Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
mongool
Nee, een vliegende schotel.

Citaat:
Ga ik gisteren bijna op m'n plaat vanwege gladheid; ik hoopte nog zó dat niemand het gezien had ondanks mijn katachtige reflex en succesvolle poging om de blunder te camoufleren door gewoon door te lopen alsof er niets aan de hand was, hoor ik ineens achter me "..LIKE A BOSS!"
Advertentie
Oud 08-02-2012, 13:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Woohoo, contract voor m'n nieuwe appartementje getekend!
Oud 08-02-2012, 13:42
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ga ik gisteren bijna op m'n plaat vanwege gladheid; ik hoopte nog zó dat niemand het gezien had ondanks mijn katachtige reflex en succesvolle poging om de blunder te camoufleren door gewoon door te lopen alsof er niets aan de hand was, hoor ik ineens achter me "..LIKE A BOSS!"
Awwww.
Oud 08-02-2012, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Tof! Wanneer ga je verhuizen?
Oud 08-02-2012, 13:46
Verwijderd
De logica van kinderen en liefde <3
Bij Sam in de klas zit een tweeling (eeneiig). Volgens hem is de ene wat vrolijker dan de andere en hij vindt de vrolijke leuker, maar die heeft al verkering. Dus ging hij maar voor het andere meisje 'want dan maak ik meer kans want zij heeft geen vriend'. Dus ik zeg, het maakt je dus niet uit welke van de twee je vriendin is? Nee dat boeide hem niet want ze zien er toch hetzelfde uit
Vandaag is hij wel afgewezen door haar, maar oke. Ondanks dat hij had gezegd dan een prinsessentaart voor haar verjaardag te kopen die we gister hadden gezien in een etalage. Aaahw
Oud 08-02-2012, 13:48
Vowel
Vowel is offline
Lol, Pip. "Ze zien er toch hetzelfde uit." Hahaha, awwww.
Oud 08-02-2012, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-02-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
De logica van kinderen en liefde <3
Bij Sam in de klas zit een tweeling (eeneiig). Volgens hem is de ene wat vrolijker dan de andere en hij vindt de vrolijke leuker, maar die heeft al verkering. Dus ging hij maar voor het andere meisje 'want dan maak ik meer kans want zij heeft geen vriend'. Dus ik zeg, het maakt je dus niet uit welke van de twee je vriendin is? Nee dat boeide hem niet want ze zien er toch hetzelfde uit
Vandaag is hij wel afgewezen door haar, maar oke. Ondanks dat hij had gezegd dan een prinsessentaart voor haar verjaardag te kopen die we gister hadden gezien in een etalage. Aaahw
Awh <3
Oud 08-02-2012, 14:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tof! Wanneer ga je verhuizen?
Thanks

Ik ga komend weekend verven en laminaat leggen (met hulp gelukkig ) en dan het weekend daarop verhuizen. Dus over twee weken ben ik verhuisd!
Oud 08-02-2012, 14:11
Pierrot
Pierrot is offline
Altijd fijn om een uur onderweg te zijn naar een afspraak en dan 'Bent u niet gebeld? Het is afgezegd' te horen te krijgen.
Oud 08-02-2012, 14:11
Vowel
Vowel is offline

Awwwww. <3
Oud 08-02-2012, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Altijd fijn om een uur onderweg te zijn naar een afspraak en dan 'Bent u niet gebeld? Het is afgezegd' te horen te krijgen.
Onderweg zijn is wel leuk. <3

Maar goed, een leuk plaatje dan maar om jou (en iedereen hier die dat nodig heeft) op te vrolijken.

Oud 08-02-2012, 14:16
Verwijderd
Woei, net m'n beoordelingsgesprek gehad Dit was de kortste en most rewarding uit mijn glansrijke carričre
Oud 08-02-2012, 14:18
Verwijderd
zoekt er iemand nog een lief katje?
Pierrot
Pierrot is offline
Het was koud en nu zijn mijn voeten ook nog eens nat. De dame aan de receptie bood me wel een kopje thee aan, de lieverd.
Verwijderd
Citaat:
Must.. resist...
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Woei, net m'n beoordelingsgesprek gehad Dit was de kortste en most rewarding uit mijn glansrijke carričre
.
Oud 08-02-2012, 14:20
Verwijderd

hij is lief en aanhankelijk maar ik ben heel erg allergisch en mijn vriend mag geen katten. Hij is gered van straat, anders was hij doodgevroren en nu zoeken we een baasje.
Oud 08-02-2012, 14:21
Verwijderd
Do want do want do want do want do want. Maar mijn vader is heel allergisch.
Oud 08-02-2012, 14:21
Pierrot
Pierrot is offline
Aww.

Het is dat mijn huisgenoten geen kat willen, anders had ik mezelf ook allang ingegraven in duizend KITTIES.
Oud 08-02-2012, 14:22
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

hij is lief en aanhankelijk maar ik ben heel erg allergisch en mijn vriend mag geen katten. Hij is gered van straat, anders was hij doodgevroren en nu zoeken we een baasje.
Aww, do kinda want <3
Oud 08-02-2012, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Vertel
Citaat:
Citaat:
[afbeelding]

Wow hij lijkt heel veel op de kat die wij zaterdag uit het asiel hebben gehaald
Oud 08-02-2012, 14:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
[afbeelding]

Awwww, you're killing me.
Oud 08-02-2012, 14:24
Rationeel
Rationeel is offline
op zich zou ik ook wel een kat willen, maar dan wel een lui debieltje. slimme katten zijn maar suf.

zo'n maru ofzo
Oud 08-02-2012, 14:25
Verwijderd
Ja maru is heel lui ja
Oud 08-02-2012, 14:27
Pierrot
Pierrot is offline
Als ik een paar dagen bij mijn ouders geweest ben moeten mijn handen altijd een maandje bijkomen. Die kat is knettergek. Een tijdje terug moest ik naar de oogarts omdat ie een kras in mijn oog had gemaakt.
Oud 08-02-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
op zich zou ik ook wel een kat willen, maar dan wel een lui debieltje. slimme katten zijn maar suf.

zo'n maru ofzo
ah hij is behoorlijk actief, zijn grootste hobby is om te proberen op je hoofd te gaan liggen en hij geeft graag kopjes tegen kinnen.

Spoiler
Oud 08-02-2012, 14:28
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 08-02-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Vertel
Over 'n maand of 4 promotie met extragratis verantwoordelijkheden (die ik nu eigenlijk ook al krijg en/of neem) en +6.5% for now. Ik ben vrij tevreden Temeer ook omdat 'men' vrij positief was over mij als uh, leidinggevende en daar heb ik de laatste tijd ook wel effort in gestoken. Niet zozeer likken en glijden, hoor, maar wat meer zelfbewust zijn over hoe je shit brengt en dat lullige dingen als een "Goedemorgen!" of "Goh, je ziet er ook niet echt happy uit, what's up?" met name bij vrouwen een slok op een borrel scheelt. Ik veins geen interesse hoor, zo is het óók weer niet, maar ik benader sneller mensen op die manier waar ik eerder dacht "Ach, die is morgen weer in orde, laat lekker gaan." -- omdat ik zelf zo benaderd wens te worden over het algemeen. Als je begrijpt wat ik bedoel
Oud 08-02-2012, 14:30
Verwijderd
hij is zo lijp
Oud 08-02-2012, 14:33
Verwijderd
en hij had al heel erg lang niet gegeten en toen gaven we hem melk en heeft hij heel de avondjes scheetjes gelaten mihhihihi
Oud 08-02-2012, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Als ik een paar dagen bij mijn ouders geweest ben moeten mijn handen altijd een maandje bijkomen. Die kat is knettergek. Een tijdje terug moest ik naar de oogarts omdat ie een kras in mijn oog had gemaakt.
Eh, serieus? Hoe gaat dat dan in z'n werk? Je weet dat je katten over het algemeen niet aan de staart moet trekken of moet klieren met je snufferd bij 't poezelige gezichtje van poeslief?

De kat van m'n ouders bijt vrij hard in je neus als je te lang met dat soort geklier aan de gang blijft en het grappige is dat je dat moment minuten van te voren aan ziet komen, steeds chagrijniger kijkende kat en zo Awesome.
Oud 08-02-2012, 14:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[afbeelding]

Naar het asiel brengen? Misschien is 'ie gechipt.
Oud 08-02-2012, 14:38
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Eh, serieus? Hoe gaat dat dan in z'n werk? Je weet dat je katten over het algemeen niet aan de staart moet trekken of moet klieren met je snufferd bij 't poezelige gezichtje van poeslief?
Oh, het gaat allemaal vanzelf. Mijn hand ligt op de leuning van de bank en voordat ik het weet hangt er een kat in.

Mijn oogkwetsuur ontstond toen ik aan het bureau onder de open trap zat. De kat zat naar me te kijken vanaf de trap en toen ik even mijn hoofd draaide gingen zijn ogen van ._. naar O_O en haalde hij uit.

Dit doet ie overigens niet bij mijn ouders. Die geeft ie kopjes.
Oud 08-02-2012, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Over 'n maand of 4 promotie met extragratis verantwoordelijkheden (die ik nu eigenlijk ook al krijg en/of neem) en +6.5% for now. Ik ben vrij tevreden Temeer ook omdat 'men' vrij positief was over mij als uh, leidinggevende en daar heb ik de laatste tijd ook wel effort in gestoken. Niet zozeer likken en glijden, hoor, maar wat meer zelfbewust zijn over hoe je shit brengt en dat lullige dingen als een "Goedemorgen!" of "Goh, je ziet er ook niet echt happy uit, what's up?" met name bij vrouwen een slok op een borrel scheelt. Ik veins geen interesse hoor, zo is het óók weer niet, maar ik benader sneller mensen op die manier waar ik eerder dacht "Ach, die is morgen weer in orde, laat lekker gaan." -- omdat ik zelf zo benaderd wens te worden over het algemeen. Als je begrijpt wat ik bedoel
:wenkbrauw:

Goedzo jochie
Citaat:
en hij had al heel erg lang niet gegeten en toen gaven we hem melk en heeft hij heel de avondjes scheetjes gelaten mihhihihi
Geef 'm dan ook geen melk, sukkel
Verwijderd
Citaat:
Oh, het gaat allemaal vanzelf. Mijn hand ligt op de leuning van de bank en voordat ik het weet hangt er een kat in.

Mijn oogkwetsuur ontstond toen ik aan het bureau onder de open trap zat. De kat zat naar me te kijken vanaf de trap en toen ik even mijn hoofd draaide gingen zijn ogen van ._. naar O_O en haalde hij uit.

Dit doet ie overigens niet bij mijn ouders. Die geeft ie kopjes.
Ik moest hardop lachen om je oogbeschrijving van poeslief Toch gek, zo'n gerichte aanval. Meestal zijn probleemkatten juist beestjes die mensen uit de weg gaan als het even kan. Wat heb je dat beest aangedaan dat-ie jou zo terroriseert?
Verwijderd
Ik woonde eerst ergens met een vogel die ook zo was. Dan viel ik overdag in slaap en werd ik wakker omdat hij me pikte omdat hij aandacht wou. Dom beest.
Oud 08-02-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
:wenkbrauw:

Goedzo jochie
Wat wenkbrauw je. En while we're at it; wat "jochie" je
Oud 08-02-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Wat wenkbrauw je. En while we're at it; wat "jochie" je
ALS JE BEGRIJPT WAT IK BEDOEL

Doe maar weer zo
Oud 08-02-2012, 14:49
Rationeel
Rationeel is offline
promotie, altijd mooi

ik wil ook weer eens
Oud 08-02-2012, 14:49
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik moest hardop lachen om je oogbeschrijving van poeslief Toch gek, zo'n gerichte aanval. Meestal zijn probleemkatten juist beestjes die mensen uit de weg gaan als het even kan. Wat heb je dat beest aangedaan dat-ie jou zo terroriseert?
Die kat denkt dat hij kan bepalen wanneer het speelkwartier is.
Oud 08-02-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:
ALS JE BEGRIJPT WAT IK BEDOEL

Doe maar weer zo
Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt; ik zit maar te stangen. Sorry
Oud 08-02-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Die kat denkt dat hij kan bepalen wanneer het speelkwartier is.
En succesvol at that, zo te horen

Ik wil ook katten.
Oud 08-02-2012, 14:51
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik woonde eerst ergens met een vogel die ook zo was. Dan viel ik overdag in slaap en werd ik wakker omdat hij me pikte omdat hij aandacht wou. Dom beest.
Mijn vader had vroeger een papegaai die mijn moeder aanviel. Toen mijn moeder onder het bed moest schuilen had ze er wel genoeg van.
Oud 08-02-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt; ik zit maar te stangen. Sorry
Het ging over jouw als je begrijpt wat ik bedoel, sufkut

En gelukkig ben ik al bijna gestopt met huilen.
Oud 08-02-2012, 14:53
Verwijderd
Katten. <3

Citaat:
Mijn vader had vroeger een papegaai die mijn moeder aanviel. Toen mijn moeder onder het bed moest schuilen had ze er wel genoeg van.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
En succesvol at that, zo te horen
Ja, hij is de baas. Aan het eind van deze week moet ik 'm paar dagen op 'm letten, dus ik moet weer even langs de Kruidvat voor een groot pak pleisters.

Ik zal wel een foto van mijn handen maken.
Verwijderd
Citaat:
Het ging over jouw als je begrijpt wat ik bedoel, sufkut

En gelukkig ben ik al bijna gestopt met huilen.
Jou.
Oud 08-02-2012, 14:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jou.
jouw
Oud 08-02-2012, 14:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yay, krijg toch nog 125 voor m'n vloer kan ik mooi weer een kookplaat voor kopen

Regels voor berichten