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Nja, na 500 films is de kans groot dat je euh, "wat meer gewend" bent of zo. Denk ik dan. Anders gezegd; ik denk dat iemand dan beter om kan gaan met (dat soort) films die wat minder mainstream zijn als het op heikele kwesties (moraal en ethiek) aankomt. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis.
Ja, kan hoor. Ik denk ook dat het te maken heeft met wat je aankan. Ik ben best een mietje, en horror kijk ik niet (meer), maar heftige films heb ik altijd wel vrij goed aangekund eigenlijk, ook toen ik nog vrijwel geen filmervaring had.
Oud 07-02-2012, 22:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Aw, dat einde ook Ik voelde me echt rot. War is a bitch. And then you die.
Ik weet niet meer hoe het eindigt. De boot zinkt?
Oud 07-02-2012, 22:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, na Men Behind The Sun en Sálo (die ik wel mee vond vallen eigenlijk ) is iets als Irréversible nog KINDERSPEL.
Oud 07-02-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet meer hoe het eindigt. De boot zinkt?
Spoiler
Oud 07-02-2012, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, kan hoor. Ik denk ook dat het te maken heeft met wat je aankan. Ik ben best een mietje, en horror kijk ik niet (meer), maar heftige films heb ik altijd wel vrij goed aangekund eigenlijk, ook toen ik nog vrijwel geen filmervaring had.
Analogie naar muziek: iemand die nog geen ervaring heeft met klassieke muziek zal ik geen Mahler aanraden, maar eerder vriendelijke, zachte walsjes of barok getingel
Oud 07-02-2012, 22:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spoiler
Oja

Maar ja, het waren wel MOFFEN he, dus goed voor die eik0ls!
Oud 07-02-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Oja

Maar ja, het waren wel MOFFEN he, dus goed voor die eik0ls!

Ik moet de eerste persoon die géén sympathie voelde voor ze Germans nog tegenkomen (althans; in de context van Das Boot)
Oud 07-02-2012, 22:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Christian the Lion: tijdens dat filmpje heb ik het altijd maar moeilijk </weekdier>
Ja, omg. Wat ontzettend schattig. En dat vrouwtje dat er ook gewoon bij komt. Ik ben al een jankerd hoor, wat dat betreft, maar awwwwwww.
Oud 07-02-2012, 22:30
Vowel
Vowel is offline
Ik ben dit filmpje nu al voor de vierde keer aan het kijken en ik kan er niet genoeg van krijgen. Awwwwwwwwww.

I want. <3
Oud 07-02-2012, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, omg. Wat ontzettend schattig. En dat vrouwtje dat er ook gewoon bij komt. Ik ben al een jankerd hoor, wat dat betreft, maar awwwwwww.
Ik ben helemaal geen jankerd. Maar ik krijg altijd vochtige oogjens van Christian teh Lion
Oud 07-02-2012, 22:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Analogie naar muziek: iemand die nog geen ervaring heeft met klassieke muziek zal ik geen Mahler aanraden, maar eerder vriendelijke, zachte walsjes of barok getingel
Mja, weekniehoor. Ik luister weinig klassiek, maar Mahler kan er bij goed in (in de oren). Juist omdat hij geen vriendelijke walsjes maakt. Hetzelfde geldt voor boeken: ik lees niet veel proza, maar dingen met een randje eraan gaan bij mij stukken beter door de vingers dan, ik noem maar wat, Mulisch of Harry Mulisch of Kluun.
Oud 07-02-2012, 22:37
Verwijderd
Zo. Slaaptijd!
Oud 07-02-2012, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Mja, weekniehoor. Ik luister weinig klassiek, maar Mahler kan er bij goed in (in de oren). Juist omdat hij geen vriendelijke walsjes maakt. Hetzelfde geldt voor boeken: ik lees niet veel proza, maar dingen met een randje eraan gaan bij mij stukken beter door de vingers dan, ik noem maar wat, Mullisch of Harry Mullisch of Kluun.
Hah, door die vieze Angela Groothuizen kan ik "met een randje" niet meer hóren Maar ik begrijp ook wel dat 't geen vaste regel is of zo, hoor. Alleen moeilijke, zware dingen voor leken (of mensen die gewoon nog een boel te ontdekken hebben) ben ik over het algemeen geen voorstander van. That said; ik zou bijvoorbeeld jou en Stef niet 'sparen' op die manier, omdat ik weet dat jullie dat wel 'kunnen hebben', gebaseerd op wat ik van jullie weet en hoe ik 't kleurplaatje verder zelf heb ingekleurd
Oud 07-02-2012, 22:45
Verwijderd
Oei, Jeroen Pauw heeft 't over 'vakjargon'.
Oud 07-02-2012, 22:46
Vowel
Vowel is offline
I have got to get myself a TV.
Oud 07-02-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nog eentje over.
Oud 07-02-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Internet is alles wat je nodig hebt.
Oud 07-02-2012, 22:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb er nog eentje over.
Niet serieus toch?

Niet dat ik er iets aan heb, want ik ben hier niet zo lang meer.

Citaat:
Internet is alles wat je nodig hebt.
Ja, klopt hoor. Ik doe het al vrij lang zonder TV en dat gaat prima.
Oud 07-02-2012, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Toch heb ik eerst naar Mahler geluisterd, en toen pas naar de walsjes.
Oud 07-02-2012, 22:53
Verwijderd
Maar ik zou iemand die electronica wil luisteren niet meteen Venetian Snares aanraden.
Oud 07-02-2012, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Niet serieus toch?

Vrij serieus. Maar ik denk niet dat ik je er een plezier mee doe; ik wil 'm best in je boemlauwe waggie plempen maar daarna zal je het zelf moeten doen en hij weegt ongeveer een kilo of 50 Het is nog zo'n ouderwetsche breedbeeld, wel een topbeeldbuis op 50Hz (!).
Oud 07-02-2012, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Toch heb ik eerst naar Mahler geluisterd, en toen pas naar de walsjes.
Citaat:
Maar ik zou iemand die electronica wil luisteren niet meteen Venetian Snares aanraden.
Dan begrijpen we elkaar Overigens zou ik jou dus ook niet 'sparen', het is een beetje persoonsafhankelijk. Koudwatervrees of niet, en zo.
Oud 07-02-2012, 23:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vrij serieus. Maar ik denk niet dat ik je er een plezier mee doe; ik wil 'm best in je boemlauwe waggie plempen maar daarna zal je het zelf moeten doen en hij weegt ongeveer een kilo of 50 Het is nog zo'n ouderwetsche breedbeeld, wel een topbeeldbuis op 50Hz (!).
Haha. Oh daar heeft mijn moeder er ook nog eentje van beneden in de hal staan. Nee dat lijkt me niet zo'n strak plan.
Oud 07-02-2012, 23:10
Verwijderd
Godnondeju; stond ik onlangs in de buurtsuper en zag ik Rivella staan. Nou; ik had niet echt zin in cola en meer zin in 'iets nieuws'. Dus ik denk "Ach, Rivella! Dat heb ik vroeger wel eens gedronken, maar ik weet niet echt meer hoe het smaakt!" -- en ik wil 'n literfles pakken. Maarrr, de anderhalve literflessen zijn maar een fractie duurder dan de literflessen, zag ik. Je bent een Nederlander of niet; anderhalve liter it is. En nu zit ik dus met anderhalve liter Rivella die ik niet weg krijg en van mezelf op moet drinken
Oud 07-02-2012, 23:15
Vowel
Vowel is offline
Vind je het niet lekker, nee?
Oud 07-02-2012, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Niet serieus toch?

Ja, klopt hoor. Ik doe het al vrij lang zonder TV en dat gaat prima.
Ik ook. Ik heb al sinds 2003 geen tv meer. Of nou ja, ik heb wel een tv staan in de berging maar geen aansluiting.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten