Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 23:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ook. Ik heb al sinds 2003 geen tv meer. Of nou ja, ik heb wel een tv staan in de berging maar geen aansluiting.
Mijn laatste TV was al jaren kapot. En toen had mijn moeder zo'n oud breedbeeldbuisding voor mij meegenomen maar die staat al jaren bij haar in de hal. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet mis hoor. Maar ik loop natuurlijk wel weer altijd achter met TV-programma's en soms hebben mensen het over dingen waarvan ik nooit heb gehoord (maar dat gebeurt wel vaker en niet alleen met betrekking tot TV-programma's ).

Edit: Maar hoe doe je dat met Sam dan? Wil hij geen televisie kijken, of films? Kinderprogramma's? Of doet 'ie dat ook al allemaal op de computer?
Advertentie
Oud 07-02-2012, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn laatste TV was al jaren kapot. En toen had mijn moeder zo'n oud breedbeeldbuisding voor mij meegenomen maar die staat al jaren bij haar in de hal. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet mis hoor. Maar ik loop natuurlijk wel weer altijd achter met TV-programma's en soms hebben mensen het over dingen waarvan ik nooit heb gehoord (maar dat gebeurt wel vaker en niet alleen met betrekking tot TV-programma's ).

Edit: Maar hoe doe je dat met Sam dan? Wil hij geen televisie kijken, of films? Kinderprogramma's? Of doet 'ie dat ook al allemaal op de computer?
Soms denk ik, tv is best leuk ik wil kijken!!! Maar als ik het dan bij iemand anders kijk erger ik me kapot aan al die reclames. Ik vind het een achterhaald iets ook nog waar je veel te veel voor betaalt.
Ik kijk zeer veel uitzendinggemist, rtl gemist en soms nog op net5/sbs. de rest 'koop' ik.

En sam kijkt ook gewoon alles op de laptop. Kinderprogramma's van rtl en zapp zijn gewoon terug te kijken. Meestal staan de de meeste dingen binnen enkele minuten na uitzending al online.
Hij vraagt dagelijks of ik nog een nieuwe film heb gedownload en hij kijkt steeds op mutorrent hoe het vordert
Oud 07-02-2012, 23:34
Vowel
Vowel is offline
Hmm ja. Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb dan bij de moeder van Kazet wel een paar avonden TV gekeken, maar die hebben zo'n HD-recorderding en dan heb je ook geen last van de reclames. Maar dan denk ik weer bij mezelf dat ik toch zo'n beetje altijd de computer aan heb staan en het dan net zo goed kan "kopen." Dus die TV, ja, het is eigenlijk alleen maar zonde van je geld. Hoewel ik moet zeggen dat ik soms tijdens films ook wel eens kan verlangen naar een lekker mooi breedbeeldscherm terwijl je lekker op de bank hangt. Maar met de laptop in bed hangen is natuurlijk net zo lekker. Dus ja, de voordelen wegen wat mij betreft niet op tegen de nadelen.

Ik vind het altijd vreemd om over na te denken. Toen wij Sams leeftijd hadden waren er videobanden! En als je iets ging missen moest je het opnemen en dan maar hopen dat het er goed opstond, en vooruitspoelen (vooruit spoelen? het ziet er niet meer uit als een woord ) om de reclame te ontwijken. Oh nostalgie.
Oud 07-02-2012, 23:47
Verwijderd
God mensen, ik kijk een film, wat een beproeving is het.
Oud 08-02-2012, 00:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bedtijd, kusje!
Oud 08-02-2012, 00:06
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
God mensen, ik kijk een film, wat een beproeving is het.
Welke film?
Oud 08-02-2012, 00:11
Verwijderd
Ja maar met die dingen moet je alsnog vooruit spoelen tijdens reclames.
en je kan toch ook een mooi scherm hebben waar je je computer aan vast hangt! Zoals Gnork die op een huge ass beeld forumt.

Haha ja, en als je dan een film ging huren de ergernis als iemand niet had teruggespoeld
Oud 08-02-2012, 00:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja maar met die dingen moet je alsnog vooruit spoelen tijdens reclames.
en je kan toch ook een mooi scherm hebben waar je je computer aan vast hangt! Zoals Gnork die op een huge ass beeld forumt.
Ja, dat is waar. Maar ik heb niet zo'n groot scherm.

Citaat:
Haha ja, en als je dan een film ging huren de ergernis als iemand niet had teruggespoeld
O ja, en dat terugspoelen duurde ook zo lang. Of nou ja, lang. Het was gewoon ontzettend irritant.
Oud 08-02-2012, 00:14
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik kan niet slapen .
Oud 08-02-2012, 00:17
Vowel
Vowel is offline
Dan mag je mijn plek innemen want ik moet pitten.
Oud 08-02-2012, 00:17
Vowel
Vowel is offline
Slaap zacht, all.
Oud 08-02-2012, 00:18
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
lol . Dat helpt toch niet .

Slaap lekker (:
Oud 08-02-2012, 00:18
Verwijderd
Onze fancy videospeler (wij kregen pas heel laat zo'n ding) spoelde AUTOMATISCH de videoband terug als hij helemaal was afgespeeld
Oud 08-02-2012, 00:19
Verwijderd
Volgens mij heeft iemand iets heul raars in de wasmachine gegooid.. Het maakt nogal lawaai.
Oud 08-02-2012, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Welke film?
Les Parapluies de Cherbourg.

Kijk maar in het filmtopic op FT&R, komt er daar ook nog eens iemand
Oud 08-02-2012, 01:38
Verwijderd
Waarom is er nooit meer een nachtploeg? /verveel
Oud 08-02-2012, 01:40
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
.

Wilde rond half 11 gaan slapen :').

Iedereen zou verplicht alles van Arnon Grunberg moeten lezen, trouwens .
Oud 08-02-2012, 01:51
Diamera
Diamera is offline
Ik wilde ook vroeg slapen. Maar morgen is de deadline van mijn pws en ik moet nog van alles doen /grote uitsteller >.>
Oud 08-02-2012, 02:15
Verwijderd
Citaat:
.

Wilde rond half 11 gaan slapen :').

Ik heb Tirza gelezen en vond het maar zo-zo.
Oud 08-02-2012, 02:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom is er nooit meer een nachtploeg? /verveel
Colleges en ochtenddiensten enzo. Dus nu ben ik echt bekaf.

Citaat:
Ik heb Tirza gelezen en vond het maar zo-zo.
Ik kreeg het boek ooit gratis, maar ergerde me na een aantal bladzijdes al zo hard dat ik niet verder kon lezen.
Oud 08-02-2012, 04:04
Verwijderd
Goeiemorgen alweer!
Oud 08-02-2012, 04:16
Verwijderd
Wat moet jij telkens zo vroeg doen?
Oud 08-02-2012, 04:18
Verwijderd
Werken . Nou ja, ik moet om kwart voor 8 in Delft zijn, en dan ben ik paranoïde genoeg om eigenlijk de trein te nemen dat ik echt 10 voor half 8 daar ben, omdat ik anders bang ben dat ik te laat kom.

Maar eigenlijk twijfel ik of ik niet gewoon een trein later kan nemen. Maar goed, ik ben nu al wakker. Dus ik ga zo meteen onder de douche verder twijfelen .
Oud 08-02-2012, 04:18
Verwijderd
Wat doe jij telkens zo laat nog op?

We zijn wel de enige twee die online zijn op het moment
Oud 08-02-2012, 04:21
Verwijderd
Als je de 123 gasten niet meetelt dan.
Oud 08-02-2012, 04:23
Verwijderd
Citaat:
Wat doe jij telkens zo laat nog op?

We zijn wel de enige twee die online zijn op het moment
Dit is gewoon m'n achterlijke ritme :')

Lekker 's nachts wakker zijn

Wat doe je voor werk?
Oud 08-02-2012, 04:28
Verwijderd
Ik werk voor een cateringbedrijf . Dus ik smeer broodjes en vul koelingen bij en sta in de spoelkeuken en dat soort shit
Oud 08-02-2012, 04:32
Verwijderd
Moet je daar horeca-ervaring voor hebben? Ik heb daar ook weleens op gereageerd, maar ik mocht niet
Oud 08-02-2012, 04:34
Verwijderd
Nee. Ten minste, ik werk via een uitzendbureau, en daar hadden ze zoiets van: Tsja, als je er een beetje normaal uitziet en kan lachen naar klanten dan kan je de rest wel leren . En laten we eerlijk zijn hoeveel ervaring heb je helemaal nodig als je broodjes staat te smeren :'). Maar goed, ik doe dit gewoon net zo lang tot ik een keertje bij het museum van oudheden kan solliciteren .
Oud 08-02-2012, 04:40
Verwijderd
Hm oke.

Nou ja, werkse in ieder geval dan, zometeen!
Oud 08-02-2012, 05:09
Verwijderd
Dank je wel ik zal maar eens weg hopen dat ik geen vertraging heb en alles
Oud 08-02-2012, 07:14
Verwijderd
Citaat:
@Stef: Het is ook wel te doen, maar bijvoorbeeld 'de' scène uit Irreversible, dat is niet eenvoudig te verteren om verschillende redenen. Tijdens zo'n filmfestival (Cannes?) is driekwart van de zaal ook weggelopen. Vandaar dat ik het niet meteen iemand zou aanraden die niet wat vlieguren wat cinema betreft achter de kiezen heeft

@Christian the Lion: tijdens dat filmpje heb ik het altijd maar moeilijk </weekdier>
Wat is dan dé scene? Ik vond zowel die gaybarscene als de voor mijn gevoel drie uur durende verkrachtingsscene eigenlijk too much. Als die hete gast uit La Haine niet zijn kleren uit had getrokken, was ik ook gestopt met kijken denk ik.
Oud 08-02-2012, 07:51
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 08-02-2012, 10:15
Verwijderd
goedemorgen!
Oud 08-02-2012, 10:27
Verwijderd
Goedemorgen!

Citaat:
Ik heb 'Figuranten' een paar jaar geleden gelezen, en die vond ik echt extreem grappig. Daarna wilde ik meer van hem lezen, dus dat heb ik zo'n beetje gedaan, maar heel veel van zijn boeken zijn gewoon slechtere variaties daarvan. Tirza was dat niet, dat was wel fijn, maar die vond ik nog steeds een stuk minder leuk.

Edit: wat een kutbeoordeling. 'fijn', 'leuk', 'minder leuk', 'slechtere'. Goed onderbouwd en alles.
Oud 08-02-2012, 10:34
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
ik keek net op een website van een supermarkt in amerika, het bestaat dus echt, zo iets als super suiker o's alleen het het daarn TEETHSMASHER SUCAR MEGA OOOOOOO'S \
kan niet wachten om het te kopen
Oud 08-02-2012, 10:38
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een online toets, dus ik kan ondertussen forumen /addicted.
Oud 08-02-2012, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen!

Ik heb 'Figuranten' een paar jaar geleden gelezen, en die vond ik echt extreem grappig. Daarna wilde ik meer van hem lezen, dus dat heb ik zo'n beetje gedaan, maar heel veel van zijn boeken zijn gewoon slechtere variaties daarvan. Tirza was dat niet, dat was wel fijn, maar die vond ik nog steeds een stuk minder leuk.

Edit: wat een kutbeoordeling. 'fijn', 'leuk', 'minder leuk', 'slechtere'. Goed onderbouwd en alles.
Ik had als eerste van hem 'blauwe maandagen' gelezen en daar was veel ophef en gegiechel over want oeh nou seks enzo, maar dat viel me nogal tegen omdat de hoofpersoon onsympathiek en oninteressant was en het verhaal nergens naartoe ging. Jaren later idd Figuranten gelezen en toen was ik wel aangenaam verrast, zo van 'dit kan hij dus ook' . Tirza was ook wel oke.
Oud 08-02-2012, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Wat is dan dé scene? Ik vond zowel die gaybarscene als de voor mijn gevoel drie uur durende verkrachtingsscene eigenlijk too much. Als die hete gast uit La Haine niet zijn kleren uit had getrokken, was ik ook gestopt met kijken denk ik.
Met 'de' scène bedoel ik natuurlijk de verkrachtingsscène Hoewel je natuurlijk gelijk hebt hoor, er is nog wel meer naars te zien
Oud 08-02-2012, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Dat Denise van mijn basisschool ineens lesbisch was en met verschillende meisjes zat te bekken. Hef was in een soort diner tegenover mijn middelbare school. Ik had geen tijd meer om te roken, want mijn pauze was voorbij, maar ik ging toch en toen had ik stront aan de knikker met Grif, mijn afdelingsleider.
Hee Phoebe, ik heb heel erg zin om je te klieren.
Oud 08-02-2012, 11:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hee Phoebe, ik heb heel erg zin om je te klieren.
Hoe en waarom?
Oud 08-02-2012, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Hoe en waarom?
Hoe weet ik nog niet. Waarom ook niet precies, gewoon, omdat ik zin heb om een beetje te klieren.
Oud 08-02-2012, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt als veel ellende hoor ;x
Citaat:
Dat was over dingen die je miste omdat je ze niet meer had nu. Dat is toch ook niet leuk! Ik vind het echt wel heftig klinken allemaal hoor.
Ik hoop zo snel mogelijk weer daar te zijn!

Maar goed, het is ook wel veel ellende natuurlijk allemaal samen.
Oud 08-02-2012, 12:04
Verwijderd
Ah, weer eens een artikel over de elfstedentocht. Dáág, Radio 1. Pffrt.
Oud 08-02-2012, 12:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik ga zo weg Kat, dus klier maar wat je wil
Oud 08-02-2012, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ga zo weg Kat, dus klier maar wat je wil
HEE PHOEBE KIJK ACHTER JE EEN VLIEGENDE SCHOTEL!!!! dd;D;:
Oud 08-02-2012, 12:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
mongool
Oud 08-02-2012, 12:44
Verwijderd
Citaat:
mongool
Maar stiekem toch even achterom kijken, hmm?
Oud 08-02-2012, 13:00
Verwijderd
Ga ik gisteren bijna op m'n plaat vanwege gladheid; ik hoopte nog zó dat niemand het gezien had ondanks mijn katachtige reflex en succesvolle poging om de blunder te camoufleren door gewoon door te lopen alsof er niets aan de hand was, hoor ik ineens achter me "..LIKE A BOSS!"
Oud 08-02-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ga ik gisteren bijna op m'n plaat vanwege gladheid; ik hoopte nog zó dat niemand het gezien had ondanks mijn katachtige reflex en succesvolle poging om de blunder te camoufleren door gewoon door te lopen alsof er niets aan de hand was, hoor ik ineens achter me "..LIKE A BOSS!"
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten