Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kijk zeer veel uitzendinggemist, rtl gemist en soms nog op net5/sbs. de rest 'koop' ik. En sam kijkt ook gewoon alles op de laptop. Kinderprogramma's van rtl en zapp zijn gewoon terug te kijken. Meestal staan de de meeste dingen binnen enkele minuten na uitzending al online. Hij vraagt dagelijks of ik nog een nieuwe film heb gedownload en hij kijkt steeds op mutorrent hoe het vordert ![]() |
![]() |
|
Hmm ja. Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb dan bij de moeder van Kazet wel een paar avonden TV gekeken, maar die hebben zo'n HD-recorderding en dan heb je ook geen last van de reclames. Maar dan denk ik weer bij mezelf dat ik toch zo'n beetje altijd de computer aan heb staan en het dan net zo goed kan "kopen." Dus die TV, ja, het is eigenlijk alleen maar zonde van je geld. Hoewel ik moet zeggen dat ik soms tijdens films ook wel eens kan verlangen naar een lekker mooi breedbeeldscherm terwijl je lekker op de bank hangt. Maar met de laptop in bed hangen is natuurlijk net zo lekker.
![]() Ik vind het altijd vreemd om over na te denken. Toen wij Sams leeftijd hadden waren er videobanden! En als je iets ging missen moest je het opnemen en dan maar hopen dat het er goed opstond, en vooruitspoelen (vooruit spoelen? het ziet er niet meer uit als een woord ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar met die dingen moet je alsnog vooruit spoelen tijdens reclames.
en je kan toch ook een mooi scherm hebben waar je je computer aan vast hangt! Zoals Gnork die op een huge ass beeld forumt. Haha ja, en als je dan een film ging huren de ergernis als iemand niet had teruggespoeld ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Werken
![]() Maar eigenlijk twijfel ik of ik niet gewoon een trein later kan nemen. Maar goed, ik ben nu al wakker. Dus ik ga zo meteen onder de douche verder twijfelen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. Ten minste, ik werk via een uitzendbureau, en daar hadden ze zoiets van: Tsja, als je er een beetje normaal uitziet en kan lachen naar klanten dan kan je de rest wel leren
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Goedemorgen!
Citaat:
Edit: wat een kutbeoordeling. ![]() |
![]() |
|
ik keek net op een website van een supermarkt in amerika, het bestaat dus echt, zo iets als super suiker o's alleen het het daarn TEETHSMASHER SUCAR MEGA OOOOOOO'S \
kan niet wachten om het te kopen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, het is ook wel veel ellende natuurlijk allemaal samen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga ik gisteren bijna op m'n plaat vanwege gladheid; ik hoopte nog zó dat niemand het gezien had ondanks mijn katachtige reflex en succesvolle poging om de blunder te camoufleren door gewoon door te lopen alsof er niets aan de hand was, hoor ik ineens achter me "..LIKE A BOSS!"
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|