Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De logica van kinderen en liefde
![]() Bij Sam in de klas zit een tweeling (eeneiig). Volgens hem is de ene wat vrolijker dan de andere en hij vindt de vrolijke leuker, maar die heeft al verkering. Dus ging hij maar voor het andere meisje 'want dan maak ik meer kans want zij heeft geen vriend'. Dus ik zeg, het maakt je dus niet uit welke van de twee je vriendin is? Nee dat boeide hem niet want ze zien er toch hetzelfde uit ![]() Vandaag is hij wel afgewezen door haar, maar oke. Ondanks dat hij had gezegd dan een prinsessentaart voor haar verjaardag te kopen die we gister hadden gezien in een etalage. Aaahw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ga komend weekend verven en laminaat leggen (met hulp gelukkig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, een leuk plaatje dan maar om jou (en iedereen hier die dat nodig heeft) op te vrolijken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kat van m'n ouders bijt vrij hard in je neus als je te lang met dat soort geklier aan de gang blijft en het grappige is dat je dat moment minuten van te voren aan ziet komen, steeds chagrijniger kijkende kat en zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn oogkwetsuur ontstond toen ik aan het bureau onder de open trap zat. De kat zat naar me te kijken vanaf de trap en toen ik even mijn hoofd draaide gingen zijn ogen van ._. naar O_O en haalde hij uit. Dit doet ie overigens niet bij mijn ouders. Die geeft ie kopjes.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Goedzo jochie ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |